Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 1

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Tänään lähdetään vaimon kanssa Tukholman risteilylle ja palataan siltä reissulta vasta maanantaiaamuna, joten jää taas huominen kisa minun osaltani väliin. Josko sitten varakuski pääsisi paikkaamaan?

Hyvää kisaa huomenna kaikille! :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Tänään lähdetään vaimon kanssa Tukholman risteilylle ja palataan siltä reissulta vasta maanantaiaamuna, joten jää taas huominen kisa minun osaltani väliin. Josko sitten varakuski pääsisi paikkaamaan?

Hyvää kisaa huomenna kaikille! :)
Kiitos kun ilmoitit, ja hyvää reissua :)

Onkos muita poissaoloja?
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Kysymys, miksi meillä on Tuomarit, koska en ole nähnyt missään Tuomarien välistä keskustelua mistään säännöstä tai muutenkaan mistään... :confused:
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Kysymys, miksi meillä on Tuomarit, koska en ole nähnyt missään Tuomarien välistä keskustelua mistään säännöstä tai muutenkaan mistään... :confused:
Irkissä on keskusteltu, jos on ollut jotain, mutta muuten ei ole kyllä ollut mitään mistä puhua.

Ja saanen kysyä, missäs olit viime viikolla kun ei kuulunut miehestä mitään ;)
 
Joo tosiaan kilpailijoiden ja tuomareiden yleinen kanava on tuo quakenetin #varikkosuora kanava jossa on kyllä hyvä olla paikalla. :)
 
Damage fullille sit kun nyt päivitys tuli. Ja kaikki asentaa päivityksen päivällä jo, ettei illal tarvi ootella sitäkin
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Mä oon nyt täs pariviikkoa asiaa pyöritelly päässä ja olen tullut valitettavasti siihen lopputulokseen, että otan lopputilin lotukselta.

Pelin bugit sai mut niin raivon partaalle, että viikolla en halua koko peliin koskea ollenkaan. Elämä myös mennyt nyt sellaiseksi, että joka viikonloppu olen jossain, ja sunnuntai illalla kerkiää hetken treenaamaan. Silloin tuo treeni tuntuu aivan pakkopullalta ja peli alkaa ahdistamana/ärsyttämään todella paljon enemmän.

Tämän vuoksi kisat menee päin honkia kun ei osaa rataa, ei ole motivaatiota, ja olisi muuta kiinnostavampaa tekemistä samaan aikaan.

Olen nyt roikkunut alusta asti aika väkipakolla mukana, motivaattorian monacon kisa joka olisi helmi ajaa.

Mutta ei tästäkään mitään tule, että joka viikonloppu koitan keksiä syytä olla ajamatta, ja jos ajan, niin ekojen mutkien jälkeen v-käyrän noustessa heitän kuulokkeet seinään ja ajan loppukisan ilman ääniä, moottori cruisella.

Näin ollen, päätökseni on siis lopettaa sarjassa.

Myffe sen sijaan on ajautunut riitoihin HRT vai Virgin (kummas nyt ajaakaan) tallin kanssa, ja siirtyy tilalleni Lotus talliin.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Juu sääli että lähet...

Lotukselle tekis tosiaan mieli, HRT auto suoraan sanoen paska.



EDIT: Ohops unohdin itsekkin millä autolla ajan............
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Pelästyin Omenan viestistä jo, että Myffellä on menny sukset ristiin mun kanssa, mutta ei nyt sentään :D

Sitten asiaan, eli tänään saatan myöhästyä kisasta MW2 klaanimatsin vuoksi, lupaan kuitenkin informoida Playerille ennen kisan alkua, saatteko aloittaa ilman mua. Kuitenkin toivoisin että voisitte odottaa mua 20:45 asti, jolloin mun pääsy kisaan olisi varmempaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

AA meni kauden parhaiten, 2. sija. Sitten kisassa jostakin pirun syystä ei ole pitoa yhtään ja menee ihan perseilyksi koko homma ja sitten vielä toine takarengas sanoo sopimuksen irti. Ei hyvää päivää. Leijakin pääsi jo niin kauas että turha yrittää ottaa kiinni...Jospa se podiumi vielä tulis......
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Aika tylsä kisa oli, vaikka sainkin välillä aleksi02:sta kiinni spinnailujen jälkeen. Huomasin taas, että jarrutukset menee pitkäks kun päästän jonkun kierroksella ohittavan ohi, en jotenki osaa sulavasti päästää ketään ohi, aina vedän mutkan pitkäks.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Tämmönen kisa.. Aika-ajot meni yllättävän hyvin, ja pääsin starttaamaan kuudennesta ruudusta. Ensimmäisessä mutkassa väistin aivan liian paljon ja oikaisin vasemman kaarteen, siitä sitten perä alta ja auto päin seinää. Linkutin varikolle ilman etusiipeä ja motivaation puutteessa pyörähdin kisan aikana n. 10 kertaa.

Ainoat jännittävät kohdat kisassa olivat, kun karppane pyörähtää mun nenän edessä (taas), ja kun peruutin nurmikolta suoraan Freqen eteen, ja siinä kyllä pomppas sydän kurkkuun :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Espanja 5/10

Aika-ajot

1. karppane 1.22.019
2. Myffe77 +0.349
3. Tontsaz +0.425
4. Leija_Spede +0.721
5. Freqqe +0.726
6. Eskortti +2.300
7. aleksi02 +2.629
8. undermeit +2.721
9. leejuhlee +3.512

Kilpailu

1. karppane 37:01.415
2. Freqqe +18.5
3. Leija_Spede +46.4
4. Tontsaz +48.2
5. leejuhlee +81.1
6. aleksi02 +1 LAP
7. undermeit +1 LAP
8. Eskortti + 2 LAPS
9. Myffe77 DSQ
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Nojoo. Hitaammat pilasi mun aika-ajot joten 5. sija.

Kisassa sitten hyvä startti ja ekan mutkaparin jälkeen taisin olla 3. sijalla. Hetken hain paikkaa että pääsisin Leija_Speden ohi mutta ahdasta oli. Spedelle tuli sitten virhe ja pelmahti nurmikon kautta suoraan ajolinjalleni, ja sain läpiajorankun. Sinne mun kisa sitten meni, toinen sija kuitenkin ajamalla puhtaasti loput kisasta.

Ehdotankin nyt Monacoon rankkujen poistoa, nyt ollaan mielestäni nähty jo että jengi ajaa ihan nätisti. Kunhan ei nyt mitään räikeitä shikaanien oikomisia nähdä sitten JOS rankut päätetään poistaa. Toisessakin lohkossa tuli kimionelle myös joku ihan päätön rankku. Paska fiilis tuollaisesta tulee kyllä...
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Nyt kun xboxin formula-sarja kuihtui kasaan niin onko mahdollista päästä Mäksän(psn:Omenaraato) tilalle? Jos pääsee niin sopiiko muille siirtää kisan alkua vähintään 15min. eli kisa alkaisi hieman yhdeksän jälkeen sillä kiekkovuoro loppuu kahdeksalta ja olen kotona noin yhdeksältä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Nyt kun xboxin formula-sarja kuihtui kasaan niin onko mahdollista päästä Mäksän(psn:Omenaraato) tilalle? Jos pääsee niin sopiiko muille siirtää kisan alkua vähintään 15min. eli kisa alkaisi hieman yhdeksän jälkeen sillä kiekkovuoro loppuu kahdeksalta ja olen kotona noin yhdeksältä.
Mutta eikös sulla ole peli boxille, vai myitkö sen? Ja kyllä näillä näkymin sopii, Eskortti yrittää saada jotain kaveriansa sarjaan, mutta paremmin tiedän varmaan huomenna. Äänestäkääs sitten, että siirretäänkö aikaa vai ei.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Ehdotankin nyt Monacoon rankkujen poistoa, nyt ollaan mielestäni nähty jo että jengi ajaa ihan nätisti. Kunhan ei nyt mitään räikeitä shikaanien oikomisia nähdä sitten JOS rankut päätetään poistaa. Toisessakin lohkossa tuli kimionelle myös joku ihan päätön rankku. Paska fiilis tuollaisesta tulee kyllä...

Kannatan, vaikka olenkin eri lohkossa. Laitoin oman lohkon keskusteluun kanssa tuosta kyselyä vireille. Kisan jälkeen tuomarit voi rankaista sitten jos tarvetta on ja nykyisellä systeemillä pelikin jättää välillä rankaisematta. Aika-ajossakin kiinnijäämisriski on aika iso, jos vaikka Monacossa täräyttää tunnelin jälkeisen shikaanin suoraks. Semmonen sääntö tosin voisi olla että jos näin käy niin himmaa sitten itse sen verran että menettää kaiken saamaansa hyödyn eli diskaa itsensä siltä kierrokselta. Tämähän perustuu sitten ihan herrasmies sääntöön, mutta uskoisin että ei näissä sarjoissa kukaan niin tosissaan aja että rupeisi näin pelailemaan. Olikos siellä asetuksissa vielä joku välimuoto näille rangaistuksille?
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 1

Pistetaulukko, tulokset ja seuraavan kilpailun tiedot päivitetty etusivulle.
 
Ylös Bottom