Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 2

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Siinä tapauksessa pyydän anteeksi, osuit vain ensimmäisenä silmään siinä rytäkässä niin oletin sinun olleen asialla, pahoittelen. Mutta jos se olikin Samitzu niin samat kiroukset sinulle! :mad:

Sain suoralle hyvän ulostulon ja olin rinnallasi sisäpuolella jossa ei pitoa ollut ja siitä vedin mutkan pitkäksi ja seinään, en huomannut että olisin ketään muuta mukaan ottanut mutta jos otin niin olen pahoillani. Perään en kyllä rysäyttänyt. Jarrutin jarrumerkkini kohdassa mutta auto meni sukkana seinään kun huonolla linjalla olin, olisi pitänyt odottaa parempaa paikkaa ohitukseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

KonsoliFIN F1 2010 / Lohko 2 / Espanjan GP / Tulokset
Sen verran jos voisit CamoN korjata, että kyseessä oli Monacon kisa, niin saan tuonne etusivulle laitettua oikein :p

Nyt ei oikein jaksa ruveta väsäämään taulukoita, kun katsoin juuri nauhalta Brasilian kisan ja pitäisi nukkumaankin päästä. Mutta huomenna lupaan taas päivitellä :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Haluaisko joku vaihtaa mun kans autoja? ajan cockpit kuvakulmalla, ja tos redbullis on kuvakulma liian takana. Ferrari, RedBull, Williams ja HRT, on kämmätty. en oo varma et muuttuko toi kamera päivityksen jälkeen? tuolla epävirallisella bugilistalla on maininta tosta. [All] Consoles Unofficial F1 2010 Bugs & Errors List POST PATCH 1.01 - Codemasters Forums. myöskään mersulla en halua ajaa, koska sieltä ei nää kunnolla ulos:D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Haluaisko joku vaihtaa mun kans autoja?

Voisin vaihtaa, Lotus ahdistaa syystä tai toisesta. Ei siitäkään tosin erityisen hyvin ulos nää, nokka on niin laatikkomainen.

Pitäisikö sitä sitten vaihtaa talliakin vai onko se ihan sama? :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Pleikkari nyt tästä hetkestä 2-6 viikkoa korjauksessa, joten mut voi tän sarjan listasta poistaa. Tulevina kausina sitten taas uudestaan :/
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Olen 85% varma etten pääse tämän viikon kilpailuun osallistumaan.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Mites on, vaihdetaanko? Pitäis tietää kummalla autolla ottaa huomenna lämpöjä. :)

Edit: Tai itse asiassa mulle kelpaisi myös Zse:n Virgin varsin hyvin, pääasia että pääsee Lotukselta pois.
Vaihdoin teidän autot jo tuonne etusivulle, mutta äkkiäkös ne vaihtaa uudestaan :p ja Zse:llä taisi olla HRT.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Koska pqohin osallistuminen on epävarmaa, sovitaan niin että minä isännöin.

KonsoliFIN F1 2010 / Lohko 2 / Turkin GP / Kilpailu 14.11.2010 klo 19.30

- Aika-ajo alkaa klo 19.30.
- Ajetaan 15min aika-ajo ja 40% kilpailu dynaamisissa olosuhteissa.
- Luon huoneen klo 19.15 ja aloitan kutsujen lähettämisen. Jatkan tätä viiden minuutin välein kunnes kaikki kynnelle kykenevät ovat paikalla.
- Käytetään jälleen KFIN F1 Lohko 2 -keskusteluhuonetta. Ilmoittakaa myöhästymisistä sinne tai tähän ketjuun, ilmoituksen perusteella voidaan odottaa 15min.
- Mikit sallittuja, muttei pakollisia. Muistakaa muten käyttö.
- Kaikki avoavut sallittuja paitsi Brake Assist. Käytössä manuaaliset varikkokäynnit.
- Turkin radalla ei erityisen vaarallisia paikkoja ole koska leveyttä riittää ja turva-alueille voi tarvittaessa väistää. Toivon mukaan pahat kosketukset jää minimiin. Takasuoran alussa ja lopussa kannattaa kuitenkin ennakoida kilpakumppanin liikkeet tarkkaan, vauhtia on niin paljon että käy vielä kuin Vettelille ja Webberille tänä vuonna. ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Ok. Älkää sitten spoilatko Abu Dhabia tsätissä, en ehdi katsoa sitä ennen nettikisaa. :eek:
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

KonsoliFIN F1 2010 / Lohko 2 / Turkin GP / Tulokset

Aika-ajo

Sija / Kuljettaja / Aika / Ero / HUOM
1 / Markoboy / 1:26.082 /
2 / Miccis / 1:26.117 / +0.035
3 / CamonFIN / 1:26.188 / +0.106
4 / Jaba82 / 1:26.989 / +0.907
5 / samitzuFIN / 1:27.591 / +1.509
6 / akitus79 / 1:28.256 / +2.174
7 / qolazor/ 1:28.921 / +2.839
8 / kepagt / DNS*
9 / artzi10 / DNS*
10 / Pqohi / DNS*
11 / zse99 / DNS*
12 / Hydrogen-_- / DNS*

Kilpailu

Sija / Kuljettaja / Auto / Lähtöruutu / Aika / Pisteet
1 / Markoboy780 / BMW Sauber / 1 / 34:20.948 / 25
2 / Miccis / Williams / 2 / +12.0s / 18
3 / CamonFIN / Red Bull / 3 / +15.0s / 15
4 / samitzuFIN / Mercedes / 5 / +73.1s / 12
5 / qolazor / McLaren / 6 / +86.1s / 10
6 / Jaba82 / Renault / 4 / +91.0s / 8
7 / akitus79 / Lotus / 6 / DSQ* / 0
8 / kepagt / Force India / - / DNS* / 0
9 / Markoboy780 / BMW Sauber / - / DNS* / 0
10 / Pqohi / McLaren / - / DNS* / 0
11 / zse99 / HRT / - / DNS* / 0
12 / Hydrogen-_- / Virgin / - / DNS* / 0

DNF = Did not finish
DNS = Did not start
DSQ = Disqualified
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Nyt pisti vatuttamaan! Oma kädettömyys paineiden alla nimittäin. :D

Aika-ajossa sain ajettua ihan mukavan kierroksen, jolla jäin joitakin tuhannesosia Markoboyn paaluajasta - eikä Camonkaan jäänyt juuri mitään meille, ollen kolmas.

Lähtö näytti olevan aika puhdas, ja itse liimauduin Markoboyn perään. Heti tokalla kierroksella alkoi tapahtua: markoboylla vähän lipsahti ekassa sektorissa, pääsin nauttimaan johtopaikasta joitakin sekunteja kunnes ajoin seuraavan mutkan pitkäksi ja markoboy pääsi sellaiseen 5 sekunnin johtoon.

Sellaisena se sitten pysyikin seuraavat 7-8 kierrosta. Välillä minä otin Markoa kiinni ja välillä hän karkasi minulta, sellaista kymmenyspeliä. Siinä kierroksen kymmenen tuntumassa Markoboy teki tokavikassa mutkayhdistelmässä pienen virheen ja näytti sitten menevän suoraan varikolle - ja minä seurasin.

Mutta voi helkutti, sitten lentelivät ärräpäät: ajoin varikolle liian lujaa ja tikkarimies joutui työntämään autoani. Stoppi kesti kymmenisen sekuntia, ja palattuani varikolta Markoboy oli noin 8,5 sekunnin johdossa.

Tästä eteenpäin hän pystyikin kontrolloimaan tilannetta eikä missään vaiheessa ollut vaarassa tulla ohitetuksi. Lopullisesti menetin pelin kun perä lähti alta tokalla sektorilla ja ero kasvoi yli 12 sekuntiin.

Kun maaliin oli vielä tukku kierroksia, nousi huolenaiheeksi Camon, joka oli yhtä-äkkiä noussut viiden sekunnin päähän minusta. Seuraavat kierrokset ajoimme maaliin hyvin samankaltaista kierrosvauhtia. Jos en väärin ymmärtänyt, niin huomasin Camonin olleen minua selvästi nopeampi vikalla sektorilla, kun taas ykkössektori oli useimmiten minun heiniäni. Oli miten oli, tuo vääntö piti kuitenkin hereillä eikä virheitä saanut tehdä, sillä viisi sekuntia on näissä kekkereissä tunnetusti vähän.

Omat virheet ottavat päähän, mutta enpähän voi syyttää kuin itseäni. Markoboyn voittaakseen on oltava aikalailla virheetön, niin kova kaveri on kyseessä. Tällä kertaa se ei onnistunut. Hyvää on silti se, että pönkitin asemiani sarjan kakkosena.
 
Ylös Bottom