Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2

Ainakin yksinpelissä muistaakseni menee niin, että jos sataa vettä ja menet niillä märänkelin renkailla, niin ne on käytävä vielä vaihtamassa, mutta jos ajaa monsuunirenkailla, niin sitten varikolla käynti ei ole pakollista...

"Mikäli kisassa käytetään jossain vaiheessa välikelin tai sadekelin renkaita, ei kuljettajien tällöin tarvitse käyttää erilaisia kuivan kelin sarjoja."

Ainakin f1 säännöissä lukee näin, uskoisin että codemasters on tehnyt tämän ihan samalla tavalla.

Ei mielestäni tarvitse erikseen sopia mennäänkö varikolle vai ei, koska peli diskaa kyllä jos ei noudata sääntöjä. Ainakaan meidän lohkossa ei kukaan käynyt huvikseen varikolla.

mä en muuten pääse osallistumaan seuraavaan harjoitukseen enkä kisaan, koska lennän katalonian aurinkoon seuraamaan Räikkösen ajoa paikan päälle ;)

Joo no itse en niin tarkkaan ole tutkinut diskaako peli vai ei, oletin vain että mennään etusivulla olleiden sääntöjen mukaan.. Mut joo ollut ja mennyt, ei siitä sen enempää..

Ja voitaisiinko tässä vaiheessa päättää mitä ajoapuja saa tulevassa/tulevissa kisoissa käyttää? Oli ihan kiva yllätys kun chat huoneessa 5 min ennen kisaa päätettiin että otetaan ajolinja pois käytöstä. Mutta lopulta hosti teki järkevän päätöksen ja laittoi ajolinjan käyttöön. Itselle on ihan sama mitä apuja saa käyttää kunhan sovitaan ajoissa jos sääntöihin muutoksia tehdään.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pakko on kyllä nyt syödä sanani ajoapujen suhteen. Ylöspäin vaihtava "läppä" ratin takaa on ottanut niin pahasti itseensä, että vaihtaa melkein koko ajan kaksi vaihdetta kerrallaan niin minun on nyt sitten ajettava automaatilla ;( Toivottavasti saisin jouluksi uuden ratin kun tuo on jo niin vanha :)

Bahrainin paikan tässä lohkossa ottaa PipiX - Eetu123, joten hostit lisätkääs listaanne.

Ei pysty reenaamaan tänään. Ajoin tuossa sen verran tiukan urakisan Istanbulissa että riittää ratin kääntö tältä päivältä.

Jäi meikäläiselle vähän hämäräksi, että saako siinä seuraavassa kisassa nyt käyttää ajolinjaa vai ei..? :confused:

Minä ymmärsin ettei ajolinjaa enää voi käyttää. Mutta tämä ei ole lopullinen, virallinen tai luotettava tieto.

Pakko ny vähän avautua näistä kisoista, ku tallipäällikkö ei oo tyytyväinen:D

joka kisassa eka mutkas on tullu osuma ja spinnaus... eli siit on lähetty kisaan. A-A 2x+5 ja paska nopee kiekka päälle. malesiassa en saanu ku ekan osumaan, mikä oli oma moka tietenkin. olin 8? sain huippulähdön ja nousin sen myötä 2 eka mutkaan , ja kaikki oli cool....niin joku tuli konttiin, no semmosta sattuu mut ei ny ihan joka kisas pitäs? mut tavoite on ottaa ilman reenausta vähintään 4 sija pistetaulukossa ja sitä myötä päästä pääsarjaan ajaan oikeesti kilpaa!

Viimeksi muokannut moderaattori:

mä en muuten pääse osallistumaan seuraavaan harjoitukseen enkä kisaan, koska lennän katalonian aurinkoon seuraamaan Räikkösen ajoa paikan päälle ;)

Et paljoo räikkösen ajoo nähnyD:D:

No täällähän sitä oltiin ottamassa jo viime kisasta pois. Ja kuten sanoin, niin minä en ole vieläkään sitä varmaa tietoa saanut. En oo vaivautunut opetteleen tota rataa kunnolla ilman sitä linjaa, että jos tää tieto on multa ohi mennyt sillon viime viikolla niin ilmeisesti oma vika.

No jos sovitaan että viel tässä kisassa saa käyttää ajolinjaa ja sen jälkeen sitte ei enää?

En ole täysin varma pääsenkö tänä iltana kisailemaan :(. Yritän joka tapauksessa ehtiä.

Ylös Bottom