Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Eih. Kyllä se mestaruus tulee tänne Turkuun morjestamaan Poikaa. ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

''Let Timppa pass for the championship''

Tämä kun vuotaa julkisuuteen nii on varikkosuoralla hirveet skandaalit.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Vieläkö pääsis johonkin mukaan, vai onko jo kaikki paikat täytetty?
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Onko tuo kisapäivien kellonaika lyöty lukkoon vai voiko sitä vielä muuttaa? Sunnuntai klo 18.30 on minulle huonoin mahdollinen aloitusaika sillä olen silloin matkalla pelaamaan kiekkoa enkä pysty osallistumaan kisoihin klo 18.00-21.00

Toinen mahdollisuus on että minä vaihdan jonkun Eau Rouge-lohkossa ajavan kanssa paikkaa ja kisan alkamisaikaa siirretään 15min eteenpäin klo 20.45 --> 21.00 jolloin juuri ehdin kisaan mukaan.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Ei sittenkään enää mitään...
Mulla kanssa kiekkopeli aina sunnuntaisin klo 18-20 nii pysyn tuolla pääsarjassa, mutta onks sulla siis joka viikonloppu siihen aikaan?

Edit. sori tuli tuplapostaus :p
Edit2. 300. postaus! :p
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Juu en todellakaan ole ajamassa kisoja Su klo 21 tai jälkeen. Telkkari ei ole omassa käytössä ja toisekseen venyy sitten jo niin pitkään, että pitäs olla jo nukkumassakin, kun maanantaisin herätys on siellä kuuden kieppeillä. Jos muutetaan myöhempään tuota aloitusta, niin voin suoraan sanoa, että luovun paikastani välittömästi.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Jos vapaita paikkoja ilmaantuu, niin täältä löytyy ainakin kiinnostusta.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Juu en todellakaan ole ajamassa kisoja Su klo 21 tai jälkeen. Telkkari ei ole omassa käytössä ja toisekseen venyy sitten jo niin pitkään, että pitäs olla jo nukkumassakin, kun maanantaisin herätys on siellä kuuden kieppeillä. Jos muutetaan myöhempään tuota aloitusta, niin voin suoraan sanoa, että luovun paikastani välittömästi.

Joo ei me sitä kyllä enään muuttamaan lähetä kun melkein 10 pelaajaa on sitä mieltä että tuo 18.30 on paras aika.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Joo ei me sitä kyllä enään muuttamaan lähetä kun melkein 10 pelaajaa on sitä mieltä että tuo 18.30 on paras aika.
Nimenomaan, ei muuteta aikaa. Ei tästä tulisi mitään, kun vuorollaan joku sanoisi, ettei mulle kelpaa nyt.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Tulen jäämään pois tästä sarjasta kun en pääsisi kuin harjoituksiin ja hyvällä tuurilla korkeintaan pariin kisaan kauden aikana. Toivottavasti saatte hyvät kisat aikaan ja onnea kaikille.
 
Vastaus: F1 2010 Online (II.div Becketts)

Jos Juhohfin:n tilalle pääsee niin voisin liittyä porukkaan. PSN Samedi7 ja vaikka Mersu autoksi.
 
Ylös Bottom