Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Slex; sanoi:
Hungararoringista en odottanut paljoan: rata ei koskaan ole ollut suosikkini ja ajo on yhä hakusessa.

Aika-ajoissa hienosti kymmenes jääden kärjelle sen viitisen sekuntia.

Kisassa ongelmia tulikin paljon, kun esimerkiksi Martti93 (emt) tahalleen ajoi perääni että en pääsisi varikolle ja muutenki ajolinjat jostai syystä katosi niin olin ihan ongelmissa. Silti ihan hienosti yhdeksäs ja kehitystä odottaessa..

:(

Itse en tahallani ajanut perään vaan jarrutin liian myöhään ja rengas oli puhki niin ei pystähtynyt..itse kisa oli sekava.kaikki törmäili toisiinsa jotkun myös tahallaan:mad:
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Ikaikki törmäili toisiinsa jotkun myös tahallaan:mad:


No jaa, väitän kyllä et ei tossa porukassa oo yhtäkään joka tahalleen törmäilisi tai pilaisi kisjoa vaikka herkästi niin luuleekin.

Johtuu ihan puhtaasti monella kokemattomuudesta nettipelien, ja tämän pelin suhteen. Ei osata vilkuilla ympärilleen tarpeeksi, ei osata ennakoida sitä et toinen voiki jarruttaa ennemmin kuin ite jne, ja sit tulee näitä tilanteita
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Iltapäivällä oli aika hieno sateinen Spa. Rata sinänsä on erittäin tuttu, muutamissa eri peleissä on tullut ajettua yhteensä varmaan yli 2000 kierrosta, muttei vielä ollenkaan tässä pelissä sateessa.

En siis tiennyt yhtään minkälaisia aikoja pitäisi laittaa tauluun joten lähdin täyden sadekelin säädöillä ja sadekelin renkailla liikenteeseen, inssi suositteli välikelin pyöriä mutta en oikein ymmärtänyt miksi aika-ajoon olisi kannattanut lähteä niillä märälle radalle.

Pääsin ruutuun 7, autoja taisi olla 10. Viimeinen veto jäi tekemättä kun rengas puhkesi viimeisessä mutkassa ennen nopean kierroksen alkua. :o

Ennen kisaa insinööri varoitteli että yhdellä stopilla ajaessa täytyy käyttää myös välikelin pyöriä, saderenkaat saattaisi hajota ennen maalia. Kohautin olkapäitäni kun saderengas tuntui aika-ajossa niin hyvältä. Kisassa pyörähdin tietysti ekassa mutkassa, en tiedä osuiko joku mutta ainakin kiihdytin kanttarin päältä että saattoi mennä omaan piikkiin. Siitä lähti liikkeelle sitten kova takaa-ajo joukon hänniltä.

Kilpakumppaneita ei tarvinnut erityisemmin ohitella kun siellä oltiin väistetty jo valmiiksi radan ulkopuolelle. :rolleyes: Kerran oli kunnon mälli lähellä, edestä spinnasi Renault ja ehdin hipaista jarrua juuri sen verran etten täräyttänyt kylkeen.

Kisa meni omalta osalta aika puhtaasti, ei mitään suurempaa hässäkkää. Kun oli ajettu 8/9 kierrosta, olin kolmantena ja rupesin varmistelemaan kun edellä menijästä ei ollut mitään havaintoa. Ja kuinkas ollakaan, viimeisellä kierroksella kolmannen sektorin alussa toinen takarengas puhkesi. :p Sieltä sitä sitten linkutettiin kohti maalia, auto kulki sen Blanchimontin kaarteen yllättävän hyvin kolmella renkaalla. Takaa tuli aika-ajossa ruuduista 4-6 lähteneet jonossa, maaliviivalla jäi eroa varmaan 50 metriä minun hyväkseni. Vähän jänskätti. :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Iltapäivällä se Spa oli ihan mukava kisa. Aloitin paalulta ja pääsin ekasta mutkasta hyvin läpi ja johdinkin kisaa neljännelle kierrokselle kunnes keula vähän lipesi hiekan puolelle ja ihan perässä ollut Karppanen painoi ohi. No siinä vaiheessa ei ollut vielä mitään hätää kun en menettänyt enempää kuin pari sekunttia, sitten Karppanen meni varikolle ja jatkoin itse vielä yhden kierroksen välikelinrenkailla. En päässyt kärkeen varikkostopeilla mutta pääsin kuitenkin hyvin kisaan mukaan kunnes olin ajanut Eau Rougen läpi ja rengas räjähti, siis ulosmenokierroksella ja jouduin tulemaan heti uudestaa varikolle. No onneksi sain pidettyä toisen paikan ja eroa ykköseen tuli vajaa 20 sekunttia.

Hungaroringillä lähdin kolmannesta ruudusta mutta joku tuli ekassa mutkassa neljääsataa kylkeen, onneksi ei hajonnut autosta mitään mutta putosin viimeiseksi. Napsin siinä sitten pikkuhiljaa porukkaa edestä ja nousin viidennellä kierroksella jo kolmanneksi. Ajelin siinä sitten toiset viisi kierrosta Omenanraadon perässä jolla oli varikkostoppi tekemättä ja kun hän teki pysähdyksen niin nousin toiseksi ja sillä sijalla tulinkin maaliin. Eroa vaan taisi jäädä se yli 40 sekunttia voittajaan. Ekaa mutkaan lukuunottamatta ihan hyvä kisa omaltaosalta, peräpäässä taisi tulla enemmänkin niitä kolareita.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

OT: miten saat kisainssin puhumaan multiplayerissä, ku mulla se ei ees ilmota koska pitäs varikolle tulla, joutuu neki ite muistelee :S

eli ei puhu mitään..yksinpelissä kyl höpöttää
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Hungaroringillä lähdin kolmannesta ruudusta mutta joku tuli ekassa mutkassa neljääsataa kylkeen, onneksi ei hajonnut autosta mitään mutta putosin viimeiseksi. Napsin siinä sitten pikkuhiljaa porukkaa edestä ja nousin viidennellä kierroksella jo kolmanneksi. Ajelin siinä sitten toiset viisi kierrosta Omenanraadon perässä jolla oli varikkostoppi tekemättä ja kun hän teki pysähdyksen niin nousin toiseksi ja sillä sijalla tulinkin maaliin. Eroa vaan taisi jäädä se yli 40 sekunttia voittajaan. Ekaa mutkaan lukuunottamatta ihan hyvä kisa omaltaosalta, peräpäässä taisi tulla enemmänkin niitä kolareita.

Kyllä muuten hävetti ajella siinä edessä kun en rataa osannut yhtään niin vedin monta kertaa kaasupohjassa ajettavassa paikassa jarrut pohjaan :D mutta päätin, etten ihan suosiolla kyl siltin ohi päästä vaikka ei mitään väliä oonko toinen vai kolmas...

Sit alko renkaat olee viel niin loppu ja ku ei rataa oppinu millään ni alko lipsumaan pahasti...

Hienosti kyl odotit, ja tiesit ettei kannata rynniä ihan missä vaan ohi, vaan odotit et tein sen virheen. Moni kokemattomampi ois vaa rynniny rinnalle ja molempien kisa pilalla
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

OT: miten saat kisainssin puhumaan multiplayerissä, ku mulla se ei ees ilmota koska pitäs varikolle tulla, joutuu neki ite muistelee :S

eli ei puhu mitään..yksinpelissä kyl höpöttää
Ei se puhu kenelläkään mitään.

@ CT Fighter, mulla vaan oli niin ehjä kisa muihin verrattuna, että sen takia se ero venähti :p Ja meillä oli hyvä vääntö Spassa mutta harmi, että kärsit rengasrikon
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Ei se puhu kellään mitään.

se on ihan älytöntä, ku ei pitkäs kisas muista koska on pitäny tulla varikolle ja koska ei...

ja kun tuossa puhui et "inssi sano sitä ja tätä" ni luulin et sen saa jostai päälle :P
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

se on ihan älytöntä, ku ei pitkäs kisas muista koska on pitäny tulla varikolle ja koska ei...

ja kun tuossa puhui et "inssi sano sitä ja tätä" ni luulin et sen saa jostai päälle :P
Mut eikö siihen tuu se muistutus, että seuraavalla kierroksella varikolle.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Mut eikö siihen tuu se muistutus, että seuraavalla kierroksella varikolle.

ai..minne?

liittyykö se jotenki siihen etusiiven edes olevaan punaseen/valkoiseen juttuun siin sivukuvas?

Yksinpelis en ainakaa oo mitää eroa huomannu sillä
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

CT, älä unohda päivän Sao Paoloa ;) Mun ehkä mahtavin onlinekisa :)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Onko teidän kisoissa yhtään padi miehiä mukana? Itsellä tulee ratti vasta tiistaina niin siihen asti joutuu kärvisteleen padilla. Olisi kiva vähän ottaa peliä jos huolitte padilla pelaavaa mukaan? Yritän kyllä olla varovainen törmäilyjen suhteen. Renkaatkin tuntuvat kuluvan viidessä kierroksessa loppuun vaikka abs päällä tosin traction control mediumilla niin se saattaa vaikuttaa, rattia odotellessa.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Onko teidän kisoissa yhtään padi miehiä mukana? Itsellä tulee ratti vasta tiistaina niin siihen asti joutuu kärvisteleen padilla. Olisi kiva vähän ottaa peliä jos huolitte padilla pelaavaa mukaan? Yritän kyllä olla varovainen törmäilyjen suhteen. Renkaatkin tuntuvat kuluvan viidessä kierroksessa loppuun vaikka abs päällä tosin traction control mediumilla niin se saattaa vaikuttaa, rattia odotellessa.
Kyllä tuola muutama pädillä ajajakin vissiin on. Mukaan vaan! :)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

ai..minne?

liittyykö se jotenki siihen etusiiven edes olevaan punaseen/valkoiseen juttuun siin sivukuvas?

Yksinpelis en ainakaa oo mitää eroa huomannu sillä
Juuri siihen se liittyy, kun se on punainen niin silloin kierroksen lopussa varikolle.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

ois kiva päästä teijän kaa pelailemaan, tuskin nyt mitenkään hyvin teille pärjää mut ois kiva tulla pelailee... jos vaan käy?:)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

nii ja traction controllilla voisin pärjätä paremmin tai siis ei spinnais koko aja ja olisin jonku edessä. eli jos mahdollista niin ei se traction controlli "allowed" haittais mitään mutta jos sitä ei laiteta ni ei siinä sitten mitään....
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Voishan sitä' itekki koittaa tulla pyörimään, jos ei rataa ympäri niin ainaki mutkissa. :) Eilen en tosin päässy sessioihin ku kaveri kutsu vaan mun piti itte inviä. Mut formulamiehet lisätkääpä kaveriksi. PSN: Ramse
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

mä voisin kanssa pelailla tänään jos johonkin sessioon mahtuu mukaan
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

mä voisin kanssa pelailla tänään jos johonkin sessioon mahtuu mukaan

Voitaisiin kyllä järjestää sellainen organisoitunut onlinesessio huomenissa. Vähän menneyt ne viimeiset sessiot ainakin omalta osalta niin, että on kutsuttu niitä jotka ovat olleet paikalla ja sen takia en ole vielä ajellut täydellä gridillä.

1. Leija_Spede
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Lisäilkäähän nimenne listaan, jos löytyy kiinostusta.
 
Ylös Bottom