Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Sori myffe. Liian kunnianhimoisesti syöksyin siihen nopeaan mutkaan ja siinähän sitten oltiin linkussa poikittan. Itse ainakin naurahdin kun ruudulla näkyy vaan lentävä force india jossain hieman suoja-aidan yläpuolella. Jotenkin jäätiin molemmat kuitenkin nokka oikeinpäin ja jatkettiin matkaa. Naurahdin että ai saatana, nyt tulee tiukka paikka :D Noh, kontaktiahan siinä tuli sitten heti seuraavassa mutkassa. Spinnasit sitten pahasti ja jäin kyllä odottamaan mutta lähit pois :) Hirveä takaa-ajo alkoi sitten, en kyllä saanut edes pupujussia kiinni..
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Voisin olla kans jonkinlaisella varasijalla, mikäli edes kerkeen silloin 19.30 maissa? Mitenkäs siihen teidän pelisessioon liitytään, pitääkö laittaa sieltä invite jutun kautta vai löytyykö se jotenkin muuten?
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Mitenkäs siihen teidän pelisessioon liitytään, pitääkö laittaa sieltä invite jutun kautta vai löytyykö se jotenkin muuten?

Sinun siis pitää hyväksyä invite, jonka joku siitä servusta on lähettänyt. Lisäilkääpä kaikki minut ystävälistalle PSN:ssä, niin voin heittää teille niitä inviittejä.

Edit. Minkäslaisilla avuilla lähdetään liikenteeseen? Kaikki pois, vai jätetäänkö traction controllia pikkusen?
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Minkäslaisilla avuilla lähdetään liikenteeseen? Kaikki pois, vai jätetäänkö traction controllia pikkusen?
No mulle käy vaikka se että TC on mediumilla, voihan mediumilla harjoitella mutta täysillä jos se olisi nii olisi kyllä helpompaa minulle. Ajolinjakin olisi merkittävä, varsinkin jos tulee semmoinen rata, mitä moni ei tiedä, mutta sen voi myös poiskin jättää. Vaihteistonkin voi jättää automaatille, mutta manuaalilla voisin harjoitella.

Ekaksi pitäisi vain päästä mukaan. :cool:
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Ehdotan että kaikki muut avut pois paitsi ajolinja. Ajolinja sais olla kun ei muista vielä ratoja :) Lisäksi manualivaihteet ja rikkoutuvat autot.

Tietty jos mukana on pädillä ajavia niin heidän osalta menee vähän hankalaksi ajaminen..
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Tuli tässä vaa mieleen, että viimeks ku SuamiFin pisti mulle inviä peliin, niin en päässyt ollenkaan monenyrittelyn jälkeenkään, mutta sitten kun Pleieri#9 pisti, ni pääsin heti... Notta malttakaa, kyllä mä jotakin kautta tuun, pystyykö muutkin ku hosti pistää invaitit?
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

en tiiä tarttisko antaa mun paikka ekal varakuskille, ei jotenki ainakaan nytten oo tippaakaan motivaatiota nettipeliin
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

No voi jumalauta ette sitte kuttuneet vaikka olin listalla
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Että semmonen kisa, ensin aika-ajoissa kaksi rengasrikkoa ja sain tehtyä vain yhden ajan. No se riitti kakkosruutuun, ja johdin siinä kilpailua n. 5-10 sekunnin erolla, kunnes viimeisen kierroksen alussa kuului poks ja oikea takarengas puhki. No sinnittelin vielä kärjessä viimeiseen neulansilmään, jossa sitten jarrutus leveäksi ja teppoil meni ohi.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Chat-kutsu seuraavan kerran niille uudemmillekkin peliin liittyjille :o
 
Ylös Bottom