Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Että semmonen kisa, ensin aika-ajoissa kaksi rengasrikkoa ja sain tehtyä vain yhden ajan. No se riitti kakkosruutuun, johdin siinä kilpailua n. 5-10 sekunnin erolla, kunnes viimeisen kierroksen kuului poks ja oikea takarengas puhki. No sinnittelin vielä kärjessä viimeiseen neulansilmään, jossa sitten jarrutus leveäksi ja teppoil meni ohi.

Ohhoh, voitin pädillä. :eek:
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Ragequittasin koko jutusta sen takia, koska kaikki ajoavut olivat pois päältä. Muuten ihan ok, mutta en pysty ilman ajolinjaa toistaiseksi ajamaan ja TC pois.. noh, ei oikein sovi vielä minulle. :(
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Että semmonen kisa, ensin aika-ajoissa kaksi rengasrikkoa ja sain tehtyä vain yhden ajan. No se riitti kakkosruutuun, ja johdin siinä kilpailua n. 5-10 sekunnin erolla, kunnes viimeisen kierroksen alussa kuului poks ja oikea takarengas puhki. No sinnittelin vielä kärjessä viimeiseen neulansilmään, jossa sitten jarrutus leveäksi ja teppoil meni ohi.


Kerrankin sait kokea sen mikä mua piina joka ajossa melkeen:rolleyes::p
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

ihan päin honkia taas, mut valenciassa hyvä kisa kakkospaikasta myffeä vastaan, ja hävisin sen..

sit taas brasiliasta taas voitto, se sopii mulle :)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Lisäilkääpä kaikki minut ystävälistalle PSN:ssä, niin voin heittää teille niitä inviittejä.

Jaha ystäväiseni ja muutkin vähän tutummat, mitähän minä sanoin täälä ennen näitä kisoja? Jokainen meistä varmaan olettaa, että jos ystävänlisäyspyyntöä ei tule, niin silloin kyseinen henkilö ei ole tulossa ajamaan.

Ei ehkä mitkään maailman kovimmat väännöt olleet, mutta sitäkin hauskempaa kyllä oli :D Lisää näitä!
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Ei ehkä mitkään maailman kovimmat väännöt olleet, mutta sitäkin hauskempaa kyllä oli :D Lisää näitä!

Jep. Toi Monacon kisan alku oli aika jännä kun pyörähdin ekassa mutkassa ja ja sitten lopulta lentelin sen mäen ylös muiden autojen päällä. :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Huomenna kello 20;30 voisi olla STARTTI, joten olisi hienoa, jos tulisitte jo vaikka vähän ennen mukaan, joku muu tekee huoneen, mutta mä kerään listan :p


1. Timppa1978
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

1. Timppa
2. Tontsaz
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

hyvä et aika tiedossa jo vähä aiemmin :D Nii ja kertokaa ketä pitää lisätä ystävälistalle että saa sen inviten;)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

1. Timppa
2. Tontsaz
3. teppoil
4.Nunnukka_
5. samitzuFIN
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Pienellä varauksella vielä että pääsenkö tulemaan.. Aika hakusessa vielä kun tänään vasta ratin sain ja sitä ennen ajanut ratilla joskus cm2 aikoihin :) Muutenkin noi radat hakusessa kun jokunen vuosi aikaa kun noita ratoja ajellut ja puolet on noita uudempia ratoja. Mut harjottelua vaan, kun vaan kerkeis kun muitakin hyviä pelejä tässä tullut mitä pitäisi keretä tässä perheellisenä pelaileen..
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

1. Timppa
2. Tontsaz
3. teppoil
4.Nunnukka_
5. samitzuFIN
6. Slex1337
7.
8.
9.
10.
11.
12.

Tosiaan, pienellä varauksella minäkin tulen, koska en tiedä, mitä ajoapuja on käytössä. Jos kaikki on pois käytöstä, voitte ottaa nimeni listasta.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

1. Timppa
2. Tontsaz
3. teppoil
4.Nunnukka_
5. samitzuFIN
6. Slex1337
7.aappo1
8.
9.
10.
11.
12.
Pitänee lisätä teitä kaverilistalle ennen kisaa
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Joo, sanokaa vaa, että mitä ajoapuja saa/ei pidä olla, että saadaan kaikille tasapuolinen kisa ;)
Mulle käy kaikki poiskin :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

1. Timppa
2. Tontsaz
3. teppoil
4.Nunnukka_
5. samitzuFIN
6. Slex1337
7.aappo1
8. Pelaaja1
9.
10.
11.
12.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

1. Timppa
2. Tontsaz
3. teppoil
4.Nunnukka_
5. samitzuFIN
6. Slex1337
7.aappo1
8. Pelaaja1
9. Jaba82
10.
11.
12.

Mun puolesta muut avut saa olla pois, mutta ajolinjan toivoisin. Eilen ei meinannut tulla helvettiäkään ajamisesta, kun ei osaa vielä kaikkia ratoja :) Perää todennäköisesti pidetään joka tapauksessa...
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

1. Timppa
2. Tontsaz
3. teppoil
4.Nunnukka_
5. samitzuFIN
6. Slex1337
7.aappo1
8. Pelaaja1
9. Jaba82
10. Leija_Spede
11.
12.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Mun puolesta muut avut saa olla pois, mutta ajolinjan toivoisin. Eilen ei meinannut tulla helvettiäkään ajamisesta, kun ei osaa vielä kaikkia ratoja :) Perää todennäköisesti pidetään joka tapauksessa...


Itsellä sama juttu, vaikka en pidäkään tuosta ajolinja jutusta laisinkaan mutta radat vielä ihan outoja niin se helpottaisi.. Jännä juttu vaikka sielä on mutkissa ne etäisyyskyltit mut silti jostain syystä vetelee mutkat pitkiksi..
 
Ylös Bottom