Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

On kyl perseestä et ei saada demoa tästä. alkanu ittee vähän huolettaan ku yhdessäkään videossa ei oo lukkiutunu renkaat jarrutuksessa, ja varaslähtöäkään ei ilmeisesti voi ottaa.

Joo kyl se demo tekisi ihmeitä jos tulisi:rolleyes:. Noissa videoissa ne on varmaan laittanut sen lukkiutumattomat jarrut(ABS) valikosta ON:ille. Itse en ainakaan osaa pelata ABS offilla:D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Itse en ainakaan osaa pelata ABS offilla:D

Tuo vaan haastetta lisää siihen ajamiseen. Kannattaa ehdottomasti harjoitella. Paljon hauskempaa se ajaminen kun ei voi vain runtata jarruja pohjaan viime hetkellä, vaan pitää säännöstellä sitä jarrua.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Tuo vaan haastetta lisää siihen ajamiseen. Kannattaa ehdottomasti harjoitella. Paljon hauskempaa se ajaminen kun ei voi vain runtata jarruja pohjaan viime hetkellä, vaan pitää säännöstellä sitä jarrua.

Tietenkin!!!! Oli kiva katella SPA:ta kun kun kokoajan viimesee mutkaa mennessä joku vetää pitkäks ja jarrut savuu...:rolleyes:
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Itse en ainakaan osaa pelata ABS offilla:D
Itse asiassa näillä ow-autoilla on helppo ajaa absi pois päältä, kun näet eturenkaiden liikkeen koko ajan. GT5P:ssä se on hankalampaa, kun ei omista polkimia joissa olisi jarrussa täristin (liekkö toimisi edes clubsportin pedaalit?) ja ratin tuntuma on heikko.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Itse asiassa näillä ow-autoilla on helppo ajaa absi pois päältä, kun näet eturenkaiden liikkeen koko ajan. GT5P:ssä se on hankalampaa, kun ei omista polkimia joissa olisi jarrussa täristin (liekkö toimisi edes clubsportin pedaalit?) ja ratin tuntuma on heikko.

OT: Onko nois clubsporteis tärinä? (siis ne jotka saa fanatecin mukana esim?), fanatecin rattia tuo ainakin tukee
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

F1 2010 intro

[video=youtube;r5419tp5D7g]http://www.youtube.com/watch?v=r5419tp5D7g&feature=player_embedded[/video]
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Ois kyl vaa hyvä jos nää alemmatkii luokat olisi mukana.Ihan vaan sitä että mieten schumi voi olla 7 vuotta tossa mukana:confused:
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

OT: Onko nois clubsporteis tärinä? (siis ne jotka saa fanatecin mukana esim?), fanatecin rattia tuo ainakin tukee

Onhan niissä. Tosin epäilen ettei tämäkään peli tue jarrupolkimen tärinää (aika harva peli tukee), mutta tuon voi kiertää asettamalla ratista polkimen tärinän päälle kun jokin tietty jarruvoima (esim 80% maksimista) ylittyy. Täytyypä testata miten tuo toimii pelin ilmestyttyä.

Niin ehdottomasti kannattaa laittaa absit pois päältä jos ratilla ajaa, koska absit päällä omaksuu helposti väärän jarrutustekniikan (runtataan poljin pohjaan ja jarrutetaan suorassa linjassa), mikä näkyy sitten kierrosajoissa. Ja onhan se tietysti hauskempaa ja realistisempaa pitää absit pois päältä.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Lupaavia arvosanoja tippuu kyllä. Vaan voisin lyödä vaikka vetoa että suomalaiset lehdet ja muut antaa arvosanaks 6-7 ja sit perusteena se tuttu ja turvallinen "ympyrää ajaminen, samanlainen ku edelline peli, tylsä laji = tylsä peli jne" Noin se on melkeen joka kerta käyny. Vaan väliäkös sillä :p

Tässä jo itelle buukkaamassa tuota julkkaria vapaaksi ja koko viikonloppua. <3
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Elä aliarvoi suomalaista lehdistöä! Onhan suomessa paljon asiantuntevaa moottoriurheilukansaa. Luulen arvosanojen menevän 8-9 paikkeille.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Voiko täs vetää privana täysmittaisen kisan kamujen kanssa? Vähäks olis siistii. Sit nähtäis kuka jaksaa vääntää. :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Täysmittaset kisat on se mun juttu! Siinä tulee kuvaan formulat mitä aidoimmillaan! Keskittyminen. Jos keskittyminen herpaantuu niin ulkona ollaan ja sijoitukset vaihtuvat. Ja taktiikka puoli tietenkin. Kaikki renkaiden kulumisista turva-autoon. Tosin en varma onko tässä pelissä turva-autoa. Tuskimpa. Kaikki nämä seikat ovat suuremmassa roolissa täysimittaisessa kisassa. Ja sitten kun siihen päälle lisätään vielä median myllytys kisan jälkeen. Olisi muuten mahtavaa jos peli voisi jotenki saada luotua paineita kuljettajalle. Jollain keinolla. Esim median osalta tai sitten varikkomuurilta tulleiden käskyjen kautta. Noh tottakai kavereiden kanssa rahasta pelattaessa paineet astuvat samantien kuvaan :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Täysmittaset kisat on se mun juttu! Siinä tulee kuvaan formulat mitä aidoimmillaan! Keskittyminen. Jos keskittyminen herpaantuu niin ulkona ollaan ja sijoitukset vaihtuvat. Ja taktiikka puoli tietenkin. Kaikki renkaiden kulumisista turva-autoon. Tosin en varma onko tässä pelissä turva-autoa. Tuskimpa. Kaikki nämä seikat ovat suuremmassa roolissa täysimittaisessa kisassa. Ja sitten kun siihen päälle lisätään vielä median myllytys kisan jälkeen. Olisi muuten mahtavaa jos peli voisi jotenki saada luotua paineita kuljettajalle. Jollain keinolla. Esim median osalta tai sitten varikkomuurilta tulleiden käskyjen kautta. Noh tottakai kavereiden kanssa rahasta pelattaessa paineet astuvat samantien kuvaan :)
Joo voi vetää täysmittaisia kisoja privana, ja kaikki renkaan kulumiset ym. ovat tietenkin mukana. Turva-autoa ei löydy tästä pelistä. Media löytyy vain uramoodista, ja radiota ei ole onlinessa.

Edit. Siis privana tarkoitan onlinessa, pelissä ei ole split-screeniä.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

Joskus vois koittaa KFIN porukoitten kans ajaa täysmittainen kisa. Olis kiva startata vikasta ruudusta ja nousta sieltä teidän ohi sillä välin kun te kärsitte rengasrikoista. :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype]

On kyllä sääli, että ton tulevan WRC:n taso on mitä on, sillä jokin ajopeli olisi kiva hankkia ennen GT5:tä. Tämän takia on katseeni kohdistuneet tähän tekeleeseen, joka tuntuu olevan kaikilta osapuolilta erinoimainen, paitsi ettei meikäläistä kiinnosta piruakaan formulat!:eek:
Mutta varmaan hankin tämän ihan pelkästä ajamisen ilosta...
 
Online ketjusta jatkan keskustelua tänne.

Eli miten lisenssijuttuihin voi liittyä 12pelaajan moninpeliin? Lisenssi kuitenkin antaa pelata kisoja 24 kuskin voimin.

Muistan kyl et mainittiin lisenssin rajoittavan sen, ettei kuskit voi kausien edetessä vaihtaa talleja, mut miten se voi rajoittaa moninpelin 12:sta ihmispelaajaan
 
Ylös Bottom