Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Itse hain omani tänään eräästä porilaisesta tavaratalosta, ei tarvinnut kerjätä vaan tavaraa oli ihan hyllyssä, hinta 69,95e :) Nyt alkaa pelaaminen.
Kiitos vinkistä. Ite käväsin samaisessa puljussa ja pelejä oli vielä hyllyt notkollaan.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Tuleekos Discshopista ilmoitus kun peli lähtee mailiin tai kännyyn?
Itse tilasin pelin eilen tiistaina illalla. Eli kaikenjärjen mukaan sen olisi tänään pitänyt lähteä matkaan, jos toi ennen klo 15 tilattu lähtee matkaan pitää paikkansa.

Ei tullut minulle ainakaan mitään viestiä. Mutta tuolla Discshopin sivulla näet onko se jo lähtenyt likkeelle. Mulla oli ja kaiken järjen mukaan pitäis huomenna päästä pelaamaan.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

VPD ei pettänyt tälläkään kertaa. Ahvenanmaan varastosta tilasin 10pv ja tänään tuli viestiä että peli on lähetetty. Eli perjantaina pitäisi postilaatikossa kolahtaa ja päästä pelailemaan:)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Tuleekos Discshopista ilmoitus kun peli lähtee mailiin tai kännyyn?
Itse tilasin pelin eilen tiistaina illalla. Eli kaikenjärjen mukaan sen olisi tänään pitänyt lähteä matkaan, jos toi ennen klo 15 tilattu lähtee matkaan pitää paikkansa.

Ei tule mailia, mutta sisäänkirjautumalla tosiaan näkyy kun on lähetetty. Huomenna pitäisi olla kaikilla perillä.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Ei tule mailia, mutta sisäänkirjautumalla tosiaan näkyy kun on lähetetty. Huomenna pitäisi olla kaikilla perillä.
Sitä odotellessa :p

VVV Gamerin part 9, alussa hyvä kierros padilla Monzassa.

[video=youtube;iKpd91RVkv4]http://www.youtube.com/watch?v=iKpd91RVkv4&feature=sub [/video]
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

OT. kato playeri profiilis :D
 
VPD ei pettänyt tälläkään kertaa. Ahvenanmaan varastosta tilasin 10pv ja tänään tuli viestiä että peli on lähetetty. Eli perjantaina pitäisi postilaatikossa kolahtaa ja päästä pelailemaan:)

Eipä vaan taida olla kun tänään vasta saapuu varastoon ja ovat tehneet tilaukset koneelle valmiiksi lähtemään, eli peli on maanantaina perillä
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Porilaiset on kyl onnekkaita jos siel jossaa puljussa myydään.

Tavallisilla tallaajilla 24 tuntia niin aukee noi kaupat perjantaina joissa sitä peliä myydään.

Ja pliis, joku laittaa sen kannen kuvan tänne... Kuitenkin kaikilla se on jo.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Mäksä;1153252 begin_of_the_skype_highlighting**************1153252******end_of_the_skype_highlighting sanoi:

Onneksi olkoon. Laita illalla vielä kokemuksia. Tuosta VPD:stä sen verran, että facebookissa lupailivat perjantaiksi, mutta joku saanu sähköpostilla niiltä viestin ettei kerkeisikään. Saas nähdä.
 
Onneksi olkoon. Laita illalla vielä kokemuksia. Tuosta VPD:stä sen verran, että facebookissa lupailivat perjantaiksi, mutta joku saanu sähköpostilla niiltä viestin ettei kerkeisikään. Saas nähdä.

Itse sain viestiä ettei tullu varastoon eile, siks peruin ja ajoin 135km päähän, viel 100km kotiin :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Nyt on verkkokaupassa (ahvenanmaa) peli varastossa ja ainakin omalla kohdalla on varattuna ja tuote odottaa käsittelyä, eli tänään varmastikkin lähettävät ja maanantaina siis perillä, ellei itella kämmää.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Laittakaa vaikka privalla jos näette peliä pääkaupunkiseudulla. Täältä lähtee mopo käsistä ja Dirt2:n erinomaisiin verkkoelämyksiin vankasti pohjaten kohti online-puolta myös tässä.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Hitto mä teen kohta ilmotuksen maahantuojalle, että peliä myydää ennen aikojaan... jaa miks, no ku mä en saa ku vasta huomenna :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Mäksä ja Rammari te ootte mulle tästä kuumasta vinkistä bisset auki :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Kyllä! Just istun ajopenkis ja asentelen peliä
Ai sä ehdit hakea sen jo, perhana sä pääset sittenkin ennen mua kokeilemaan :D Itse pääsen tuossa 12 jälkeen pelaamaan, jos on postisetä tuonut :p
 
Vastaus: F1 2010 [PS3 Hype ja kaikenlainen peliin liittymätön hankintahölynpöly]

Kyllä! Just istun ajopenkis ja asentelen peliä

pistäs toho toisee ketjuu sitte kokemuksia, pistä vaikka 50% ni ei oo niitä bugejakaan...
Ja tietenkin, tee kameralle joku standi, ni voit ottaa videotakin ;)
 
Ylös Bottom