Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä
Tosin tämän "kohun" keskellä kannattaa muistaa, että lähestulkoon kaikki (ainakin konsoli) ajopelit syyllistyvät samaan. Viime aikaisina esimerkkeinä samaa touhua on tullut todistettua mm. Moto Gp 09/10, SBK X, Superstars V8, Ferrari Challenge jne. Ja samoja syntejä oli jo aikanaan PS1 & 2 versioissa. Rumin esimerkki taitaa löytyä Moto Gp:stä, useasti AI on vetänyt heittämällä ohi kun olen ollut nopealla aika-ajo kierroksella silti paalu on tullut plakkariin 2-3s erolla. Siinä vaiheessa ei voi kuin nauraa!
Eli ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä, imo. Niin kauan kuin peliin ei ole tungettu mitään älyttömiä kuminauhaefektejä ja itse kisaaminen pysyy tiukkana, niin olen tyytyväinen.
Kehittäjä on myöntänyt, että aika-ajoissa vastustajien ajat generoituvat riippumatta radan tapahtumista. Eli tavallaan A.I.:ta ei ole ollenkaan. Aika feikkiä mun mielestä.
Tosin tämän "kohun" keskellä kannattaa muistaa, että lähestulkoon kaikki (ainakin konsoli) ajopelit syyllistyvät samaan. Viime aikaisina esimerkkeinä samaa touhua on tullut todistettua mm. Moto Gp 09/10, SBK X, Superstars V8, Ferrari Challenge jne. Ja samoja syntejä oli jo aikanaan PS1 & 2 versioissa. Rumin esimerkki taitaa löytyä Moto Gp:stä, useasti AI on vetänyt heittämällä ohi kun olen ollut nopealla aika-ajo kierroksella silti paalu on tullut plakkariin 2-3s erolla. Siinä vaiheessa ei voi kuin nauraa!
Eli ei kannata tehdä kärpäsestä härkästä, imo. Niin kauan kuin peliin ei ole tungettu mitään älyttömiä kuminauhaefektejä ja itse kisaaminen pysyy tiukkana, niin olen tyytyväinen.