Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Tääl tos jokunen viesti sit just sanoin et testasi tota. Virginillä voitto helposti ilman bensankulutusta, sit ura alusta ja se päälle ni kisassa 23...lotuksella joskus koitin samaa ni olin 16, mut kaukana kaukana voittotaisteluista.

Itselle napsahti voitto turkista bensankulutus päällä, lotus ja eka kausi ;)

Mitä sijoja muut on ajanu turkissa legendillä? tietää sitte olinko nopea vai onko rata vaan helppo? :D
 
Itselle napsahti voitto turkista bensankulutus päällä, lotus ja eka kausi ;)

Mitä sijoja muut on ajanu turkissa legendillä? tietää sitte olinko nopea vai onko rata vaan helppo? :D

Kaippa nopeat kuskit voittaa sillonkin.

Oudolta vaan tuntuu kun muut ilmoittelee voittomarginaaliaan ja pystyn samaan, kuitenkin samat tyypit voittaa sanojensa mukaan kisat yhtä helposti polttoaineenkulumisen kanssakin, kun itse taistelen sillon enää sijoista 15-24, vaikka itellä kierrokset osuu ihan yhtä nappiin, niin vauhti ei AI:tä vastaan riitä.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Tääl tos jokunen viesti sit just sanoin et testasi tota. Virginillä voitto helposti ilman bensankulutusta, sit ura alusta ja se päälle ni kisassa 23...lotuksella joskus koitin samaa ni olin 16, mut kaukana kaukana voittotaisteluista.

Ja jokunen viesti ennen sitä totesin itsekin ettei se polttoainesimulaatio toimi kuten on tarkoitus. Tosiaan helpommissa kisoissa on mahdollista menestyä polttoaineen kanssakin, mutta vaikeissa saa sitten yliyrittää pelkästään pysyäkseen letkan perässä kisan alkupuoliskolla. Ja se taas poikii virheitä, jotka tuovat sellaisia +2 LAPS tuloksia.

En nyt tässä yhteydessä ollut enää lainkaan kiinnostunut siitä miten helppoa tai vaikeaa Legend-AI:tä vastaan on voittaa, vaan tuntuu että uran edetessä AI:n vauhti hidastuu vaikka vaikeusasetukset pysyvät samoina.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikös se johdu vain siitä et oma auto "kehittyy" jokatapauksessa lopulta voittaja autoksi.

Niinhän sen pitäisi mennä, mutta eikö olisi loogisempaa että silloin nimenomaan ne omat kierrosajat paranisi eikä AI:n kierrosajat huononisi?

Se on mahdollista että ajoin tällä kolmannella kaudella keskimäärin sekunnin kovempaa / kierros kuin edelliskauden kisassa, mutta mielestäni ajoin ihan samoille sekuntiluvuille kummassakin kisassa.

Kaipaisin vähän lisää statistiikkaa. Urassa olisi mukava nähdä edes ajettujen aika-ajojen ja kisojen tulokset, niin voisi kausittain verrata miten on menty eteenpäin. Aina vaan parempi jos kisoista jäisi enemmänkin tietoa tarkasteltavaksi. Sitten voisi tehdäkin luotettavia vertailuja.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

uusi päivityspaketti oli näköjään aamulla jaossa, joten kipin kapin pelaamaan :) Hieno peli ja upeita kisoja ollut tähän mennessä. Sadekelin kisat ovat upeita.

t.Kepagt
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko peli nyt jo pelattavassa kunnossa? Parin täällä suoritetun itkupotkuraivari purkauksen jälkeen pistin oman pelini tosin jo myyntiin, mutta silti kiinnostaa että onko peli nyt jo selvästi parempi, vai onko tämä päivitys vain ikäänkuin paskan kiillottamista? :(
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä nyt pelailin tuossa muutaman kisan niin tuntui kuin pitoa olisi ollut enemmän. Pelasin Catalunyan kisan ja siinä huomasin ainakin pitoa olevan paljon enemmän mitä ennen. Kolmos mutkankin pääsi kaasupohjassa sisäkurvissa koko mutkan. Ja nyt kun ajaa kanttarellin päältä niin tärinä on ainakin minulla erilainen. Kaippa nuo renkaat pamahtelutkin on korjattu. Ei ole ainakaan minulla renkaat paukkunut enään :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Heti lähti formulat tulille, kun kuuli päivityksen tulleen. :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja nyt kun ajaa kanttarellin päältä niin tärinä on ainakin minulla erilainen.
Span metsissä tietysti sieniä voi ollakin mutta tuskin radalla. :)

Loistava juttu että ovat saaneet päivityksen pihalle. Joskus olisi melkein parempi, ettei lue pelien huonoista puolista mitään. Tämän pelin kanssa kävi juurikin niin, että se jäi hetkeksi pölyttymään kun kuuli aikaisemmista bugeista ja puutteista. Pitääpä seurailla tuota Petrovin tilannetta että onko tosiaan niin, että pelissä hän tuppaa olemaan neljän sakissa turhan usein. :D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Se hyvä homma ainakin on se, että kierroksella ohitettavat oikeasti väistävät, tai aika-ajossa, jos itse olet nopealla kierroksella ja edessä oleva ei. Ainoo hieman "ärsyttävä" asia on se, että AI alko ainakin mulla ajaa sellaisia tosi leveitä linjoja. Ei yhtään mitään kisalinjoja vaan kunnolla sieltä mutkan ulkokautta.
 
Span metsissä tietysti sieniä voi ollakin mutta tuskin radalla. :)

Niin totaalinen repeeminen ettei mitää rajaa :D ehkä menee huonojen yöunien piikkii.

Pitääpä seurailla tuota Petrovin tilannetta että onko tosiaan niin, että pelissä hän tuppaa olemaan neljän sakissa turhan usein. :D

Tuo itellä kiinnitti huomion jo ihan ekoissa kisoissa kun peliä pelasin. Ei haittaa liikaa kutenkaa.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuo itellä kiinnitti huomion jo ihan ekoissa kisoissa kun peliä pelasin. Ei haittaa liikaa kutenkaa.
Näin Kubican kannattajana todellakin häiritsi että Petrov sai pisteitä ja korkeita sijoituksia harvasen kisa, mutta oikeassa elämässä Petrovia mitenpäin vain läpsivä Kubica ei.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Se hyvä homma ainakin on se, että kierroksella ohitettavat oikeasti väistävät, tai aika-ajossa, jos itse olet nopealla kierroksella ja edessä oleva ei. Ainoo hieman "ärsyttävä" asia on se, että AI alko ainakin mulla ajaa sellaisia tosi leveitä linjoja. Ei yhtään mitään kisalinjoja vaan kunnolla sieltä mutkan ulkokautta.

Mulla ei Barcelonassa väistänyt kukaan. Webber tuli varikolta suoraan eteen ja jumitti siinä puoli kierrosta kunnes pääsin ohi jättämällä jarrutuksen väkisin myöhään. Ja Buemi päätti sitten madella vitos mutkassa keskellä ajolinjaa. Oletti ilmeisesti että säästän aikaa kun vedän hiekan kautta ohi. Ja autot ei edelleenkään hajoa mistään. Vedin 200 km/h päin Alonsoa eikä siltä lähtenyt edes takasiipi, saati renkaat.

No onneksi suurinosa ärsyttävistä asioista on parannettu. Väliajat, savet ei korruptoidu, renkaat ei puhkea 200 metrin välein ja tekoäly käy varikolla.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Kolmos sektorin ajat puuttuu edelleen ajanotto taulusta.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Kolmos sektorin ajat puuttuu edelleen ajanotto taulusta.

Tämän huomasin, tosin tuolla edelläoevassa patch-listassa ei tämä kohta ollut korjattavien listallakaan, mistä lie syystä sitten.

Ei taida mistään nähdä monikovuotisen uran aloitin.
Ei muista enää kun oottelin tätä pätchia.
Harmittaa jos mulla on 7-vuotinen ja otan sitten mahdollisen huipputallin tarjouksen jo 2 kaudelle niin miten sitten menenee 6 vuotta siellä (no 6 mestaruutta vois olla tietty hyvä tavoite.
Vasta kisa 3 kyllä että paras aloittaa uusiksi kokonaan.

Nuo väliajat on ihan hyvät. Esim. sijalla 18 on ihan hyvä hyvä ajella kun näkee että on n 13 sek kärkikuskista tai silleen.

Näyttäs tuo insinööri nyt puhuvan totta tuosta olet 5 sek jotain jäljessä.
Väliaikojen mukaa olinkin n 4.7, aiemminhan sitä oli edelläolevassa kiinni tai rinnalla ja se huuteli sitä 5 sek.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla ei kyllä näkyny kakkos sektorin aikojakaa välillä :(

Ja ne on muutenkin ihan sekaisin. Paalupaikka Ferrarilla tuli barcelonassa 1,4sekunnin erolla, mutta väliajoissa olin ekalla 6sekuntia muita nopeampi, ja toisella 4....

Sit kisaan paalulta, kierroksella kolme varikolle. Varikolla ajoi Massa minun läpi vaihtamaan renkaita. Massan renkaiden vaihto kesti noin 15sek, ja tipuin viimeiseksi, noin puolikierrosta muista jääneenä...

Hyvin alkoi päivitysten jälkeisen ajoinnon tuhoaminen.

Tämän jälkeen joka kierros tuli korviini, että "muista käydä varikolla tältä kierrokselta". No kävin sitte et se loppus. Tämän jälkeen korviini huudettiin, että "ferrari talli valmistautuu pysähdykseen, joku heidän kuskeistaan tulee sisään"...öö ajan ite ferrarilla, eikä kumpikaan ollu tulossa???

Tämän lisäksi kisan voitti Senna, käymättä varikolla!

Sit otin Lotuksella. Aika-ajoissa 4,5sekuntia huonompi kierros kuivalla radalla, kuin ferrarilla rankkasateessa. :S Lähtökiihdytyksessä en edes pysynyt kisassa perässä, ja en nähnyt parin ekan mutkan jälkeen kisan aikana muita kuskeja.


Kyllä meni taas into ajaa aika radikaalisti, minua ärsyttäneet viat on edelleen tallessa. :(
 
Ylös Bottom