Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä oon luullu, että uran voi aloittaa vaan lotuksella, virginillä tai hrt:llä. oonko ihan vääräs? Miten sait aloitettua uran toro rossolla?

Riippuu uran pituudesta jos otat sen pisimmän eli 7v aloittat näistä uusista talleista 5v uralla nämä toro rosso ,mersut ja 3v uralla aloitat näistä 3 3 huipputallista:D

Edit : PaulF1N Ehti ensin ;D
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Riippuu uran pituudesta jos otat sen pisimmän eli 7v aloittat näistä uusista talleista 5v uralla nämä toro rosso ,mersut ja 3v uralla aloitat näistä 3 3 huipputallista:D

Edit : PaulF1N Ehti ensin ;D

Ei ihan noinkaan, huipputalleista ei pääse aloittamaan lyhimmälläkään uralla. Tuossa lyhimmässä eli kolmen vuoden urassa taitaa olla valittavissa Lotus, Virgin, HRT, Sauber, Toro Rosso, Force India ja Williams.
 
Käviköhän Kovalainen ollenkaan varikolla? :confused:

Kovalaisesta en tiedä, mut barrichello tuli kärjestä varikolle ja tippui mun taakse neljänneksi..vikalla kierroksella menin Red bullista ohi, ja vikassa mutkassa hamiltonin rinnalle, ja se tuli sit siin rinnalla maaliin, siten et sen eturengas oli mun sivuponttoonissa kiinni :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on vähän enemmän tullut peliä testailtua ja olen tullut siihen tulokseen, että renkaiden- ja bensankulutusta en halua pitää käytössä. Niiden kanssa kisat ovat alkuun erittäin nautinnollisia ja tiukkoja, mutta lopussa pystyykin sitten ajamaan sekuntitolkulla muita kovempia kierrosaikoja, mikä kyllä syö peli-iloa ja realismintuntua aivan liikaa.

Testailin sitten tuossa erilaisia tapoja saada pelaaminen mahdollisimman nautinnolliseksi ja keksinkin lopulta keinon joka itselleni toimi. Ajoin Grand Prix -moodissa Bahrainin kilpailun Schumin mersulla niin, että kulumiset eivät olleet käytössä. Säädin heti kilpailun alussa moottorin cruiselle ja etusiiven plus-asentoon. Tällä tavalla kun rampautin autoani, niin sain aikaan oikein tasaista vääntöä Ai:ta vastaan. Sijoituin kiklpailussa kahdeksanneksi ja tallikaveri Rosberg löytyi kuudennelta sijalta joten sijoituksetkin menivät suhteellisen realistisesti. Pitää vielä testailla toimiiko tämä oman auton rampauttaminen yhtä tehokkaasti muillakin radoilla.. :p
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Oh jeah, huomasitko ajettavuudessa mitään eroja, kun otit renkaiden kulutuksen veks? Omasta mielestä automenee sen jälkeen enemmän kiskoilla, vähän kuin olisi luistonesto päällä. Näin ainakin ennen päivityksiä.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

No voi vit**! Taas oli tullut save corrupted vaikka peli on päivitetty!! Ei ikinä pääse tuota ekaa kautta loppuun :mad: Alotan nyt kolmen kauden pelin notta pääsee ees vähän parempaan tiimiin.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

No voi vit**! Taas oli tullut save corrupted vaikka peli on päivitetty!! Ei ikinä pääse tuota ekaa kautta loppuun :mad: Alotan nyt kolmen kauden pelin notta pääsee ees vähän parempaan tiimiin.

Onkos tuosta korruptoitumisesta löydetty joku juttu, mikä sen aiheuttaa? (näin päivityksen jälkeen) Itsellänihän ennen päivitystä tais mennä viduiks, ku aika-ajoista tai harjoituksista menin paddockiin ja sammutin pelin. Sen jälkeen oon aina ajanu koko harjotukset/A-A/Kisa setin putkeen niin ei oo tullu ongelmia. Tosin tämä on hieman vähentänyt pelaamista, ku pitää ettiä melkonen kolo omasta aikataulusta. Moisen session ajaminen, kun ottaa hieman aikaa :)
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

voisko joku kertoo miten täs pääsee ajaa online kisaa. oon ajanu uraa vaan ja yhtä grand prix kisaa koittanu hetken mut mitään online valikko ei oo näkyny kyl missään.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

katos vaan. hyvin lähti online kisat käyntiin. lähdin paalulta ja ekaan mutkaan kovaa ja mutkassa hana pohjaan ja suditin ympäri ja kaikki veti ohi ja sen jälkee joka mutkas spinnasin muutaman kisan jälkeen huomasin et samat ajo avustukset ei ollu päällä ku ura moodis kyl se siit.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Ite olen kyllä viihtynyt F1:sen parissa hyvin, ei ole tullut vastaan mitää merkittävää bugia, joka olisi pelihaluja syönyt. Padilla pelailen, niin siinä toki tulee harmituksia vastaan, kun pienet korjausliikkeet on mahdottomia tehdä, ja F1:sessä nyt on aika riskaabelia pienikin ajolinjavirhe. Mukavaa puuhaa, kunhan ei careeria ajele millään huipputallin autolla, silloin se saattaa muuttua turhan helpoksi... Lotuksella mennään ja rymistetään.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Itellä kävi ainaki moneeen kertaan netti pelissä alku lähdössä muut lähtee liikenteeseen ja mun auto ei liiku ollenkaan sit ku muut jo kaukana oma auto lähtee vasta liikenteeseen melko reilua.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Alkaa kyllästyttää koko pelaaminen. Ensimmäinen syy löytyy tuosta bensankulutus-simulaatiosta, silloin kun se on päällä tulee todella surkeita kierrosaikoja ja kun se on pois päältä irtoaa melkeinpä joka kisassa paalupaikka. :cool:

Toisekseen kysymys säätääkö talli automaattisesti autoon parhaat asetukset kisan mukaan vai pitääkö niitä itse sörkkiä? Quick car setupin tiedän, ja sitä säätelen mutta ei sillä ole mitään vaikutusta vaikka radan nopeuden ja sääolosuhteiden mukaan sitä säätelen. Aika useassa kisassa rajotin hakkaa järkyttävän paljon kiinni ja startissa kierrosluku putoaa ja tipun aina 2-3 vaikka ajolinjojen mukaan ajelen. En viitsisi alkaa sörkkimään noita asetuksia, kun jotain säätää niin sitten joku toinen ei toimi. Onko siis jollain jotain viritysvinkkiä tähän?
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Ah, kun tänään tuli pienoinen deja vu -hetki pelatessani tätä peliä. Kyseessähän oli siis rengasrikko, ensimmäinen sitten patchin. Varmaan oli rengas jostain spinnistä tai vastaavasta saanut kipeätä, emt. Eikä edes harmittanut mua, vaikkakin poksahdus kuului varmaan radan toisessa mutkassa. Kyseessä oli siis Austraalian gp Lootuksella ajellessani.

Kilpailun maalissa sijoituskin oli suhteellisen realistinen; 18.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Ah, kun tänään tuli pienoinen deja vu -hetki pelatessani tätä peliä. Kyseessähän oli siis rengasrikko, ensimmäinen sitten patchin. Varmaan oli rengas jostain spinnistä tai vastaavasta saanut kipeätä, emt. Eikä edes harmittanut mua, vaikkakin poksahdus kuului varmaan radan toisessa mutkassa. Kyseessä oli siis Austraalian gp Lootuksella ajellessani.

Kilpailun maalissa sijoituskin oli suhteellisen realistinen; 18.

Pätsin jälkeen yhden kauden aikana vain 3 rengasta meni kun otetaan huomioon kaikkia kisaviikonloppujen sessiot, tuntui realistiselta, ja ei harmittanut yksikään, enkä edes flashbackännyt niitä.
 
Vastaus: F1 2010 [PS3] - keskustelu pelistä

Online kisa startti 2 punasta valo sytty muut lähti ajaa ite jäin kaasuttelee paikalle ja pääsin lähtee vasta ku valot sammui kivan etu matkan sai muut.
 
Ylös Bottom