Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2011

Vastaus: F1 2011 [PS3/X360 Hype]

Ei hemmetti mitä lagi shittiä tämä peli... Taitaa jäädä päivän pelailuksi tämä paska

Ja kyseessä ps3 versio
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

ajan lotuksella uraa ja miksihän minun autossa ei kisassa ole kerssistä tietoakaan? täysipitkä kisa ja ensimmäinen kisa eli melbourne? takasiiven aukaisu toimi kun ohitustilanne tuli.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

No nyt on tääläki suunnalla päästy päristeleen ja ensitunnelmat on ihan hyvät. Peli on paljon haastavampi ja autoissa on nyt selvästi eroa. Lotuksella aloittelin taas uraa ja ei toivoakaan että pärjäisin muille kuin kolmen häntäpään tiimeille. AI vaikeustaso vieläpä professional, eli legendiin en varmaan koske ihan heti kun tuo pro on ihan tarpeeks haastava mun taidoilla. Pikkasen on kyllä hankala totutella tuohon DRS nappiin kun meinaa puolet ajasta unohtaa koko napin olemassaolon. No onneks kisassa ei tarvi sitä koko ajan kytätä mut esim. aika-ajoissa sit.

Turva-autoki pärähti ekassa startissa radalle ihan AI:n omien hölmöilyjen seurauksena. Trulli tööttäs lähdössä Toro Rosson persuksiin ja seurauksena etusiipi ja molemmat eturenkaat taivaan tuuliin. Ainaki uusinnan perusteella näytti siltä että tosi herkästi lähti koko etuosa hajalle, eli ovat selvästi sitä kyllä herkistäneet niinku pelaajat toivoi. SC takana ajo on toteutettu oikein hyvin, ainoastaan tuo letkan kiinniajaminen on hieman hankalaa kun se menee niin nopeaa.

Renkaiden kanssa pelaaminen on oikein mukavaa, race strategy huutaa aina varotuksia ettei mun taktiikoilla pitkälle pötkitä ja kumit loppuu kesken vaan sekös vaan hauskempaa on.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Möy!

Pystyykös tässä pelissä pelaamaan kahdestaan jaetullaruudulla? Entä voiko kaksin pelata jotain tournamentti tyylistä, että kaikki radat, joka radan jälkeen pisteet jne?
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Peli saapui kuin saapuikin Ahvenanmaalta tänään vaikka eilen lähetettiin. Ajotuntuma on suht hyvä ja tällä hetkellä ajelen kaikki ajoavut pois päältä ja legend tasolla. Sateella en osaa vielä kovin hyvin ajaa.
Iso miinus sille kun kamppailin Petrovin ja Rosbergin kanssa viidennestä sijasta. Edenpänä spinnasi Button ja jäi keskelle tietä poikittain niin oli hänen auto läpinäkyvä, joten ajettiin vaan hänestä läpi.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Nyt on kauden eka kisa takana. Onhan tämä huomattavasti parempi kuin edeltäjänsä. Ajotuntuma aivan eri luokkaa.

Aloitin kauden Williamsilla ja ekaan kisaan tavoite oli 12. sija. Viimeisellä kolmella kierroksella olin sijalla 10 ja taistelin Toro Rosson kanssa. Viimeisellä kierroksellä lähdin kiihdyttämään ekasta mutkasta ulos ja kas kummaa, bensa loppui :eek: No siinä sitten köröttelin viimeisen kierroksen maaliin ja tulin sijalle 14. Ei olisi vissiin kannattanut sittenkään laittaa seoksia rikkaimmalle :rolleyes:

No, ehkä Malesiassa olisi parempi tuuri.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Hyvält kuullostaa ite pääsen vasta nyt pleikkarin ääreen vaikka peli on jo n. klo 12 asti hyllyssä odottanut.

Onks kukaan viel saanut turva-autoja radalle????
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Tarkistakaas joku pelin ostaja tämän: Pystyykös tässä pelissä pelaamaan kahdestaan jaetullaruudulla? Entä voiko kaksin pelata jotain tournamentti tyylistä, että kaikki radat, joka radan jälkeen pisteet jne?
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Tarkistakaas joku pelin ostaja tämän: Pystyykös tässä pelissä pelaamaan kahdestaan jaetullaruudulla? Entä voiko kaksin pelata jotain tournamentti tyylistä, että kaikki radat, joka radan jälkeen pisteet jne?

Jaetunruudun kaksinpeli on, mutta siinä voi ajaa vain yksittäisiä kisoja. Eli se co-op championship on vaan onlineen. Harmi, olisi ollu kiva ajella koko kausi veljen kanssa, tai voihan sen nytkin ajaa, mutta pisteet ei tallennu eikä voi vetää harjoituksia ja aika-ajoja.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360 Hype]

Ei hemmetti mitä lagi shittiä tämä peli... Taitaa jäädä päivän pelailuksi tämä paska

Ja kyseessä ps3 versio

Xbox Livessä muutama kisa takana ja yhtään lagia en ole havainnut.
Loistava peli verkossa, jos vaan sattuu hyvään porukkaan jossa ei yritetä voittaa kisaa ekassa mutkassa, ja aika-ajossa annetaan tilaa nopeammalle.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Peli saapui kuin saapuikin Ahvenanmaalta tänään vaikka eilen lähetettiin. Ajotuntuma on suht hyvä ja tällä hetkellä ajelen kaikki ajoavut pois päältä ja legend tasolla. Sateella en osaa vielä kovin hyvin ajaa.
Iso miinus sille kun kamppailin Petrovin ja Rosbergin kanssa viidennestä sijasta. Edenpänä spinnasi Button ja jäi keskelle tietä poikittain niin oli hänen auto läpinäkyvä, joten ajettiin vaan hänestä läpi.

Mulla tuli kanssa tommonen "haamu-auto" vastaan.. tai ei nyt vastaan varsinaisesti, mutta.. Ihmettelin että miks siitä pysty ajaa läpi? Kai se oli sitte spinnannu tai jotain, mikä on kiva, mutta ei kiva jos ne käyttäytyy tolleen.
Muuten peli tuntuu ihan ookoolta, ei mitään ärsyttäviä juttuja ole tullut eteen. Tosin en ole pelannut muuta kuin yhden 20% kisan, sen kauden ekan kisan ja sijoitus 9. Padillä ajelin ja tuntuu oiken mukavalta ajella. Rattia en ole vielä jaksanu virittää tohon pöytään, mutta mahdollisesti ajomukavuus lisääntyy entisestään.
Muuuuuutta iha kiva peli noin nopsaan koklattuna. Mahdolliset bugit ja whoooo! -hetket varmaan tulee myöhemmin.


E: bugi :/ Ajelin tossa netissä ja spinnailin siinä viime kierroksilla ja joku AI kuski pyyhkäs ohi siitä. Pyörähti sekin siitä sitten ja oli puoli sekuntia läpinäkyvänä, kunnes "jump" se olikin taas sen 20 metriä edelläni. EI kovin kiva :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Tännekin tuli peli jo Ahvenanmaalta. Olin kyllä todella yllättynyt kun näin verkkokaupan paketin pöydällä kun tulin koulusta, ikinä ennen ole tullut päivässä ahvenanmaalta.

No mutta asiaan. Tämä on nyt minun ensimmäinen F1 peli vissiin viiteen vuoteen ja tuntuu kyllä pirun hyvältä tähän asti, tosin en ole vielä kisaan asti päässyt. Mediumin pistin vaikeudeksi ja Lotuksella ajelen ja tuli tuossa sitten koko ilta ajeltua Melbournen harjoituksia + sitten vielä lopuksi aika-ajot, joissa päädyin todella täpärästi seitsemänneksitoista. Paljon siis harjoitusta tarvitsin ja piti opetella rata kunnolla, että pääsin sieltä viimeiseltä sijalta hieman ylöspäin. Melbourne on muutenkin silloin joskus vanhoissa peleissä ollut minulle yleensä se vaikein rata. Enää ei viitsi näin illalla alkaa ajamaan 58:n kierroksen kisaa, joten huomenna nähdään, miten käy.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Nyt on täälläkin kokeiltu sellanen 20 kierrosta Melbournea harjoituksissa Williamsilla ja pari pika-Grand Prix:ta. Pakko sanoa, että paljon on peli parantunu edellisestä. Ajotuntuma ja tekoäly on ottanu ison harppauksen eteenpäin. Laitoin heti alkuun vaikeustason Legendille, kun edellisessä näytin pärjäävän (liiankin) hyvin. Noh, enpä pärjää enää! :D Ei vaan riitä vauhti millään, edes tavoitteisiin Williamsilla. Autot tosiaan tuntuu hajoavan herkemmin, mikä on hyvä juttu. Kestää varmaan jonkun aikaa ennen kun tajuaa painaa noita KERS ja DRS-nappeja. Onko kukaan muuten onnistunut saamaan turva-autoa radalle? Itse yritin pistää rähinäks normaalissa Grand Prix-kisassa ja vaikka asetuksista oli laitettu Safety Car päälle, niin en sellasta nähny vaikka romua oli radalla enemmän kun tarpeeks. Kaiken kaikkiaan alkufiilikset on hyvät tästä pelistä.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Tässä nyt kun olen pelistä pointteja pistäny ja paljon positiivista niin nyt on pakko antaa iso miinus,

Williamsilla Malesiassa hyvän kiekan jälkeen 15 lähtöruutu. Kisaan lähdetään välikelin renkailla.
Ja nyt tulee se iso miinus sitten. 1 kiekka ajettu ja meikäläinen johtaa kisaa...

Ensimmäiseen mutkaan mennessä ohitin 11 autoa ja KERS:iä toki käytin lähdössä ja siististi ekaan mutkaan ajoin. Ei mitään "käytetään toisia formuloita jarruina". Eli edelleen tuntuu, että lähtötilanteissa tekoäly on aivan surkea (sekä sadekelissä suhteessa huonompi), vaikka muuten parantunutkin on.

10 kiekkaa johdin jotakuinkin kisaa täpärästi kunnes rata alkoi kuivumaan ja sen jälkeen olin kärkeä sekuntitolkulla hitaampi. Ei mitään mahdollisuuksia ole voittaa kuivalla kelillä ainakaan ja se on hyvä se. Meinaan 2010 pelissä voitin Lotuksella ekalla kaudella maailmanmestaruuden (vaikeimmalla tasolla). :rolleyes:

Mutta joo muuten hyvä, mutta jos noi lähdöt vielä meneen tuolleen niin pakko vissiin sopia itselleni etten KERS:iä käytä lähdössä.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Nyt on sitte Carreerista eka kisa ajettu ja ku ajoin 20% kisan niin tuntu liian lyhyeltä, pitänee kokeilla 50%. 2010:ssa 20% oli maksimi mitä jakso eli siinä kohtii parempi peli omasta mielestä.

Turva-autonkin sai radalle ku meni pikakisaa singaporeen niin ekaa mutkaan vaa täysiä päin, 3autoo keskeytti oma etusiippi rikki jne.
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Mulla on pieni probleema ton vaikeustason kanssa. Alotin Lotuksella uran AI professional ja Australiassa vielä oli hyvää haastetta, aika-ajossa viiminen puolen sekunnin erotuksella 19. sijaan (Trulli) .. Kisassa alkukolarien jälkeen ja SC perässä ajelun jälkeen olin häntätiimien "kärjessä" edelläni Force Indiat. Kisassa aika nopsaan jäin Forcen autoista, mutta onnistuin helposti kasvattamaan taaksepäin eroa Glockiin sellaset 15 ennen kahta ekaa stoppia. Viimisellä stintillä sit mulla oli option renkaat ja suurimmalla osalla Primet niin sain taaksepäin eroa kasvamaan ihan sikana. Mut en kumminkaan saanu keskitason tiimejä kiinni millään. Ajelin siis ihan yksin koko kisan. Loppusijoitus oli muistaakseni 19. joku 55 sekkaa Sutilin takana ja mun takana sit Liuzzi HRT:llä saman verran, melkee kierroksen perässä. Olin tyytyväinen kisaan, koska sain ehjän ja taktisen kisan ajettua.

Sitten eteen tuli Malesia. Kuiva rata ja Harjotusten kolmanneksi nopein olin, aattelin että ehkä se meno muilla kovenee aika-ajoon, vaan siinäpä sitten olin Lotuksella paalulla 0.6 sekan erolla Alonsoon. Tässä vaiheessa pistin pelin main menuun ja aloitin uran alusta Williamsilla ja Legendillä. No Australian aika-ajoissa jäin muille keskikastin tiimeille pari sekkaa vaikka ajoin mielestäni niin hyvin kun vain osaan. Kaipaisin siis sellaista välimuotoa tohon pron ja legendin välille :p

EDIT. tai sitten jostain syystä Malesia on vain niin helppo rata. Australia on kumminki aina ollu mulle vähän semmone "haaste" ..
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Itse skippasin viime vuoden pelin ja palasin nyt formulapelien maailmaan useiden vuosien tauon jälkeen. Yhden illan testailun perusteella vaikuttaa oikein kivalta peliltä. Vaikeustason hakemista joutunee itsekin aika paljon tekemään, tosin tuo Melbourne saattaa siihen olla kommenttien perusteella hankalampi paikka. Itselleni tuo radan kolmossektori tuottaa harmaita hiuksia, nopeita, mutta tiukkoja mutkia joissa ajolinjan löytäminen tuntuu olevan itselleni hankalaa.
 
Yhdeksänneksitoista pääsin Melbournella, eli yhden sijan huonompi tulos, kuin Lotus talli olisi toivonut. Mediumilla siis menen muutaman vuoden formulatauon jälkeen kuten jo tuolla ylempänä sanoinkin. Toivottavasti nuo seuraavat kisat sitten eivät tule olemaan liian helppoja niinkuin joillain tässä niinkin on käynyt. Uutta uraa tosiaankaan en vaikeuden takia ole aloittamassa, koska sitten menisi ihan hukkaan tuo aika, jonka istuin melbournen parissa, sillä menen uraa 100% kierrosmäärällä. Saakos vaikeutta missään vaiheessa uraa muutettua, esim jokaisen kauden vaihteessa?
 
Vastaus: F1 2011 [PS3/X360]

Yhdeksänneksitoista pääsin Melbournella, eli yhden sijan huonompi tulos, kuin Lotus talli olisi toivonut. Mediumilla siis menen muutaman vuoden formulatauon jälkeen kuten jo tuolla ylempänä sanoinkin. Toivottavasti nuo seuraavat kisat sitten eivät tule olemaan liian helppoja niinkuin joillain tässä niinkin on käynyt. Uutta uraa tosiaankaan en vaikeuden takia ole aloittamassa, koska sitten menisi ihan hukkaan tuo aika, jonka istuin melbournen parissa, sillä menen uraa 100% kierrosmäärällä. Saakos vaikeutta missään vaiheessa uraa muutettua, esim jokaisen kauden vaihteessa?
Saa vaikka joka kisa.
 
Ylös Bottom