Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itse en aja huomenna mutta Ecclestonen serkkupoikana määrään kilpailun alkavaksi klo 18 :) (vältetään ylimääräinen alkamisajasta vääntäminen) :)

ELI SILVERSTONEN KISA KLO 18. Varmaan joku hosti löytyy ku kaikki tulee chatti huoneeseen ajoissa ennen kisaa.

Ei muutaku hyvät kisailut teille, toivottavasti olen jo saksassa mukana niin pääsee joku sitä perääkin pitämään :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itse en ole saanut pleikkarille vieläään nettiä.. Ja silverstone jää ajamatta... Eipä kyllä haittaa, sarjan huonoin rata :)

Ajellaan juu höntsä kisoja tässä tauoilla jos vaan kiinnostaa, itellä menee kaikki vapaa-aika kalassa mutta eiköhän sitä jossain vaihees ehi formulaakin ajella, sais nyt vaan sen mokkulan jaettua tolle pleikarillekkin... Pitäis varmaan onnistua, en oo edes ehtiny kokeilla.

Olen muuten toi korkkaaja82 niin voisin tulla tällä käyttäjällä pelaamaan kun varakuski olen :) niin kutsun itse itseni siihen chattiin jos käy? ja tulen tällä acc pelaamaan aina jos paikka on vapaana :)

T. HIRVIKORPI_XD
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Kukas muuten pitää tänään jos Vehka ei kerran pääse? Vois pyytää kaveriks tuolla uudella tunnuksella.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Elikkäs Booriksen kanssa sovittiin, että minä hostaan tämän päivän kisan koska hän ei itse pääse tulemaan.
Kisa ajetaan siis 18reikäleipä ja 50% jos ei ole varmuutta siitä muuten... Reservikuskit valitaan normaalilla systeemillä.:rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pidetäänkö tässä sarjassa enään minkäänlaista pistelaskua vai onko Vehka vain unohtanut viime kisan piste muutokset tallentaa? Meinaan viimeksi editoitu etusivua 19.05.2013. Just curious.:rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Pidetäänkö tässä sarjassa enään minkäänlaista pistelaskua vai onko Vehka vain unohtanut viime kisan piste muutokset tallentaa? Meinaan viimeksi editoitu etusivua 19.05.2013. Just curious.:rolleyes:

Onhan Cokefin tuota päivitellyt, varmaan jokunen sivu taaksepäin löytyy tämän hetkiset pisteet.

Pleikka lataa päivitystä, tulen kohta.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Oli kyl aivan käsittämätön pätkäsy siinä 4 kiekalla. Ensimmäisessä kurvissa käännyin jo "suoralle" ja yht äkkiä joku aikakone viskaa mut varikkovallin seinään ja se oli sit siinä! :D 43sec enkmannia jäljessä ja brada taisi olla siinä toiseksiviimeisenä ennen meikää 13sec johdossa kun pääsin taas radalle. Hitsinmoisella kyydillä ajoin sitten loppuun ja 1 pojo peräti! :)

Jackylle pahoittelut kun vein sun pistees. :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No ihan tyytyväinen kisaan kun mitään ei hajonnut :D vähän oli turhan pitkä veto kovilla renkailla (19 kierrosta) ja siinä tuli sitten varmaan menetettyä se pari pykälää:cool:

PS. ja toivottavasti mitään käsiteltävää ei ole kisan jälkeen :D:D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mulla oli aika tylsä kisa. Heti alussa jouduin vähä pussiin ja ekumutka pitkäks siinä hässäkässä sit putosin viimeseksi. Ajoin kisaa oikeestaan vain santtua vastaan. Merimaxi ja brada siinä tuli vähän väliä ohi, mut niiden vauhdille ei voinu mitään ja taikojakin repi koko ajan vähä eroa....

Ekapiste oli lähellä, mut merimaxi vei sen... :eek:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo itsellä kisa meni siihen kun netyi pätki ja pätki ja lopulta törmäsin seinään.. :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ainakin hirvi jarruti suoraan mun eteen keskellä viimmestä mutkaa ja siinä meni puoli siipiä paskaksi.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mulla oli aika tylsä kisa. Heti alussa jouduin vähä pussiin ja ekumutka pitkäks siinä hässäkässä sit putosin viimeseksi. Ajoin kisaa oikeestaan vain santtua vastaan. Merimaxi ja brada siinä tuli vähän väliä ohi, mut niiden vauhdille ei voinu mitään ja taikojakin repi koko ajan vähä eroa....

Ekapiste oli lähellä, mut merimaxi vei sen... :eek:
Meinas itellä kakka tulla kun huomasin, että 4 kierrosta aikaa ja 8,5sec jäljessä. :D
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ainakin hirvi jarruti suoraan mun eteen keskellä viimmestä mutkaa ja siinä meni puoli siipiä paskaksi.
Itselle tuli sama juttu toisensektorin loputtua siinä nopeassa viimeisellä kunnon suoralla. Vaikutti omastakin mielestä tahalliselta jarrutukselta jolla pyrittiin selvästikkin ottamaan kontaktia kunnolla toiseen. No täpärästi vältin törmäyksen, mutta kyllä siinä sekunti turhaan meni kun piti jarrut iskeä pohjaan ja ajaa nurmikolle. Tämän jälkeen hirvi sitten tuhosikin oman autonsa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Itselle tuli sama juttu toisensektorin loputtua siinä nopeassa viimeisellä kunnon suoralla. Vaikutti omastakin mielestä tahalliselta jarrutukselta jolla pyrittiin selvästikkin ottamaan kontaktia kunnolla toiseen. No täpärästi vältin törmäyksen, mutta kyllä siinä sekunti turhaan meni kun piti jarrut iskeä pohjaan ja ajaa nurmikolle. Tämän jälkeen hirvi sitten tuhosikin oman autonsa.

Joo tosiaan tarkoitus ei todellakaan ollut tuhota kenenkään autoa tai pilata kisaa!! mulla pätki koko kisan ja molemmissa jarrutuksissa oli sininen lippu eli piti teidät ohi päästää :/ joten pahoittelut jos häiritsi :(
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Aika-ajossa ensimmäisellä yrityksellä niissä kahdessa s-mutkassa ennen takasuoraa WRCimprezza ajeli todella hitaasti keskellä mutkaa ja pilasi osittain ensimmäisen nopean kierroksen. Ja hirvikin oli jossain vaiheessa vähäsen mun edessä mutta näitä sattuu ja onneksi sitten viimeinen yritys onnistui ja 2.sija johon olen erittäin tyytyväinen.
Kisassa vähän huono lähtö ja merimax meni ohi. Ekat kierrokset varovasti ajellen jonka jälkeen löytyi vauhtia hyvin. Mutta renkaiden vaihdon jälkeen kovilla renkailla ajamisesta ei tullut yhtään mitään. Sama ongelma oli Kanadassa joten täytyy vissiin treenata kovilla renkailla ajamista.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo tosiaan tarkoitus ei todellakaan ollut tuhota kenenkään autoa tai pilata kisaa!! mulla pätki koko kisan ja molemmissa jarrutuksissa oli sininen lippu eli piti teidät ohi päästää :/ joten pahoittelut jos häiritsi :(
Joo, mutta jos ajetaan suoraa ja heilutetaan sinistä lippua niin silloin ei todellakaan isketä jarruja pohjaan. Oli aika liki etten osunut 320kmh vauhdilla perääsi. Jos sitä sinistä lippua heilutetaan niin jatkossa näpyttele vaikka sitä kaasua ja anna kunnolla tilaa. :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo, mutta jos ajetaan suoraa ja heilutetaan sinistä lippua niin silloin ei todellakaan isketä jarruja pohjaan. Oli aika liki etten osunut 320kmh vauhdilla perääsi. Jos sitä sinistä lippua heilutetaan niin jatkossa näpyttele vaikka sitä kaasua ja anna kunnolla tilaa. :)

Joo ja pyydän vielä kerran anteeksi :)
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Onkos jollain kuvaa tuloksista?

Oli mukavat kisat eilen muutamia pikkuvirheitä tein kisassa ja niissä meni aikaa joku 10sekkaa, ja aika-ajo meni ihan persiilleen mut muuten ihan jees :D
 
Ylös Bottom