Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Konfin mestaruussarja

Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Täähän on menny ihan pelleilyksi jo.... Ei v**** sentään sanon mä...
Eläkää nyt sen kanssa jos tuomaristo ei niitä syitä tänne ole laittanu. Toi turha parkuminen ei kyllä auta asiaa sitten yhtää. Kyllä ne joskus ne todisteet laittaa. Joten älkää jaksako tehdä tästä niin isoa haloota. Mun muistaakseni kukaan ei aikaisemmin tästä sarjasta oo turhasta saanut ajokieltoa. Ja ainahan noita ajokielto aikoja voidaan pienentää, mutta ei se asia tollasella parkumisella ainakaan onnistu :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Täähän on menny ihan pelleilyksi jo.... Ei v**** sentään sanon mä...
Eläkää nyt sen kanssa jos tuomaristo ei niitä syitä tänne ole laittanu. Toi turha parkuminen ei kyllä auta asiaa sitten yhtää. Kyllä ne joskus ne todisteet laittaa. Joten älkää jaksako tehdä tästä niin isoa haloota. Mun muistaakseni kukaan ei aikaisemmin tästä sarjasta oo turhasta saanut ajokieltoa. Ja ainahan noita ajokielto aikoja voidaan pienentää, mutta ei se asia tollasella parkumisella ainakaan onnistu :rolleyes:

Ne todisteet joita sain yksityisviestillä eivät ole todisteita nähneetkään, ja mikäli parempia ei löydy ni täytyy ihmetellä että millä perusteella nää rangaistukset on jaettu. Tää asia ei vaan toimi nyt niin että unohdetaan ja lakaistaan kaikki maton alle.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

masa jos oltas päästetty sut ajaa olisit tullu ihan varmasti vaan perseilee sinne
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

faktat?? millaisia "faktoja" tuomaristolla oikeen mahtaa olla?

meinaa ite kun ajoin känadassa seinään, niin katoin muiden ajoa, eikä siihen mennessä rambonaattori ainakaan mitenkään epärehdisti ajanut..


mä en tosiaankaan puolustele ketään, mut olisi kiva nähdä ne todisteet/faktat.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

faktat?? millaisia "faktoja" tuomaristolla oikeen mahtaa olla?

meinaa ite kun ajoin känadassa seinään, niin katoin muiden ajoa, eikä siihen mennessä rambonaattori ainakaan mitenkään epärehdisti ajanut..


mä en tosiaankaan puolustele ketään, mut olisi kiva nähdä ne todisteet/faktat.

Ranbella aina asia puhetta, ny joku todistuslautakunta ääneen tai tuomarit on heikoilla jäillä.

Eli mercu lähetti plf1 chatti keskusteluita F1masalle ja masa toimitti ne tänne tuomareille ja niiden perusteella tehtiin päätöksiä.

Mutta asiassa tarvitsee ottaa huomioon kevyt "kieliposkella" kirjottelu chatissa joka ei ole niin vakavaa miltä se ulkopuolisen mielestä vaikuttaa.

Koska olen kummassakin sarjassa ollut mukana olen mielestäni aika huono tuomitsemaan ketään ja ottaa päähän tämä vastakkain asettelu koska samaa saakelin peliä me kumminkin pelataan oli sitten nopee tai hidas, ärsyttävä tai mukava.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

yhtä hyvinhä noi keskustelut olis ollu uistimen tai vehka nähtävis että toi syy mun bänneihin on aika lapsellinen. jos kerta edelliset bännit poistu jo eile mut tänää tuli uudet.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ihan tällai BTW ajattelin tulla mainitsemaan, että F1-Masa ehkä teki tuon foorumin katkeruuden vallassa poistaakseen kaikki PLF1 kuskit jotka foorumille yrittävät tulla. Kaverilta on ennenkin nähty samantyyppisiä vetoja kun hän uhkasi hirttää minut, sekä muut PLF1-FIA:aan kuuluvat henkilöt 20 sec aika-rangaistuksen vuoksi, jonka hän ansaitsi. En sitten tiedä oletteko te muutkin PLF1-kuskien eliminoimisen kannalla tämän viimeaikaisen häsellyksen takia, mutta itse ainakin haluaisin sarjassa jatkaa.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

ihan vaan sen takia että vois kehittää tätä sarjaa kun ei sinne oo vissi tulemista.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Täähän on menny ihan pelleilyksi jo.... Ei v**** sentään sanon mä...
Eläkää nyt sen kanssa jos tuomaristo ei niitä syitä tänne ole laittanu. Toi turha parkuminen ei kyllä auta asiaa sitten yhtää. Kyllä ne joskus ne todisteet laittaa. Joten älkää jaksako tehdä tästä niin isoa haloota. Mun muistaakseni kukaan ei aikaisemmin tästä sarjasta oo turhasta saanut ajokieltoa. Ja ainahan noita ajokielto aikoja voidaan pienentää, mutta ei se asia tollasella parkumisella ainakaan onnistu :rolleyes:

Eli jos sanoo toista noloksi ja saa tästä kahden kauden kilpailukiellon (vai permatko ne oli) on oikeutettu? :D

Ja on se kyllä ihme että niitä ''todisteita'' sabotaasista tai epärehdistä ajamisesta ei voida antaa, tämä vain herättää yhden kysymyksen. Onko mitään todisteita olemassakaan?
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Eli jos sanoo toista noloksi ja saa tästä kahden kauden kilpailukiellon (vai permatko ne oli) on oikeutettu? :D

Ja on se kyllä ihme että niitä ''todisteita'' sabotaasista tai epärehdistä ajamisesta ei voida antaa, tämä vain herättää yhden kysymyksen. Onko mitään todisteita olemassakaan?
Niinkuin sanoin niin enmä näistä todisteista teitä muita kuskeja enempää tiedä, mutta painotin vaan siihen, että pakkohan siellä on ollu jonkinlainen syy olla, että tuollaiset rangaistukset jaettiin. Miettii noita kahta aiempaa rankkua niin ihan oikeat syyt niihin oli.
Eikös se ollut:
SuperJesse sai jatkuvasta perseilystä bannit tähän kauteen.
jrantala törkeestä ajamisesta sai muutaman kisan ajokiellon jonka jälkeen hän ilmoitti jättäytyvänsä sarjasta, koska mestaruus mahikset meni.

Mut koitetaan nyt hillitä tätä sotaa täällä foorumilla. Itselläniki alkaa tulemaan p****n maku suuhun kun tänne tulen kattelemaan. Eiköhän kohta tuomaristo valaise meitä :cool:

Jos multa kysytään niin jatkossa voitaisiin myös kuskien mielipidettä kysyä jos rangaistuksia pitäis antaa. Saatais käypä rankku jokaisen mielestä jos sellaiseen olis aihetta. Tietenkin tämä systeemi koskisi vain vakiokuskeja tässä sarjassa.

Ja jos Coke tohon omaan rangaistukseen viittasit nyt, niin sinuahan oltiin varoitettu jo useampaan kertaan siitä kielenkäytöstä. Tottahan toki oli kyl aika ankara rangaistus... Mut ainahan tuomaristo voi lyhentää tuomiota jos siihen näkevät syyn, joten be cool ni etköhän kohta taas pääse ajamaan :cool:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Ihan tällai BTW ajattelin tulla mainitsemaan, että F1-Masa ehkä teki tuon foorumin katkeruuden vallassa poistaakseen kaikki PLF1 kuskit jotka foorumille yrittävät tulla. Kaverilta on ennenkin nähty samantyyppisiä vetoja kun hän uhkasi hirttää minut, sekä muut PLF1-FIA:aan kuuluvat henkilöt 20 sec aika-rangaistuksen vuoksi, jonka hän ansaitsi. En sitten tiedä oletteko te muutkin PLF1-kuskien eliminoimisen kannalla tämän viimeaikaisen häsellyksen takia, mutta itse ainakin haluaisin sarjassa jatkaa.
Itsehän olen jo aikaisemmin sanonut, ettei minua itseäni kiinnosta kuka ajaa kisassa. Kunhan saadaan hyvä ja hauska kisa aikaiseksi :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Niinkuin sanoin niin enmä näistä todisteista teitä muita kuskeja enempää tiedä, mutta painotin vaan siihen, että pakkohan siellä on ollu jonkinlainen syy olla, että tuollaiset rangaistukset jaettiin. Miettii noita kahta aiempaa rankkua niin ihan oikeat syyt niihin oli.
Eikös se ollut:
SuperJesse sai jatkuvasta perseilystä bannit tähän kauteen.
jrantala törkeestä ajamisesta sai muutaman kisan ajokiellon jonka jälkeen hän ilmoitti jättäytyvänsä sarjasta, koska mestaruus mahikset meni.

Mut koitetaan nyt hillitä tätä sotaa täällä foorumilla. Itselläniki alkaa tulemaan p****n maku suuhun kun tänne tulen kattelemaan. Eiköhän kohta tuomaristo valaise meitä :cool:

Jos multa kysytään niin jatkossa voitaisiin myös kuskien mielipidettä kysyä jos rangaistuksia pitäis antaa. Saatais käypä rankku jokaisen mielestä jos sellaiseen olis aihetta. Tietenkin tämä systeemi koskisi vain vakiokuskeja tässä sarjassa.

Ja jos Coke tohon omaan rangaistukseen viittasit nyt, niin sinuahan oltiin varoitettu jo useampaan kertaan siitä kielenkäytöstä. Tottahan toki oli kyl aika ankara rangaistus... Mut ainahan tuomaristo voi lyhentää tuomiota jos siihen näkevät syyn, joten be cool ni etköhän kohta taas pääse ajamaan :cool:

Halutaan nyt vain oikeutta ja varsinkin ne todisteet selville. Rambo sai jotain YV:n kautta mutta meidän mielestä ne ei riittäisi edes aikasakkoon. Jos ne ovat ainoat todisteet, niin ihmettelen vain miksi noin kovat rangaistukset. Tämä koko sotku saataisiin loppumaan jos tuomaristo nyt kertoisi ne ''todisteet'', ette te tuomaristo voi luulla että olemalla hiljaa kaikki unohtaa. Tässä on nyt moni kuski vaatinut niitä esille.

Ja siihen mun rankkuun, niin oli mutta en ollut ainut kuka nimitteli KFIN chatissa ja minuakin ollaan nimitelty, ja varmasti selän takana puhuttu paskaa mutta...mitä siitä? Ei mua todellakaan haittaa mitä selän takana puhutaan. Ja kiva jos mun rangaistusta voidaan lyhentää tai jopa poistaa kokonaan :)eek:) mutta ensiksi haluaisin muille sitä oikeutta. Tiedän että ansaitsin rangaistuksen mutta tuskin noin kovaa, mutta niinkuin sanoin. Haluan että tämä niin sanottu ''PLF1GATE'' saadaan ensiksi pois alta, katotaan mun tilannetta myöhemmin jos tarve vaatii.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Juuh no itekkin sain nyt hieman valaistusta priva viestillä ja ilmeisesti muakin oltiin chatissa haukuttu. Itteeni ei kyl yhtään kiinnosta jos joku haukkuu ja puhuu musta p***aa selän takana. Kertoo vaan, että ei oo kaikki hommat kohdillaan jos toista pitää haukkua niin ettei toinen ole näkemäs sitä, ja varsinkin jos pelin takia vielä ni... Itse en kuitenkaan jaksa tuollaisesta kantaa minkäänlaista kaunaa. Ennemmin nauran koko asialle :D

Kuitenkin omasta mielestäni kenelläkään ei ole oikeutta haukkua tai puhua p****a toisesta pelaajasta.
Mut itse ainakin unohdan tämän asian samantien :cool:
Ja eikä mun mielestä tuokaan oikeen anna syytä tuollaiselle bänni kierteelle...
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Joo no asiahan on nyt niin että ei tuolla PLF1 chatissa käytyjä keskusteluja kannata eikä saa ottaa vakavasti.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mites tämä asia nyt oikein on?
Aikaisemmin oli Rambo suunitellut kisansabotointia, mutta nyt vaihtui nimet.

Ovatko siis ieponi ja Arska suunitelleet tämän ja muut olisivat seuranneet perässä?

Edit: Kyseessä on siis tulevat kisat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

Mites tämä asia nyt oikein on?
Aikaisemmin oli Rambo suunitellut kisansabotointia, mutta nyt vaihtui nimet.

Ovatko siis ieponi ja Arska suunitelleet tämän ja muut olisivat seuranneet perässä?

Edit: Kyseessä on siis tulevat kisat.

No nyt ei tuomarit itsekkään tiedä, mitä oikein on tapahtunut. Voi herrankiekaisu.
 
Vastaus: F1 2012 Konfin mestaruussarja

No nyt ei tuomarit itsekkään tiedä, mitä oikein on tapahtunut. Voi herrankiekaisu.
Tämä tässä just on kun lähetellään jotain 4kk takaisia juttuja ja eikä asiasta mainita mitään ennen kuin tilanne on eskaloitunut.
Eli kaikki Live streamitkin mitä mulle on pistetty niin ei ole edes KFINin kisoista! RamboAnkka ei siis ole syyllistynyt mihinkään epärehtiin ajamiseen.

Ilmeisesti taas rangaistuksia muutetaan. RamboAnkka ei edes todennäköisesti saa rankkua!

Eli suurinosa mitä on tänne tullut niin on aivan erisarjasta! Kyseessä on suurimmaksi osaksi PLF1 kiistoja ja jotain heidän omia törppäyksiään.
Pahoittelut tuomariston puolesta ja etenkin itseni kannalta.

Tälläiseen soppaan ei oltaisi päädytty jos lähteen lähettäjätkin ilmoittaisivat jatkossa MISTÄ ON KYSE! :mad:
Tämä selvitetään loppuun kyllä tänään. Osa tiedoista kuitenkin koskee KFINin sarjaa.
 
Ylös Bottom