Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 1 PÄÄTTYNYT

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Kannatetaan Keskiviiko + Sunnuntai yhdistelmää, näin jokainen pääsee ajelemaan ainakin joka toisessa kisassa :) 19:00 on ihan passeli
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Jos on joskus pelaajista pulaa niin mä voin tulla tuuraamaan. (?)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Voinko tulla ajamaan tähän avullisten sarjan vapaalle paikalle kun avuttomien karsintaan en kerkiä/pääse kun tietokone rikki ja en saa yhteyttä kun mokkulalla pelailen. En varmaan pääse tänkään sarjan ekoihin kisoihin että joku voi sit ne tuurata miuta jos pääsen tähän sarjaan vielä mukaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Vuorotyöstä johtuen en pääse ihan joka keskiviikko paikalle mut ensi viikolla pääsen kuitenkin messiin.
Ja sunnuntait nyt käy vaikka darrassa ratti kauhean hyvin pysyy käsissä :D
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Huomenna 19:00 eka kisa :) Onhan kaikki hereillä :)

Player, hostaatko sä huomenna ton vai mä?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Jes huomenna tämä sitten alkaa ja oikein innoissan odotan :D

Taitaa playerilla olla huomenna ne avuttomien karsinnan hostaukset?
Joo Alpha hostaa jos vaan pystyy, kun mun pitää hostata tuo avuttomien karsinta. Ja muutenkin teitä on jo 16, niin en mahtuisi edes servuun.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

:D okei mä hostaan , en tullut ajatelluksi tota kuski määrää, tosin eipä meitä 16 varmaan tuu, jos 10 tulis niin se olis jo hyvä :)

Tulkaa PSN-nettiin 18:45 jotta voin alkaa teitä invailemaan, aika-ajo/kisa setti käynnistyy viimeistään 19:10 ja sen jälkee on myöhästä päästä.
Jokainen sitte ottaa sen auton joka hälle on määrätty tuolla alussa ja puhdasta ajelua sitte.

Mikrofoonin omaavat, ladatkaahan ne valmiiksi niin voidaan kisan keskellä kenties hieman jutustellakkin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

:D okei mä hostaan , en tullut ajatelluksi tota kuski määrää, tosin eipä meitä 16 varmaan tuu, jos 10 tulis niin se olis jo hyvä :)

Tulkaa PSN-nettiin 18:45 jotta voin alkaa teitä invailemaan, aika-ajo/kisa setti käynnistyy 19:00 ja sen jälkee on myöhästä päästä.
Jokainen sitte ottaa sen auton joka hälle on määrätty tuolla alussa ja puhdasta ajelua sitte.

Mikrofoonin omaavat, ladatkaahan ne valmiiksi niin voidaan kisan keskellä kenties hieman jutustellakkin :)
Kannattaa ainakin 19.05 asti odotella, jos joku vaikka myöhästyy. Tosin yrittäkää tänne ilmoitella mahdollisista myöhästymisistä.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Yritän ehtiä kisaan , muksu menee nukumaan n.klo 19... Jos en aika-ajoihin kerkeä , onko tässä mahdollisuuksia lähteä kisaan viimeisestä ruudusta, tai kenties varikolta?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Tänään se alkaa:) Toivottavasti tulee tiukka ja reilu kisa!
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Mä voin tuurata hipheitä, mut kuka invii mut kun alphalla on kamulista täynnä?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

A) kisaan taitaa päästä vielä aika-ajon aikana en oo varma
B) kisaan pystyy inv vaikkei olisi kamuissa
C) tyhjennän kamujani tänää vielä.
D) tervetuloa tänää sitte kisaan ;-)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Juu kerkeänkin mukaan vaikka aluksi näytti siltä ettei kerkeä kohta kisaillaan;)
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Sori, ei oo mun laji. !!!!

Toivottavasti en pilannu kenenkään kisaa siinä alussa, meikäläisen paikalle voi ottaa jonkun toisen rattimiehen tohon sarjaa, eli oli mun viimeinen kisa !

Ps. Sori vielä tallikaverillekin, ei taida tulla tallimestaruutta !!!
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Eipä nyt masennuta:D Kyllähän meitä monenlaisia kuskeja tuonne radalle mahtuu. Kyllä tuossa itellekin monenlaisia tilanteita mahtu. Osa muiden vika ja osa omia, eiköhän se kuulu kisaan. On nopeita ja vähemmän nopeita kuskeja. Tärkeintähän on ettei tahallaan aiheuta mitään tilanteita... :)

Hyvää vääntöä mahtuu kärkeen ja perälle:eek:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset]

Eipä nyt masennuta:D Kyllähän meitä monenlaisia kuskeja tuonne radalle mahtuu. Kyllä tuossa itellekin monenlaisia tilanteita mahtu. Osa muiden vika ja osa omia, eiköhän se kuulu kisaan. On nopeita ja vähemmän nopeita kuskeja. Tärkeintähän on ettei tahallaan aiheuta mitään tilanteita... :)

Mitä ****** sä teit kahden viimeisen kierroksen aikana? :D
 
Ylös Bottom