Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja [Avuttomat] LOPETETTU

Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Missä siellä voi oikoa? Mä tiedän vain, että tokavikasta mutkasta tulee helposti corner cuttingia vaikkei edes oikaise.

Ekan sektorin lähes joka mutkan voi ajaa sisäkanttarin sisäpuolelta ilman corner cuttia jos vain nopeasti käväisee nurmikolla.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Ennen toisen sektorin ensimmäiselle suoralle menevää mutkaa voi oikaista aika roimasti ja myös saman suoran jälkeisessä mutkassa. :D

E: Tässä ihan vain esimerkkinä, muutama mutka jäi pois ja osassa saa enemmänkin leikata.
222 - YouTube
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

En pääse kisaamaan tänään kun pitää olla loppuilta töissä. Huono kun työ alkaa haittaamaan harrastuksia.

Lisäksi osallistumiseni seuraavien kahden viikon kisoihin on epävarmaa kun vanhemmat lähtee lauantaina matkalle ja muuten siksi aikaa heille hoitamaan heidän koiraa niin en välttämättä pääse linjoille ja vanhempien mokkula-yhteydellä en rupea kisaamaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Muuten kiva kisa, mutta bugeja täynnä sekä peli, että tuo rata. Olvia en syytä yhtään meidän kolaristamme, peliä senkin edestä. Takasiipi suoralla Olvi tuli takasiivellä ohi ja kääntyi vahingossa liian aikaisin eteeni ja törmäsi mun vasempaan eturenkaaseen. Tästä molemmat lennämme seinään ja MULLE (?!?!?) penalty. JEP! Niinhän sen pitikin mennä :D

Lisäksi radan toiseksi viimeisessä mutkassa jos ajaa pitkäksi, HUOM pitkäksi tulee siitä corner cutting ja tietysti siitä napsahti mulle penalty 2x eli 40 sec sakkoa. Kiithos.

edit.
Ajoin vahingossa hänen kylkeensä ja häneltä hajosi siipi, itse sain läpiajorangaistuksen. Pahoittelut siitä. :p
Jaahas, säkin sait. En kerta kaikkiaan ymmärrä tän pelin penalty systeemiä......
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Taisi se kisainssikin sanoa, että sait penaltyn. Luulin kuulleeni väärin kisatumuissa, mutta taisi se sittenkin sen sanoa :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

huh mikä kisa alussa tiukka taistoa runner kanssa alussa sitten sain vähä eroa runner mutta pysyi koko kisan noin 3-5sec sisällä muutaku lopus vähä pistin suurempa seosta nii vähä karkasin lisää muuten kyl oli vähä yksiajelua kun ei tullu juurikaan virheitä.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Oli aika päheetä taistelua renkaiden kulumista vastaan tuo koko kisa.. :D Ekassa mutkassa lähti siipi omille teillensä -> koitan sitte nilkuttaa varikolle ja ajella loppuun asti kovilla renkailla. Noh, tuloksena oli se että ne kesti periaatteessa sen 25,5 kierrosta, kun sen jälkeen pitkän suoran päässä molemmat eturenkaat päätti sanoa poks. :D Eipä mun vauhti nyt muutenkaan ollu oikein sopivalla tasolla verrattuna muihin, kun katselee noita nopeimpia kierroksia. :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Juu, siinähän se kisa meni. Kun selviää ekasta mutkasta ilman kolaria niin loppukisan saa ajaa sitte yksin... Vois ne varakuskit olla hereillä ku aina niitä tarvitaa...
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

kfinavuttomattulokset.png
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Oliko tallipomo radion päässä muutamaan otteeseen? Ei Lotus estellyt toista Lotusta :eek:

Ekalla kierroksella joo, toisella kerralla ei enää niinkään.. :D Tosin meikäläisen vauhti oli siinä kohin jo lähemmäs sillä 1.46 tasolla :rolleyes:
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Jumi sitte peli siihen latausruutuun aika-ajon jälkeen :mad: Jokohan sitä ens viikolla pääsin vihdoinkii kisailemaan.
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

niin milläs parfecferme säännöllä me ajella kun nyt se voi laitta on tai off?
 
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avuttomat]

Parc fermee päällä tietysti.. Eihän siinä ole mitään hauskaa, että sitä säädetään jotai gearboxia kisaan erilailla :D
 
Ylös Bottom