Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2012 Online-sarja Kausi 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2012 Online-sarja [Avulliset] Kausi 2

Joo elikkä lukasin avuttomien foorumin ja Avuttomien sarja on lopetettu epäaktiivisuuden takia.
Ensinnäkin me jatkamme aivan normaalisti, saamme vain lisää kuskeja ja voisimme myös ottaa "Ilmottautumisen" käytäntöön jotta pystymme pyytämään kaikki 16kuskia aina kisoihin.

Player varmaankin osaa kertoa enemmän mutta tuo Schuudi ny ainakin potkitaan tuolta pellolle, Suomen_Leijonan ja Zephydran voisi siirtää varakuskeiksi koska eivät aja?
Player hoitakoon, meni mulle nyt liian monimutkaiseksi.. (olis vaan voinu ilmoittaa...)

No niin meni hankalaksi, mun mielestä se on parempi että JOS EI PÄÄSE KISAAN NIIN ILMOITTAA SIITÄ, EIKÄ NIIN ETTÄ JOKA KISAAN PITÄÄ ERIKSEEN ILMOITTAUTUA se vasta hankalaa on. Itse en ainakaan ajatuksesta pidä:mad: että kisoihin pitää joka kerta ilmoittautua.

No niin meni hankalaksi, mun mielestä se on parempi että JOS EI PÄÄSE KISAAN NIIN ILMOITTAA SIITÄ, EIKÄ NIIN ETTÄ JOKA KISAAN PITÄÄ ERIKSEEN ILMOITTAUTUA se vasta hankalaa on. Itse en ainakaan ajatuksesta pidä:mad: että kisoihin pitää joka kerta ilmoittautua.
No mitäs vaikeaa siinä on, vie ehkä minuutin elämästäsi.

Tässä on taas sitten se että epäaktiiviset eivät käy edes foorumilla eivätkä näin ilmoita poissa oloaan? Ja kun tiedetään ketä ei ole tulossa voidaan ottaa avuttomista lähtöruudukon täytettä.

Vastaus: F1 2012 Online-sarja Kausi 2

no minä ny ilmottaudun mut noi sunnuntai kisat on vaa perseestä ku niihi en pääse jos 19.00 ajeta.
No sitten et voi ilmottautua kisaan, niin ollaan päätetty että siihen aikaan ajetaan. ja eikö nyt sitten kannata olla TYYTYVÄINEN että pääsee edes kisaamaan ???? itse ainakin olisin tyytyväinen että heti pääsee uuteen sarjaan enkä rupeisi rutisemaan ajoista mitä toiset on päättäneet.

Tässä on taas sitten se että epäaktiiviset eivät käy edes foorumilla eivätkä näin ilmoita poissa oloaan? Ja kun tiedetään ketä ei ole tulossa voidaan ottaa avuttomista lähtöruudukon täytettä.
No mä olen sitä mieltä että ne epäaktiiviset voidaan suoraan pistää pois, ja täyttää niiden paikat niin saadaan se 16 autoa viivalle :)

Varmaan jonkinlainen lista olisi helpompi tota seuraavaa kisaa varten?

1. antimikael
2. aappo1

Juu kaipa sitä ollaan mukana seuraavassa kisassa

1.antimikael
2.aappo1
3.santtu-71
4.brada23

1.antimikael
2.aappo1
3.santtu-71
4.brada23
5.Lightionary

Juu mukana ollaa jos alphatuhoaja sen sallii. xD

No sitten et voi ilmottautua kisaan, niin ollaan päätetty että siihen aikaan ajetaan. ja eikö nyt sitten kannata olla TYYTYVÄINEN että pääsee edes kisaamaan ???? itse ainakin olisin tyytyväinen että heti pääsee uuteen sarjaan enkä rupeisi rutisemaan ajoista mitä toiset on päättäneet.

tarkotin että ilmottaudun sarjaan en tuohon kisaan.

1.antimikael
2.aappo1
3.santtu-71
4.brada23
5.Lightionary
6. NonRunner

jos kerkiän

Joo mutta enemmän itse menetin aikaa kun sinä kolarissa.. Arvion sen sinun vauhdin siinä mutkassa väärin, mutta miksi et ajanut oikeaa laitaa? Näit varmaan kun "tohelo" kaahaa pitki peltoja ni miksi et yrittänyt väistää? Mutta kuitenkin, en muista missä vaiheessa, mutta toisen yhdistelmämutkan jälkeen tulit takaisin radalle, ja mielestäni yritit tulla eteeni..
ekaksi pakko ottaa tähän kiinni;
jos ajat ulos tai kurvin/shikaanin suoraksi niin ULOSAJAJA on AINA väistämisvelvollinen...jos ajat ulos niin silloin vain täytyy odottaa siellä "nurmikolla" ja tulla niiin takaisin radalle että se ei vaikuta muiden kisaan..

mukana taas sunnuntaina...hyi shatana mikä olo :D jos sitä vaikka tööihi lähtis koht...

Player, AkiLasse3 redbullille koska AkiLasse on näitä "aitoja kuskeja".
Sitten Avuttomien kuskit ajavat "reservi-tiimissä" loppukauden ja katsotaan sitte 3kauden alussa uusiksi? (paha mennä nyt muuttelemaan ku 3 kisaa jo ajettu).
Avuttomatkin laittakaahan nimenne listaan jos kisaan pääsette niin Invailen sitten. Ainakin tälläinen idea toimisi nyt hätätilanteessa.

1.antimikael (ferrari)
2.aappo1 (mersu)
3.santtu-71 (toro rosso)
4.brada23 (lotus)
5.Lightionary (sauber)
6. NonRunner (Reservi)
7. Alphatuhoaja (lotus, hostaaja)
8
9
10
11
12
13
14
15
16

Nyt kun molemmat formula-sarjat yhdisty niin siirryn avuttomana tälle puolelle.

Onko mitään toivoa saada sunnuntain kisat alkamaan vasta yhdeksän jälkeen sillä muuten en pysty osallistumaan yhteenkään sunnuntaikisaan.

1.antimikael (ferrari)
2.aappo1 (mersu)
3.santtu-71 (toro rosso)
4.brada23 (lotus)
5.Lightionary (sauber)
6. NonRunner (Reservi)
8
9
10
11
12
13
14
15
16 JuhohFin (mukana vain keskiviikkoisin)

1.antimikael (ferrari)
2.aappo1 (mersu)
3.santtu-71 (toro rosso)
4.brada23 (lotus)
5.Lightionary (sauber)
6. NonRunner (Reservi)
8 Jacky (sauber) tottakai!
9
10
11
12
13
14
15

1.antimikael (ferrari)
2.aappo1 (mersu)
3.santtu-71 (toro rosso)
4.brada23 (lotus)
5.Lightionary (sauber)
6. NonRunner (Reservi)
9. SuomiFIN (Reservi)
10
11
12
13
14
15

1.antimikael (ferrari)
2.aappo1 (mersu)
3.santtu-71 (toro rosso)
4.brada23 (lotus)
5.Lightionary (sauber)
6. NonRunner (Reservi)
9. SuomiFIN (Reservi)
10. aleksi02 (Reservi)
11
12
13
14
15

Booris ainakin tossa laitto aikasemmin että aikoo ajaa? mutta nimen unohdit? :D No korjataanpas asia. Ja ensinnäkin aidot-kuskit menevät reservien edelle joten jos meitä tulee yhteensä 16 niin viimeisimpinä ilmoittautuneet "avuttomat" karsiutuvat. Normaalisti on Avullisia ollut n. 9-12 kuskia / kisa , joten n.4-5 Avutonta yleensä mahtunnee. Mutta otetaan tälläinen ilmoittautumissysteemi jokaiseen kisaan mukaan niin saadaan aina se 16kuskia mukaan.

(Sunnuntaina 19:00 kisan osallistujat)
1.antimikael (ferrari)
2.aappo1 (mersu)
3.santtu-71 (toro rosso)
4.brada23 (lotus)
5.Lightionary (sauber)
6. Booris84 (williams)
7. Alphatuhoaja (lotus, hostaaja) - uudet kuskit laittakaa kaveripyyntöä ellette jo ole kavereina niin helpompi inviä -
9. NonRunner (Reservi)
10. SuomiFIN (Reservi)
11. aleksi02 (Reservi)
12.
13.
14.
15.
16.

"Uudet-Reservikuskit (laittakaa nimenne niin voin kartoittaa hieman kuinka monta teitä ny on):

1.NonRunner
2.SuomiFIN
3.Aleksi02
4.JuhohFin
---

Ja mitä tuli tuolla aiemmin mainittuun sunnuntain aika-taulu muutoksiin niin turha kuvitellakkaan. Ollaan juuri saatu sovittua erittäin hyvä aika-taulu joka sopi ainakin ennen kauden alkua miltei kaikille kuskeille. - Aika-taulu muutokset toteutetaan kauden päätyttyä jos siihen on tarvetta - (Suoraan sanottuna "nämä uudet kuskit" joutuvat vain sopeutumaan meidän systeemiimme)

Ylös Bottom