Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
No mutta tämähän oli positiivinen yllätys kun ekan career-kisani ajoin. Päällisin puolin peli tuntuu ja näyttää ihan samalta kuin 2012, mutta pieniä viilauksia näkyy siellä täällä. Ajaminen tuntuu hieman haastavammalta ja renkaiden kuluminen tosiaan ihan eri tasolla kuin viime vuodella. Varsinkin padilla ajellessa renkaat kyllä tuhoutuu nopeasti. Onneksi autoa säätämällä voi hieman tilannetta helpottaa. Careeria aloittelin Sauberilla ja 50 % kisoilla. AI:n vaikeustaso toiseks vaikein, eli expert mikä tuntuu padilla ajellessa just passelilta minulle, kun aikaisemmissa peleissä olis kaivannu sellaista legendyn ja expert/professionalin välimuotoa.
Tietäen renkaiden kulumisen jouduin ekaa kertaa tosissani jo aika-ajossa säästelemään pehmeitä renkaita. Q3 jäi haaveeksi ja lähtöruuduksi napsahti 12. Kisassa huomion herätti mm. vaikeammat startit, eli enää ei hirveitä rakettilähtöjä oteta vaikka silmät kiinni. Toki Australian kahteen ekaan mutkaan pystyi edelleen AI:t outbrakemaan helposti ja nousin 12. --> 6. sijalle suht helposti. Kisassa vauhti ei ihan riittänyt edellä ajavien vauhtiin, mutta takana tulleet Lotuksen pojat pysyivät kiltisti takana ekaan stoppiin asti. Kuluneilla renkailla jouduin antamaan hieman tasoitusta kavereille ja putosin kisassa lopulta sijalle 10. pitäen Webberin tiukasti takanani viimeiset 4 kierrosta.
AI:t selvästi hieman aggressiivisempia kuin aikaisemmin, muttei onneksi mitään hasardeja tullut koettua. Ekan kierroksen lopussa Rosberg spinnasi osuttuaan meikän takarenkaaseen kun lähti sutimaan vikasta mutkasta lähtiessä. Onneks ei penaltya siitä tullut. Muutenkin silmään miellytti uusitut effectit, mm. kanttien päältä ajaessa hiekan hienoinen pöllähdys AI kuskeilla ja savu ym effektit näytti ihan kivalta. Päällisin puolin tosi hyvä kuva jäi. Nyt meikän henk. koht. inhokkikisaan, eli Malesiaan. Ajotavan ja renkaiden kulumisen arvioiden varmaan menee 3-4 stoppia...
Tulihan sitä itsekkin sorruttua kyseiseen tarjoukseen. Vielä kun raaskisi hankia "90-luvun autot" (äänien takia). Jotenkin outo fiilis ajella noilla turbo moottorisilla 80-luvun formuloillla, kun korva ei ole vielä tottunut oikeisiin kierroksiin milloin vaihtaa vaihdetta.
No ensi vuoden versiossa sitten nyky formuloissakin turbot, joissa kierrokset rajoitettu max 15 000 rpm. Lisäksi kahdeksan vaihteiset laatikot.
Malesiassa renkaitten kuluminen oli kyllä hankalaa. Padilla ajellessa tuntuu ettei pehmeitä vetoja saa aikaan ja renkaat kuluu tosi nopsaan. Pitänee ihan tosissaan käyttää noi harkat auton säätämiseen.. Noh niinhän se menee in real life kans.
Renkaiden kova kuluminen on kuitenkin niin iso hyppäys F12012:sta. Toisaalta se on suuri tuska ja kirous, mutta toisaalta tosi hieno juttu pelissä. Kisaa ei enää vaan voi paahtaa naama vinossa ja sladissa vaan pitää oikeasti käyttää järkeä ajaessa. Kiva myös huomata että eri tiimeissä eri kulutus renkailla. Lotus ja Force India tuntuu olevan hellimmät ja käyttävät säännöllisesti vähemmän stoppeja kuin muut tiimit. Mukava myös huomata että AI-kuskien pit stopeissa on eroavaisuuksia, eivät enää kaikki tule samalla kiekalla stopille vaan vaihtelua on.
Pystyykö online pelissä valitsemaan onko equal car performance käytössä, vai ei? Ois tarkotus ajella online kisoja joissa autoissa ois oikeat voimasuhteet.
Pystyykö online pelissä valitsemaan onko equal car performance käytössä, vai ei? Ois tarkotus ajella online kisoja joissa autoissa ois oikeat voimasuhteet.
Hosti pystyy valitsemaan huonetta tehdessään onko käytössä equal eli tasaväkiset autot vai sitten 1980, 1990 tai 2013 voimasuhteilla olevat autot riippuen siitä minkä vuosikymmenen autoilla ajatte.
Kun luot huonetta mene simulations options --> car performance jonka avulla voit valita autojen voimasuhteet.
Melkeinpä mikä tahansa, mutta riippuu tietty alustasta. Jos PS3:lla pelaat niin DFGT on ylivoimaisesti paras hinta/laatusuhteeltaan.
Boxilla ei taida vaihtoehtoja nii paljoa ollakaan.
Hyvät fiilikset jäi CO-OP career kauden jälkeen. Haastetta piisaa rengasstrategian valitsemisessa, lähdöissä, sadekeleillä jne. Vaikein kisa joka kauden aikana tuli ajettua oli Singaporen GP, jossa kisa ajettiin sateella.
Korvasin F1 2012 säätötaulukon tämän videon säädöillä:
Omat suosikkiradat ovat:
1. Australian GP
2. Malesian GP (vaikka kieltämättä sadekeli tekee kisan haastavaksi)
3. Brasialian GP
Pitäisiköhän alkavan Formula 1 kauden kunniaksi pitää peli-ilta? Olisi mukava päästä kisaamaan 16:sta pelaajan kanssa. Voitaisiin ajaa nykypäivän F1 autojen lisäksi 80 ja 90 -luvun autoilla. Tehdään ketju mikäli vastakaikua löytyy.
Hyvät fiilikset jäi CO-OP career kauden jälkeen. Haastetta piisaa rengasstrategian valitsemisessa, lähdöissä, sadekeleillä jne. Vaikein kisa joka kauden aikana tuli ajettua oli Singaporen GP, jossa kisa ajettiin sateella.
Korvasin F1 2012 säätötaulukon tämän videon säädöillä:
Omat suosikkiradat ovat:
1. Australian GP
2. Malesian GP (vaikka kieltämättä sadekeli tekee kisan haastavaksi)
3. Brasialian GP
Pitäisiköhän alkavan Formula 1 kauden kunniaksi pitää peli-ilta? Olisi mukava päästä kisaamaan 16:sta pelaajan kanssa. Voitaisiin ajaa nykypäivän F1 autojen lisäksi 80 ja 90 -luvun autoilla. Tehdään ketju mikäli vastakaikua löytyy.
Voisi kyllä joku vkloppu ottaa tuollaisen rennon pelihetken vieläkö pelailet tuota co-op moodia? jos ei löydy kaveria niin mä voisin kyllä tulla kurvailemaan