Vastaus: F1 2013
Musta tuntuu nyt ohjaus paremmalta kun puuttuu se ns. tyhjäkohta käännettässä rattia sillon kun auto liikkuu.
Kun auto on paikallaan, tuntuu selkeästi kääntösäde, miksi tämä ei voi tuntua auton ollessa liikkeellä ja kääntäen rattia?
Mun mielestä toi kääntösäde on liian pieni, jos kattoo tämän kauden F1 kuskien ajamista, niin eikö ratin pitäis mennä lähes ylösalaisin kun on käännetty ratti ääriasentoon? Toki joillakin radoilla varmaan poikkeuksia ohjauksessa, mutta musta kääntösäde on liian pieni.
Tuntuu että jotain on moottorin äänessä pielessä kun lähtee varikkopilttuusta. Kun auto käynnistetään varikkopilttuussa, niin ois asiallista kun moottori reagois kaasun painamiseen, sais vähä fiilistä siihen kun antais nopeasti pari kertaa jengaa niin kun lämmittäis konetta . Pieniä juttuja mut niistä koostuu hyvä kokonaisuus.
tosiaan ton mutkissa liikaa kääntämisen tyhjän kohdan poistumisen.
Musta tuntuu nyt ohjaus paremmalta kun puuttuu se ns. tyhjäkohta käännettässä rattia sillon kun auto liikkuu.
Kun auto on paikallaan, tuntuu selkeästi kääntösäde, miksi tämä ei voi tuntua auton ollessa liikkeellä ja kääntäen rattia?
Mun mielestä toi kääntösäde on liian pieni, jos kattoo tämän kauden F1 kuskien ajamista, niin eikö ratin pitäis mennä lähes ylösalaisin kun on käännetty ratti ääriasentoon? Toki joillakin radoilla varmaan poikkeuksia ohjauksessa, mutta musta kääntösäde on liian pieni.
Tuntuu että jotain on moottorin äänessä pielessä kun lähtee varikkopilttuusta. Kun auto käynnistetään varikkopilttuussa, niin ois asiallista kun moottori reagois kaasun painamiseen, sais vähä fiilistä siihen kun antais nopeasti pari kertaa jengaa niin kun lämmittäis konetta . Pieniä juttuja mut niistä koostuu hyvä kokonaisuus.