Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2013

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhohfin
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2013

Siin koodilappusessa on ohjeet kohta kohdalta. :) onnistuu muistaakseni pelistä, mutta itse latasin psn Storesta. Siellä on redeem koodille paikka johonkin kodin laitat. Lataat ja asennat, sen jälkeen peli päälle ja se tarkastaa dlc:t jotka sulla on, ja ei kun pelaamaan.

Siin koodilappusessa on ohjeet kohta kohdalta. :) onnistuu muistaakseni pelistä, mutta itse latasin psn Storesta. Siellä on redeem koodille paikka johonkin kodin laitat. Lataat ja asennat, sen jälkeen peli päälle ja se tarkastaa dlc:t jotka sulla on, ja ei kun pelaamaan.

Juu niinpäs olikin ohjeet :)

Voisko joku laittaa jotain infoa mitkä säädöt pitää laittaa milläkin radalla? Tuntuu että ei pysy perässä edes medium vaikeus asteella :)

kisaan ehkä 3-1
ja loput 1-11-11
1
1
11
9-11
ja kampeerit miten itte tykkäät mut yleensä nopein on 2 ylintä oikeelle ja 2 vasenta oikeelle

Ihan bullshittiä toi renkaiden säästäminen, koska päinvastaisilla säädöillä kuluu renkaat yhtä paljon..joo mut joku nyt sanoo et oo ajanu tarpeeks. no empä..

Ajan kisaa plf1 sarjassa ja ihan sama mitä teen niin renkaat kuluu, paitsi jos ajan lean asetuksella, mutta kaikki tulevat ohi jos ajaa lean asetuksella..

Quick setupeilla pääsin normisti pehmeillä ehkä 7kierrosta ja camperin ja jousien säädöllä menee 15 kierrosta ni on siinä nyt aikamoinen ero.

Sehän tossa tyhmää olikin kun säädöt oli oletuksella. Jouset ja camper vaan muutettuna. Ei kovin aidolta auton säätämiseltä tunnu

Pelaako kukaan tätä Logitechin G25 ratilla? Onko jollain heittää hyviä säätöjä ratille?

Tuli eilen tilattua tuo classic edition hetken mielijohteesta :D

Pelaako kukaan tätä Logitechin G25 ratilla? Onko jollain heittää hyviä säätöjä ratille?

Joidenkin säätöjä kyseiselle ratille:
http://www.racedepartment.com/forum/threads/f1-2013-logitech-g25-wheel-settings.75194/

CO-OP ura tila on kieltämättä mahtava. Olen oppinut todella paljon sen kautta ja pystynyt pikku hiljaa parantelemaan omaa ajosuoritustani. Tällä hetkellä omalla kohdalla koitan treenata ABS-toiminnon pois koska todettiin että se hidastaa vauhtia. Lisäksi pitää hieman treenailla mutkista poistumista ettei renkaat sudi niin paljoa.

Muuten tässä taas tulee hyvä video ohitustyyleistä:
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutis...hittamisesta-jotkut-unohtavat-koko-muun-radan
Kaikki ei välttämättä toimi botteja vastaan mutta kenties onlinessa?

Polttelisi laittaa peli tilaukseen, uusin F1-peli josta kokemuksia on F1 2006, ja GP4:sta on tullut tahkottua PC:llä.

En löytänyt googlea käyttämällä paljon vastauksia, mutta pelissä on ilmeisesti turva-auto? Kuinkakohan paljon SC:tä radalla nähdään, 50-100% kisoissa varsinkin? Pystyykö renkaanvaihtoon tulemaan SC:n takaa?
Lämmittelykierrosta ei vissiin ole?
Minkälainen rangaistussysteemi, tuleeko läpiajorangaistuksia ja stop and go -rankkuja? Pitääkö rangaistus tulla kärsimään heti sen saatuaan, vai onko siinä se 3 kierrosta aikaa? Ja mistä antavat rangaistuksia, oikaisu, kiilailu, linjanvaihto liian monesti?

Iskeekö autoon teknisiä vikoja, esim. kers-ongelmia, tai vaihdelaatikkovikoja?

Anteeksi kysymysten tulva. :p

Polttelisi laittaa peli tilaukseen, uusin F1-peli josta kokemuksia on F1 2006, ja GP4:sta on tullut tahkottua PC:llä.

En löytänyt googlea käyttämällä paljon vastauksia, mutta pelissä on ilmeisesti turva-auto? Kuinkakohan paljon SC:tä radalla nähdään, 50-100% kisoissa varsinkin? Pystyykö renkaanvaihtoon tulemaan SC:n takaa?
Lämmittelykierrosta ei vissiin ole?
Minkälainen rangaistussysteemi, tuleeko läpiajorangaistuksia ja stop and go -rankkuja? Pitääkö rangaistus tulla kärsimään heti sen saatuaan, vai onko siinä se 3 kierrosta aikaa? Ja mistä antavat rangaistuksia, oikaisu, kiilailu, linjanvaihto liian monesti?

Iskeekö autoon teknisiä vikoja, esim. kers-ongelmia, tai vaihdelaatikkovikoja?

Anteeksi kysymysten tulva. :p

- Turva-auto on. Olen tässä viimeisen 3v aikana nähnyt yhteensä sen 3 kertaa, joista yksi tän vuoden versiossa. Tämän vuoden versiossa tosin jouduin ite pelleilemään niin paljon et se tuli radalla ja aikaisempina vuosina AI kuski on bugannut itsensä jumiin esim Monacon shikaaneihin. Eli ei juurikaan näy. Turva-auton osalta säännöt on kuten oikeassakin elämässä.

- Lämmittelykierrosta ei ole

- Rangaistukset riippuu kisan pituudesta. Pitkissä kisoissa läpiakorangaistuksia tulee. Myös voidaan vain varoitella. Rangaistuksen saatua on 3 kiekkaa aikaa. Jos on lyhyt kisa, tai on pitkän kisan lopussa, voi tulla aikarangaistus. Esim 20sek.

- AI:lle teknisiä ongelmia tulee ja jopa keskeyttävät. Ihmispelaajalle taitaa ainut olla KERS ongelma joka tulee, ja se tuleekin todella usein.

Minkälainen tuntuma tuolla G27 ratilla on tässä pelissä? Kannattaako ostaa G25:n tilalle, tuntuu nimittäin että jotain tuosta omasta ratista on rikki kun ei ole mitään vastusta/ forceja vaikka ne ovat täysillä. Myös tuntuma on huono, esim pikku sladissa ei ole mitään tunnetta, ohjaus ei kevene kun perä irtoaa.

Olen myös miettinyt tuota hieman halvempaa Logitechin Driving Force GT rattia.

Millaisilla ratin säädöillä ajelet?

DFGT:llä tulee ajeltua

Minkälainen ajella tuolla ratilla? Ei ainakaan kovin kallis näköjään.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Säädin sen linearityn 50%:iin, muuten kaikki nollissa. Ne kanttari efektit 50%, muut forcet täysillä ja tuntuma on hyvä, tuntee hyvin koska puskee jne.

Säädin sen linearityn 50%:iin, muuten kaikki nollissa. Ne kanttari efektit 50%, muut forcet täysillä ja tuntuma on hyvä, tuntee hyvin koska puskee jne.

Okei, eli taitaa tuo oma G25 olla rikki, tuntuu nimittäin kaikki tärinät todella vaisusti ja sellainen ihme kolina vaan kuuluu.

Minkälainen ajella tuolla ratilla? Ei ainakaan kovin kallis näköjään.

Paha lähtee vertaileen mihinkään mutta aika löysä fiilis on ajaa kun FFB on hiton köykänen ja tuntuma on aika hukassa, mutta perus ajeluun toimii ihan hyvin jos löytää hyvät setupit rattiin.

Itse kyllästyin tohan sekaseen tärinään ja pistin vaan asetukset PS3 FFB 0% 100% 0% ja siinä toisessa valikossa steering deadzone 1.50% ja steering linearity 27% muut nollassa.

Ihan ok ajettavuus ainakin mun mielestä noilla ja tuleehan siä TimeTrial listalla notkuttua top50 ainakin radoilla mitä on tullu ees jonkun verran hinkattua.

Mutta suurin osa ajasta mitä itse ajan menee aina säätöjen hakemiseen seuraavaan kisaan kun tulee ajeltua noita online-sarjoja :) ja sepäs vasta hauskaa on ja hermoja raastavaa ;)

Olen nyt päättänyt ostaa tuon Logitechin Driving Force GT ratin.
Minkälaisella kääntösäteellä tuo ratti tässä pelissä toimii, jos se on 900, niin pystyykö sitä muuttamaan vastaamaan F1 auton kääntösädettä?

Pystyykö tuota kääntösädettä muuttamaan myös Gran Turismo 5:ssä ja WRC 4:ssä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minkälaisella kääntösäteellä tuo ratti tässä pelissä toimii, jos se on 900, niin pystyykö sitä muuttamaan vastaamaan F1 auton kääntösädettä?

Kääntösäde vastaa suurinpiirtein F1 auto ratinkääntymistä ja sitä ei pysty säätämään ainakaan pleikkarilla ja eikä mun mielestä tarvis edes säätää. .

Ylös Bottom