Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hei onkos missään ollut informaatiota siitä, että onko Codemaster tekemässä F1 peliä tänä vuonna? Itse en ole ainakaan missään vielä törmännyt että olisi tulossa.
Eiköhän sieltä oo tulossa nyt on mielekiintosempi kun tulee next gen
Peli olis ps storessa viikon tarjouksessa 14,95 (ps+ jäsenille 13,46). Joutuu melkein ostamaan tuolla hintaa, kun rupee oleen taas f1 kuumetta.
Parhaimmillaan tämä on kyllä loistavaa urheilujuhlan tuntua.
Minulla oli ongelmia Kiinan GP:ssä. Aika-ajoissa tuntui, että rich mix ei riitä kuin 1,5 kierrosta. Itse kilpailussa taas rengaskuluma oli todella suuri ongelma. Onneksi seuraavan kerran osaa hieman varautua ja säätää autoa. Tämä on ehdottomasti Codemastersin F1 -pelien vahvuus eli kisaviikonloppua ei voi ajaa samalla tavalla vaan pitää etsiä uusia tapoja ja strategioita. Tuo R&D eli missä testataan uusia osia, suoritetaan tavoite ja saadaan esimerkiksi 5 % pois ilmanvastuksestaon hyvä oivallus harjoitusosioon.
Mikäli peli-illat kiinnostavat niin olen tehnyt niitä varten oman keskustelun: http://www.konsolifin.net/bbs/playstation-turnaukset-peliseura/110577-f1-2013-peli-illat.html
Bensan määrän pystyy itse valitsemaan sieltä samasta paikasta mistä autoa säädetään. Auton säätövalikossa muistaakseni kolmas tai neljäs valikko vasemalta on engine jossa voi valita kuinka monen kierroksen edestä haluaa bensaa autoonsa kun lähtee varikolta ulos.
Olen itse ollut reilut 15 vuotta formulapelien ystävä ja kysyn kannattaako ostaa alehintaan tämä peli vai odottaako tämän vuoden julkaisuun asti?. Classic Edition olis kyllä nannaa pelata.
Ensinmäistä kertaa ajoin kisan onlinessa. Yhteys toimi hyvin ja oli kolmen ajajan kisassa kolmas Brands Hatchin radalla. Tämän lisäksi tuli harjoiteltua eri radoilla ja autoilla aika-ajo tilassa.
Minkälaisia vinkkejä voisitte antaa kierrosajan parantamiseksi? pelaan pädillä.
Kiitoksia vinkeistä, Itse en käytä ajoapuja, ainoastaan ajolinjan koin auttavaksi ominaisuudeksi. Ongelmani on liian aikaisin jarruttaminen mutkiin kääntyessä. Täytyy lyhentää jarrutusmatkaa ja kääntää auto oikeaan kohtaan mutkissa.1. Kannattaa laittaa auton säädöt kuntoon. Itselläni on käytössä tämän videon mukaiset säädöt: http://www.youtube.com/watch?v=wF3PpvOXhLQ . Time Trialissa testatessa kannattaa ottaa huomioon, että se ei ota huomioon samoja asioita kuin esimerkiksi yksinpelin kisa-viikonloppu. Polttoaineen massa, renkaiden kuluma yms. on tällöin poissa, joten jotkut asetukset voivat näyttää hyvältä time trialissa mutta sitten esimerkiksi harjoituksissa voi huomata, että renkaat kuluvat liikaa. Tuon asetusvideon säädöt ovat testiemme mukaan hyvät pidemmillekin kilpailuille, olen testannut säätöjä 50 % kilpailuissa.
2. Hallitse nopeutesi ja jarrutuksesi. Nopeuden hallitseminen on tärkeää. Mikäli mutkaan jarruttaa liikaa tai käyttää liian vähän kaasua, niin se vaikuttaa aikaan todella paljon.
3. KERSin hallita. KERSillä saa autoon lisätehoja 6,67 sekunnin ajaksi, joten sitä täytyy käyttää hallitusti. Älä käytä KERSiä silloin, kun tuleva mutka on mielestäsi liian lähellä, vaan silloin kun vauhtisi on hiljentynyt liikaa tiukoissa mutkissa.
4. Käytä oikeaa ajolinjaa. Oikea ajolinja tuo apua pelaamiseen ja sen avulla saa ajan pidettyä hyvänä. Myöhemmin kun radan oppii, tuota linjaa ei välttämättä enää tarvita.
4. Ota joitain assisteja pois. Pelaan ratilla, joten en ole varma auttaako tämä, mutta aikanaa assistit hidastivat minua. Otin brake assistin pois, abs pois, laitoin throttle assistin mediumille. Minulla meni tovi ennen kuin hallitsin autoa