Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable 2

Vastaus: Fable 2

Minulla samanlainen ongelma ;) Kertokaas nyt joku miten tämä onnistuu kunnolla. Kerran vahingossa onnistuin.

Winkkinä voin sanoa että bowerstonen kirjakaupasta viimonen kirja... opettele liike ja liehittele naikkoset petiin altaaikayksikön. Pelin kertaalleen lävittepelanneena voin kertoa että vielä kahdesti ainekin vedettävä. Paha/miekkailijalla ekaks meni, loppu yllätti kyllä. Nyt menee hyvä/kaukotaistelija ja puolesvälis. Viimoseks keskitienkulkia/maagikko ja kokopeli peruspohjaisesti lävitte, joitan juttuja pitää vaan miettiä. Ei kannatta herätellä zombie neitosta eloon ennen kun omistaa 100 000 talon...
 
Vastaus: Fable 2

Sama täällä. Hieman olisi mielessä toi 5 tähden puunhakkaajan ammatti, mutta voisi mennä hetkinen sen hakemisessa :D

Ongelmia on täällä myös aviollisten velvoitteiden kanssa. Naimisissa ollaan, koti on hyvällä paikalla ja parikerroksinen ja nainen (nimeltään Vaimo) haluaa seksiä. Oma köriläs ei saa sängyn luona muuta aikaiseksi kuin nukkumista, oli vaimo mukana tai ei...... Avioneuvoja? :rolleyes:

Itsellä on ihan samanlainen tilanne. Onnellisesti ollaan naimisissa ja hieno talokin on alla, mutta oma sankarini ei kykene petipuuhiin, vaikka vaimoke kovasti seksiä haluaisikin. Avioneuvoja tarvittaisiin siis ilmeisesti tälläkin suunnalla:D.
 
Vastaus: Fable 2

Sama täällä. Hieman olisi mielessä toi 5 tähden puunhakkaajan ammatti, mutta voisi mennä hetkinen sen hakemisessa

Ongelmia on täällä myös aviollisten velvoitteiden kanssa. Naimisissa ollaan, koti on hyvällä paikalla ja parikerroksinen ja nainen (nimeltään Vaimo) haluaa seksiä. Oma köriläs ei saa sängyn luona muuta aikaiseksi kuin nukkumista, oli vaimo mukana tai ei...... Avioneuvoja? :rolleyes:

Ei tuohon puunhakkaamiseen mene kuin puolisen tuntia, tuli eilen testattua. Juuri kun alkaa pääsemään siihen 40 chainin paikkeille, kannattaa alkaa huitomaan vasta kun mittari on keltasella. Osuu joka kerta ja rahaakin tulee silti sievoinen summa.

Miten muuten tuosta aviopuolisosta pääsee eroon? :eek: Alkaa ärsyttämään kun se on aina pahalla tuulella kun meikäläinen tutkii luolia ja männikköjä...vois vaihtaa parempaan malliin. :p
 
Vastaus: Fable 2

Katkeileeko kenelläkään Live tätä Fable 2:sta pelattaessa? Itselläni ei tätä ongelmaa ole, mutta kaverillani Live katkeaa noin viiden minuutin välein, ja ainoastaan Fable 2:n aikana.
 
Vastaus: Fable 2

Noniin, enpä sitten vielä iskekään peliä tulille, kiitos heads upista! Onneks on kerrankin positiivinen ongelma ettei oikeesti tiedä mistä aika kaikille mahtaville peleille mitä tässä on tullut, ja tulee... fallout 3 anyone?
 
Vastaus: Fable 2

Noihin pahimpiin bugeihinhan on aika hyvät vinkit, kuinka välttää niitä:

"This post is directed to Lionhead Studios and all of my fellow players who need to be aware of this bug so it doesn't happen to you. I need to state clearly, I have tried this on LOCAL coop with the game patched to the latest. I have not tried this on online coop yet. But I assume it will yield the same results.

And again, I apologize if this has been mentioned before. There isn't a bug report forum so I have no idea what has been posted in terms of this problem.

It's simple. My brother stopped by for a visit last night and loaded up his own XBOX Live profile, while I loaded mine. He created a NEW Fable II game, and I joined his game with my existing character. I had lots of spells, thousands of gold and experience. Well it appears the game initializes at some point during the child experience and it erases your gold, experience and all of your abilities. 0. Zip. Nada.

Upon testing coop play when both games were already in Hero phase, the game worked correctly and each player had their own experience and abilities.

Lionhead, you need to fix this, because i'm sure people would like to jump in with their characters to help out noobie friends, and they are going to be pissed when all their hard work was completely wiped. There is no getting it back either. You just take a total loss.

The work around for now is... if you have a player who is just starting out, do not join their game until they are least out on their own and heading for Browerstone. I would also like to get some confirmation on this bug just to make sure i'm not missing something to duplicate this.

Thanks for your time, and I hope I save some of you the headache of this in the future."

JA

"Hello community,

We are aware that a minority of people playing Fable(r) II over the last few days have encountered an issue where the Abbot becomes unresponsive at the beginning of Monks Quest in Oakfield. This is an isolated issue, but we are currently looking into it as a matter of priority. If you have already encountered this issue, there is unfortunately no work-around at this time, but we will keep you updated on any progress made.

If you want to avoid this issue, when you go to the Abbot for the first time don't run away and leave the region after he has started talking to you. Listen to him, let him finish his cut-scene, and then you are free to do what you wish.

Some things slip through the net during development, especially when a game is the size and scope of Fable(r) II. Again, we can only apologise for this issue, but we are doing our best. We might be silent on these boards, but we are watching and listening to you, the community, and are looking into all serious issues that are bought to our attention.

Thanks,
Ted"

http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=xbox&id=3964
 
Vastaus: Fable 2

Jep jep, tänään pelannut peliä varmaan 5-6h :)

Olen todella koukussa.. Muuten ihan vinkiksi, ehkä helpointa rahantekoa on baarimikon ammatti. Todella nopeasti sain sen viiteen tähteen ja rahaa tulee kivasti. Blacksmith on myös jo neljällä tähdellä, pitänee kehittää se viiteen tänään. Puunhakkuuta kokeilin mutta se oli tylsää ja hidasta.

Talo löytyy, mutta vaimoketta en vielä hommaillut, ensin pelaan tarinaa eteenpäin.
 
Vastaus: Fable 2

Kuinka pitkäikäinen peli on? Jaksaako noita sivutehtäviä (kuten?) tehdä?
Vois tilata Play-Asiasta.
 
Vastaus: Fable 2

Ei hemmetti. Mä oikeesti tarviin tän pelin ja nopee.

Vein 6 ps3 peliä vaihtoon ja ostin 360:an (Arcade). Ja kaikkki vain tämän pelin takia. Mut nyt pitää saada rahaa viel itse peliin.

Sinänsä ei haittaa vaikka ei ole ku toi parinsadan megan muistikortti ku pelaan vaan yhtä peliä.

Voi pentele ku elämä on rankkaa :(

Hei, eletäänkö me samaa elämää? Epätoivoinen sijoitus xbox 360:en ja sitten loppuu rahat kun pitää saada Fable II. D:
 
Vastaus: Fable 2

Mutta kaikin puolin hyvä peli, paitsi että säikähin niistä bugeista jotka ilmotettii siin yhel sivul en muista nimee mut pelkällä onnella olen onnistunut välttämään ne. Olen itse hermoillut pelin karttojen määrää pelottaa millon loppuvat ja olen toivonut että Peter Molyneuxsilla riitäisi intoa tehdä lisä materiaalia esim joku extra saari jossa uus kaupunki ja uusii cledui sun muuta.:)
 
Vastaus: Fable 2

Mutta kaikin puolin hyvä peli, paitsi että säikähin niistä bugeista jotka ilmotettii siin yhel sivul en muista nimee mut pelkällä onnella olen onnistunut välttämään ne. Olen itse hermoillut pelin karttojen määrää pelottaa millon loppuvat ja olen toivonut että Peter Molyneuxsilla riitäisi intoa tehdä lisä materiaalia esim joku extra saari jossa uus kaupunki ja uusii cledui sun muuta.:)

Molyneux oli vissiin vihjaillut jossain haastattelussa, että ladattavaksi saattaisi tulla peräti uusia koirarotuja, joista voisi poimia sitten sankarilleen uuden penukan. Näin ainakin Official Xbox Magazinen arvostelun yhteydessä kerrottiin.
 
Vastaus: Fable 2

Molyneux oli vissiin vihjaillut jossain haastattelussa, että ladattavaksi saattaisi tulla peräti uusia koirarotuja, joista voisi poimia sitten sankarilleen uuden penukan. Näin ainakin Official Xbox Magazinen arvostelun yhteydessä kerrottiin.

Aijaa noh itte olen sitä koraa pitäny aika turhana koko pelis, sillä ei oikee ole muuta virkaa ku havaita aarteet mutta onhan se tietysti silmän ruokaa peliin.:)
 
Vastaus: Fable 2

Molyneux oli vissiin vihjaillut jossain haastattelussa, että ladattavaksi saattaisi tulla peräti uusia koirarotuja, joista voisi poimia sitten sankarilleen uuden penukan. Näin ainakin Official Xbox Magazinen arvostelun yhteydessä kerrottiin.

Mut toisaalta se ois ihan jees meinaa itse pidän semmosista pien kokouisista buldok koirista esim englannin buldok ja mopsi :D
 
Vastaus: Fable 2

Ah, Fable II. En ole ollut mihinkään peliin näin koukussa sitten Oblivionin. Upeasti visualisoitu maailma, hyvä pelattavuus, vapaus tehdä kaikkea maan ja taivaan väliltä... Mielenkiintoinen juoni, kepeä huumori, koira, ja hieno soundtrack... Kokonaisuudessaan vallan mainio kokemus. Olen kuluttanut peliin jo helposti yli 12 tuntia, enkä ole vielä kauaksi tarinassa edennyt - pelissä on sen verran paljon hauskaa sivu-tekemistä.

Olen erittäin vaikuttunut, enkä malta odottaa paluuta Albionin maailmaan. Lionhead varasti shown tällä julkaisulla, jolla on mielestäni hyvät mahdollisuudet olla Game of the Year ( katsotaan nyt vielä, mitä Fallout 3 ja Gears of War 2 tarjoavat ennen viimeisen naulan lyömistä arkkuun ).
 
Vastaus: Fable 2

Peli yllätti minut vaikutteilla mistä se ammentaa elin voimansa. Jos elokuviin verrataan niin päälimmäisenä tulee mieleen Susien Klaani, loistava elokuva josta peli ammentaa miljöön, aikakauden ja puvustuksen. Mutta se mikä yllätti oli se miten paljon peli ammennetaan Pirates Of Caribbean-elokuvista ja yleisestä piraatti meiningistä. Useaan otteseen kävi mielessä myös loistava Tresaure Island-kirja, pääosin siitä syystä että hahmoni ulkonäkö täytti oman mielikuvani Long John Silveristä :D Loppu puolen miljööt ovat täyttä piraatti romantiikkaa, vain papukaija puuttuu.

Fiilis oli aivan mahtava kun hahmoni alkoi vihdoin näyttämään tarpeeksi äksyltä minun makuuni ja pelin yleinen fiilis oli aivan loistava Burtonmaisine arkitehtureineen. Taistelu alkoi saada juuri oikeanlaista meininkiä avatuilla kyvyillä. Usean tahkotun tunnin jälkeen tarinakin nappasi todella kovaan otteseen mutta juuri kun tarina alkoi, se myös loppui. Olin vähän ällikällä lyöty ja lievästi sanottuna hieman pettynyt miten tarina alkoi juuri kun se loppui. Aivan Bioshockin tyyliseen, täysin typerään loppuun ei kuitenkaan sorruta mutta karvaan maun loppu jätti ainakin tämän pelaajan suuhun.

Tästä huolimatta peli on aivan loistava, tämä on juuri sellaista meininkiä missä oikeasti rakennat oman seikkailusi vaikka juuri Pirate style ;)
 
Ylös Bottom