Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable 2

Vastaus: Fable 2

Nyt reilun pari tuntia peliä pelanneena täytyy sanoa että huhhuh!! Suorastaan ällistyttävä peli! Kaunis grafiikka, loistava äänimaailma ja hauska kuin mikä. Tämä kuuluu ehdottomasta sarjaamme pelit jotka täytyy pelata läpi. Heti ekaksi oli pakko tottakai kokeilla piereskelyä ja huonostihan siinä sitten kävi :D I'm loving it!!
 
Vastaus: Fable 2

Jepulis eli tänään peli tuli ja siihen se päivä siis on mennyt. Erittäin mainiolta peliltä vaikuttaa, ainakin tähän asti. Taistelusysteemi on mukavan simppeli että jaksaa tahkota, vaikkakin loitsujen vaihtaminen toiseen äxönissä on vähän kömpelöä. Tai sitten en vaan osaa. Grafiikka tuo mieleen paljon Kameonin josta pidin paljon. Kaupungilla hengailu vasta mainiota on. Sen verran ihme läppää ihmiset vetävät. Piereskelyä ei silti mikään voita :)
 
Vastaus: Fable 2

Läpi meni että heilahti, en oikein ymmärrä miksi tätä hehkutetaan. Pääjuoni oli varsin köyhä minusta, sivutehtävät olivat hyvin samankaltaisia, eikä toisten miellyttäminenkään ollut järin hyvin tehty, eikä kaupungilta löytyvät työt juurikaan kiinnostaneet. Idea oli hyvä, mutta tämä kuollessa tulee vain arpia homma vei itseltni peli-ilon, koska ei voinut kuolla. Ei tarvitse olla hyvä. Sen kuin vaan menee ja riehuu. Myös aseiden monipuolisuus tuntui olevan aika kukkua, eikä taioissakaan ollut kehumista. Yleensä tykkään ropeista ja seikkailuista kuin hullu puurosta, mutta tämä jätti kylmäksi pahemman kerran, varmaan minussa vika. Nyt kuitenkaan syynä ei ollut ylihypetys, sillä olen jättänyt tulevien pelien tutkailun lähes kokonaan pois.

Pelissä kuitenkin oli hyviä ideoita, mainittakoot juuri nämä vaimokkeet ja muut, mutta toteutuksessa oli omasta mielestä parannettavaa. Tämä on vain minun mielipide, mutta en suosittele kuin kovimmille fanaatikoille.
 
Vastaus: Fable 2

Läpi meni että heilahti, en oikein ymmärrä miksi tätä hehkutetaan...

Vasta päivän peliä pelannut, mutta hyvin paljon samanlaiset tuntemukset. Fanipoikien hehkutuksen nyt ymmärtää, se kun on aina sitä ylistystä oli kyseessä minkälaista tuubaa tahansa, mutta kun arvostelijatkin antavat pelille täysiä pisteitä. Eihän sitä ruokkivaa kättä tietenkään pidä purra, mutta edes jonkinlaista kriittistä tarkastelua toivoisi näihin arvosteluihin.

Onhan peli ihan hyvä, mutta siihen se jääkin. Pahimpina ongelmina on mielestäni pelaajan aliarvioiminen. Kaikki on niin helppoa ja rautalangasta väännettyä. Pelissä ei voi kuolla, no ei siinä mitään, mutta hyvä kun saa edes kestopisteitä vähenemään, vaikka taistelut hoitaa taktiikalla juokse päin ja rämpytä lyönti-nappulaa, etenkin kun magia taisteluissa jää vähän pelkiksi valopallo-efekteiksi. Miksi minun pitäisi pitäisi tehdä rahaa parempia varusteita varten, kun aloitustavaroillakin pärjää ihan hyvin? Miksi minun pitäisi jaksaa pelleillä toisten hahmojen kanssa? Ja piereskely voi olla hauskaa siinä iässä kun ollaan päiväkodissa, mutta pelin ikäraja on sentään 15 - vieläkö se siinä iässä naurattaa? Miksi minun pitäisi ostaa taloja ja perustaa perhe, vain siksikö koska pelissä voi tehdä niin? Juoni on ihan perusdiibaduubaa, ei se nyt huono ole, muttei mikään hyväkään. Noh, jatketaan pelaamista, onhan tämä kuitenkin sellaista karkkia, vaikkakin valmiiksi pureskeltua.

Millonhan sitä saataisi konsoleille joku kunnon rope. Tätä pelatessa kun tulee meileen että seuraavaksi asennan pc:lle vanhat kunnon kultalaatikko-add:t.
 
Vastaus: Fable 2

Miten kahen saven tekeminen onnistuu saako sen sitten valita kun alottaa vai miten?
 
Vastaus: Fable 2

Itellä on jo 3 savea siin ja niit saa ku laittaa new game, ei siis tallenna vanhojen tallennusten päälle.
 
Vastaus: Fable 2

Ahhah... Mä aattelin että tää peli on vasta aluillaan ja yksinkertasimmillaan, niin lopputekstit pärähtikin ruutuun :/

Alku pelistä lupasi hyvää, mutta loppujen lopuksi tää pettikin täysin. Tylsä, helppo, huono juoni, ei hyviä hahmoja, typerät taistelut, ym. Ei jumankeke, en tiedä antaisinko edes 70 pistettä tälle jos joutuisin pisteyttämään... Voi eikku soikoon mitä sontaa, mikä pettymys :(

EDIT: Ainiin ja...
Worst. Ending. Ever. :(
Peliaikaakin kertyi vain 13h, vaikka rämppäsin ammateista puunhakkaajan, raudan takojan ja juoppomestarin täpöön, hommasin rahaa näillä ammateilla paljon kiinteistöihin, menin naimisiin, kikkailin muuten vaan ja pidin konetta päällä tunteja rahan keruu mielessä. Tein myös vähän ylimääräisiä tehtäviä ja gamblasin itseni lähes 5 tähden peluriksi. Eli pelkän pääjuonen pelillinen pituus on ehkä jotain 5h luokkaa.
 
Vastaus: Fable 2

Miten valitset sit savenku alotat? :D

Continueta napsauttaessa tulee "korttivalikko", josta valitaan tallennus.

Jos pääjuoni ei olisi tyssännyt heti seinään niin tässä olisi ollut ihan kelpo peli. Nyt toisella pelikerralla voi sanoa, että tämä kestääkin ehkä vain yhden läpipeluun. Mutta mikä tässä pelissä on hyvää, on se, että vaimokin tätä innostui pelaamaan, kun vaikeustaso ei ole armoton. Hyvä peli ohjaamaan monimutkaisempien pelien pariin. Parasta on ehkä brittihuumori ja suunnittelu. Ei ainakaan näytä ja tunnu geneeriseltä jenkkipeliltä.
 
Vastaus: Fable 2

Onhan peli ihan hyvä, mutta siihen se jääkin. Pahimpina ongelmina on mielestäni pelaajan aliarvioiminen. Kaikki on niin helppoa ja rautalangasta väännettyä. Pelissä ei voi kuolla, no ei siinä mitään, mutta hyvä kun saa edes kestopisteitä vähenemään, vaikka taistelut hoitaa taktiikalla juokse päin ja rämpytä lyönti-nappulaa, etenkin kun magia taisteluissa jää vähän pelkiksi valopallo-efekteiksi. Miksi minun pitäisi pitäisi tehdä rahaa parempia varusteita varten, kun aloitustavaroillakin pärjää ihan hyvin? Miksi minun pitäisi jaksaa pelleillä toisten hahmojen kanssa? Ja piereskely voi olla hauskaa siinä iässä kun ollaan päiväkodissa, mutta pelin ikäraja on sentään 15 - vieläkö se siinä iässä naurattaa? Miksi minun pitäisi ostaa taloja ja perustaa perhe, vain siksikö koska pelissä voi tehdä niin? Juoni on ihan perusdiibaduubaa, ei se nyt huono ole, muttei mikään hyväkään. Noh, jatketaan pelaamista, onhan tämä kuitenkin sellaista karkkia, vaikkakin valmiiksi pureskeltua.

Millonhan sitä saataisi konsoleille joku kunnon rope. Tätä pelatessa kun tulee meileen että seuraavaksi asennan pc:lle vanhat kunnon kultalaatikko-add:t.

Asiaa on pitkälti, MUTTA: Fable 2 on tosiaan vaikeustasoltaan helpohkoihin peleihin lukeutuva ja pelissä on paljon asioita kuten tuo perhe joita ei missään mielessä ole pakko tehdä/perustaa.

Tässä kuitenkin tullaan pelaamisen asenteeseen ja millä fiiliksellä sitä haluaa pelata. Jos teet kuten minä ja ajattelet vastaavasti: "Hehee! Tuolta tulee bandiitti, mitäköhän tekisin sille? Jos tällä kertaa käytän tätä loitsua ja kaadan sen jonka jälkeen isken sen maahan tajuttomaksi. Tuon toisen voisi hoidella countterilla ja sitä seuraavalla pistolla selkään. Jep, toimeks.. Wautsi kun hienoa!", "Hmmm.. nyt on tämä questi tehty, katos ihan kivasti renownia. Jos nyt vaikka kävis vilkaisemassa perhettä mitäköhän sille kuuluu ja vieläköhän lapsi on pinnasängyssä vai onko jos kasvanut hieman kokoa.. Oi oi, mikäs tämä? Kidnappaus viesti? Blaablaablaa... Oho, perhe kuolee jos en pulita 20 000 kultaa huomiseen mennessä! Ei käy! Nyt pelastamaan perhe! Käytetääs nyt sit tätä kivääriä niin saa kaappaajat pudotettua ennenkuin tajuavat mikä iski!"

Eli siis lyhyesti esitettynä: ole lapsellinen ja heittäydy koko sydämelläsi mukaan leikkiin, joka tällä kertaa kulkee nimellä Fable 2. Olen 17-vuotias ja kykenen aivan hyvin heittäytymään peliin mukaan. Nautin musiikeista kun juoksen rauhallisena hetkenä jonnekin ja katselen maisemia ja hieman kaikkea ihmetellessäni Lionheadin upeaa työtä ja annan painoarvoa erityylisille musiikeille eri tilanteissa. Tavallaan heittäydyn ja eläydyn sankarini rooliin ja ajattelen olevani hän.

Ei mikään peli ole mielestäni mitään jos ei heittäydy kaikella mukaan. Minä saan näin pelaamalla Fablesta aivan valtavasti irti ja ties miten monta tuntia sitä olen nytkin tahkonnut ja koko ajan on mukavaa. Esim. vielä vaikka Halo 3. Jos joku pelaa sen niin ajatellen: "Höhöö! Miks vaihtaisin tässä kohtaa edes asetta parempaan kun voin juosta seuraavan kohdan ohi?" niin menettää aika paljon.. Mielestäni pelaaminen on kokonaan kiinni fiiliksestä jolla siihen asennoidut ja suhtaudut.

Vielä pitää lisätä että ihana peli ja varmasti saan siitä iloa vielä monen moneksi tunniksi :)
 
Vastaus: Fable 2

Ahhah... Mä aattelin että tää peli on vasta aluillaan ja yksinkertasimmillaan, niin lopputekstit pärähtikin ruutuun :/

Alku pelistä lupasi hyvää, mutta loppujen lopuksi tää pettikin täysin. Tylsä, helppo, huono juoni, ei hyviä hahmoja, typerät taistelut, ym. Ei jumankeke, en tiedä antaisinko edes 70 pistettä tälle jos joutuisin pisteyttämään... Voi eikku soikoon mitä sontaa, mikä pettymys :(

EDIT: Ainiin ja...
Worst. Ending. Ever. :(
Peliaikaakin kertyi vain 13h, vaikka rämppäsin ammateista puunhakkaajan, raudan takojan ja juoppomestarin täpöön, hommasin rahaa näillä ammateilla paljon kiinteistöihin, menin naimisiin, kikkailin muuten vaan ja pidin konetta päällä tunteja rahan keruu mielessä. Tein myös vähän ylimääräisiä tehtäviä ja gamblasin itseni lähes 5 tähden peluriksi. Eli pelkän pääjuonen pelillinen pituus on ehkä jotain 5h luokkaa.

Ensimmäinen rehellinen mielipide? Alkaa nuo negatiiviset jutut menemään jo positiivisten ohi urakalla. Pelaajacastissa valiteltiin myös todella tahmeita menuja ja jatkuvia pitkähköjä latailuja. Alkaa näyttämään siltä että ainoo tarjottava pelillä on tuo loistava ulkoasu. Hitto ja niin innoissani olin jo tästä pelistä.

MS voisi käyttää enemmän rahaa noihin 1st party peleihin, taso ei ole siellä missä pitäisi kun 3rd partyt tekevät laadukkaampaa tavara konsolille. Jättäisivät parit timed exclusivet ostamatta niin johan olisi rahaa millä puunata ja ja hioa sisäisiä pelejä.
 
Vastaus: Fable 2

Alkaa näyttämään siltä että ainoo tarjottava pelillä on tuo loistava ulkoasu.
Ei voi kyllä ulkoasuakan kehua muuta kuin taiteellisesti. Jos ruutu ei ole täynnä puita, hahmoja, rakennuksia ja valoa auringonlaskusta, peli näyttää Xbox-tekeleeltä. Kuitenkin silloin kun ruudulla on paljon kamaa, peli näyttää hyvältä koska taiteellisesti on onnistuttu sommittelemaan kaikki niin että maailma tuntuu täyteläiseltä. Tekstuurit on huonoja, efektejä ei ole käytännössä ollenkaan, hahmot on palikoita ja silti peli onnistuu pätkimään taisteluissa aivan käsittämättömän paljon. Myös aarteen etsinnässä pienessä unelmasaaressa pätki aika karusti kun meni vesiputouksien lähelle. Noin 15fps varmaan. Esim. Mass Effectissä karut grafiikat ja framedropit ei haitanneet samalla lailla koska peli oli niin mahtava ja tunnelmallinen. Fablessa ne haittaa paljon, koska peli ei tunnu muutenkaan hyvältä.

Siis ei voi sanoin kuvailla kuinka karmaiseva pettymys tämä oli. Odotin tekelettä, mitä jaksaa tahkota uudestaan ja uudestaan, mutta eih. Tai no kaikkein eniten odotin oikeastaan raudankovaa juonta... Jade Empireä oli kopioitu monessa asiassa oikein olan takaa, mutta missään ei onnistuttu kunnolla.

Niin ja tosissaan, latausajat on ihan liian pitkiä ja valikot toimii hitaasti, ihan niin kuin sanoit että pelaajacastissa oli mainittu.
 
Vastaus: Fable 2

Ei voi kyllä ulkoasuakan kehua muuta kuin taiteellisesti. Jos ruutu ei ole täynnä puita, hahmoja, rakennuksia ja valoa auringonlaskusta, peli näyttää Xbox-tekeleeltä. Kuitenkin silloin kun ruudulla on paljon kamaa, peli näyttää hyvältä koska taiteellisesti on onnistuttu sommittelemaan kaikki niin että maailma tuntuu täyteläiseltä. Tekstuurit on huonoja, efektejä ei ole käytännössä ollenkaan, hahmot on palikoita ja silti peli onnistuu pätkimään taisteluissa aivan käsittämättömän paljon. Myös aarteen etsinnässä pienessä unelmasaaressa pätki aika karusti kun meni vesiputouksien lähelle. Noin 15fps varmaan. Esim. Mass Effectissä karut grafiikat ja framedropit ei haitanneet samalla lailla koska peli oli niin mahtava ja tunnelmallinen. Fablessa ne haittaa paljon, koska peli ei tunnu muutenkaan hyvältä.

Siis ei voi sanoin kuvailla kuinka karmaiseva pettymys tämä oli. Odotin tekelettä, mitä jaksaa tahkota uudestaan ja uudestaan, mutta eih. Tai no kaikkein eniten odotin oikeastaan raudankovaa juonta... Jade Empireä oli kopioitu monessa asiassa oikein olan takaa, mutta missään ei onnistuttu kunnolla.

Niin ja tosissaan, latausajat on ihan liian pitkiä ja valikot toimii hitaasti, ihan niin kuin sanoit että pelaajacastissa oli mainittu.

Pelataanko me nyt varmasti samaa peliä? Vai pelaatko vain 5 tuumaiselta töllöltä sukelluslasit nupissa?

Graafisesti tässähän on kauneinta silmänkarkkia pitkään aikaan ja vertaaminen xbox peliin on naurettavaa. Jatkuvasti on melkein saanut haukkoa henkeä full-hd töllöltä tuijotettua peliä.
 
Vastaus: Fable 2

Olen eri mieltä.

Minulla meni pääjuonen kanssa rauhassa pelatessa sivuquesteja suorittamalla sellaiset 30 tuntia johin olen täysin tyytyväinen. Pääjuoni oli tiivis paketti fantasiasatua joka onnistui välillä jopa synnyttämään tunteita pelaajassa hyvin simppeleillä aineksilla. Loppuratkaisu oli äkillinen, mutta enempää spoilaamatta täysin looginen. Täytyy ottaa huomioon, että sivutehtävät jatkuvat pelissä lopputekstien jälkeenkin ja osa näistä oli vähintään samalla viivalla itse pääjuonen kanssa.

Tiedostan kaikki pelin virheet, bugit ja sen, että voisin halutessani tuulettaa sen läpi kahdeksaan tuntiin, mutta en jaksa välittää, kun koko peli oli kevyt-rpg -pelaamista hauskimmillaan ja rennoimillaan. Näin kunnianhimoista ja idearikasta peliä ei tee mieli yrittää polkea maanrakoon pienien mokien takia. Hahmon kuolemattomuus oli loistava idea, sillä arpi kasvoissa tuntuu paljon enemmän, kuin edellisen saven lataaminen ja enpä jäänyt suurempaa haastetta kaipaamaankaan. Pelin rento seikkailufiilis on nimittäin sen suurin valtti ja eiväthän todelliset sankarit nyt koskaan pahiksille häviä.

Suorituspelaajalle ehkä siis epäonnistunut teos, mutta niille jotka hakevat peliltä jotain muutakin ei parempaa RPG:tä nykymarkkinoilta tule mieleen. Toisaalta pakko myöntää, että eivät useammat vaikeammin saavutettavat harvinaiset aseet ja tavarat olisi olleet pahaksi. Toivottavasti jatkoa tulee, sillä nyt on kasattu niin hyvät pohjarakenteet hienolle sarjalle josta Microsoft voisi parhaillaan jalostaa Zelda -tason kestofranchisen xboxeille.

Lionhead pelasti syksyn ja Molyneux rocks! Toivottavasti ette hukkaa visiotanne.
 
Vastaus: Fable 2

On ehkä tyhmää lähteä "puolustelemaan" omaa arviotaan tai median pelille antamaa tunnustusta, mutta ei kai tässä muukaan auta. Drawen ja moshrum tuossa jo ehtivät samalta kannalta asiaa kuvailemaan.

Mielestäni esimerkiksi minä yritin omassa arvostelussani moneen kertaan mainita pelin suunnittelusta, joka on suunnattu enemmän vähemmän pelaavalle kansalle, joten en siis ole ihmeissäni jos kaikki eivät pelistä pidä. Fable II ei todellakaan ole Oblivion, ei se yritäkään olla. Olin alkuun todella kriittinen pelin suhteen, sillä en erityisesti pitänyt ensimmäisestä osasta, mutta nyt pelasin sen alle kahteen viikkoon kaksi kertaa läpi, hyviksenä ja pahiksena. Matkan varrella rietastelin ja naureskelin enemmän kuin pitkäään aikaan pelien parissa, eikä oikein missään vaiheessa tullut mietittyä "Ei taas tätä!"

Kyse ei siis ole siitä, että olen maksettu fanipoika, joka ei uskalla purra ruokkivaa kättä. Kyse on siitä, että viihdyin pelin parissa erinomaisesti. Toki Fable II:ssa on huonoja puolia, mutta omalla kohdallani hyvät puolet veivät kirkkaasti voiton.

Pelin lyhyys on suhteellinen käsite. En todellakaan olisi halunnut lähteä puurtamaan Oblivionin kaltaista megaeeposta, jonka kunnolliseen kokemiseen menee se sata tuntia. Luojan kiitos pelejä tehdään erilaisia ja erilaisille ihmisille. Olen nyt pelannut siis pelin kahdesti läpi, enkä välttämättä lähde ainakaan heti seikkailua jatkamaan. Vajaa 30 tuntia on silti erittäin hyvä saldo kokemukselle, joka ärsyttänyt minua kertaakaan.

Fable II ei ole pelihistorian kiistämätön klassikko tai mullistava taideteos mutta erittäin viihdyttävä kokemus yhtä kaikki.

karibu sanoi:
Ensimmäinen rehellinen mielipide? Alkaa nuo negatiiviset jutut menemään jo positiivisten ohi urakalla. Pelaajacastissa valiteltiin myös todella tahmeita menuja ja jatkuvia pitkähköjä latailuja. Alkaa näyttämään siltä että ainoo tarjottava pelillä on tuo loistava ulkoasu. Hitto ja niin innoissani olin jo tästä pelistä.

MS voisi käyttää enemmän rahaa noihin 1st party peleihin, taso ei ole siellä missä pitäisi kun 3rd partyt tekevät laadukkaampaa tavara konsolille. Jättäisivät parit timed exclusivet ostamatta niin johan olisi rahaa millä puunata ja ja hioa sisäisiä pelejä.

En tiedä, mihin viittaat "rehellisellä mielipiteellä". Ovatko kaikki peliä kehuneet mielestäsi sokeita fanipoikia, joilla ei ole oikeutta kehua peliä? Jos kuitenkin kuuntelit tuon mainitsemasi Pelaajacastin kokonaan, heti ensimmäisessä kommentissa tuntemuksia pelistä kuvaillaan "hämmästyttävän positiiviseksi". Toki Puha ja kaverit ruotivat pelin teknisiä ongelmia ja aiheesta. Microsoftin omaksi peliksi peli on teknisesti ihmeellisen vajavainen. Silti otan paljon mieluummin Fablen kuin hengettömän geneerisen roolipelin. Ehkä Fable II on joidenkin mielestä hengetön, kalpea ja kankea. Ikävää, jos peli ei kohdalle, mutta kaikilla on erilaiset mieltymykset. Muiden meilipiteitä on silti turha lähteä lyttäämään epärehellisiksi tai lahjotuiksi.
 
Vastaus: Fable 2

Samalla linjalla edellisten kanssa näin parin päivän ja kenties kymmenkunnan tunnin seikkailuilla. Tiukkaa haastetta Fablesta ei taida löytyä, kuten ei välttämättä myöskään taidokkaan pelaamisen tuomaa tyydytystä. Ne kuitenkin korvataan mukaansatempaavan satumaisella fiiliksellä, mainiolla brittihuumorilla, todella kauniilla maisemilla ja välillä jopa aidolla koskettavuudella.

Tätä ennen väänsin tosiaan Dead Spacen läpi. Siinä oli myös todella hieno ja intensiivinen tunnelma. Fablessa tämä yleinen fiilis on täysin erilainen, muttei yhtään vähäisempi. En muista, että koska jonkin roolipelin maailma olisi saanut kiinnostumaan ja välittämään läheskään samalla tavalla.

Ajoittaiset naurut poislukien tuo sosiaalinen puoli tuntuu välillä vähän puuduttavalta, ihan kuin GTA:ssakin. Toisaalta sosiaalisten suhteiden luominen on tämäntyylisissä peleissä varsin uutta. Kuinkahan kauan kestää, että johonkin ei-Simsiin tai vastaavaan saadaan oikeasti mielekäs ja kiinnostava sosiaalinen aspekti mukaan?
 
Vastaus: Fable 2

Kyse ei siis ole siitä, että olen maksettu fanipoika, joka ei uskalla purra ruokkivaa kättä. Kyse on siitä, että viihdyin pelin parissa erinomaisesti. Toki Fable II:ssa on huonoja puolia, mutta omalla kohdallani hyvät puolet veivät kirkkaasti voiton.

Tuo minun aikaisempi kommentti ei ollut tarkoitettu kritiikiksi sinun tekemää arvostelua kohtaan, vaan lähinnä näitä eurogamerin yms 100/100 arvosteluja kohtaan. Itse olen pelannu aktiivisesti msx-ajoilta lähtien ja yhtään täydellistä peliä ei ole vielä vastaan tullut, enkä todellakaan odottanut tämänkään pelin sellainen olevan. Minä vain kuluttajana (joka ostaa pelit arvosteluiden perusteella) odotan peliarvosteluilta jonkinlaista kriittistä ja objektiivista suhtautatumista peleihin, sillä tässäkin pelissä on puutteensa, bugit ja paikoitellen tahmaava pelattavuus, joista ei arvosteluissa puhuta. Ja mitä tuohon helppouteen tulee, niin ainakin minusta osa peli-iloa on kun hoksaa jotain tai läpäisee vaikean kohdan. Tälläisiä onnistumisen tunteita ei tämä peli ole minulle ainakaan vielä tarjonnut. Enkä tarkoita tällä nyt pelkästään taistelua, joka kaikessa yksinkertaisuudessaan oli minulle myös yksi pettymyksistä.

Kaikesta valituksesta huolimatta kyllä minusta pelin hyvät puolet painaa vaakakupissa enemmän kuin huonot. Pelkkä pelin kaunis maailma nostaa jo sen omaan arvoonsa.
 
Ylös Bottom