Huomaa kyllä kun tekijät keskittyy muuhun kuin tarinaan. Heillä ollut varmaan koira ja perhe pääasiana kun tarina on tyyliin 7 tehtävän pituinen. Eli suunnattoman lyhyt.
Vaikka tekijät mainitsivat tuosta että keskittyvät enemmän "Rakkauteen" niin en nyt olettanu näin lyhyen tarinan olevan
Taistelu fysiikat, mallinnukset ja yksinkertaiset kontrollit tuovat mieleen Assassin's Greedin joka on kaikin puolin hyvä idea.
työn teko on turhan monotoomista puuhaa ja ehkä lian tuottoisaa. Olisi ollut mukavempi jos tekijät olisivat "aluksi" tuon työn teon pistäneet. Ja myöhemmin jotain muuta. (Onhan tuossa noita tehtäviä ja orjien pelastamista)
Ja mitä asesiin ja varusteisiin tulee. Niin voi saakeli mitä mössöä. Missä on mun himotuin "Archons Plate Armour" ja muut "Swords of Aeon's":it!? Siis aseita varmaa löytyy maailmasta vaikka millä mitalla. Mutta ei tuo katana nyt mikään upea ole, Long swordit tuntuu olkoisesti menevän jäätikuiksi, ja muut on samaa roinaa mitä edellisessäkin.
Ja vaatteet, eieiei! Mä haluun armoreita, en mitään rääsyjä. Varsinkaan "tuon ajan" ihme hiipelihööpää. En ole mikään synnynäinen merirosvo!
Ja sekin hieman ahdisti, kun pari kertaa kävi tehtävissä potionit loppumaan niin liha oli mitä sen jälkeen syötiin. No siinä sitte tehtävien jälkeen oli 100% läskiä kehossa. Noh, mitäs saan syödä että laihdun.. Perkele retiisiä! Ja niitäki max 3 päivässä. Ei oo kivaa toi laidutuskuuri
Mutta tuleva saattaa luvata jotain. Ehkä guilissä olevassa arkussa onkin minun haluamani miekat ja armorit, ja ehkä jotain muutakin laidutus ruokaa kuin retiisi.