Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable 2

Vastaus: Fable 2

Se kyllä taisi mennä niin, että balwerinellä piti pelottaa ja ontolla miehellä inhottaa/oksettaa tjsp. viisi ihmistä. Itse taisin tehdä tuon tekemällä fartia ja feilaamalla tahallani...

Niinpä taisi ollakin. Meikä leikki Hollow Manilla kuollutta, olipa rumasti tehty :(
 
Vastaus: Fable 2

On muuten koukuttava peli näin alkuun. Pieni kysymys heräsi juonesta.
Kun tulen sieltä luolasta mistä saa suuremmat voima (ihan alussa siis) niin sitten sinne vuoren päälle tulee semmonen teleportteri kannattaako sinne mennä? Ihan vain sen takia kun se kultainen opas polku näyttää jonnekkin ryöväri leiriin niin jos menen sinne ja teen sitä tehtävää niin onko se pää juonen tehtävä? Ei ollenkaan houkuttaisi tehä noita pää tehtäviä ettei vain mene liian nopeasti läpi.mistä tietää mikä on pää juonta?
 
Vastaus: Fable 2

On muuten koukuttava peli näin alkuun. Pieni kysymys heräsi juonesta.
Kun tulen sieltä luolasta mistä saa suuremmat voima (ihan alussa siis) niin sitten sinne vuoren päälle tulee semmonen teleportteri kannattaako sinne mennä? Ihan vain sen takia kun se kultainen opas polku näyttää jonnekkin ryöväri leiriin niin jos menen sinne ja teen sitä tehtävää niin onko se pää juonen tehtävä? Ei ollenkaan houkuttaisi tehä noita pää tehtäviä ettei vain mene liian nopeasti läpi.mistä tietää mikä on pää juonta?

Kyseessä on pääjuonen tehtävä, mutta älä huoli, kyseinen tehtävä on lähes pakko tehdä, sillä et pääse esimerkiksi Bowerstoneen ennen kuin olet kyseisen tehtävän suorittanut (Thag The Impatient). Muutenkin pelaamalla pääjuonta avautuu uusia alueita tutkittavaksi jatkuvasti. Pääjuonellisissa tehtävissä oli muistaakseni teksti "This is the main questline mission", tai jotain muuta vastaavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fable 2

Nyt on tullut Fablessa eteen ongelma, jonka on kohdannut jo näköjään joku muukin. Olen pelannut jo yli 50 tuntia, joten vähän ketuttaa, jos tämä ei tästä korjaannu.

Eli, Fable-ukkeli ei suostu liikkumaan mihinkään?! Kameraa voi kyllä kääntää ja valikoissa liikkua, mutta itse uketsu ei suostu ottamaan askeltakaan. Muista napeista mm. oikea tatti, Y, B, RB, RT toimii, muut ei. Ja siis hyppääminen johonkin toiseen regioniin ei auta, eikä konsolin sammutus tai muu kikkakonsti.

Auttakee!
 
Vastaus: Fable 2

Otinpas yhden tatksan äsken :D. Onko mitenkään mahollista laihduttaa sankaria. Tuo on sen verran pulska kun join kaljaa ja söin piirakoita kuppilassa.
 
Vastaus: Fable 2

mulla kans jumi ukko, mutta värkkäsin jonku vartin sen kanssa niin alko taas liikkuun. pikku sen säikäytti.:D
 
Vastaus: Fable 2

Co-op on kieltämättä aivan kauhea eikä siihen ole panostettu kun sen verran, että voidaan sanoa, että pelissä on co-op. Pelaajien pitää olla kokoajan samassa ruudussa, itse ei voituoda hahmoaan maailmaan, eikä maailmasta saa mitään mukaan paitsi pisteet ja rahat. Jos esim. nain jonkun tyypin niin ei se mulla naitettuna sitten yksinpelissä ole. Vapaata seikkailua sen pitäisi olla molempien eli ne voisivat olla vähän kauempanakin tosistaan.

Orbit on kans ihan hyvä keksintö, mutta olisin halunnut mieluummin, että pelaajat näkyisivät omina hahmoinaan jolloin voisi vähän katella, että mitä kamaa muilla on ja löytäisi huomattavasti helpommin laajennuksiin co-op seuraa kun tietää suunnilleen keillä on. Lisäksi se antaisi jotenkin elävämpää tunnelmaa kun kaupungilla kulkee paljon ihmisiä eli npc:t + pelaajien omat hahmot. Parasta omasta mielestäni olisi ollu, että pelaajat voisivat liittyä johonkin suureen servuun missä kaikki pelaajat olisivat samassa maailmassa. Tällöin yhteistyötä voisi tehdä jopa 6 hengen voimin ja jonkillainen battlemode olis ollu ihan ok.

Harmi, että Fable 2 co-op on jäänyt puutteeliiseksi. Se on todella iso miinus muuten hyvälle pelille. Ei ole tuon takia tullu paljoa co-opppia pelailtua muuta kun kavereiden ja parin helppiä tarttevan kanssa.
 
Vastaus: Fable 2

Onko mitään merkitystä lataako tuota lisäosaa ennen tai jälkeen emopelin pelaamista läpi?
 
Vastaus: Fable 2

Onko mitään merkitystä lataako tuota lisäosaa ennen tai jälkeen emopelin pelaamista läpi?

Voit joutua uhraamaan jotain saadaksesi jotain itsellesi tärkeää. Tämä siis jos olet pelannut emopelin läpi ennen kuin siirryt pelaamaan esim. Knothole Islandia.
 
Vastaus: Fable 2

Onko mitään merkitystä lataako tuota lisäosaa ennen tai jälkeen emopelin pelaamista läpi?

Ei lähinnä, mutta tällöin voi kuten jo edellisessä mainittiin niin joutua uhraamaan jotakin muuta, jotta saat jotakin tarvittavaa esim. tarvitset knothole islandilla koiran ja jos sulla ei ole niin sitten sun pitää uhrata ihmisiä, mutta kerranhan se vain kirpaisee ja helposti kaiken kunnian (jos sitä nyt alussa oli) saa takasin. Ite kun olin paha niin ei kirpassu missää päinvastoin.

Jos joku täällä myy jotakin legendary asetta niin kerro ihmeessä minulle. Aseen on oltava toki semmoinen, että sitä ei mulla ennestään ole. DLC:t multa löytyy. Dragon pistoolin ja The Rising Sun cleaverin jos joku suostuis myymään niin tarjolla olis 15 milliä molemmista eli yhteensä 30 milliä puhtaana kätee.
 
Vastaus: Fable 2

Fable II on tullut taas pitkästä aikaa tahkottua, kun Fallout 3 maisemat alkoivat kyllästyttää vähitellen.

DLC:t ovat ainakin omalla kohdalla tuoneet mieluisan lisän peliin uusien alueiden ja tehtävien muodossa.

Ylläolevaan viestiin voisin sanoa että tuon The Rising Sun cleaverin saa melko helposti kun osaa hieman etsiä. Ehkä kaikkein helpoin löytää Legendary Weaponeista. :rolleyes:
 
Vastaus: Fable 2

Jos joku täällä myy jotakin legendary asetta niin kerro ihmeessä minulle. Aseen on oltava toki semmoinen, että sitä ei mulla ennestään ole. DLC:t multa löytyy. Dragon pistoolin ja The Rising Sun cleaverin jos joku suostuis myymään niin tarjolla olis 15 milliä molemmista eli yhteensä 30 milliä puhtaana kätee.

Älä avaa, mikäli tahdot ihan itse päätellä, mistä The Rising Sunia etsiä.
Miksi ihmeessä tarjoat 15 milliä The Rising Sunista, kun voit saada sen itsellesi noin 15 tonnilla? :) Ei tuosta lahjoituksesta tule edes paljon hyvyyspisteitä, sillä 75 on maksimi aivan sama kuinka paljon lahjoitat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fable 2

Älä avaa, mikäli tahdot ihan itse päätellä, mistä The Rising Sunia etsiä.
Miksi ihmeessä tarjoat 15 milliä The Rising Sunista, kun voit saada sen itsellesi noin 15 tonnilla? :) Ei tuosta lahjoituksesta tule edes paljon hyvyyspisteitä, sillä 75 on maksimi aivan sama kuinka paljon lahjoitat.

Tiedän tämän, mutta on vain yksi ongelma. Mää oon tehny valintani niin, että noita lahjotuksia ei voi tehdä kun koko temppeli on tuusannuuskana. Tietääkseni noita tavaroita ei voi siirrellä eri hahmojen välillä niin en käytännössä voi saada tota cleaveria kuin kaupalla. Omat päätökset kun vaikuttavat pelimaailmaan ja minulle kävi niin, että kaikkialla on niin "ihanan" synkää. Kun lahjoittaa tonne temple of lightiin tarpeeks rahaa niin sen saa, mutta minnes lahjoittaa kun sitä ei ole olemassakaan mun maailmassa.
 
Vastaus: Fable 2

Voiko olla useampia eri hahmoa/tallennuksia yhdellä gamertagilla? Ajattelin aloittaa pahalla pelaamista. Tuskinpa ne toistensa päälle tallennu, mutta ajattelin varmistaa vaan. Kun siinä continuessakin se vaan jatkaa siitä viimeisestä tallennuksesta eikä anna mitään valita.
 
Vastaus: Fable 2

Voiko olla useampia eri hahmoa/tallennuksia yhdellä gamertagilla? Ajattelin aloittaa pahalla pelaamista. Tuskinpa ne toistensa päälle tallennu, mutta ajattelin varmistaa vaan. Kun siinä continuessakin se vaan jatkaa siitä viimeisestä tallennuksesta eikä anna mitään valita.

5 hahmoa kai se oli per gamertag... eri saveihin menevät.
 
Vastaus: Fable 2

Miten tuon Sacrifice To The Shadows tehtävän pystyy suorittamaan? Ymmärrän joo, että tyypit pitää uhrata "taianomaisen keskiyön tuntina", mutta vaikka kuinka kyläläisiä lahtaan eri kellonaikoihin, niin eipä mitään tapahdu.
 
Vastaus: Fable 2

Miten tuon Sacrifice To The Shadows tehtävän pystyy suorittamaan? Ymmärrän joo, että tyypit pitää uhrata "taianomaisen keskiyön tuntina", mutta vaikka kuinka kyläläisiä lahtaan eri kellonaikoihin, niin eipä mitään tapahdu.

Muistaakseni uhrit pitää raahata varjojen veljeskunnan alttarille, jossa uhraus tapahtuu
 
Vastaus: Fable 2

Muistaakseni uhrit pitää raahata varjojen veljeskunnan alttarille, jossa uhraus tapahtuu

Noin. Tehokkaimmin kerää pahuuspisteitä kun uhraa oman puolison tai vastapuolen temppelin munkkeja, silloin keskiyöllä.
 
Ylös Bottom