Vastaus: Fable - taas kerran
Jotain rajaa tohon mehusteluun. Kyllä minä ennemmin tässä vaiheessa luotan puolueettomiin peliarvostelijoihin kuin peliä jeesuksen toisena ja kolmantena tulemisena sokeassa kiima/raivossa puolustavaan uberfaniin.
Odotan hyvää peliä, mutta kun tarina on nähty en usko, että monikaan jaksaa peliin laittaa jotain 80:stä ylöspäin tuntia( tuo 80 tuli siitä sinun 20% tarina 80%hiekkalaatikko höpötyksestä).
Bushi sanoi:Se, että Gamespotin kaveri sanoo, että kaiken näkee ensimmäisellä kerralla - on täyttä sontaa, kyllähän sen nyt kuka tahansa tajuaa!? Luulen, että hän tarkoitti lähinnä tarinavetoisia juttuja (se olisi pitänyt sanoa), mutta näinhän sen piti ollakin, tiesin tämänkin jo vuosi sitten. Se oli devaajien tietoinen valinta, he eivät halunneet, että pelaaja kokee menettävänsä jotain jos valitsee näin eikä näin. Yksinkertaista.
Tarina ei ole pääasia, vaan se hiekkalaatikko. Tarkoitus on tottakai tarjota hyvä tarina, niille jotka sitä haluavat. Mitä tähän hiekkalaatikkoon tulee, parempaa ette ole koskaan konsolilla nähneet. Jos lasketaan devausajassa, hatusta heittäen, tarinaan on käytetty 20%, hiekkalaatikkoon 80%.
Elämä voi olla suora viiva tai vuoristorata...
Jotain rajaa tohon mehusteluun. Kyllä minä ennemmin tässä vaiheessa luotan puolueettomiin peliarvostelijoihin kuin peliä jeesuksen toisena ja kolmantena tulemisena sokeassa kiima/raivossa puolustavaan uberfaniin.
Odotan hyvää peliä, mutta kun tarina on nähty en usko, että monikaan jaksaa peliin laittaa jotain 80:stä ylöspäin tuntia( tuo 80 tuli siitä sinun 20% tarina 80%hiekkalaatikko höpötyksestä).