Vastaus: Fable - taas kerran
No ehkä yksi niistä liikenisi...

Grendel sanoi:Herranjestas, kuka sitä nyt vaimoaan...![]()
No ehkä yksi niistä liikenisi...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jihad sanoi:Joo Gnotholesta löysi alaosan (kengät,housut), mutta yläosa puuttuisi vielä. Oakvalessa ei ollut nii missähän niitä kauppiaita kannattaisi ootella
Kylä tai kaupunki kyllä kannattaa todellakin hankkia. Itse suosittelen Gnothole Kladea koska sen hinta/vuokra suhde on paras. Muutama viikko siinä silti väkisin menee jos aikoo rahaa tällä tavalla haalia... (siis peliaikaa, ei reaali)nallet sanoi:Auttakaas.
Sanokaa nopea / tehokas keino saada rahaa kun peli on menty läpi.
Koska valehtelematta itse en keksi mistä saisin hyvin rahaa revittyä kasaan ja kun sille ois huutava tarve.
Suunnitelmissa olis tyhjentää yks kylä kokonaan ja vuokrata kaikki talot sieltä ihmisilleIhan näin kokeilun ilosta.
Joten kertokaas jotain hyviä keinoja napata rahaa. Nopeasti pitäisi saada ~100 000 rahaa kasaan.
Luin aikasemmin, että peliä voisi jatkaa kun sen on vetänyt läpi.. mutta minulla tulee vain creditsit ja sitten mainmenuun.nallet sanoi:Sanokaa nopea / tehokas keino saada rahaa kun peli on menty läpi.
Lopputekstejä ei kärsi skipata, muuten menee alkuvalikkoon.C0bra sanoi:Luin aikasemmin, että peliä voisi jatkaa kun sen on vetänyt läpi.. mutta minulla tulee vain creditsit ja sitten mainmenuun.
Miten voit jatkaa peliä kun olet vetänyt läpi sen?![]()
C0bra sanoi:Luin aikasemmin, että peliä voisi jatkaa kun sen on vetänyt läpi.. mutta minulla tulee vain creditsit ja sitten mainmenuun.
Miten voit jatkaa peliä kun olet vetänyt läpi sen?![]()
Ruutana sanoi:Onko kukaan kuullut huhua että Fablessa olisi sala tehtävä jota kuulemma kukaan ei ole vielä tehnyt?...
Peter Molyneux itse näin sanoi eräässää haastattelussa. Kävi ilmi mm että tehtävän olisi mahdollista saada vain tiettyyn aikaan päivästä pääkaupungissa. En nyt muista millä sivulla se haastattelu oli mutta esim BBB saiteilla käydään aika kiivasta keskustelua asiasta.
Ruutana sanoi:toinen kysymys: Miten sen bandit scimitarin saa?!