Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable - taas kerran

Vastaus: Fable - taas kerran

Hmm, niin se toinen on kyllä jäkättänyt viime aikoina aika lailla eikä muutenkaan ole ollut, hmmm ystävällinen. Ehkä sen voisi viedä pienelle kuutamokävelylle...
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Kertokaapas voiko sitä Bright platearmoria saada enää, kun en tajunnut sitä sieltä areenalta hommata silloin ?? :(
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Grendel sanoi:
Herranjestas, kuka sitä nyt vaimoaan... :rolleyes:

Oikeen Über paha hemmo saattaa uhratakkin... ja kyllähän niitä vaimoja riittää :rolleyes:

Bright Platen saa ostettua osina Gnothole Kladesta, Oakvalesta muistaakseni ja jostain muualtakin. Tai sitten voi vain tehdä niinkuin minäkin eli mennä metsään ja odottaa että vastaan tulee kauppias jolla on on noi panssarit.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Joo Gnotholesta löysi alaosan (kengät,housut), mutta yläosa puuttuisi vielä. Oakvalessa ei ollut nii missähän niitä kauppiaita kannattaisi ootella
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Jihad sanoi:
Joo Gnotholesta löysi alaosan (kengät,housut), mutta yläosa puuttuisi vielä. Oakvalessa ei ollut nii missähän niitä kauppiaita kannattaisi ootella

Minä ainakin löysin yläosan (paidan ja hanskat) niiltä kauppiailta jotka kävelee niissä metsissä.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Auttakaas.

Sanokaa nopea / tehokas keino saada rahaa kun peli on menty läpi.

Koska valehtelematta itse en keksi mistä saisin hyvin rahaa revittyä kasaan ja kun sille ois huutava tarve.

Suunnitelmissa olis tyhjentää yks kylä kokonaan ja vuokrata kaikki talot sieltä ihmisille :p Ihan näin kokeilun ilosta.

Joten kertokaas jotain hyviä keinoja napata rahaa. Nopeasti pitäisi saada ~100 000 rahaa kasaan.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

En ole mikään hirveä seikkailupelien ystävä, mutta vähän samanlaista addiktiota tässä syntyi kuin Kotorissa konsanaan. Itse en hypeä (onneksi) seurannut, vaan tein ostopäätöksen arvostelujen pohjalta. Muutamia huomioita:

- Maailma on aikamoista putkea ja latausajat turhan pitkiä
- Todella sujuva pelattavuus ja toimiva kamera
- Nätti kuin sika pienenä
- Hyvistä/pahoista teoista ei ole kummoisia vaikutuksia (a la Kotor)
- Muutenkin pitäisi ongelmia pystyä ratkaisemaan useilla eri tavoilla
- Joko se loppui?

Jatko-osaa odotellessa.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Ikävää kyllä jatkuvat lataukset ja niiden pituus. Minkäs teet, mikään ei ole täydellistä.

Hyvä peli kyllä silti.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

nallet sanoi:
Auttakaas.

Sanokaa nopea / tehokas keino saada rahaa kun peli on menty läpi.

Koska valehtelematta itse en keksi mistä saisin hyvin rahaa revittyä kasaan ja kun sille ois huutava tarve.

Suunnitelmissa olis tyhjentää yks kylä kokonaan ja vuokrata kaikki talot sieltä ihmisille :p Ihan näin kokeilun ilosta.

Joten kertokaas jotain hyviä keinoja napata rahaa. Nopeasti pitäisi saada ~100 000 rahaa kasaan.
Kylä tai kaupunki kyllä kannattaa todellakin hankkia. Itse suosittelen Gnothole Kladea koska sen hinta/vuokra suhde on paras. Muutama viikko siinä silti väkisin menee jos aikoo rahaa tällä tavalla haalia... (siis peliaikaa, ei reaali)

Homma toimii parhaiten siten että hankkii muutaman talon, menee nukkumaan yhteen niistä kolmeksi päiväksi ja herää sitten keräämään kansalaisilta vuokrat. Ja kun on tarpeeksi pätäkkää niin ostaa loput talot. Luulen että Gnothole Kladesta saa jotain 20.000 per kolme päivää. Eli ihan hyvin :)
 
Vastaus: Fable - taas kerran

nallet sanoi:
Sanokaa nopea / tehokas keino saada rahaa kun peli on menty läpi.
Luin aikasemmin, että peliä voisi jatkaa kun sen on vetänyt läpi.. mutta minulla tulee vain creditsit ja sitten mainmenuun.

Miten voit jatkaa peliä kun olet vetänyt läpi sen? :confused:
 
Vastaus: Fable - taas kerran

C0bra sanoi:
Luin aikasemmin, että peliä voisi jatkaa kun sen on vetänyt läpi.. mutta minulla tulee vain creditsit ja sitten mainmenuun.

Miten voit jatkaa peliä kun olet vetänyt läpi sen? :confused:
Lopputekstejä ei kärsi skipata, muuten menee alkuvalikkoon.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

C0bra sanoi:
Luin aikasemmin, että peliä voisi jatkaa kun sen on vetänyt läpi.. mutta minulla tulee vain creditsit ja sitten mainmenuun.

Miten voit jatkaa peliä kun olet vetänyt läpi sen? :confused:

Annat vaan lopputekstien mennä loppuun asti, niinkuin tässä aiheessa ollaan miljoonaan kertaan toitotettu?
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Ah, anteeksi, kysytty varmaan miljoona kertaa. Mutta kiitos vastauksesta.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Varmasti yksikään suomen lehtiarvostelia ei ole tätä tajunnut, vaan haukkunut ettei näin voi tehdä tai että peli on liian lyhyt :p
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Onko kukaan kuullut huhua että Fablessa olisi sala tehtävä jota kuulemma kukaan ei ole vielä tehnyt?...

Peter Molyneux itse näin sanoi eräässää haastattelussa. Kävi ilmi mm että tehtävän olisi mahdollista saada vain tiettyyn aikaan päivästä pääkaupungissa. En nyt muista millä sivulla se haastattelu oli mutta esim BBB saiteilla käydään aika kiivasta keskustelua asiasta.

toinen kysymys: Miten sen bandit scimitarin saa?!
 
Nyt on minullakin peli tilauksessa. Ilmeisesti onnekseni olen välttynyt tämän pelin hypeltä kokonaan. Näiltä viimeisiltä sivuilta lukemani kommentit ovat vähän ristiriitaisia. Toiset tykkäävät kuin hullut puurosta ja toiset ihmettelevät kuorossa, miten joku on voinut saada tästä hupia.

Odotukseni olivat korkealla, mutta laskivat hieman, kun katselin kaikkia asioita, jotka teidän mielestänne olivat huonosti toteutettuja. Silti uskon, että tämä peli tarjoaa minulle paljon tekemistä ja elämyksiä. Osittain jo pelkästään siksi, että roolipelit ovat minulle melko uusi asia.

Kiitos kuitenkin teille, kun kerroitte tuon lopputekstijutun ;)
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Kannattaa lukea arvostelu luotettavalta taholta. Sellainen sai ainakin minun suupieleni nousemaan huolestuksesta huolimatta. Minulle ei peliä myyty käytettynä sovittuun hintaan, joten lykkäsin ostoa ja nappasin Prince of Persian sen vierestä. Olisin voinut tinkiä, mutta sitä haittasi hieman se että käytin hyväkseni jo huomattavan alennuskupongin :D
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Ruutana sanoi:
Onko kukaan kuullut huhua että Fablessa olisi sala tehtävä jota kuulemma kukaan ei ole vielä tehnyt?...

Peter Molyneux itse näin sanoi eräässää haastattelussa. Kävi ilmi mm että tehtävän olisi mahdollista saada vain tiettyyn aikaan päivästä pääkaupungissa. En nyt muista millä sivulla se haastattelu oli mutta esim BBB saiteilla käydään aika kiivasta keskustelua asiasta.

Joo olen itekin kuullu tällasta, en tiedä sitten. Täytys ny muistaa kokeilla pelleillä sen sillan kanssa.

Ruutana sanoi:
toinen kysymys: Miten sen bandit scimitarin saa?!

Eikös sen sieltä bandit campista saa... mun käsittääkseni siellä pitää ainakin nukkua.

Muuten ootteko huomannu, että fableen on julkastu modi? Se lisää peliin muutamia juttuja ja tekee siitä huomattavasti vaikeamman - jotta sen pystyy lataamaan koneelleen tarvii Action Replayn, modattua konetta ei.
 
Ylös Bottom