Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jihad sanoi:Pojat jaksaa vieläkin ettiä jotain uutta, vaikka sieltä mitään löydy.. Ei ymmärrä
Chromium Alpha sanoi:Kävin Fablen tässä jokin aika hankkimassa, ja ihan mukavaa meininkiä on ollut... Olen suorittanut paljon sivutehtäviä, ja hyväksyin haasteen siellä Darkwoodin portilla, josta sai palkkioksi jonkun tumman nahkahaarniskan taiankäyttäjille... Ja olen myös suoritellut tehtäviä alasti. Ostin sen lapsuudentaloni, josko naiset pitäisivät talollisesta... Ja kyllähän ne pitävätkin. Suoritan sitä hiipimistehtävää, kun pitää päästä rosvolinnaan vartioidusta portista. Ei kyllä ole oikein Splinter Cellin tasoa nuo hiiviskelys, en oikein löydä reilua reittiä. Kävin kehittämässä hiiviskelyä, ja vedin assasin-tossut jalkaan, ja kyllä se hiukan helpottui... Mutta vielä ei ole tärpännyt.
Kyllähän se miekka on tullut haettua.gefilus A sanoi:Täyteläinen peli, ei voi muuta sanoa. Peli on läpäisty jo lauantaina, loppuvastus oli kyllä _hiukan_ ärsyttävä.
Hyviksenähän sitä temppuillaan. Emakko (Lady Gray) ei vain oikein tykkää, sillä aina kun saavun kaupunkiin niin kaikki naiset käy kimppuun, ja vaativat sormusta.
Olettekos muuten saanet sitä jättiläisen miekkaa irti kivestä (Temple of Avon lähellä)?
olge sanoi:Kyllähän se miekka on tullut haettua.Täytyy olla Physique täysillä että sen saa.
gefilus A sanoi:Joo, näin itsekkin päättelin. Onkos tuo miekka minkäänlainen, vai onko se vain joku rupu paska?
Joka muuten ei pidä paikkaansa ollenkaan sitten ollenkaan, tämän linkin taakse kun kurkistatte niin tiedätte.olge sanoi:Kyllähän se miekka on tullut haettua.Täytyy olla Physique täysillä että sen saa.
Aah, no hyvä että korjasit väittämäniSarine sanoi:Joka muuten ei pidä paikkaansa ollenkaan sitten ollenkaan, tämän linkin taakse kun kurkistatte niin tiedätte.
Misteri sanoi:Pitääkö vuokratulot käydä itse keräämässä kaupungeista, joissa omistaa taloja?