Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable - taas kerran

Vastaus: Fable - taas kerran

Itse kun oman Fableni menin tyhmyyksissäni vaihtamaan poies niin en ole päässyt pelaamaan pitkään aikaan :( No onneksi sain tänään lainaan niin pääsen pelaamaan 100% pelin läpi.

Jos vaikka tuota löytämätöntä tehtävää yrittäisi etsiä samalla.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Pojat jaksaa vieläkin ettiä jotain uutta, vaikka sieltä mitään löydy.. Ei ymmärrä
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Jihad sanoi:
Pojat jaksaa vieläkin ettiä jotain uutta, vaikka sieltä mitään löydy.. Ei ymmärrä

Hmph. :rolleyes: Eihä sitä sen takia pelata... sitä vaan voi kokeilla kaikenlaista samalla kun pelaa, ei sitä pelata sen etsimisen takia. Ihmisiä on moneen junaan, ja olkoon jokaisen juna heidän omansa, ei muiden.
 
Nyt on takana parikymmentä pelituntia ja sankari alkaa jo harmaantua. Tällä ensimmäisellä pelikerralla yritän ikään kuin tasapainotella hyvän ja pahan välillä. Minulla on kolme vaimoa ja yksi mies ja kaikkea on tullut tehtyä. NPC:t reagoivat kyllä tekoihini, mutta alkavat toistella itseään valitettavan nopeasti.

Yksi asia, joka väkisinkin pistää silmään, on se, että jotkut asiat ovat turhan helppoja. Esim. Pairs-korttipelissä saa helposti kasattua hirveän kasan kultaa, kun oppii oikean tekniikan. Ja sitten rakastuminen. Sen kun ojennat lahjoja ja flirttaat, niin kohta on kuka hyvänsä polvillaan edessäsi, jos "attractivness"-arvo on korkea. Pelottavuudella ei tunnu olevan mitään vaikutusta.

Kun ensimmäistä kertaa tulin Knothole Gladeen, istuin ensi töikseni korttipöytään. Vähän aikaa korttia lätkittyäni nousin pöydästä ja huomasin, että kaikki kylän naiset ja muutama mies olivat kerääntyneet katselemaan. Jokainen oli valmis menemään naimisiin siltä seisomalta.

Olen pari kertaa jäänyt kiinni varastamisesta ja nukkunut jonkun toisen sängyssä, ikään kuin koemielessä. En ole vielä joutunut vankilaan. Sakkoja olen sen sijaan saanut maksaa ja minut on heitetty ulos kaupungista pariin kertaan. Tosin tämäkään ei tunnu missään, koska portista voi kävellä samantien takaisin.

Pelimoottorilla toteutetut välivideot ovat kivoja, mutta toisaalta ne ovat melkeinpä välttämättömyys. Olisi helkkarin hölmön näköistä, jos hahmo olisi 130-kiloinen, ruskettunut ja tatuoitu. Sitten välivideoihin olisi skriptattu joku kalpea kukkakeppi.

Tarinassa olen siinä vaiheessa, jossa avataan se hautausmaan salakäytävä ja mennään pelastamaan sankarin äitiä. Tarina on ollut tähän mennessä melko tunteikas ja tunnen väkisnkin sympatiaa sankaria kohtaan. Ja olenpa saanut selville Lady Greyn synkän salaisuudenkin.

Albionissa on kyllä kaikenlaista pientä kivaa tekemistä. Tosin paikalliset kalat eivät tunnu koskaan väsyvän...Pääseekös Lady Greyn kanssa muuten mitenkään "itse asiaan"? Minä olen hänen kanssaan siis onnellisesti naimisissa.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Sanokaas saako questeja enään mistään kun on pelin mennyt läpi.
Valikossa kyllä lukee että Go to the guild for more quests mutta ei sieltä mitään saa... :confused:
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Kävin Fablen tässä jokin aika hankkimassa, ja ihan mukavaa meininkiä on ollut... Olen suorittanut paljon sivutehtäviä, ja hyväksyin haasteen siellä Darkwoodin portilla, josta sai palkkioksi jonkun tumman nahkahaarniskan taiankäyttäjille... Ja olen myös suoritellut tehtäviä alasti. Ostin sen lapsuudentaloni, josko naiset pitäisivät talollisesta... Ja kyllähän ne pitävätkin. Suoritan sitä hiipimistehtävää, kun pitää päästä rosvolinnaan vartioidusta portista. Ei kyllä ole oikein Splinter Cellin tasoa nuo hiiviskelys, en oikein löydä reilua reittiä. Kävin kehittämässä hiiviskelyä, ja vedin assasin-tossut jalkaan, ja kyllä se hiukan helpottui... Mutta vielä ei ole tärpännyt. :confused:
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Chromium Alpha sanoi:
Kävin Fablen tässä jokin aika hankkimassa, ja ihan mukavaa meininkiä on ollut... Olen suorittanut paljon sivutehtäviä, ja hyväksyin haasteen siellä Darkwoodin portilla, josta sai palkkioksi jonkun tumman nahkahaarniskan taiankäyttäjille... Ja olen myös suoritellut tehtäviä alasti. Ostin sen lapsuudentaloni, josko naiset pitäisivät talollisesta... Ja kyllähän ne pitävätkin. Suoritan sitä hiipimistehtävää, kun pitää päästä rosvolinnaan vartioidusta portista. Ei kyllä ole oikein Splinter Cellin tasoa nuo hiiviskelys, en oikein löydä reilua reittiä. Kävin kehittämässä hiiviskelyä, ja vedin assasin-tossut jalkaan, ja kyllä se hiukan helpottui... Mutta vielä ei ole tärpännyt. :confused:

Siinon yks reitti ja ajotuksen pitää olla kohdallaa. Juostakin saa, jos vartijat eivät katso. Piiloudu kivien ja puiden taakse.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Pelin soundtrack julkaistaan jenkeissä 15. tätä kuuta. Mukana on 13 kipaletta:

1 Fable Theme
2 Oakvale
3 Darkwood
4 Witchwood
5 Lychfield Cemetary
6 Summer Fields
7 Bowerstone
8 Arena
9 Temple Of Light
10 Hobbes Cave
11 Greatwood
12 Guild
13 Fresco Dome

Ihan mielenkiintoinen levy. Tämän tilaamista voisi kyllä harkita, jos ja kun jotain muuta tulee rapakontakaisista verkkokaupoista hankittavaksi.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

on kyllä suunnilleen loistava peli... Läpäisin juuri Arenan viimeisen tason, jätin whisperin henkiin, harmittava sädekehä pyörii pään päällä, olen kyllä hyvis, mutta koitan hiukan varastella jotakin...
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Täyteläinen peli, ei voi muuta sanoa. Peli on läpäisty jo lauantaina, loppuvastus oli kyllä _hiukan_ ärsyttävä.

Hyviksenähän sitä temppuillaan. Emakko (Lady Gray) ei vain oikein tykkää, sillä aina kun saavun kaupunkiin niin kaikki naiset käy kimppuun, ja vaativat sormusta. :D
Olettekos muuten saanet sitä jättiläisen miekkaa irti kivestä (Temple of Avon lähellä)?
 
Vastaus: Fable - taas kerran

gefilus A sanoi:
Täyteläinen peli, ei voi muuta sanoa. Peli on läpäisty jo lauantaina, loppuvastus oli kyllä _hiukan_ ärsyttävä.

Hyviksenähän sitä temppuillaan. Emakko (Lady Gray) ei vain oikein tykkää, sillä aina kun saavun kaupunkiin niin kaikki naiset käy kimppuun, ja vaativat sormusta. :D
Olettekos muuten saanet sitä jättiläisen miekkaa irti kivestä (Temple of Avon lähellä)?
Kyllähän se miekka on tullut haettua.
Täytyy olla Physique täysillä että sen saa.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

olge sanoi:
Kyllähän se miekka on tullut haettua.
Täytyy olla Physique täysillä että sen saa.

Joo, näin itsekkin päättelin. Onkos tuo miekka minkäänlainen, vai onko se vain joku rupu paska?
 
Vastaus: Fable - taas kerran

gefilus A sanoi:
Joo, näin itsekkin päättelin. Onkos tuo miekka minkäänlainen, vai onko se vain joku rupu paska?

Jos sinulla on Sword of Aeons, muuta ei sitten tarvitakaan. :rolleyes:
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Joo, eilenhän se miekka tuli revittyä sieltä, tosin korjaan nyt hiukan tuota olgen neuvoa:

Siis Physique:han pitää olla täysillä, mutta myöskin Toughness pitää olla vähintään 6 tai 7, en muista tarkalleen.

Niin ja eilen huomasin että tuo Sword of Aeons ei ole pelin paras ase. Vedettyäni miekan kivestä ja katsoin sen Statsin ja Valuen. Sitten menin Bowerstone northiin ja kävin kaupassa katselemassa että minkäslaisia aseita täällä myydään. Noh viimeisenä ollut ase kiinnitti huomioini. Hintaa kyseisellä kapistuksella oli 70 000, kun taasen Sword of Aeonsin hinta oli "vain" 40 000. :rolleyes:

Lisäys: Elikkästä tuo miekka oli Solus Greatsword tms. Ihan kivahan tuo oli, ilman Silver Augumenttia tai Combat Multiplieria iski kuolleita 1254 :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fable - taas kerran

Pelasin läpi, pahiksen hoitelin kokonaan täysin kehitetyllä lightingilla, todella tylsää kun jätkä ei voi tehä mitään, aina välillä yks manapotu suoleen, niin ei tarvitse muuta tehdä. Muuta taktiikkaa en löytänyt, mutta tällä pääsin ainakin läpi... Olen pettynyt läpimenon jälkeiseen elämään. Elämä useimmissa kaupungeissa jatkuu lähes normaalisti, mutta tehtäviä ei enää löydy. Eikä keltään saa enää kiitosta, ei sankareitten killasta ainakaan, kun se on raunioina...
 
Vastaus: Fable - taas kerran

olge sanoi:
Kyllähän se miekka on tullut haettua.
Täytyy olla Physique täysillä että sen saa.
Joka muuten ei pidä paikkaansa ollenkaan sitten ollenkaan, tämän linkin taakse kun kurkistatte niin tiedätte.
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Olin liian hyvä käydessäni siellä ekan kerran, kävin tosin ekan kerran kun sinne juonen mukana kulki... Oli physique niin korkealla että jokatapauksessa olisi pitänyt levelit maxata...
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Tuli itsekin hankittua tämä mahtava tekele. 2-3 päivää mennyt pelin lumoissa. Todella nätti ja hauska peli. Vaikea tämä ei todellakaan ole, mutta eipä ole vielä kerennyt kyllästymään. Eilen illalla tuli vedettyä Arena-mestaruus itselle.

Hahmostani yritän rakennella mahdollisimman hyvää kaveria eli pahoja juttuja ei tällä tehdä. Seuraavasta tuleekin sitten se ultimate-pahis ;) Naimisiinkin tuli mentyä kotikaupungissa ja uskollinen olen ollut. Ei tuo muija ihan turha ole, koska kerran maailmalta tultuani, hän antoi lahjaksi minulle plate legginsit :) Itse olin ennen reissujani antanut hänelle lahjaksi jonkin jalokiven. Olisiko tuossa jokin yhteys? Jos annat muijalle hyviä lahjoja, niin voit saada itsekin jotain?

Onhan tuo aika huvittavaa kun naiset ja miehet rakastuvat omaan sankariin heti sen nähtyään. Ei tarvitsisi paljon vongata kun olisi vaimoja ja miehiä joka kaupungissa.

Pitääkö vuokratulot käydä itse keräämässä kaupungeista, joissa omistaa taloja?
 
Vastaus: Fable - taas kerran

Misteri sanoi:
Pitääkö vuokratulot käydä itse keräämässä kaupungeista, joissa omistaa taloja?


Pitää hakea. Rahapussi ilmestyy vuokratun talon oven eteen. Ei tainu tohon aikaan viellä toimia noi rahasiirrot suoraan tilille kuten nykyään :p
 
Ylös Bottom