Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fable - taas kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bushi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fable - taas kerran

Minä taasen nain vaimon Bowerstonen eteläosasta, lähdin seikkailemaan ja palasin. Vaimo, kotona ollaan! Vaimo? Vaimo! Missä mun vaimo on? Ei ollut kotona, infon mukaan oli kyllä mennyt naimisiin, kerran, eroja oli nolla... Oi avio-onnea, vaimo se vain puuttuu... :confused:

Chromium Alpha sanoi:
Minä taasen nain vaimon Bowerstonen eteläosasta, lähdin seikkailemaan ja palasin. Vaimo, kotona ollaan! Vaimo? Vaimo! Missä mun vaimo on? Ei ollut kotona, infon mukaan oli kyllä mennyt naimisiin, kerran, eroja oli nolla... Oi avio-onnea, vaimo se vain puuttuu... :confused:

Näh... Se on kuitenkin baarissa ryyppäämässä. Ehkä se aamun tunteina tulee kotiin. ;)

Hakkiz sanoi:
Näh... Se on kuitenkin baarissa ryyppäämässä. Ehkä se aamun tunteina tulee kotiin. ;)

Tuttu tilanne. Itsekin suoritettuani White Balverine tehtävän palasin kotiin, eikä emakkoa missään. Baarin lähdettiin hukuttamaan surua, niin eikös vaimoke ollut siellä ryypiskelemässä. :)

Ai, no, ne kaikki on saman näköisiä eikä ole tullut tervehtimään, ja pelasin jo läpikin aikoja sitten, joten korvantaakse pannaan, seuraavaa peliä varten. Onko niitä Lady Grayn tapaisia tunnettuja naitavia muitakin? Hypen aikoina muistan, että se pelin loppuvaiheilla ohimennen tavattava, metsässä pääpahista vastaan taisteleva kakkulapäinen friikki olisi yksi ehdokas... Sen kuva on linkkinä keskustelun aiemmilla sivuilla...

En nyt muista.

Voiko Lady Greytä saada edesvastuuseen siitä, mitä hän teki siskolleen?

Chromium Alpha sanoi:
Ai, no, ne kaikki on saman näköisiä eikä ole tullut tervehtimään, ja pelasin jo läpikin aikoja sitten, joten korvantaakse pannaan, seuraavaa peliä varten. Onko niitä Lady Grayn tapaisia tunnettuja naitavia muitakin? Hypen aikoina muistan, että se pelin loppuvaiheilla ohimennen tavattava, metsässä pääpahista vastaan taisteleva kakkulapäinen friikki olisi yksi ehdokas... Sen kuva on linkkinä keskustelun aiemmilla sivuilla...

Kyse on ilmeisesti Briar Rosesta... ja näinhän se todella oli... mutta sen piti olla todella vaikeaa. Hän oli ainoa sankari jonka kanssa piti pystyä menemään naimisiin. Luulempa jopa, että kyseessä olisi ollut yksi juonen pääkuvioista.

Ja mitä tulee katoaviin vaimoihin, niin joskus oli juttua, että se Lady Gray hoitaisi sitä hommaa.

Ja kyllä niitä normaalia "erikoisempia" naisia on enemmänkin... ainakin riippuen naimisiinmenosta saatavien rahojen suhteen... miksi niitä nyt sitten ikinä kutsuttiinkin.

Bushi sanoi:
... ainakin riippuen naimisiinmenosta saatavien rahojen suhteen... miksi niitä nyt sitten ikinä kutsuttiinkin...

Itse ainakin kutsuisin niitä tässä pelissä myötäjäisiksi. :D
Niin ja eihän sen kenen kanssa menee naimisiin edes tarvi olla mies... :p

Perhana. Saisivat kyllä luvan jotenkin vääntää XBOX pelaajille liven kautta ladattavaksi nuo lisätehtävät ja muut systeemit. Eikös Fable ollut kuitenkin "Live-enabled" jostain kumman syystä?

Grendel sanoi:
Perhana. Saisivat kyllä luvan jotenkin vääntää XBOX pelaajille liven kautta ladattavaksi nuo lisätehtävät ja muut systeemit. Eikös Fable ollut kuitenkin "Live-enabled" jostain kumman syystä?
Fablessa on Live Aware eli muut näkevät sinun pelaavan Fablea vaikkei siinä moninpeliä olekaan. Esimerkiksi Riddickissä oli sama homma. Content Download -tukea ei taida pelistä löytyä, ellei sitten Lionhead ole piilottanut sitä jonnekin todella syvälle.

NviperO sanoi:
Fablessa on Live Aware eli muut näkevät sinun pelaavan Fablea vaikkei siinä moninpeliä olekaan. Esimerkiksi Riddickissä oli sama homma. Content Download -tukea ei taida pelistä löytyä, ellei sitten Lionhead ole piilottanut sitä jonnekin todella syvälle.

Ahaa, no eipä onnistu sitten tuokaan :mad: Ei kyllä juuri huvittaisi ostaa tälle mun rupiselle PC:lle toista kertaa faabelia, mutta pakko kai se sitten on.

Siis on olemassa vielä mahdollisuus, että MS julkaisee tämän uuden version myös boksille... siitä ilmoitellaan vasta lähempänä Fablen syntymäpäivää... jos silloinkaan.

Ja mitä tulee siihen, että ei viitsisi ostaa toista kertaa... kyllä tässä uudessa versiossa sen verran uutta (vai vanhaa?) tavaraa on, että ainakaan itse en mieti tätä edes kahta kertaa.

Mukana on NPC sankarit, come on! ;)

Tosiaan Xbox-versiossa ei ole Liveä muussa muodossa kuin Microsoftin viime hetkillä lisäämässä Live Aware -tilassa, joten ladattavaa sisältöä ei ole luvassa. Sinänsä harmittaa, että Xbox-versio ei saanut kaikkea sisältöä osakseen, mutta jollainhan PC-versiotakin on pakko yrittää myydä. Uudet tehtävät saattavat houkutella (vai houkuttelevat?) Xbox-versiosta pitäneitä PC-version kimppuun. Lisäksi PC:lle saattaa ilmestyä mielenkiintoisia modeja, jotka täyttäisivät ehkä hieman turhan tyhjänpuoleiseksi jäänyttä Fable-maailmaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos kerran Morrowind Gotyyn onnistuttiin lisäämään onnistuneesti uusia alueita ja tehtäviä,
niin miksei Fablen suhteen voisi tehdä samoin? Eli Fablesta julkaistaisiin oma "Goty" versio,
joka olisi alkuperäinen peli plus nuo luvatut uudet lisukkeet. Ja jos tämä olisi taaksepäin
yhteensopiva, eli vanhalla sankarilla voisi jatkaa (Morrowind Gotyn tapaan), niin olisin kyllä
valmis sen hankkimaan.

Azathoh, tuossa vaan on se vika, että mitäs sitten kun pelistä revitään täysi hinta, kun siinä on esim. 5h enemmän pelattavaa kuin alkuperäisessä? Ei minusta kovin reilu idea. Morrowindissa tämä sentään kävi vielä päinsä, koska lisäosista tulee noin 40-100 tuntia lisää pelattavaa, joka on kokonaan uuden pelin verran.

Ärsyttävää, kun niihin peleihin ei tajuta laittaa sitä content download ominaisuutta. Ei tuo PC:lle Fablen tuleminen muuten harmita yhtään, aivan sama minulle.

Joo, olet täysin oikeassa, täyden hinnan maksaminen "Fable 1.5:stä" on typerää jos jo omistaa
alkuperäisen. Mutta reiluudella ei taida pahemmin olla sijaa pelibisneksessä. Pahoin pelkään,
että jos tuo päivitetty Fable julkaistaan joskus Xboxille, siitä joutuu maksamaan suolaisen hinnan. Mutta odotetaan rauhassa ja katsotaan miten käy.

Ja vielä on se seikka että milläs väännät Fablesta Vuoden Pelin? :D No asiaan. Jotenkin kummassa (olin vajaan 40 asteen kuumeessa aikaisempana päivänä) innostuin taas pelaamaan Fablea, siis toista kertaa. Nyt on jäänyt addiktio päälle, ja huomasin juuri vasta koko kaakkoispuolisen rannan Oakvalessa :) Ja siihen siis sisältyy Memorial Garden ja kaikki muu ehdoton. Oli se aika hauska tilanne. Söin myös itseni parissa sekunnissa täysin ylipainoiseksi lihavuutta tivaavaa Demon Doria varten. Muuten, Demon Doorit, jotka vaativat korkeaa Kombat Multiplier-lukemaa tai pahaa tointa silmiensä edessä, pitääkö sen Kombat Multiplierin olla korkea niin että se "näkee", vai riittääkö että sen on saavuttanut? Ja entä se flirttailua vaativa? Olen ratkaissut jousiammunnan, valoisan tien, ;) lihavuuden, taistelutaidot ja loppuja en muista varmaan.

Chromium Alpha sanoi:
Ja vielä on se seikka että milläs väännät Fablesta Vuoden Pelin? :D No asiaan. Jotenkin kummassa (olin vajaan 40 asteen kuumeessa aikaisempana päivänä) innostuin taas pelaamaan Fablea, siis toista kertaa. Nyt on jäänyt addiktio päälle, ja huomasin juuri vasta koko kaakkoispuolisen rannan Oakvalessa :) Ja siihen siis sisältyy Memorial Garden ja kaikki muu ehdoton. Oli se aika hauska tilanne. Söin myös itseni parissa sekunnissa täysin ylipainoiseksi lihavuutta tivaavaa Demon Doria varten. Muuten, Demon Doorit, jotka vaativat korkeaa Kombat Multiplier-lukemaa tai pahaa tointa silmiensä edessä, pitääkö sen Kombat Multiplierin olla korkea niin että se "näkee", vai riittääkö että sen on saavuttanut? Ja entä se flirttailua vaativa? Olen ratkaissut jousiammunnan, valoisan tien, ;) lihavuuden, taistelutaidot ja loppuja en muista varmaan.

Mikäli tarkoitat flirttailua vaativalla Demon doorilla sitä joka on Rosen cottagen luona, sille pitää antaa suklaata.
Ja se Demon door, mitä piti ampua, itse ainakin hermostuksissani ammuin sitä Fireball tai'alla, ja se paska aukesi...

Se ammuttava on vähän hassu, minäkin vain ostin uuden jousen ja siitä se oli kiinni. Tosin taidoissa ei taida olla keinoa kehittää ampumavoimaa. Liikkuvat nuket voisivat olla jotakin. Ja se suljettu jousiammuntakehä voisi vaikka olla siinä apuna...

Mitäs siitä hyötyi kun vei ne kaikki pikkunuket sille pojalle Bowerstonessa?

Ylös Bottom