Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 -peliapu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dremorax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Minkäs laista hyötyä tollasesta mininuke panoksesta on? Olen vasta pelin alussa. Tapoin jonkun hullun minigun tyypin ja siltä tais tippua tollanen minunuke panos. Kannattaako miun myydä se (näytti saavan aika paljon rahaa) vai kannattaako säästää?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Minkäs laista hyötyä tollasesta mininuke panoksesta on? Olen vasta pelin alussa. Tapoin jonkun hullun minigun tyypin ja siltä tais tippua tollanen minunuke panos. Kannattaako miun myydä se (näytti saavan aika paljon rahaa) vai kannattaako säästää?

Kunhan sopivan aseen löydät jostain niin mininukella tekee aika näyttävää tuhoasuurelle alueelle.

Itse sanoisin että pelissä on niin helppoa saada rahaa että jos mielenkiintoa raskaiden aseiden käyttöön on kannattaa nuo mininuket mielummin pitää kuin myydä. Jemmaa vaikka asuntoon (jos olet jomman kumman kämpän jo ehtinyt saada) odottamaan että saat sen aseen.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Mistäs noita mininukeja löytyy, löytyykö mistää tai saako jostaki ostaa? Huimat 4 on pelin aikana kertyny, noilla nyt ei vielä suurta tuhoa saa aikaan mihinkään.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kun juttelee jonkun tyypin kanssa ja siihen tulee niitä [SPEECH ja sit joku prosenttimäärä] ni meinaako se prosentti, onnistumis prossa, vai jotain muuta. Ku aika sattuman varasesti onnistun vaik ois pieni tai iso prossa. :confused:
edit: ja tarviiko semmosta Death Clawin kättä johonki vai voiko myydä/heittää pois.?
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Muistelisin että Death Clawn kouraa tarvitsi jonkun aseen tekemiseen. Juonen kannalta ei välttämätön, mutta jos meinaat kaikki trophyt huorata :-) Jemmaa omaan kämppään niin pysyy tallessa kunnes löydät ohjeet aseen valmistamiseen.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Tänään kivana yllätyksenä tuli, kun kattelin vaan siinä vähän paikkoja niin löysin ruumiin ja sain sieltä sellasen pommiaseen (tais olla fatma?) ja 9 kutia. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Minne se Little Lamplightin mayor oikein katoaa? Oon siinä kohdassa kun pitäisi päästä sinne vault 87:aan ja oon siitä ekasta nosto-ovesta jo eteenpäin päässyt, mutta nyt kun tulee se toinen ovi niin, jossa pitää aktivoida se joku syteemi niin se valittaa, että en voi käyttää sitä nyt. Ja sitten ne kersat ei suostu kertomaan miten vault 87:aan pääsee vaan ne käskee kysymään mayorilta.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Onko kellään ollut ongelmaa että VATS ei käynnisty? Vault 101 se vielä toimi mutta kun sieltä pääsi ulos niin ei ole sen jälkeen toiminut... Alkaa pikkuhiljaa kyrsiä räiskiä kaikkia kuteja pitkin peltoja ja seiniä kun ei osu aina :mad: Jos jollain on ollut samaa ongelmaa voitteko kertoa miten korjasitte asian? :confused:
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Onko kellään ollut ongelmaa että VATS ei käynnisty? Vault 101 se vielä toimi mutta kun sieltä pääsi ulos niin ei ole sen jälkeen toiminut... Alkaa pikkuhiljaa kyrsiä räiskiä kaikkia kuteja pitkin peltoja ja seiniä kun ei osu aina :mad: Jos jollain on ollut samaa ongelmaa voitteko kertoa miten korjasitte asian? :confused:

Ota save tikulle talteen -> poista kaikki fallout tiedot -> laita savet takaisin ja asenna peli uudelleen. Tämä siis jos et muuten VATSia saa toimimaan..

edit: käy lukaisemassa tuo -> http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_bugs#V.A.T.S.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Minne se Little Lamplightin mayor oikein katoaa?

Tuo on ihan yleinen ongelma, jos ei ole käynyt keskusteluja pormestarin kanssa loppuun. Itse selvisin sillä tavalla, että odottelin 8 tuntia kerrallaan pääportilla ja katselin ympärille. Muutaman kerran jälkeen se sitten ilmaantui jostain.

Jos jollain on ollut samaa ongelmaa voitteko kertoa miten korjasitte asian? :confused:
Ohjaimesta virrat pois ja uudelleenkäynnistys. Itsellä on kaikki VATS-ongelmat poistuneet noin.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ohjaimesta virrat pois ja uudelleenkäynnistys. Itsellä on kaikki VATS-ongelmat poistuneet noin.

Vaihdoin kontrollit niin alkoi toimimaan. Se ei tunnistanut R2 nappia lainkaan, joten vaindoin VATSin L1 niin alkoi toimimaan. Ajattelin tännekin kertoa jos jollain muulla tulee joskus samaa ongelmaa. :)
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ettei PS3:ssa ole kiinni joku USB-pulikka vaikka Buzzia tai Guitar Heroa varten? Nämä käsittääkseni sotkevat Fallout 3:n peliä joskus.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Ettei PS3:ssa ole kiinni joku USB-pulikka vaikka Buzzia tai Guitar Heroa varten? Nämä käsittääkseni sotkevat Fallout 3:n peliä joskus.

Kyllä muuten tuo Buzzin palikka on kiinni. Täytyypi koittaa ilman sitä sitten vielä. Mulla on se siinä aina kiinni, eikä mitään onglemia ole ollut muiden pelien kanssa, joten en edes osannut sitä epäillä.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kyllä muuten tuo Buzzin palikka on kiinni. Täytyypi koittaa ilman sitä sitten vielä. Mulla on se siinä aina kiinni, eikä mitään onglemia ole ollut muiden pelien kanssa, joten en edes osannut sitä epäillä.

Kyllä ainakin Killzone 2:sessa pitäisi olla ongelmia, koska peli hyväksyy vain ykkösohjaimen. Sama oli muistaakseni tässäkin, mutta näköjään 2 ohjain toimii osittain pelissä...
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

Kyllä ainakin Killzone 2:sessa pitäisi olla ongelmia, koska peli hyväksyy vain ykkösohjaimen. Sama oli muistaakseni tässäkin, mutta näköjään 2 ohjain toimii osittain pelissä...

En ole hetkeen pelannut KZ:taa, mutta en kyllä muistaisi siinä olleen mitään ongelmaa... Mutta olen voinut kyllä vaihtaa ohjaimen 2 ---> 1. Ja olen kyllä falloutissakin sitä vaihtanut kaikkiin neljään, kun yritin sitä saada silloin toimimaan.
 
Vastaus: Fallout 3 - peliapu

No niin tuli pelattua peli läpi. Trophyjä tuli vain 41 % ( ps 3). Muutama asia jäi askarruttamaan pelistä. Levelini oli 20 ja ukko very evil. (kiitos ilkeän tytön joka käski tappaa kaikki ).
Xp ei kohonnut enään 20 jälkeen vaikka tapoin minkä tahansa tai tein minkä tahansa tehtävän. Lisäksi en saanut hyvää karmaakaan yhtään. ( annoin vettä ukon reppanalle yms.) Lisäksi en saanut power armoria päälle ku vasta pikkusta ennen loppu kohtausta. Citadelissa vanhaukko käski mennä toisen miehen luokse joka taas juoksutti minut vanhan ukon luokse. Lopussakin kun lähettiin isoon hyökkäykseen niin ne antoi puvun mutten voinut kantaa sitä. Sitten ihan lopussa vesilaitoksella pystyn ottamaan yhden vihollisen asun päälle. Olikohan ne bugeja vai mitä ?
Missä järjestyksessä sen tytön tavaroita olisi pitänyt aktivoida että olisi talosta päässyt jonnekin muualle, ja mihin sitten olisi päässyt ?
Siihen asti loistava peli josta jäi pikkuisen tympiä maku suuhun tämän lopun vuoksi. Peli tunteja entiedä mutta niitä tuli paljon.
 
Ylös Bottom