Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

pääseekös tuonne Rivet cityyn jostain ilman että tarttis niin pirusti ammuskella Raidereita ja super mutantteja? Ei oikeen pääse peril asti kun loppuu kaikki parannusvälineet.
Itellä kans juonta pelattu Megatoniin asti, kattoo ny miten sitä jaksaa pelata.

itse juoksin metrotunneleita pitkin, meni ihan kevyesti.

Kiertele eka mestoja vähän kartalla, jotta saat parempaa aseistusta käyttöön. Sitten voit vihellellen kävellä Rivet Cityyn. :)

Nojoo, onhan se tietty mukavempi noin. Palkitsee sitten kun sinne pääsee =)
Tosiaan viimeseen viiteen tuntiin en oo mitään parempia aseita löytäny, yhä Hunting rifle ja Combat Shotgun käytössä, rupee käymään aika kämäseks kun kulmien takaa loikkii Super Monstereita ja Deathclaweja ja muita kivoja veitikoita... : P

Muutaman metroaseman löytänyt, muttei niistä ainakaan päässyt kovin pitkälle, itse asiassa ei oikeen minnekään...

Jatka edellisestä tallennuksesta ja tee muuta.. :rolleyes:
Mä oon pelannu useita tunteja (tosin vasta level 6) enkä ole kunnolla edes koskenukkaa päätehtävään.. se vasta viimeiseksi prkl :D

Ei, kyllä mä varmaan aloitan alusta ja teen semmosen hahmon että Hannibal Lecter vaikuttaa ihan kiltiltä papalta. :p

Heh,mun hahmon nimi on Hannibal ja heti ensimmäiseksi suureksi urakakseni otin ja tyhjensin tenpenny towerin porukasta.Voi luoja että on hyvä peli,enemmän tälläisiä.

Kyl mä pärjäsin tonne rivet cityyn ilman mitään hirveitä aseistusta (on kyllä fatman, flamer ja muita kivoja, mutta ei tullu käytettyä.) Seuraat vaan sen joen reunaa, siin tulee vaan pari kertaa vastaan jotain örrimörrejä.

Pleaah... 75 tuntia pelattu, todennäköisesti kaikki main side questit tehty mitä hyviksenä voi tehdä ja pääjuonta vedetty vasta Megatoniin asti ^^;

No jos tän vaikka sais läpi vedettyä putkeen ku tuskin vihuista enään on vastusta kun on rahaa yli 20k, panoksia vaikka muille jakaa ja kasapäin quest reward perkkejä :P

Ekalla läpipeluulla tuhosin megatonin ja päästin ghoulit tenpennyyn majailemaan, sekä tapoin rivet cityn porukat pl. tohtori ja shrapnel, jotka vaan menetti tajunnan, sekä lapset. Lopussa kuitenkin epäonnistuin ja karma pääs pompsahtamaan jeesus-asekeleen ylöspäin ja kotiuduin tehtävästäni VAIN evil karmalla, ja olin sentäs tappanu papit, pölliny lahjoituslippaat jne...

Nyt uudella rundilla megatoni sai jäädä, ghoulit juttelin asumaan tenpennyyn muun porukan kanssa ja very good karma... ja nyt jo löytyny kyliä ja paikkoja joissa ei ekalla rundilla tullu käytyä ollenkaan, eli jälleenpeluuarvoa on ihan mukavasti.

Jooh, mietin kanssa samaa
Kenestä puhut, btw? Ainakin sillä baarin pitäjällä taisi sitä infoa olla, mutta se oli sen verran ärsyttävä että riitti jo yksinään koko paikan räjäyttämiseen

Rivet cityssä..? Voe perc. Onkohan sinne mitään muuta tietä kuin niiden kahden Super Monsterin ohi siellä Anchorage Memorialin alapuolella (kartassa, ehkä muutama sentti alaspäin)? Toisella tosiaan raketinheitin niin sen kohdan ohittaminen ei oikeen onnistu..
Oon tässä viimeset pari tuntia ettiny josko sen vois ohittaa sieltä kartasta katsottuna oikealta, oikeaa reunaa siis, mutta en ainakaan ole löytänyt reittiä.

Ei jaksanu kattella mitkä asiat spoilaavat ja mitkä eivät niin pistin koko setin sitten spoilereihin :D

e: Majoroffi kysy näemmä samaa.. : P

Super Monstereista ja muista örkeistä...

Ei noi Super Monsterit oo niin kauheen pahoja vastuksia. Kun ne ei ole ihan välkyimpiä kavereita...

Tuli Rivert Cityn suunnalla tutustuttua kolmeen Raideriin ja kahteen Super Monsteriin(toisella minigun). Toinen normi kiväärillä varustettu Superi juoksi suoraan jokeen Raiderin perässä, ja Minigunilla varustettu ei osannu päättää kumpaa ampuu, mua vai Raideria. Joten se oli helppo hoitaa.

Ja esim siellä Police HQ:ssa on miinat kova sana Supereja vastaan. Hiippailet käytävällä, ja miinotat sen samalla. Sit menet superien lähelle ja teet näin: :p Peräännyt ja annat miinojen tehdä työt.

Kaikkista pahimmat mitä oon pelissä tavannu on Giant Radscorpion(kuva löytyy kyllä) Super-Duper-mikä-lie-kaupan edessä, joka oli ensiks kaveri. Ja kun otin kuvan ja lähdin tyhjentämään kuolleiden Raidereiden taskuja, se hyökkäs ja tappo mut yhdellä iskulla. Ei kaveri tainnu tykätä kun otin kuvan. :D

Ja toinen on DeathClaw. Mikä löyty sen Super-Duper-mikä-lie-kaupan edestä sen jälkeen ku se Scorpion tappo mut. Mut sen matka loppu lyhyeen kun mun snipu rupes laulamaan.

Minä en ole tällä ekalla peikerralla vielä pystynyt siihen että tekisin kokoajan sivutehtäviä ja jättäisin isukin omille teilleen. Jotenkin tulee semmonen syylinen olo heti kun jätän päätehtävää yhtään pidemmäksi aikaa. :( Olen aika hyvin määrittänyt ja omaksunut hahmoni roolin ^ ^. Ensi kerralla sitten semmonen kapinallinen hahmo joka rupeaa rellestämään huomatessaan ettei elämä olekkaan vain tunneleita, tunneleita ja tunneleita.

mcduck: 42 ^^

Viimeksi muokannut moderaattori:

Noita Falloutin kehittäjien juttuja kun luki niin pari aika erikoista hahmoideaa sillä kaverilla oli siinä "läpipeluu" -artikkelissa.

Kerran oli pelannut pelkällä nyrkkitappeluhahmolla, mutta eniten pisti hymyilyttämään "täyspasifisti" joka vain juoksi karkuun kaikkia tappeluita. ;)

Mahtaisiko oma kantti kestää pelkän hiippailemisen ja vihollisten ohittamisen... :D

Öö.. Millanen ton Rivet Cityn pitäisi olla? Vihdoinkin selvisin sinne saakka, mutta ainoa mitä löydän, on joku kerrossysteemi jonka kolmannessa kerroksessa on pummi, ja lukittu (very hard) ovi johonkin haljenneeseen alukseen tms...?

Ja toinen juttu, minne sitä isää mennään etsimään sen Megatonin jälkeen? Tosiaan en ehtinyt sitä vinkkiä saamaan, puolet kartasta käyty läpi ja tehtävä on "jatka isäsi etsimistä"... :P

Öö.. Millanen ton Rivet Cityn pitäisi olla? Vihdoinkin selvisin sinne saakka, mutta ainoa mitä löydän, on joku kerrossysteemi jonka kolmannessa kerroksessa on pummi, ja lukittu (very hard) ovi johonkin haljenneeseen alukseen tms...?

Ja toinen juttu, minne sitä isää mennään etsimään sen Megatonin jälkeen? Tosiaan en ehtinyt sitä vinkkiä saamaan, puolet kartasta käyty läpi ja tehtävä on "jatka isäsi etsimistä"... :P

Olet löytänyt Rivet Cityn

Aiemminkin jo tässä threadissa mainittiin että tuon pummin vieressä sen hökötyksen kolmannessa kerroksessa on intercom-radio seinässä, johon puhumalla avaavat kävelysillan viereiseen "kaupunkiin" eli siihen laivaan. Isästä saa lisätietoa nimenomaan kyselemällä Rivet Citystä.

Tulihan se viimein :D

Pari tuntia pelanneena vaikuttaa erittäin hyvältä. Vaikka olen aiempien osien suuri fani niin en asettanut tai aseta tälle mitään oldskool-odotuksia, joten kaikki on plussaa. Saavuin Megatoniin hetki sitten ja olen tässä varastellut ja hakkeroinut minkä kerkeän muiden selkien takana mutta naamatusten nuoleskelen aina persettä. :D

Olet löytänyt Rivet Cityn

Aiemminkin jo tässä threadissa mainittiin että tuon pummin vieressä sen hökötyksen kolmannessa kerroksessa on intercom-radio seinässä, johon puhumalla avaavat kävelysillan viereiseen "kaupunkiin" eli siihen laivaan. Isästä saa lisätietoa nimenomaan kyselemällä Rivet Citystä.

Jooh, yritin katsella vähän saisinko täältä vastausta, mutten löytänyt. Eli suurimmat kiitokseni. =)

Onkohan tuossa "Wasteland Survival Guide" -questissa jokin bugi kun

pitää mennä hakemaan sieltä supermarketista ruokaa ja lääkkeitä, niin mitään ei tapahdu vaikka olen löytänyt molemmat. Ei tule mitää ilmoitustakaan, vaikka yleensähän questien aikana tulee "completed" aina kun pääsee eteen päin. Ei myöskään auta vaikka puhuu sille muijalle (ei tule nimi mieleen) joka antoi tehtävän.

Onkohan tuossa "Wasteland Survival Guide" -questissa jokin bugi kun

pitää mennä hakemaan sieltä supermarketista ruokaa ja lääkkeitä, niin mitään ei tapahdu vaikka olen löytänyt molemmat. Ei tule mitää ilmoitustakaan, vaikka yleensähän questien aikana tulee "completed" aina kun pääsee eteen päin. Ei myöskään auta vaikka puhuu sille muijalle (ei tule nimi mieleen) joka antoi tehtävän.

Onko sulla pip boyssa se tehtävä aktiivisena? Jos on niin pahalta näyttää.

EDIT: Nyt kun muistelen, niin eipä edes tartte olla aktiivisena että voi suorittaa. Eli pahalta näyttää.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko sulla pip boyssa se tehtävä aktiivisena? Jos on niin pahalta näyttää.

EDIT: Nyt kun muistelen, niin eipä edes tartte olla aktiivisena että voi suorittaa. Eli pahalta näyttää.

Juu ei tarvitse olla aktiivisena. Voihan kökkö jos tuo tehtävä jää sitten tuohon.

Juu ei tarvitse olla aktiivisena. Voihan kökkö jos tuo tehtävä jää sitten tuohon.

Oletko varma että olet löytänyt sieltä ruokaa ja lääkkeitä? Sieltä yhdestä perähuoneesta (vastapäätä sisäänkäyntiä, taitaa olla lukittu huone) saa molemmat tavarat. Eniveis, epäilisin että peli rekisteröi questin suoritetuksi jos haet sieltä kamat.. etkä esim. löydä jotain karkkirasiaa jostain randomhyllyltä

Oletko varma että olet löytänyt sieltä ruokaa ja lääkkeitä? Sieltä yhdestä perähuoneesta (vastapäätä sisäänkäyntiä, taitaa olla lukittu huone) saa molemmat tavarat. Eniveis, epäilisin että peli rekisteröi questin suoritetuksi jos haet sieltä kamat.. etkä esim. löydä jotain karkkirasiaa jostain randomhyllyltä

Keräsin kaikki tavarat jotka liittyvät vähänkin ruokaan tai lääkkeisiin. Ei mitään vaikutusta questin etenemiseen. :(

Hmm.. itse ainakin suoritin ton tehtävän.. :confused: (en kyl muista et otinko myös lääkkeet)
Pitänee tarkistaa...

Ylös Bottom