Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

itse yllätyin kun ei ollut kovo asennusta eikä oikestaa mitään lataus taukoja kesken pelin.
sen puolesta hyvin tehty.

kyllä tämä kovalevylle asentaa dataa mutta se tekee sen samalla kun pelaa samalla tavalla kuin oblivion. käyppä kurkistamassa sinne game data kansioon niin siellä komeiluu usea giga pelidataa :)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

kyllä tämä kovalevylle asentaa dataa mutta se tekee sen samalla kun pelaa samalla tavalla kuin oblivion. käyppä kurkistamassa sinne game data kansioon niin siellä komeiluu usea giga pelidataa :)
En ymmärrä, mikseivät muut pelitalot ota tuosta tavasta oppia. Itse hämmästyin samalla lailla Oblivionissa, kun pelisession jälkeen huomasin Pleikan kiintolevylle ilmestyneen reilun 4 gigan möykyn. Hiuksista hornantuuttiin asennukset, joissa vaan katsellaan hitaasti kasvavaa palkkia. Jos on pakko asentaa jotain, naamioikaa se täysin huomamaattomasti tutoriaalin taustalla tapahtuvaksi.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

En ymmärrä, mikseivät muut pelitalot ota tuosta tavasta oppia.

Tallaista peliaikana tapahtuvaa asentamista voi käytännössä hyödyntää vain oblun ja falloutin tyylisissä streamaavissa pelimaailmoissa.
Sitä mukaa kun pelissä nähdään uutta grafiikkaa, se ladataan optiselta levyltä ja kakutetaan kovolle.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Tallaista peliaikana tapahtuvaa asentamista voi käytännössä hyödyntää vain oblun ja falloutin tyylisissä streamaavissa pelimaailmoissa.
Sitä mukaa kun pelissä nähdään uutta grafiikkaa, se ladataan optiselta levyltä ja kakutetaan kovolle.
Useimmissa peleissä on kuitenkin jonkinlainen suht. pitkähkö tutoriaali, jossa liikutaan aika rajatulla alueella. Asentaminen siinä sivussa ei varmastikaan olisi ylitsepääsemätön ongelma. Ymmärrän kyllä, että esim. urheilupelissä jossa vaan hypätään saman tien kentälle, taustalla asentaminen ei välttämättä onnistu.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Vaikka kuoleminen ketuttaa niin pirusti niin rakastan kyllä näitä pahoja paikkoja =D
Tällä hetkellä (ei juonispoilereita)
istun jossain kaupungissa, lähellä Anchorage-monumenttia, joen vieressä kun juoksin jotain snaipperi-heppua karkuun. Miehellä oli nimikin, mutta samapa tuo, kuolkoot kun mua rupes ampuun. Siinä istuin portaiden alapäässä, kokonaan järven toinen puoli näkyvissä, se puoli jolla olin ei näkyvissä, odottelin sniper-miehen tuloa portaiden yläpäähän. No, siihenhän se tuli pian, ammuin sitä haulikolla muutaman kerran ja puolet meni hoopeesta ja se lähti karkuun. Aattelin siinä sitten hiilailla ja katsoa mitä löytyis sieltä ihan joen kohdalla olevalta tasanteelta, no sieltähän löytyi kaksi tai kolme raideria. Ihmettelin että mitä ne riehuu ja ilokseni huomasin joen toisella puolella olevan kaksi Super Mutant Brutea minigunit kourassa :D
Nyt vähän jänskättää selviänkö tästä.

Juur tälläset satunnaiset hetket tekee tästä pelistä niin helmen.

Ja toinen hetki :D
Jossain laajalla alueella, oletettavasti jonkun kaupan parkkialueella juoksentelen, näen raiderin. No, helppo tappo, ammun kerran päähän ja se on vainaa. Sitten rupee luotia viuhumaan toisesta suunnasta, raideri siinä kymmenisen metrin päässä. No, ammun senkin, VATSia hyväksi käyttäen. Ja sitten.. VATSin hidastushetkellä tuli jännä ilme naamalle, melkeen jopa säikähdin vähän, nimittäin ensiksi kuvattiin raideria kun siihen osui se ensimmäinen luoti, sen jälkeen kuvattiin ukkoani etupuolelta ja mikäs muukaan siellä ukkoni takana seisoo, kuin raideri pesäpallomaila kädessään. Oikeasti pirun karun näkönen, kun mulla ei ollut mitään hajua että siinä sellainen on ja sitten hidastuksessa näkyy, kun äijä seisoo aivan takanani, pesismaila 10 sentin päässä ohimostani. :D
Kova vastushan ei tietenkään ole kyseessä, 180 asteen käännös, pum, ja siinä se.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Kävin tossa pari päivää sit ostamassa PS3 version sijaan 360 version, mahtava peli btw. Huomenna LBP!
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Yks huono puoli pelissä on... ajan kulku in real häviää kokonaan. :D paha paha peli!

Eilen hommasin kyseisen pelin. Ajattelin illasta: "jos sitä pari tuntia kokeilis"... ja tänään mentiin kahdeksalta töihin ilman yöunia :D
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Onko muilla sellaista ongelmaa että jos kaveri kirjautuu sisään/ulos tai lähettää viestin, niin peli pysähtyy siksi aikaa kun ilmoitus näkyy ruudulla?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Joo.. tämä on valitettavasti niitä pelejä joita ei voi vaa kokeilla :D tai sit pitää olla pikku tehtävä/ itsehillintää!
On kyllä koukuttava peli... Tosin ärräpäitäkin välillä tulee suusta.. Äske oli aika tukalat oltava kun healthi oli vähissä ja steamit lopussa. Muutaman kerran uusiks ja menihä se :P
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Onko muilla sellaista ongelmaa että jos kaveri kirjautuu sisään/ulos tai lähettää viestin, niin peli pysähtyy siksi aikaa kun ilmoitus näkyy ruudulla?

Ota asetuksista ne ilmoitukset pois päältä. Taitaa olla järjestelmäasetuksissa. Tai pelaa offlinessa ollessasi. Tuo mainitsemasi ongelma koskee ilmeisesti kaikkia.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

tuo railway rifle on kyl vänkä pyssy, just tuli wastelandissa pari mole rattia vastaan. Siinä ne pylleröt juoksi jonossa suoraan päin, niin yksi laukaus päin ensimmäisen näköä.. noh, päähän siltä lähti irti, jatkaen matkaa piikin nokassa tämän toisen rotan kupeeseen joka sitten sekin kupsahti siihen paikkaan :D 1 shot 2 kills :o
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Kellään muulla päivän aikana useamman kerran peli jämpännyt, niin että jää lukemaan levyä? Täällä kirjoittelin parempaa selontekoa jo.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Ääh, nyt jo peli läpi. :( Tuli liian ahnaasti pääjuonta seurattua. Saapa nähdä jaksaako aloitttaa uudella hahmolla alusta asti.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Jatka edellisestä tallennuksesta ja tee muuta.. :rolleyes:
Mä oon pelannu useita tunteja (tosin vasta level 6) enkä ole kunnolla edes koskenukkaa päätehtävään.. se vasta viimeiseksi prkl :D
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Jatka edellisestä tallennuksesta ja tee muuta.. :rolleyes:
Mä oon pelannu useita tunteja (tosin vasta level 6) enkä ole kunnolla edes koskenukkaa päätehtävään.. se vasta viimeiseksi prkl :D

Samma häääär aika lailla. Kymmenisen tuntia pelattuna, lvl6 ja megatoniin saakka pelannut tarinaa. Tosin tarvitsen jonkin sortin walkthroughia tähän kohtaan, juurikin siitä syystä että ainoa joka
tiesi jotain isästä kuoli Megatonin mukana :D

Also, näin tosiaan tossa matkallani
Brotherhoodin miehiä, jotka olivat ilmeisesti kavereita/neutraaleja
. Missäs näiden päämaja tms on?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Muntu, teräksen veljeskunta sijaitsee hmm.. kartalla oikealla alakulmassa. ennen rivercityä.. en muista mitä siinä oli muita vieressä ku oon nyt töissä.
Saa muute nähä mite sulla edistyy pääquesti jos kerkesit posauttaa megatonin ennen ku juttelit siellä erään henkilän kanssa :D
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

pääseekös tuonne Rivet cityyn jostain ilman että tarttis niin pirusti ammuskella Raidereita ja super mutantteja? Ei oikeen pääse peril asti kun loppuu kaikki parannusvälineet.
Itellä kans juonta pelattu Megatoniin asti, kattoo ny miten sitä jaksaa pelata.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Muntu, teräksen veljeskunta sijaitsee hmm.. kartalla oikealla alakulmassa. ennen rivercityä.. en muista mitä siinä oli muita vieressä ku oon nyt töissä.
Saa muute nähä mite sulla edistyy pääquesti jos kerkesit posauttaa megatonin ennen ku juttelit siellä erään henkilän kanssa :D

Jooh, mietin kanssa samaa =D
Kenestä puhut, btw? Ainakin sillä baarin pitäjällä taisi sitä infoa olla, mutta se oli sen verran ärsyttävä että riitti jo yksinään koko paikan räjäyttämiseen =p

Rivet cityssä..? Voe perc. Onkohan sinne mitään muuta tietä kuin niiden kahden Super Monsterin ohi siellä Anchorage Memorialin alapuolella (kartassa, ehkä muutama sentti alaspäin)? Toisella tosiaan raketinheitin niin sen kohdan ohittaminen ei oikeen onnistu.. :D
Oon tässä viimeset pari tuntia ettiny josko sen vois ohittaa sieltä kartasta katsottuna oikealta, oikeaa reunaa siis, mutta en ainakaan ole löytänyt reittiä.

Ei jaksanu kattella mitkä asiat spoilaavat ja mitkä eivät niin pistin koko setin sitten spoilereihin :D

e: Majoroffi kysy näemmä samaa.. : P
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]


Kiertele eka mestoja vähän kartalla, jotta saat parempaa aseistusta käyttöön. Sitten voit vihellellen kävellä Rivet Cityyn. :)

Löytyi muuten pienen ajan sisään pari helkkarin kovaa asetta:

Kiertelin maastossa ja sitten katselin että mikä ihmeen tappelu on päällä kun laasersäteitä sinkoaa niin perhanasti kummun takana. Menin katsomaan ja pari Youaita (vai mitä ovatkaan) tappoivat jonkun Gautling laseria kantavan sällin. Otin aseen kantoon ja kiitin eläimiä. :D Käytössä on se animal friend -perkki, niin nuo eläimet ei höngi kimppuun, on aivan älyttömän kätevä. Siitä sitten jatkoin vähän poispäin ja törmäsin pudonneeseen ufo-alukseen, josta sain Alien laserin tms. Siinä vasta ase, Super mutant brutet tippuvat yhdellä kudilla ja Deathclawtkin yhdellä, jos pääsee yllättämään. Muuten tarvitsee kaksi. Voi veljet mitä pyssyköitä!
 
Ylös Bottom