Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Nyt alkaa palamaan käpy ihan tosissaan. Olen platinaa vääntämässä ja vielä pitäisi metsästää viimeinen Benemoth, muutama ihminen, hakkeroida terminaalit ja tehdä Take It Back. Peli on alkanut nyt kuitenkin junttaamaan aivan urakalla. Se alkaa olemaan hyytyminen/15 min tasoa jo.

Yks vinkki jäätymisen estoon on että älä pidä montaa pelitallennusta.. Esim. 2-3 aika maximi. Auttoi ainakin itseäni aikoinaan, kun vähenti noin 20 'slotista' kolmeen:)..
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Mulla on noin 20-30 tallennusta. :D No enpä noita ala poistamaan. Ihan varalta tein, jos missaan jotain tms., niin voi aina pelata uusiksi tietyn kohdan (vaikka jotain tehtävää varten).

Itellä platinaan vielä behemothit (4/5 jäljellä), 50 tietokone-hakkerointia (20/50 jäljellä), Bobbleheadit (13/20 jäljellä), muutama sivutehtävä, Weaponsmith -trophy ja "Take it Back!". Eli ei enää paljoa. Nyt vaan teen tuota Alien Archivistiä videon avulla, joka on aika puuduttavaa, mut 7 taitaa olla enää jäljellä niitä onneksi. :P
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Mulla on noin 20-30 tallennusta.

Juma, tuo mitätöikin aikalailla ton mun aiemman viestin:eek::p..
Ah, että tulee hienoja Fallout muistoja mieleen ku lukee muiden platinan keruu talkoista. Tämä teos oli itselleni ensimmäinen peli josta platinan jaksoi horottaa. Senkin jälkeen on aikaa vierähtänyt pelin parissa +100h..
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Kyllä mullakin oli noita tallennuksia valehtelematta yli 50. :D Melkein aina vedin vaan uuteen slottiin varmuuden vuoksi ;) Ja tästä pelistä oli kyllä mukava metsästää platinaa, se oli sopivan monipuolista eikä vain sitä yhtä ja samaa, että tapa 10 000 mörkö tai jotain vastaavaa. :)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Bah! kahdella slotilla mennään:D. Eikä mua noi jumitukset ole haitannu, joskus on menny puolen tunnin pelisessio harakoille. Ainoa tehtävä mikä pikkuse ärsytti oli kyl se kola tehtävä kun ei heti pelin alus alkanu kerään niitä pulloja.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Bah! kahdella slotilla mennään:D. Eikä mua noi jumitukset ole haitannu, joskus on menny puolen tunnin pelisessio harakoille. Ainoa tehtävä mikä pikkuse ärsytti oli kyl se kola tehtävä kun ei heti pelin alus alkanu kerään niitä pulloja.

Tuohon sinun kola tehtävään täytyy kyllä yhtyä.
Meikähän kiskoi niitä varmaan joku 20 naamariin kun en raaskinut niitä heittää hukkaan, eikä ukko jaksanut kantaa.
Noh pelasin pelin viimeiseen tehtävään asti ja rupesin sitten kahtomaan sivutehtäviä niin meinas järki lähtee sitte ehtiessä :D Mut onneks eilen viimein sain tehtyä sen.
Näkeekö muuten jostain tuota hyvän karman määrää? Miten neutraalia karmaa saa kerättyä?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Näkeekö muuten jostain tuota hyvän karman määrää? Miten neutraalia karmaa saa kerättyä?

Sieltä sun PIP-BOY valikosta näkee mikä karma on päällä ja neutraalia ei voi "kerätä" vaan jos olet vaik hyvä niin teet pahoja tekoja kunnes olet neutri tai toisinpäin...:)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Bah! kahdella slotilla mennään:D. Eikä mua noi jumitukset ole haitannu, joskus on menny puolen tunnin pelisessio harakoille. Ainoa tehtävä mikä pikkuse ärsytti oli kyl se kola tehtävä kun ei heti pelin alus alkanu kerään niitä pulloja.
Sama homma slottien kanssa noin viiteen eri otteeseen; vain parilla on aina tullut vietyä tasot tappiin ja ihan poikkeuksetta peli on alkanut tahmata siinä päälle 20 tunnin tietämillä. Mitä pidempää uraa pelaa, sitä enemmän tahmaa tarttuu matkalla mukaan ja sen tuskaisemmaksi alkaa käymään varsinkin wastelandin puolella. Mitäänhän tuolle ei oikein mahda - se nyt vaan vuotaa kuin seula mutta on silti riittävän koukuttava saadakseen sen anteeksi ^^;
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Voisiko joku vielä tarkentaa tuota karma asiaa.
Elikkäs sain just tuon positiivis karma trophyn olikohan se nyt lvl20.
Niin mitenkä saan sitten tuon lvl 20 neutraalin?
negatiivisen varmaan saan olemalla ilkeä ja varastamalla vai?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Voisiko joku vielä tarkentaa tuota karma asiaa.
Elikkäs sain just tuon positiivis karma trophyn olikohan se nyt lvl20.
Niin mitenkä saan sitten tuon lvl 20 neutraalin?
negatiivisen varmaan saan olemalla ilkeä ja varastamalla vai?
Latailet nyt ensi alkuun sen level 19 tallennuksesi, jollainen sinulta toivottavasti löytyy. Pip-Boysta Statistics-näkymä auki ja sieltä General välilehti, jossa näet hahmosi karman.

Teet vain pahojasi (esimerkiksi varastelu tai kenen tahansa ei-vihollisen listiminen on varsin nopea tapa saada karma laskemaan) kunnes hahmosi karma on tipahtanut neutraaliksi.

Jos olet varsinaisena pyhimyksenä pelannut, tuohon voi jonkin aikaa mennä mutta karmaa on hyvä käydä sen jokaisen tipahtamisen jälkeen vilkaisemassa ettet epähuomiossa tipahda neutraalilta pahan puolelle.

Sitten kun neutraali olet, jatkat vain tavan vihulaisten listimistä kunnes experience riittää taas nostamaan sinut tasolle 20.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Jaa se kö määräytyy tuon xp levelin mukaan sit?
Eipä hennno olla enään lvl 19 talletusta :D
Voi ku lykästi :D Löytyi sittenkin lvl 19 talletus, mutta siinä juuri saan lvl 20 :D ei juma...
Eli nyt ei muuta kuin alusta...
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Joo nyt meni käpy.
Koitan tota trophya saada jossa pitää tehdä kaikki aseet, noh minähän tein ja osan jopa useaan kertaan niin ei.
Luin sitten että se on bugi...
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Joo nyt meni käpy.
Koitan tota trophya saada jossa pitää tehdä kaikki aseet, noh minähän tein ja osan jopa useaan kertaan niin ei.
Luin sitten että se on bugi...
joo, olen lukenut tosta. pistä googleen falloutwiki, pitäs olla eka tai toka linkki, sieltä muistaakseni löytyy ratkasu tohon ongelmaan jos oikeen muistan.
muutenki toi sivusto on loistava jos jotain muuta probleemaa tulee pelin parissa. myös bethesdan elderscrolls sarjaan löytyy samanlaine wiki.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

" * Sometimes after you have made each weapon, the game doesn't give you the achievement/trophy. However, this may be due to finding one of these weapons rather than actually constructing it.

* A bug-free method for obtaining this achievement / trophy is to build all of the weapons in one go, without letting the workbench be closed for over 5 seconds in between them. "

Joop no hoksasin oman virheen :D Eihä mulla oo tuota raketti pyssyn ohjetta :D Eiku ettimää.

Edit. Noniin tulihan se :D
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

tässä pelissä kannattaa tehdä todella monta eri tallennusta itte käytin vaan kolmea tallennus paikkaa vuorotellen aika tiuhaan tahtiin niin en päässytkään enää ulos yhdestä rakennuksesta kun kaikki talletukset oli sieltä sisältä :eek: rakennuksen sisällä vois mennä paikasta toiseen mut kaikista ulos menevistä ovista se jämähti latausruutuun.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Miten Big Gunsien, Energy Weaponsien ja Small Gunsien käyttö jakautuu suunnilleen pelissä? Tietäisin vähän, paljonko niitä Skill Pointseja kannattaa laittaa niihin.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Ainakin itsellä se meni niin, että alussa tuli käytettyä pienempiä pyssyköitä ja pelin edetessä sai käyttöönsä isompia vehkeitä ja melko lopussa sai käyttöön energia-aseita. Ihan alussa ei siis kannata panostaa energia aseisiin. Myös pelityyli kannattaa ottaa huomioon, jos menee kaikkiin paikkoihin rytinällä, niin tarvii erilaiset taidot kuin hiippailija.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Miten Big Gunsien, Energy Weaponsien ja Small Gunsien käyttö jakautuu suunnilleen pelissä? Tietäisin vähän, paljonko niitä Skill Pointseja kannattaa laittaa niihin.
Small gunseihin saa ainakin vihollisilta parhaiten ammuksia ja varaosia. Itse ainakin käytän yleensä lähes ainoastaan niitä.
 
Ylös Bottom