Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

E3-messuilla kerrottiin juuri että Xbox saa TAAS yksinoikeus DLCtä. PS3 jää taas nurkkaan nuolemaan näppejään, damn..

MInulle tuossa enemmän tuo liekkejä silmään se että jälleen peli julkaistaan keskeneräisenä.
Jos sitä sisältöä tai ideoita löytyy niin ne laitetaan peliin, eikä julkaista 10 lisäpakettina julkaisun jälkeen : /
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Mulla vaan odotukset kohos, koska RPG jota voi pelata kuin räiskintä-peliä kuulostaa hyvältä. Tietty ymmärrän kuinka vanhoja faneja pistää vituttaan nää uutiset..
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Mulla vaan odotukset kohos, koska RPG jota voi pelata kuin räiskintä-peliä kuulostaa hyvältä. Tietty ymmärrän kuinka vanhoja faneja pistää vituttaan nää uutiset..

Odotukset vähän turhhankin korkealla tällä hetkellä.

Ja minä en edes ymmärrä miten vanhoja faneja nämä hirveästi voisi vituttaa... olisiko porukka oikeasti toivonut muka lisää samaa vanhaa vähän paremmilla grafiikoila? Ilmeisesti... mutta itse ainakin toivotan muutoksen tervetulleeksi.

Nimimerkillä FO2 parhaillaan kierroksessa noin sadannen kerran (ja herätys töihin vajaan 4 tunnin päästä).
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

MInulle tuossa enemmän tuo liekkejä silmään se että jälleen peli julkaistaan keskeneräisenä.
Jos sitä sisältöä tai ideoita löytyy niin ne laitetaan peliin, eikä julkaista 10 lisäpakettina julkaisun jälkeen : /

Totta tämäkin. Mutta Bethesda on aina tunnettu noista lisä sisällöistä, enkä usko että sieltä kovin keskeneräistä raakiletta tulee koska peli on jo valmis ja se julkaistaan vasta kolmen kuukauden päästä - nyt touhu on vain hiomista ja korjailua. Itse tulen joka tapauksessa hommamaan pelin PS3:selle(edelleen vuoden odotetuin peli, MGS4:sen jälkeen) vaikka tuo boxi tuolla nurkassa pölyttyykin. Josta tulikin mieleen.. Onko muuten niin että peliä ei ole kertakaan esitelty PS3:sella? Tuntuu että se on aina boxissa pyörimässä kun sitä pelataan.

EDIT:
Tässä muuten uusin Traileri, näyttää kyllä niin hyvältä: http://www.gametrailers.com/player/36202.html Vosin hyvissä mielin nauttia vähän laskeutumaa saadakseni pelin nyt käsiini!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Odotukset vähän turhhankin korkealla tällä hetkellä.

Ja minä en edes ymmärrä miten vanhoja faneja nämä hirveästi voisi vituttaa... olisiko porukka oikeasti toivonut muka lisää samaa vanhaa vähän paremmilla grafiikoila? Ilmeisesti... mutta itse ainakin toivotan muutoksen tervetulleeksi.
Valkyrie Chronicles on yksi peli, josta oltaisiin voitu ottaa jonkin verran mallia pelimekaniikkaa suunniteltaessa. Se olisi ollut hieman erilainen, mutta kuitenkin säilyttänyt Fallout 3:n suurin piirtein uskollisena myös vanhalle. Fallout 3:n räiskintä näyttää suoraan sanottuna paskalta tuossa pelivideossa. Maailma on muutenkin kovin aneemisen näköinen.

Ei, tuo ei näytä millään tasolla hyvältä, ei edes tekniseltä kantilta.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Valkyrie Chronicles on yksi peli, josta oltaisiin voitu ottaa jonkin verran mallia pelimekaniikkaa suunniteltaessa. Se olisi ollut hieman erilainen, mutta kuitenkin säilyttänyt Fallout 3:n suurin piirtein uskollisena myös vanhalle. Fallout 3:n räiskintä näyttää suoraan sanottuna paskalta tuossa pelivideossa. Maailma on muutenkin kovin aneemisen näköinen.

Ei, tuo ei näytä millään tasolla hyvältä, ei edes tekniseltä kantilta.

No helvetti, kai se maailma on aneeminen sodan jälkeen. Ei se kovin kaksinen ollut sillon FO1&2 aikoinakaan. Tuskin nuo aiemmat versiotkaan sillä pelimekaaniikalla/grafiikoilla kovin kauas kantoi. Se oli se tarina mikä niissä viehätti.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Tuli joskus aikoinaan fallout 2 pelattua kun kaikki sitä kovasti hypetti ja ihan hirveetä paskaahan se oli. En ymmärrä miten se on nostettu sellaselle jalustalle. Fallout 3 on taas ihan erilailla kiinnostanut alusta asti, varsinkiin kun Bethesda sitä tekee.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Valkyrie Chronicles on yksi peli, josta oltaisiin voitu ottaa jonkin verran mallia pelimekaniikkaa suunniteltaessa. Se olisi ollut hieman erilainen, mutta kuitenkin säilyttänyt Fallout 3:n suurin piirtein uskollisena myös vanhalle. Fallout 3:n räiskintä näyttää suoraan sanottuna paskalta tuossa pelivideossa. Maailma on muutenkin kovin aneemisen näköinen.

Ei, tuo ei näytä millään tasolla hyvältä, ei edes tekniseltä kantilta.
Juu, mieleen tuli Bethesdan 90-luvun yberpaskat Terminator pelit. *väristyksiä*

Mulle ois kyllä maistunut edelleen 2D-isometrinen kuvakulma. :eek:
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Näyttää todella hyvältä, toivottavasti pelissä vaan painotetaan reilusti tuota puhumista, niin kuin Fallout 2:ssa . Vähän varautuneesti odottelen, mutta katotaan jos tämä ois jo se peli joka saa minut ostamaan PS3:n :D

En kyllä ihmettele jos ei suurimmalle osalle kolahda tämä peli.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Nyt kun on tullut vähän katseltua foorumeita vähän muuallakin kuin täällä niin sanokaas mielipiteitä asiasta... joillakin tuntuu olevan käsitys että kun XO on ostanut downloadable content oikeudet niin joillakin tuntuu olevan käsitys että se tarkoittaisi expansion packeja niinkuin oblivionissa... omasta mielestä nämä ovat aivan kaksi eri asiaa.

Mitä itse peliin tulee niin todella hienolta näyttää mutta silti en henkeä pidättele vielä... ja kamerakin oli ok.

Tuli joskus aikoinaan fallout 2 pelattua kun kaikki sitä kovasti hypetti ja ihan hirveetä paskaahan se oli. En ymmärrä miten se on nostettu sellaselle jalustalle. Fallout 3 on taas ihan erilailla kiinnostanut alusta asti, varsinkiin kun Bethesda sitä tekee.

MIelipiteensä kullakin mutta mieluusti kuulisin myös perusteluita... omasta mielestä kyllä kaikkien aikojen paras peli tuo Fallout 2... tosin eri asia jos olet alle 20v niin selittää montakin asiaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Nyt kun on tullut vähän katseltua foorumeita vähän muuallakin kuin täällä niin sanokaas mielipiteitä asiasta... joillakin tuntuu olevan käsitys että kun XO on ostanut downloadable content oikeudet niin joillakin tuntuu olevan käsitys että se tarkoittaisi expansion packeja niinkuin oblivionissa... omasta mielestä nämä ovat aivan kaksi eri asiaa.
On, ei, ehkä. Ei kai tuosta voi mitään varmaa sanoa. Itse odottelen ainakin paria pienempää ja yhtä Shivering Isles -mittakaavan pakkausta. Taitaa olla nykyään melkein kaikki "lisälevyt" DLC:tä, kun digitaalinen jakelu on tuonut nämä helpoiksi myös konsolipuolella. Joka tapauksessa, ei MS varmasti rahojaan pistä minkään parin lisäaseen yksinoikeuksiin.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

On, ei, ehkä. Ei kai tuosta voi mitään varmaa sanoa. Itse odottelen ainakin paria pienempää ja yhtä Shivering Isles -mittakaavan pakkausta. Taitaa olla nykyään melkein kaikki "lisälevyt" DLC:tä, kun digitaalinen jakelu on tuonut nämä helpoiksi myös konsolipuolella. Joka tapauksessa, ei MS varmasti rahojaan pistä minkään parin lisäaseen yksinoikeuksiin.

Joo kaipa se näin on... mutta itse hommaan tuon joko PC:lle tahi PS3:lle. Vaikka mitä valmistajat paasaavat en vain pysty uskomaan että XO pyörittäisi peliä tarpeeksi vahvasti kun muistelen Mass Effectin grafiikka bugeja tosin siinä ne saattoivat olla ohjelmointipäässä.

Mutta silti uskon ettei MS ole saannut ostettua 100% exclusivea lisälevyille... ennemmin tai myöhemmin ne tulevat muillekkin platformeille.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Mutta silti uskon ettei MS ole saannut ostettua 100% exclusivea lisälevyille... ennemmin tai myöhemmin ne tulevat muillekkin platformeille.

Vaan eivätpä tulleet Oblivioninkaan pikkulisärit lainkaan pleikkarille. Eurooppaanhan ei saatu edes Shivering Islesia erillisenä.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Vaan eivätpä tulleet Oblivioninkaan pikkulisärit lainkaan pleikkarille. Eurooppaanhan ei saatu edes Shivering Islesia erillisenä.

Jotenkaan en usko ettei PS3 versio saisi expansion packejä ollenkaan kun kuitenkin Oblivion oli 100% portaus XO versiosta mutta sen näkee sitten... itse ostan jokatapauksessa joko PS3 tai PC version.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Jotenkaan en usko ettei PS3 versio saisi expansion packejä ollenkaan kun kuitenkin Oblivion oli 100% portaus XO versiosta mutta sen näkee sitten... itse ostan jokatapauksessa joko PS3 tai PC version.

Ja eikös Oblivion ollut silloin ilmestyessään myös yksi niitä harvoja multiformat-pelejä jotka pyörivät ja näyttivät huomattavasti paremmalta kuin jo ilmestynyt XO-versio? Kyllä Bethesda hoittaa hommaan kotiin, vaikka lisäreitä ei saataisikaan niin en usko että kukaan tulee ostokseensa pettymään jos mustalle tornille sen ostaa - näin minäkin teen, vaikka boksille voisin sen myös hankkia.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Ja eikös Oblivion ollut silloin ilmestyessään myös yksi niitä harvoja multiformat-pelejä jotka pyörivät ja näyttivät huomattavasti paremmalta kuin jo ilmestynyt XO-versio?

Tähän ei tietenkään vaikuttanut se, että peli ilmestyi boksille... mitä... noin sata vuotta aikaisemmin? Mutta joo sama se mille tämän hommaa kunhan hommaa. Saa kyllä iso B semmoiset vihat niskaan jos tämän menveät ryssimään.

"Bethesda was critically hit in the groin for 92 point causing it to fall to the ground like a sack of shit."
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Tähän ei tietenkään vaikuttanut se, että peli ilmestyi boksille... mitä... noin sata vuotta aikaisemmin? Mutta joo sama se mille tämän hommaa kunhan hommaa. Saa kyllä iso B semmoiset vihat niskaan jos tämän menveät ryssimään.

"Bethesda was critically hit in the groin for 92 point causing it to fall to the ground like a sack of shit."

Voi anteeksi, mahdoinko nyt astua mahdollisesti laatikkosi varpaille? Ei todellakaan ollut tarkoitus joten nöyrimmät anteeksi pyynnöt siitä. Ja mitäpä sitä Bethesdalle vihoittelemaan jos pelin ryssivät, mitä alkuperäisin sarjan HC fanikunnasta on tämän pelin julkaisun yhteydessä oppinut niin menevät asiat miten menevät ei mikään niitä tule tyydyttämään. Vanhasta on vaikea päästä irti, milloin se eka osa nyt ilmestyikään... Sata vuotta sitten?
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Voi anteeksi, mahdoinko nyt astua mahdollisesti laatikkosi varpaille? Ei todellakaan ollut tarkoitus joten nöyrimmät anteeksi pyynnöt siitä. Ja mitäpä sitä Bethesdalle vihoittelemaan jos pelin ryssivät, mitä alkuperäisin sarjan HC fanikunnasta on tämän pelin julkaisun yhteydessä oppinut niin menevät asiat miten menevät ei mikään niitä tule tyydyttämään. Vanhasta on vaikea päästä irti, milloin se eka osa nyt ilmestyikään... Sata vuotta sitten?

Jaa niin notta täh? Oikein versisesti tuli loukkaannuttua ja joutu vähän laatikkoa käydä halimassa kun tuli paha mieli.

Kenelle siitä pitää sitten vihoitella jos ei pelin tekijälle jos peli mennään pilaamaan? Mielestäni vastuu on juurikin siellä. Itse kyllä lukeudun mielestäni sarjan "HC fanikuntaan" ja odotan ainakin innolla tätä peliä. Hyvän pelin ainekset on kasassa, mutta voidaan se mennä siltikin ryssimään.
 
Ylös Bottom