Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Fallout 3 [PS3 HYPE]

Pitää alkaa vahvasti miettimään josko hankkis sittenkin boxin tohon rinnalle..
Ärsyttää vaa boxin wlanin puutos.
Just tällaisen takia olen onnellinen että PS3 on lähinnä BR soittimena (pelit on määrällisesti 4:1 boxin hyväksi).

WLANin puutteen saa korjattua <40 euron AP:llä, jonka jälkeen onkin sitten WLAN kytkin olkkarissa... ;)

Olisin itse niin pirun mielelläni ostanut Fallout 3:n PS3:lle, mutta jo tuo ladattavan lisämateriaalin puute sai aikoinaan mielen kääntymään boxin suuntaan. ;(

Ja huom, X360 versio sai 90, PS3 85. Että näin, toivottavasti Bethesda julkaisee jonkun pätsin vielä tuolle PS3:lle. Kuulemma Ps3 versiossa on pari ääni bugiakin havaittavissa. Että näin, on mukava olla taas PS3:sen omistaja :).

Kannattaa odottaa, että itse näkee lopullisen version. Monet näistä arvosteluista on puhunut suuntaan jos toiseenkin. Jokainen näistä arvosteluista on arvostelijan oma mielipide. Kuitenkin hyvin harvoin arvostelijan ja kuluttajan mielipiteet kohtaavat täysin. Ja joillakin arvostelijoilla on tapana kirjoittaa vähän skandaali-hakuisesti. Tälläisen pelin kohdalla, jota olen odottanut kuin kuuta nousevaa, koitan olla katsomatta arvosteluja ja rakentaa pelin pohjalta oman mielipiteen. Toki sitä nyt tulee vähän katseltua, että millaisia pisteitä peli on saanut, mutta miksi lukea arvostelu kun mitä ikinä arvostelija kirjoittaakaan, se ei saa minua luopumaan pelin ostosta. Ja mikä pahinta, olen itse monesti huomannut, että arvostelut joissakin tapauksissa saa sinut kiinnittämään pelin heikkoihin kohtiin. Esimerkiksi viimeisimpänä Far Cry 2. Jostain luin, että
dialogi on surkeaa, koska siinä ei juuri lainkaan ole taukoja lauseiden välissä
. Nyt en muuhun huomiota kiinnitäkkään. Ja tämä saattaa olla sellainen asia joka olisi jäänyt ehkä jopa huomaamatta, jos en olisi siitä lukenut. Ja koska peliä on tarkoitus pelata pelaamisen takia, niin en halua katsoa sitä liian kriittisesti.

Ja mitä pelin bugeihin tulee, niin veikkaanpa, että pojat Bethesdalla ovat jo aloittaneet työt niiden korjaamiseen. Varsinkin kun on tämän luokan julkaisu kyseessä, niin veikkaisinpa, että hyvinkin nopeasti nähdään ensimmäinen korjaus-tiedosto.

Minkä ihmeen takia jostain bugeista pitää itkeä? Nehän vain tekevät pelistä entistä aidomman Fallout-kokemuksen! Ajatelkaapa millaisa edelliset osatkin olisivat olleet ilman bugeja. Kylla asia on niin, että bugiton Fallout ei ole Fallout ollenkaan. PS3:n versio on siis bugeineen aidompi Fallout kuin Xboxin versio.

;)

Gamespotin arvostelusta poimittua:

Ja huom, X360 versio sai 90, PS3 85. Että näin, toivottavasti Bethesda julkaisee jonkun pätsin vielä tuolle PS3:lle. Kuulemma Ps3 versiossa on pari ääni bugiakin havaittavissa. Että näin, on mukava olla taas PS3:sen omistaja :).

Yhdyn Silikkiin..Vaikka PS3-versio huonompi onkin, niin varsinkaan gamespotin sanoja ei kannata pureskelematta niellä. Tuosta lainauksestasi pisti esimerkiksi äkkiä silmään sanat "shockingly inferior", kun taas muut lukemani arvostelut eivät ole ihan shokeeraavien erojen tasolle päässeet. Versioiden erot ovat todennäköisesti jotain gamespotin ja igin mainintojen välimaastosta.

Kaveri sai tänään ostettua Fallout 3:sen Omenan GameStopista, kuulemma saa jo kaikista muistakin GS:in liikkeistä.

hmm...? Onkohan noin.. ku GS ketjussa puhutaan että ovat soittaneet asiakkaille että huomenna voi pelin noutaa. sori OT.

Äsken tuli Jyväskylän liikkeestä soitto, että saa tulla hakemaan. Kaipa sitä huomennakin ehtii...

Justiinsa noudin oman Collector's editionin paikallisesta. :D

Tyylikäs boksi, täytyy sanoa.

Porissa ainakin jo Anttila myy kyseistä peliä, että jos on paikallisia täällä ja ei jaksa odottaa huomiseen, niin vielä kerkeää tänään hakemaan :). Itse odottelen huomista postin-tyttöä...

Tuosta lainauksestasi pisti esimerkiksi äkkiä silmään sanat "shockingly inferior", kun taas muut lukemani arvostelut eivät ole ihan shokeeraavien erojen tasolle päässeet.

Juu tuo itseäkin pisti silmään. Jos peli on "shockingly inferior", eli järkyttävästi huonompi, niin miten voi olla, että ero pisteissä on silti vain 5 pistettä? Meinaan "shockingly inferior" antaa ennemminkin ymmärtää, että peli olisi niin paljon huonompi, että sitä ei kannata ostaa saati olisi edessä pelattavassa kunnossa...ja kyllä minä, ja veikkaisin, että myös gamespotin kaverit, ostaisivat 85 pisteen pelin minä päivänä tahansa...buginen tai ei.

Muistin juuri että antoihan gamespot potkut entiselle peliarvostelijalleen Jeff Gerstmannille kun antoi liian huonot pisteet pelille Kane&Lynch. "According to the source, Gerstmann was fired "on the spot" due to advertiser pressure for his review of Eidos' Kane & Lynch: Dead Men".

Tuskin enään peliarvostelija mutisee jos isoherra käskee antaa tietyntyyppisen kuvan pelistä ja sen toimivuudesta.

Humhum, joulukuussa tämän voisi poimia kun tulee veronpalautusrahat, ehkäpä siihen mennessä on pahimmat kuoriaiset havaittu ja korjaavaa polkua tarjolla. Tässä varmaan menee kuukausi reippahasti Eternal Sonatan tahdissa. Sekä tietysti LBP. Kaippa sitä tulee tehtyä tässä jonknisortin nördelö insinööri sitten ekaksi hahmoksi.

Justiinsa peliä takana noin tunti ja ensimmäinen bugi tuli jo vastaan.
Jos teilläkin bugittaa GOAT-testin aikana niin tallentakaa kun istutte siihen tuoliin ja menkää takaisin Main menuun. Tuosta kun sitten latasin tallennuksen lähti peli taas pyörimään.

hmm...? Onkohan noin.. ku GS ketjussa puhutaan että ovat soittaneet asiakkaille että huomenna voi pelin noutaa. sori OT.
Sillon, kun soitettiin ei ole tullut erillisen lupa myydä peliä tänään.

PS. Nyt pelaamaan! \o/

Juu.. se oli sillo :D Mulla kans peli tossa ja kohta pelaamaan.

Noniin, ensimmäiset noin neljä tuntia peliä takana. Ainakin toistaiseksi olen tykänyt. Peli muistuttaa Oblivionia tuliaseilla ja yleisesti taktisemmalla taistelusysteemillä. Mitään pelaamista haittaavaa bugia tai muuta hässäkkää ei ole tullut vastaan, ainakaan vielä. Tärkein Fallout -ominaisuus, eli asioiden ratkaisu puhumalla, on tallella ja hyvin toteutettuna. Odotukset ovat korkealla ja huomenna vapaapäivä, jeah.

Ostamisen arvoinen peli, toisin kuin edellinen hankintani Force Unleashed, jossa pelattavaa riitti yhtä pitkäksi ajaksi kuin Falloutissa holvista ulospääsyyn. Pöh.

3. jäät jumiin pelimailmaan ja huomaat että tallensit viimeksi 2 tuntia sitten, mikäli tallensit ollessasi jumissa jäät jumiin ikuisiksi ajoiksi.

Tuon muistan hyvin oblivionia tietokoneella pelatessa, missä piti pelastaa se äijä sielt maalauksesta en ikinä päässy sieltä pois. Eikä se tehtävä ikinä toiminu aina ku meni sinne niin jäi jumiin

Mutta innolla on tämä peli odotuksessa mielessä on et hakis tän huomenna pleikalle ku boxi on huollossa. Pitää katella et mitä jengi on tästä mieltä odotanko vai haenko heti :)

Juu tuo itseäkin pisti silmään. Jos peli on "shockingly inferior", eli järkyttävästi huonompi, niin miten voi olla, että ero pisteissä on silti vain 5 pistettä? Meinaan "shockingly inferior" antaa ennemminkin ymmärtää, että peli olisi niin paljon huonompi, että sitä ei kannata ostaa saati olisi edessä pelattavassa kunnossa...
Ehkä arvostelija halusikin ilmaista järkytystään siitä että peli näyttikin huonommalta supertietokoneella, kuin boksilla :rolleyes:

Ylös Bottom