Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Onko muilla ladannut päivitystä?
Äsken kokeilin käynnistää pelin, niin ei päivitystä näkynyt.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Onko muilla ladannut päivitystä?
Äsken kokeilin käynnistää pelin, niin ei päivitystä näkynyt.
PS3-version päivityshän tuli jo joulukuussa. Oletko varma, ettet ole ladannut sitä jo aiemmin?

PS. Helpoin tuntomerkki on trophyt. Eli jos Fallout 3:ssasi on trophyt, on se päivitetty.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Se on sama päivitys, mutta PC- ja X360-versiot saivat sen vasta eilen.

("Buuhuu! Kaikki tulee aina Pleikalle viimeisenä! Oh, wait!") :)

Jokseenkin silti harmittaa että pleikalle ei tule tuota Operation Anchoragea. Kahta konsolia kun en viitsi omistaa. On mulla elämäkin. ;)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Vaikeustasosta:
Itse pelasin ekat 20h normalilla, loput hardilla ja tiukkoja paikkoja tuli oikeastaan siksi etten ymmärtänyt suojavaatteiden merkitystä tarpeeksi hyvin, vaan olin varustautunut lähinnä kaikilla aseilla + power ranger armourilla ja jollain kypärällä. Kun tiputin aseita pois (mm. flamer + minigun + jokunen harvinaisemmista kahden käden aseista ja kaikki pistoolit, sain armoureille tarpeeksi tilaa (mm. enclave) ja loppupeli meni läpihuutojuttuna hardillakin. Lopussa taisin olla tasolla 18.

Täytyy sanoa että lopun plasma riflellä alkoi jo tulla tappamisen tunnelmaa. :p

Kyllä minustakin Fallout3 oli oblivionia parempi muutoin paitsi että aseiden käyttö ei ole yhtä piristävää kun Oblivionin eri taikalajit ja kyllä Oblivionin ympäristöt oli monipuolisempia, tosin ei tunnelma. Pidin oblivionia myös vaikeampana johtuen ehkä juuri levelöinnistä, ainakaan minä en osannut oikein pelata Oblivionia taikapuolella. Mutta molempia tekee vielä mieli koettaa uudemmankin kerran.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Jokseenkin silti harmittaa että pleikalle ei tule tuota Operation Anchoragea. Kahta konsolia kun en viitsi omistaa. On mulla elämäkin. ;)

Kaksi konsolia nyt vielä menee (kun harvemmin niillä yht'aikaa tulee pelailtua), mutta sama peli molemmille konsoleille on "no go" :)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Alkoi lupaavasti, ja n. 10h oli pelikellossa kun jumahti. Juuri kun tulee jostain viemäreistä ulos, niin ukko kuolee heti kun uusi alue avautuu, ja tietenkin save tulee 0,243 sekunttia ennen kuolemaa :rolleyes:
Täytyypi ladata netistä joku save tai jättää peli tähän, ei jaksa tuota alkua puurtaa uudestaan, vaikka en päätarinassa päässyt oikeastaan mihinkään asti, mutta sivuhommia tuli tehtyä sen verran että ei samaa hommaa ainakaan heti kiitos.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Kaksi konsolia nyt vielä menee (kun harvemmin niillä yht'aikaa tulee pelailtua), mutta sama peli molemmille konsoleille on "no go" :)

Itselläni löytyy Fallout PS3:lle, XO:lle ja PC:lle. Siitä repimään huumoria.
Ps3 on tuo special edition, XO on normiversio, jolla pelataan tykillä ja pc:llä pelataan parhailla graffoilla, mutta ei tykin tuomalla huikealla kuvakoolla.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Purin pommin megatonissa ja nyt pitäs ettii Lucas Simmsin poika joka on olevinaan megatonissa mutta poikaa ei vaan näy missään. Mitenhän sen löytäs vai joutuuko uuden pelin ottamaan että sais suoritettua tuon questin :confused:
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Tulipa sitten noin nelisen tuntia testattua ja oli yhtä huono kuin vaan osasin odottaa. Ei ollu kyllä vanhoista Fallouteista jäljellä muuta kuin musiikit. Vähän "Oblivion with guns" meininki läsnä tossa pelissä. Ne radiotki oli ihan skeidaa, hyvä idea, mutta varmaa joku 15min edestä juttua enclave radiolla? Alko heti ensimmäisen tunnin jälkeen nimittäin kuulemaan jatkuvasti samoja fraaseja.

Oispa vaan tehny perinteiseen malliin Fallout 3:n :(
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Tulipa sitten noin nelisen tuntia testattua ja oli yhtä huono kuin vaan osasin odottaa. Ei ollu kyllä vanhoista Fallouteista jäljellä muuta kuin musiikit. Vähän "Oblivion with guns" meininki läsnä tossa pelissä. Ne radiotki oli ihan skeidaa, hyvä idea, mutta varmaa joku 15min edestä juttua enclave radiolla? Alko heti ensimmäisen tunnin jälkeen nimittäin kuulemaan jatkuvasti samoja fraaseja.

Oispa vaan tehny perinteiseen malliin Fallout 3:n :(

Minullakin alkoi usko loppua alun jälkeen kun tuntui että peli alkaa toistaa itseään jatkuvasti. Mutta nyt kun sai Megatonista kämpän ja olen kolunnut lähialueilta jonkin verran (eikä aikomustakaan lähteä etsimään sitä omaa isää vähään aikaan, sen verran monta rautaa tulessa), se vaan osaa koukuttaa melkein yhtä kovaa kuin Fallout 2. Sellaisen mielikuvan olen saanut, etteivät kolmosen parhaat puolet ole samoja kuin aikaisemmissa, mutta eivät ne huonotkaan puolet ole samoja kuin aikaisemmissa. Kolmoseen pitää suhtautua vähän eri tavalla.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Noh, jos tänne kirjoittelisi omatkin kokemukset vajaan 60 tunnin pelaamisen jälkeen.

Itse tosiaan olen näissä peleissä sellainen keräilijä että käyn ihan varmasti joka kolkan läpi etten missaa mitään, ja siinähän sitä aikaa sitten meneekin. Oikein paljon plussaa laajasta pelimaailmasta ja erinäköisistä paikoista. Vielä ei ole joka kolkkaa koluttu, mutta ehkä jossain vaiheessa.

Peli kyllä vakuutti grafiikallaan ja ulkona piirtoetäisyys oli oikein miellyttävä. Silloin tällöin hieman tippui FPS, mutta sen sulatti ongelmitta. Peli myös mahdollisti oikein kivasti roolipelaamista, eli kun oli omassa päässään pohtinut hahmolleen luonteen niin sitä sai pääasiassa toteutettua juuri niin kuin halusi. Eli kun ensimmäinen kiltti hahmoni osoittautui todella tylsäksi muutaman tunnin jälkeen niin uudelleen luotu fiksu, karismaattinen ja julmetun kusipää ja ilkeä aasialaistyttönen olikin jo sitten oikein hauska ;) Surutta jengiä vaan hengiltä jos oli pientäkin syytä tai rahaa tarjottiin.

Ampumisessa eniten häiritsi kulmikkaasti liikkuvat viholliset. Jos maassa oli jotain korkeuseroja, tai vaikkapa sanomalehti mytyssä, hahmot pomppivat ylösalas niin että (päähän) tähtäämisestä ei tule mitään ilman VATSia.

Pikkuhiljaa pelasin questejä tehden ja välillä edeten ja paikkoja tutkiskellen ja seikkaillen. Sitten alkoikin tulla ongelmia ruudunpäivityksen kanssa. Peli rupesi muuttumaan enemmän ja enemmän diashowksi ja se ei enää riippunut mitenkään siitä missä päin oli tai mitä teki. Ongelma menee kokoajan pahemmaksi ja tällä hetkellä jos sitä pelaa niin saan muutaman ruudun sekunnissa katseltavaksi.
Sitten kaiken kukkuraksi huomaan yhtäkkiä että jostain vihollisista en saa expaa ollenkaan. No eihän se siitä johtunu vaan levelikatto iski vastaan. Tämä laski motivaation peliä kohtaan täysin, en tiedä oliko jossain varotettu että levelikatto on lvl20, mutta itselleni se tuli täytenä yllätyksenä. Nyt en siis saa kaikkia niitä taitoja joita olin kaavaillut ja ketuttaa. Heitin vaikeustason very easylle kun ei enää taistelut kiinnosta pätkän vertaa ja kuolemiset vielä vähemmän, ja koitan nyt jotenkin jaksaa puurtaa pelin pääjuonen loppuun. No sekin sitten tyssäsi kun tämä iso robotti, mikä lie Liberty, tarttui kiinni lyhtypylvääseen eikä osannut sitä ohittaa tai pystynyt kävelemään läpi. Siinä sitten tuijottelin sitä muutama freimiä sekunnissa epätodellinen itku silmäkulmassa kun se robotti vain kävelee paikallaan eikä peli etene mihinkään.

Yhteenvetona, aluksi olin oikein innoissani tästä ja annoin täyden mahdollisuuden pelille ihastuttaa. Eläydyin hahmooni parhaani mukaan ja innoissani kiertelin paikkoja ja ihmettelin maailman menoa. Lopuksi sitten peli kampittaa, hakkaa lapiolla ja oksentaa päälle. Ottaa niin paljon päähän. En pysty lupaamaan että pelaisin tämän läpi, mutta ehkä joskus. Tässä vaiheessa kuitenkin sanon että arvosana menee kiroilun puolelle.

Niin ja jos joku sanoo että ei saa rankaista kun ei noi varmastikaan ole yleisiä ongelmia, niin sen takia myös muut voivat kirjottaa omat fiiliksensä. Itse melkeinpä vihaan tätä peliä tällä hetkellä. Buginen peli, fiilikset nollissa -> nolla pistettä.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

kuinka monta eri tallennusta sulla on?
huomasin itsekkin että välillä peli veti diashowksi.
tallensin joka kerta eri slottiin joten tallennuksia oli joku 400kpl.
poistin kaikki paitsi uusimman ja taas peli pyöri sulavasti.

tämä kylläkin boxilla mutta kannattaa kokeilla jos sama tilanne.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

kuinka monta eri tallennusta sulla on?
poistin kaikki paitsi uusimman ja taas peli pyöri sulavasti.

Voisin kuvitella että joku parikymmentä tallennusta löytyisi, mutta täytyy kokeilla kun pelaan seuraavan kerran. Kiitos!
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

No niin, vihdoin platinumi hommattu! Täytyy kyllä sanoa että pelikokemus on ollut aivan uskomaton! Fallout 3:sen maailma vaan vetää mukaansa ja tuntuu niin elävältä että päätin hankkia tuon platinum-trophyn ja sieltä se nyt tuli! Eniten tässä pelissä olen pitänyt siitä että tehtäviä on vain 30, joka kuulostaa pieneltä summalta mutta ne eivät ole sellaisia normi japsi, itseään toistavia,roolipeli tehtäviä että tapa 10 peuraa ja tule takaisin tai hae joku tavara ja tuo se minulle. Jokainen tehtävä on erilainen! Ja kaikenlisäksi ne ovat vieläpä yleensä melko pitkiä ja joissain on kunnon juoni. Enpä nyt hehkuta tätä sen enempää mutta mahtava peli!
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Itselläni peli ei enää antanut tallentaa ollenkaan, ja pelitunteja oli kertynyt jo ihan mukavasti. Netistä etsiskelin ohjeita, ja kokeilin vähän kaikenlaista, mutta silti save-nappula pysyi harmaana.
Tästä kyrsiintyneenä sitten meni peli vaihtoon enkä ole pahemmin kaipaillut.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Montako kertaa olette pelanneet hahmon level 20 saakka? Teittekö kaikki sivu. ja maintehtävät?
Itse oon vaan kerran evil characterina pelannu level 20 saakka. Oli tarkoitus olla hyvä, mutta tuli pöllittyä niin paljon ym :D

Koko mainstory tehty, mutta ei niitä sivutehtäviä oikeen. Jotkut jotenkin "jumannu", eli kohdetta ei näy kartalla eikä ohjeita löydy ym. Kaikkia paikkojakaan ei ole edes tutkittu.

Koitin tuota tuossa eilen, enkä enää saanut sitä samaa intoa tuota pelatessani. Mutta olihan tuo ehkä paras single player ever, sillon kun sain sen jouluna ja pelasin läpi.
 
Ylös Bottom