Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [PS3]

Vastaus: Fallout 3 [PS3]

no nyt se charon ei oo enää jumissa. piti mennä baarin puoleisesta ovesta sisään ja toisesta ovesta ulos niin silloin kuulu laukaus :) häät jumittaa edelleen äijä on istunut kappelissa jo kaks kuukautta putkeen :D löytyykö ne pitt osassa kadonneet tavarat jostain tai saisko jostain uuden geo mapperin? onkos joku päässyt tonne capitol buildingiin mulla tilttaa peli aina siinä portailla?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

no nyt se charon ei oo enää jumissa. piti mennä baarin puoleisesta ovesta sisään ja toisesta ovesta ulos niin silloin kuulu laukaus :) häät jumittaa edelleen äijä on istunut kappelissa jo kaks kuukautta putkeen :D löytyykö ne pitt osassa kadonneet tavarat jostain tai saisko jostain uuden geo mapperin? onkos joku päässyt tonne capitol buildingiin mulla tilttaa peli aina siinä portailla?
pitt: ne romut sai takas kun tappo "kuopassa" 3-vastustajaryhmää ja pääs sen pomon juttusille (en muista tehtävän nimee) siihen huoneeseen mistä tappeluareenalle mentiin tulee footlocker missä tavarat on..
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Fallout 3:n tavallaan missasin kokonaan. En ole mikään RPG-pelien suurin ystävä, koska mitkään "questit" ja "örkit" ei sinänsä kiinnosta. Mutta tämähän on kuitenkin ihan FPS-RPG, joten voisi jopa kiinnostaakkin. Pidän myös paljon goresta, ja onhan peliä kehuttu jopa vuoden 2008 parhaaksi peliksi. Joten tänään lähtee Game of the Year Edition tilaukseen n. 30 euron hintaan. :)

EDIT: Meinasin tolla "missasin tavallaan", kun köhwaretinköh ko. pelin veljelle ja itekkin pelasin sen verran että pääsin luukusta ulos. Siihen se sitten jäi. ;0
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

GOTY tulee saaman päivityksen. Ainakin Kanadassa, luin tuosta Bethesdan foorumeilta (yksi Bethesdan työntekijä oli vastannut) Päivitys tulee korjaamaan vanhojen tallennusten toimivuutta GOTY:ssa.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Eks ton veden pitäis olla puhdistunu läpipeluun jälkee oon latanu broken steelin ja vetäny läpi sen ja siit vedest saa vielki radiationii. Vai pitääkö sen veden ees puhdistuu?:confused:
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Eks ton veden pitäis olla puhdistunu läpipeluun jälkee oon latanu broken steelin ja vetäny läpi sen ja siit vedest saa vielki radiationii. Vai pitääkö sen veden ees puhdistuu?:confused:

Dirty water on edelleen sitä itteään. Aqua Pura on taas sitä "uutta" puhdasta vettä.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Tilasin FO3 GOTY version Play.comista.

Nyt vain kuumeisesti odotellaan, että postiluukkuun tulee täytettä.

Olen monesta paikasta lukenut FO3 GOTY version bugisuudesta. Te jotka omistatte pelin, mitä mieltä olette, kannattaako odotella bugipäivityksiä ennen kuin alkaa tahkoamaan peliä ihan tosissaan?

Jotain bugipäivitystä on kuulemma tulossa?





...ja sitten vielä morjesta vaan kaikille. Tässä oli meikäläisen ensimmäinen viesti tällä foorumilla.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Olen monesta paikasta lukenut FO3 GOTY version bugisuudesta. Te jotka omistatte pelin, mitä mieltä olette, kannattaako odotella bugipäivityksiä ennen kuin alkaa tahkoamaan peliä ihan tosissaan?

Jotain bugipäivitystä on kuulemma tulossa?
No älä nyt minkään päivityksen takia lykkää peli-iloasi, ei ne bugit nyt niin pahoja ole että pitäisi alkaa pelaamaan vasta kun ne on korjattu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Porukat näyttää kovin tilaavan tätä gotya netistä, et onko toi viel saapunu edes liikkeisiin. Vai onko se hinta mikä pistää tilaamaan netistä?
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Porukat näyttää kovin tilaavan tätä gotya netistä, et onko toi viel saapunu edes liikkeisiin. Vai onko se hinta mikä pistää tilaamaan netistä?

Hinnan takia tilasin, kun sen 30e maksaa monessaki paikkaa... Kodin Ykkösessä tais peliä olla jo hyllyssä ja hintalappuna oli 59e (ja vieressä oli normi Fallout 3 69e ;D).
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Tulipas itsekkin ostettua tämä kun 18,90€ maksoi uutena, ensimmäinen roolipeli joka vetää täysillä mukaansa. En tiennyt kuitenkaan että tähän on jotain lisä paketteja tai erikoispainos saatavana, elikkä kannattaisiko nämä lisäpaketit ostaa tähän heti kun peli on vielä alussa eli jatkuuko tarina jotenkin yhtenäisesti näiden lisä pakettien kanssa vai onko se ihan sama kun vetäisi pelin ensin läpi normaalisti ja sitten nuo lisä pelipaketit ostaisi storesta.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Tulipas itsekkin ostettua tämä kun 18,90€ maksoi uutena, ensimmäinen roolipeli joka vetää täysillä mukaansa. En tiennyt kuitenkaan että tähän on jotain lisä paketteja tai erikoispainos saatavana, elikkä kannattaisiko nämä lisäpaketit ostaa tähän heti kun peli on vielä alussa eli jatkuuko tarina jotenkin yhtenäisesti näiden lisä pakettien kanssa vai onko se ihan sama kun vetäisi pelin ensin läpi normaalisti ja sitten nuo lisä pelipaketit ostaisi storesta.

Ainoastaan broken steel lisäri jatkaa itse päätarinaa lopun jälkeen,muut ovat sitten lisäherkkua.

Nuo lisärit voi tietenkin ostaa silloin kun haluaa,ja pelata kun haluaa,ei siis mitään ihmeempää rajaa niissä.Paitsi tuo broken steel lisäri,siihen ei pääse käsiksi kuin vasta itse pääpelin pelattua läpi.Broken steel lisää leveli kattoa 30:neen.Kuitenkin,noihin lisäreihin kannattaa suhtautua varauksella.Osa niistä bugittaa jonkin verran (tilttausta välillä,nykimistä ja muuta),ainakin suoraan storesta ostetut.Mitään päivitystä ei ole kuulunut myöskään,joten ei mitään hajua korjaako bethesda niitä?

Mutta jos ne lisärit kiinnostaa paljon,voi niitä kyllä suositella tuolla pienellä varauksella.On ne ihan mukava lisä peliin.Bugit vain ärsyttävät juuri pleikka versioissa.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Ok, taidan jättää vielä odottelemaan nuo tuonne storen puolelle jos on bugisia ja onhan nuilla hintaakin n 10€/kpl, jos tuossa taas joskus tulee jokin special offer tuonne niinkuin moneen muuhunkin on tullut niin ostan sitten, ihan hyvä pelihän se on tällaisenaankin.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Iloisia uutisia niille, jotka menivät ostamaan Fallout 3:n GOTY-painoksesta nk. kanadalaisen version (tuotekoodi BLUS-30455): perusversion savetuksien käytön mahdollistava päivitys on julkaistu.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Olen ajatellut hankkia tämän pelin, game of the year editionina.
Olen kuullut että niissä lisäosissa on ps3:lla aika paljon jäätymisongelmia.

Kysymys kuuluu: onko GOTY-versiossa samoja ongelmia, kun erillissä lisäosissa? Onko tullut korjaavaa päivitystä? Häiritseekö jäätymiset kuinka paljon?

Kiitos etukäteen.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Olen ajatellut hankkia tämän pelin, game of the year editionina.
Olen kuullut että niissä lisäosissa on ps3:lla aika paljon jäätymisongelmia.

Kysymys kuuluu: onko GOTY-versiossa samoja ongelmia, kun erillissä lisäosissa? Onko tullut korjaavaa päivitystä? Häiritseekö jäätymiset kuinka paljon?

Kiitos etukäteen.
Ei ole korjaavaa päivitystä ja GOTY jäätyy ihan samalla tavalla kuin alkuperäinenkin, eli lisäosien ongelma se ei ole. Tuntuu olevan enempi pelin kestosta kiinni, eli alku (10-20 tuntia) sujuu varsin jouhevasti mutta mitä pidemmälle pelaa ja maisemaa kartoittaa, sen varmemmin alkaa jumimaan. Todella harvoin sisätiloissa mutta isossa pahassa avoimessa wastelandissa sitten sitäkin useammin.

Häiritsevyys alkaa nollasta, oireilee varoittavana nykimisenä ja hidasteluna, jonka havaitessaan on parempi lopettaa liikehdintä siihen paikkaan, tallentaa peli ja startata se uudelleen, koska todennäköisesti kaatuu moisesta noin 5-15 minuutin sisään. Jos koko päivän tuota mättää niin pari kolme kertaa voi boottaamiseen varautua.

Häirtseekö? Kyllä. Häiritseekö liikaa? Ei. Ei mulla vaan tollasta? Omastani puhunkin.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Häiritsevyys alkaa nollasta, oireilee varoittavana nykimisenä ja hidasteluna, jonka havaitessaan on parempi lopettaa liikehdintä siihen paikkaan, tallentaa peli ja startata se uudelleen, koska todennäköisesti kaatuu moisesta noin 5-15 minuutin sisään. Jos koko päivän tuota mättää niin pari kolme kertaa voi boottaamiseen varautua.

Mulla jymähti aikoinaan muutaman kerran täysin varoittamatta ja ei auttanut kuin buutata koko konsoli. Tullut sanottua jo aiemmin, mutta kannattaa savettaa usein ja eri paikoille.

Täältä ( Bethesda Game Studios Forums -> Fallout 3 - Hardware and Software Issues ) voi seurata mahd. uusia bugi-päivityksiä, mutta näyttää ettei sellaisia ole näköpiirissä.. Mutta kukapa tietää.
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Outoa kun porukka tuntuu valittavan paljon jäätymisistä jne. Itselläni taisi kerran vain bugata tuossa original versiossa story moden aikana.

Syy: Jäin jumiin kallion "sisään". :)
 
Vastaus: Fallout 3 [PS3]

Itseäni kovasti kiinnostaisi tämä peli. Minulla on myös keskitason pc, mutta pelaaminen on pleikalla vaan selkeästi mukavampaa. Esimerkiksi Oblivionista pidin pleikalla enemmän, vaikka se oli minulla myös puuceellä kaikkinaisine modeineen. Eli, onko nuo ongelmat tosiaan sitä luokkaa että peli kannattaa hommata pc:lle vaikka paljon mieluummin pleikalla pelaisi? Onko tämä huonompi ja bugisempi konversio kuin Oblivion oli?
 
Ylös Bottom