Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kättä pystyyn, jos joku kuvittelee olevansa minua PAHEMPI Falloutissa! Olen tällä hetkellä Very Evil.

(Ei juonispoilausta)
Tapoin esimerkiksi "eräässä" tornissa jokaikisen ihimisen, jonka löysin. Pääosin naisia, aseettomia miehiä, lääkäri, baarimikkoja/myyjiä ja tietysti myös vartioita. Lisäksi varastanut olen valtavasti tavaraa. Myöskin, räjäytettyäni sen yhden jutun, josta Karma myös laskee, tapoin vielä toimeksiantajanikin.. Eli kaikkia, niin hyviä kuin pahojakin, kustaan silmään ja lopuksi tapetaan, se on motto ensimmäisellä läpipeluukerralla. Toisella kerralla tarkoitus on sitten olle Very Very, VERY Good.

Nyt joku 6h pelattu. Kyllähän tämä vaan Oblivionilta tuntuu! Vaan on hyvä peli, ei siitä pääse mihinkään. :)

Kättä pystyyn, jos joku kuvittelee olevansa minua PAHEMPI Falloutissa! Olen tällä hetkellä Very Evil.

Täällä nousee käsi :D
Olen tappanut ja ryöstänyt kaikki kauppiaat, ja sen ''erään'' tornin omistajan myös laittanut kylmäksi.
Tosin nyt ehkä kaduttaa vähän nämä valinnat, koska erämaassa tulee joskus 3 jätkää joille maksetaan jos irroittavat minun pään :o

No toisella peli kerralla sitten eri valinnoilla. :)

11h takana. tällä hetkellä very good. Tosin kohta saattaa laskea hiukan kun suunitelmissa on lähettää eräs kaupunki pois kartalta ydinpommin avustuksella.

Ai että tuo roskatykki on kätevä ase, ei ammukset ainakaan lopu kesken, kun voi ammuskella mm. rautakattiloita, ruohonleikkurin teriä ja tyhjiä Nuka-Cola pulloja. :D

Täällä nousee käsi :D
Olen tappanut ja ryöstänyt kaikki kauppiaat, ja sen ''erään'' tornin omistajan myös laittanut kylmäksi.
Tosin nyt ehkä kaduttaa vähän nämä valinnat, koska erämaassa tulee joskus 3 jätkää joille maksetaan jos irroittavat minun pään :o

No toisella peli kerralla sitten eri valinnoilla. :)

No eipä ole helppoa olla hyväkään;
Itselläni on myös annettu palkkio päästäni, koska megatonissa kerroin sheriffille sen erään herran suunnitelmista räjäyttää pommi. Nyt niitä perkeleen onnenonkijoita tulee aika ajoin vastaan

Parhaita löytämiänne aseita so far? Omia:

Assault Rifle, Chinese Assault Rifle, Hunting Rifle, Frag Grenade, Flamer, Missile Launcher, Combat Shotgun, Sniper Rifle, Submachine Gun ...

Parhaita löytämiänne aseita so far? Omia:

Assault Rifle, Chinese Assault Rifle, Hunting Rifle, Frag Grenade, Flamer, Missile Launcher, Combat Shotgun, Sniper Rifle, Submachine Gun ...

Samat kuin nuo ja lisäksi:
Rock-It Launcher, Minigun, Scoped .44 Magnum ja Fat Boy!!

Onko joku vaultista lähettänny ne palkkamurhaajat? Mielestäni se puhui että joku vaultista tahtosi nähdä minut mielellään kuolleena.

mun mielest ne saattais olla sun perässä mikäli tuhosit megatonin tai pelastit sen.

Jotenki se tappoviesti huoku Mr Burkea ku säästin megatonin. "It looks like we have ourselfs a holier than thou to be taken care of" tai jotain sinnepäin siin luki

Itseasiassa asia taisi olla silleen, että joku on pistänyt sen takia palkkamurhaajia perään koska pelaaja on tullut vaultista. Tämä tuntuu olevan jokseenkin yleistä tietoa koska esimerkiksi Three dog höpäjää tästä radioaalloillaan.

Voisko joku kertoa mikä sen radioaktiivisuuden tarkoitus on siinä? Siis meinaan se kun siitä lukee aina joka ruoassa mitä syö ja muissa. Menettääkö siinä energiaa vai hidastaako vai mitä se tekee?

Voisko joku kertoa mikä sen radioaktiivisuuden tarkoitus on siinä? Siis meinaan se kun siitä lukee aina joka ruoassa mitä syö ja muissa. Menettääkö siinä energiaa vai hidastaako vai mitä se tekee?

Statuksesta näkee paljonko radioaktiivisuutta kehosta löytyy yhteensä ja manuaalissa on kerrottu paljonko tarvitaan mihinkin haitta vaikutuksiin. 1000 kun tulee mittariin niin lähtee henki.

repesin :D

spoilaamatta tehtävää, Arefussa kun sitten juttelee jälkikäteen se yksi vähän sekasin oleva neitonen päättää palkita pelaajan sen kuuluisilla pipareilla tai jollain, sitten alhaalla lukee "you received tincan" vitsi on siinä että kaikki kurjuus on käynyt varmaan päälle liikaa ja on sulkeutunu omaan maailmaan jossa ruoho on vihreää ja lapset leikkivät iloisesti järvellä

rofl

mun mielestä toi peli o aivan loistava, kun siihen pääsee sisään alkaa huomaamaan niitä pieniä juttuja ja "ihmisten" kurjuutta. tunnelma on ehdottomasti kohdallaan :) eksyin vault 106:seen ja oli muute kohtuu tunnelmallinen paikka. hyvä että noissa "dungeoneissa" on tuollaista uniikkia designia eikä ole pahemmin copy/pastea enää.

jokaisessa paikassa on se oma historia, ja mielestäni se imaisee mukaansa paremmin kuin esim oblin tusina tyrmät joissa ei oikeastaan ollut mitään järkeä, ne vaan oli siellä

mutta tässä on aina mielenkiintosta mennä johonkin paikkaan ja lukea esim tietokoneista mitä siellä on tapahtunut jne :)

Lähinpä kans vähä vaeltaa ja ihmettelin että mitä noi raiderit nyt tuol mesoo ja huutaa, sit ku pääsen vähän lähemmäs ni yks raideri kirjaimellisesti lentää mua kohti (öh kahdessa osassa) ja mikäs sieltä tulee mukana ? ai ihana deathclaw ... RUN AWA-- AAARRRGH ! päräyttävän näkönen muute

Tosiaan iso käsi kehittäjille että ovat tehneet mielenkiintoisen pelin. Asiasta kertoo se, että yli 11h takana enkä ole tehnyt yhtään mainquostia eteenpäi sitten vaultista ulospääsyn jälkeen. Järisyttävää.

Statuksesta näkee paljonko radioaktiivisuutta kehosta löytyy yhteensä ja manuaalissa on kerrottu paljonko tarvitaan mihinkin haitta vaikutuksiin. 1000 kun tulee mittariin niin lähtee henki.

Mitä se tarkoittaa, kun esim. liikkuu joillakin alueilla, kun lukee punaisella "2 Rad / sec" ? Joka sekunti siihen tuhanteen asti tulee 2 radia? :eek:

Taisipa tulla minuakin jo palkkatappajat hakemaan. Jotain "Talon Merc" -tyyppejä. Eivät sanoneet sanakaan, vaan yhtäkkiä ollessani vanhassa talossa ulkopuolelta avattiin konetuli. Sitten, kun annoin takaisin, koittivat vielä henkihievereissään pötkiä pakoon. Pakomatka tyssäsi lyhyeen; sniperilla napsin kaverukset pois päiviltä. :)

Mites noiden tietokoneiden hakkerointi toimii?
En ole yhtään saanut hakkeroitua sen 15h pelaamisen jälkeen...

Mitä se tarkoittaa, kun esim. liikkuu joillakin alueilla, kun lukee punaisella "2 Rad / sec" ? Joka sekunti siihen tuhanteen asti tulee 2 radia? :eek:

Näinpä juuri, mutta säteilyn saa kuitenkin nollattua RadAway-lääkkeillä tai käymällä klinikalla(löytyy esim. Megatonista) tohtorin sormeiltavana. Melko kauan saat kuitenkin lammessa uiskennella ennen kuin tuo säteily muuttuu tappavaksi.

Aivan ilman sivuvaikutuksia ei suuresta säteilystä kuitenkaan selviä. Tästä esimerkkinä oman Vault Dwellerini joka kärsittyään huomattavasta määrästä säteilyä menetti vasemmasta jalasta kaikki varpaansa. Taisi olla vain status oire(ulkonäkööni tai hahmoni toimintoon se ei ainakaan ole vaikuttanut), mutta oire kuitenkin. :D

Mites noiden tietokoneiden hakkerointi toimii?
En ole yhtään saanut hakkeroitua sen 15h pelaamisen jälkeen...

Siinä näytössä näkyy paljon merkkejä, joiden joukossa on sanoja. Joku niistä järkevistä sanoista on salasana. Kun valitset niistä väärän, näet, monta siinä väärässä salasanassa on samoja kirjaimia kuin oikeassa (esim. 2/7). Ja vähintään neljä yritystä on valita oikea salasana. Understood? :p
Lisäohjeita manuaalin sivulla 35, "Hacking".

Näinpä juuri, mutta säteilyn saa kuitenkin nollattua RadAway-lääkkeillä tai käymällä klinikalla(löytyy esim. Megatonista) tohtorin sormeiltavana. Melko kauan saat kuitenkin lammessa uiskennella ennen kuin tuo säteily muuttuu tappavaksi.

Aivan ilman sivuvaikutuksia ei suuresta säteilystä kuitenkaan selviä. Tästä esimerkkinä oman Vault Dwellerini joka kärsittyään huomattavasta määrästä säteilyä menetti vasemmasta jalasta kaikki varpaansa. Taisi olla vain status oire(ulkonäkööni tai hahmoni toimintoon se ei ainakaan ole vaikuttanut), mutta oire kuitenkin. :D

Niin siis, tulee 2 radia sekunnissa sillä rad-alueella ollessa? Ei enää sen jälkeen, kun on lähtenyt esim. lammikosta?

Kummasti pakko pukata spoilereita tai sen suuntaisia tänne minkä ehtii. Tämä sen perusteella mitä väkisin nyt näin(valitettavasti) muiden teksteistä. Ihmettelen edelleen ettei voi peliä kommentoida kertomatta mitä kaikkea omalle hahmolle on käynyt ja todella tarkasti vielä...

Itse pitää todeta, että peli on todella hyvä. Se miksi tykkään pelistä ehkä eniten on se, että pelissä oikeasti tulee "automaattisesti" vaelleltua ympäriinsä, tutkien ympäristöä ihmeissään ja tietäen mitä odottaa. Taistelu on toteutettu hyvin sekä ilman pysäytystä, että sen kanssa. Hyvin on myös oltu uskollisia vanhoille Fallouteille, samalla vieden peli nykyaikaan.

Ainoat miinukset toistaiseksi hiukan valjuista grafiikoista paikoittain(luolissa), kuin myös hahmomalleissa/animaatiossa ja hiukan liian epäselvissä taustoissa kauempana. Kuitenkin pääosin nämäkin ovat hyvää tasoa ja muuten sitten peli onkin täyttä timanttia.

Ylös Bottom