Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3 [X360]

Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Nurkissa on paloportaikkojen ovia mistä pääsee.

Mitä muuten local map sitten sanoo jos laitat waypointin vaikka Megatoniin - ilmestyykö johonkin kohtaan nuolta?

P.S. Statesman hotelli liitty erääseen questiin jonka saa Underworldista. Tosin Falloutille uskollisena tuon varmaan pystyy tekemään "perse edellä puuhun" -metodillakin, eli ensin menemällä Hotellille... :D


Joo tota, oon ettiny 3,5h uloskäyntiä mut mun täytyisi glitsata.

Local mappi näyttää sinne ylös, josta hyppäsin alas, jonne ei pääse ilman jonkin näköstä superhyppyä tai ihan glitsiä.

Joo ja pers puutä päin, perkele. En mä mitään questiä sieltä tainnu saada..menin ettiin Beharia (Behemoth). Tulin jostain Old Lady Hospitalista ja kun tykkään tutkia, menin sinne prkl Valtiomiehen hotelliin ja sinne jäin.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Noniin, nyt on simulaatiopodiin istumista vailla että Operaatio Anchorage lähtee käyntiin. Oli mukavan tiivis alkuasetelma kun ne outcastit löytää. Odotettavissa mukavaa vaihtelua lumisissa maisemissa, ja puhdas action sopii enemmän kuin hyvin
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Juonen kannalta olematon spoileri!
Olin juuri Underworldissa, eräässä putiikissa/majapaikassa. Tiskin takana seisovalla pukumiesghoulilla oli huoneen toisessa nurkassa henkivartija Charon, karunoloinen ghoul combat shotguneineen päivineen. Tarjosin pukumiehelle 1000 capsia Charonin palveluksista, ja niin hänestä tuli henkivartijani. Ilmoitin Charonille tämän tekevän tästedes mitä minä käsken. Tämä totesi: "Hoidan vielä yhden asian, odota tässä." Charon käveli rauhallisesti tiskin taakse pukughoulin, entisen pomonsa luokse. "Tulitko sanomaan hyvästit?" Charon vastasi: "Kyllä", ja mäjäytti yhtäkkiä haulikolla pään irti ex-pomolta. Sekuntia ei ehtinyt kulua, kun haulikko jo oli selässä ja heti Charon totesi "Let's go." Tyhjensin nopeasti pukuäijän taskut ja kassakaapit, ja sitten mentiin.
Nyt olen pari tuntia operoinut Charonin kanssa, ja on muuten kova jätkä! Todella tehokas apuri pinteessä kuin pinteessä!

Minä sitten rakastan Fallout 3:n huumoria!! :)
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Minä sitten rakastan Fallout 3:n huumoria!! :)
Mulla oli tuo kaveri mukana suurimman osan pelistä - tehokas heppu. Ja vielä kun laittaa sille Power Armorin päälle, niin on aika ilkeen näkönen (varsinkin vastapuolen Tesla Armorin kanssa).

Ja tuolle kun hakee kaveriksi vaikka sen Brotherhood naisen, niin saakin itse melkein vetää elbaa taisteluiden ajan... :D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

tänään tuli toisella hahmolla vedettyä lisäri läpi ja samalla glitchattua ne simun aseet ihan oikeaan maailmaan.

nyt on mukana sitten erittäin kestävät sniper, combat shotgun ja 10mm sub-machine gun.
raketin heittimen jätin kassakaappiin.

tässä ohjeet miten ne kamat saa sieltä pihalle.
First and foremost, you NEED to not have entered the simulation. This requires a bit of setup before you even enter it.

To start, you need to kill one of the outcasts (preferably one of the unnamed ones). If you don't want everyone to attack you, then use the Mesmetron and hope that it causes one of them to go berserk. You can then kill them with no consquence whatsoever.

Next, activate the simulation pod to open it. DO NOT get into the pod. Using the grab button, move the corpse up onto the chair. You want it positioned so that, when you sit down, you will be looking right at the body and can access it as a container while looking at it. This may take a few tries to get right; sitting on top of it won't cause it to move, but the pod closing as the simulation starts may shift it around. So move the body, save, and then sit in the pod to see the results. If it moves too far away, then you need to reload until you get it positioned right. Please note that once you get in the simulation pod, you go into "cutscene mode", so your cursor will disappear and you won't be able to tell if it could be selected from your current viewpoint. If it's right in front of where the cursor should be, then it likely will be fine.

From there, play through the Operation: Anchorage simulation like normal. Collect as many items that you want to bring into the real world as you can. Many of the items are unique, retextured versions of old weapons, with VERY high health (so that they won't break for a very, very, long time). If you want a second suit of the winterized combat armor, kill the quartermaster after you've obtained your weapons from him (you can also obtain a second set of weapons by selecting a different weapon form, dropping all of your current weapons, and then talking to him to "trade"). Unlike the other bodies, he does not disappear once killed (although Sergeant Montgomery may attack you if he sees it - happened to me once). I don't know if it is possible to loot Chinese Uniforms (maybe by reverse pick-pocketing an enemy unawares, but the only thing to do that with is the Combat Armor, which was the whole point of coming up with this glitch).

Once you get to the end of the simulation, you will see a load screen before you reenter the real world. As it turns out, the inventory you have in the simulation is NOT removed until after you are back in the real world, and a few seconds AFTER you regain control of your character's functions. As soon as the black loading screen appears, start tapping A rapidly. Once the map loads and your vision goes white, if you push it fast enough, you will select the Brotherhood Outcast's corpse you left earlier, and activate it. From there, dump EVERYTHING from your inventory into the Outcast's corpse. Once you've done so, exit the inventory. The game will then remove whatever's left (if anything), and add your previous inventory back to your character. Once you exit the chair, loot the body of all of the items you just stored on it.

Congratulations; you now have several nigh indestructible toys to waltz around the Capital Wasteland with.

kohtuu nerokas löytö.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Tuli tuossa iltapäivällä lisäosa läpäistyä ja ihan "OK" - melkoinen putkijuoksu eikä oikeastaan pahemmin vastusta tason 20. hiippailijalle.

Koomisinta olivat kiinalaiset tarkka-ampujat jotka eivät huomanneet hahmoa 1 metrin päästä; sai sitten rauhassa ampua niitä ja siirtyä VATSiin lopettamaan homman kun tulivat näkyviin. Rynkyllä ja Gaussikiväärillä vetelin homman läpi, alun paria puukotusta lukuunottamatta (gaussinhan saa kun puhuu varustemestarin ympäri ;) ).

Toivoa saattaa että tulevat jatko-osat ovat parempia eikä pelkästään "OK".



Ja tuo "nerokas löytö" on ilmeisesti korjattu - ainakin tänään peliä ladatessa tuli pätsi ja kun pääsin läpi sen virtuaaliosan, niin B:tä painaessa ja inventaarioon mennessä ei sieltä löytynyt kuin omat kamat valmiina (heti painoin kun peli oli ladannut tukikohdan). Cheattia varten ei ollut ruumista odottamassa, mutta uteliaisuuttani halusin nähdä oliko VR kamat mukana vielä podiin takaisin tullessa.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Tuli tuossa ostettua nyt se lisäri ja olisi mukava mennä sinne kun olen n.10lvl kun olette kirjotelleet että ei pahemmin vastusta. Mutta radiossa sanotaan jotain "tulkaa, johonkin sector 5" mutta en nähnyt kartalla mitään uutta paikkaa tai miten pääsee pelaamaan lisä-osaa? Kiitos mahdollisista jelpeistä.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Tuli tuossa ostettua nyt se lisäri ja olisi mukava mennä sinne kun olen n.10lvl kun olette kirjotelleet että ei pahemmin vastusta. Mutta radiossa sanotaan jotain "tulkaa, johonkin sector 5" mutta en nähnyt kartalla mitään uutta paikkaa tai miten pääsee pelaamaan lisä-osaa? Kiitos mahdollisista jelpeistä.

Pip-boysta pitäisi löytyä radio-viesti, joka johdattaa oikeaan paikkaan. Tarkista sieltä. Voi olla että menee hetki, että signaali löytyy. Ite pyörin muistaakseni wastelandissa pari minuuttia, kunnes tuli ilmoitus uudesta radiosignaalista.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Heti kun sieltä tulee se radioviesti niin pitäisi tulla quest -listaankin tavaraa. Se valittuna löytyy Red Racer tehtaan vierestä paikka josta pääsee oikeaan suuntaan.


P.S. Jos joku on pelissä siinä vaiheessa että mukana on kaverina se älykäs ja ystävällinen supermutantti jonka pelastit, niin kannattaa jättää kaveri kotiin tai ainakin vähän matkan päähän itse lisäosan pääpaikasta - nimittäin eivät tulleet oikein juttuihin ne Outcastit ja niiden automaattitykit sen hepun kanssa ja piti, err... "uudelleenkouluttaa" niitä ennen kuin vein mutantin Megatoniin säilöön... :D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Perkele, kun turhauttaa.
Elikkäs oon jumissa tossa American Dream tehtävässä. Oon jutellu Edenin kanssa ja saanut sen suostuteltua lopettamaan Enclaven ja oon ottanut sen viruksen mukaan. Ongelmana on se, etten pääse siitä tokasta ovesta ulos. Siinä lukee vaan että "requires key". Avainta mulla ei oo. Onkohan kyseessä bugi??
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Perkele, kun turhauttaa.
Ongelmana on se, etten pääse siitä tokasta ovesta ulos. Siinä lukee vaan että "requires key". Avainta mulla ei oo. Onkohan kyseessä bugi??
Meinaatko sitä joka on...
... heti siinä "Eden" -tietokoneen konsolin edessä?

Kyllä sen pitäisi aueta sitten kun on puhunut Edenille ja ottanut siitä Edenin nenän edestä sen viruksen mukaan (se pitää ottaa, käyttää sitä tai ei). En muista pitikö Edenille puhua vielä sen jälkeen kun virus on kannossa - eli avaako se sitten vasta sen oven.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Ja tuo "nerokas löytö" on ilmeisesti korjattu.

ei sitä korjattu ole koska ei ainakaan minulle ole mitään päivitystä tullut sen jälkeen kun tuon olen tehnyt.
XO itse kyllä sai tänään päivityksen.

nyt on toisella hahmolla pelattu jo 30t ja levu 17.
kunhan se 20 tulee taas täyteen niin laitan tämänkin jäähylle.

ekalla hahmolla tuli hakattua 50t.
on tuo 20 lvl maksimi vaan niin naurettavan alhainen.
tosin eipä se haittaisi jos ei olisi tulossa sitä tasokaton nostoa.
nyt kun tietää että se maksimi nousee sinne 30:een niin ei todellakaan jaksa sen jälkeen pelata kun 20 levu tulee täyteen kun kaikki expa menee ns. hukkaan.

ja kyllä siitä se tietty fiilis puuttuu kun ei enää joka tapon jälkeen kuulu ka-ching:rolleyes:
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mulla oli tuo kaveri mukana suurimman osan pelistä - tehokas heppu. Ja vielä kun laittaa sille Power Armorin päälle, niin on aika ilkeen näkönen (varsinkin vastapuolen Tesla Armorin kanssa).

Todella tehokas heppu!
Mutta hei, miten voin laittaa äijälle jonkun armorin päälle? Voinko myös valita, mitä asetta Charon käyttää? Miten? :confused:
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Eikös se pistä sen armorin päälle, minkä sie annat sille? Aseen kanssa sama juttu.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Todella tehokas heppu!
Mutta hei, miten voin laittaa äijälle jonkun armorin päälle? Voinko myös valita, mitä asetta Charon käyttää? Miten? :confused:

Hmm... täytyy kai itsekin ruvata harkitsemaan kyseisen hepun palkkaamista. Olen ajatellut tässä aikaisemmin, että kaveri ei kuitenkaan ole tuon hintansa arvoinen. Ilmeisesti olin asiassa aika pahasti hakoteillä:D. Kuten tuossa yllä mainittiinkin, niin noita varusteita ja aseita voi tosiaan antaa noille omille tovereilleen. Toinen asia onkin se, että tajuaako AI- kaveri heittää kamat niskaan;).
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Hmm... täytyy kai itsekin ruvata harkitsemaan kyseisen hepun palkkaamista. Olen ajatellut tässä aikaisemmin, että kaveri ei kuitenkaan ole tuon hintansa arvoinen. Ilmeisesti olin asiassa aika pahasti hakoteillä:D. Kuten tuossa yllä mainittiinkin, niin noita varusteita ja aseita voi tosiaan antaa noille omille tovereilleen. Toinen asia onkin se, että tajuaako AI- kaveri heittää kamat niskaan;).

Siis juu, laittoi kyllä antamani armorin niskaan, mutta ase pysyi kyllä combat shotgunina, vaikka annoin Chinese Assault Riflen... :rolleyes:
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

voi olla että se combat shotgun oli paremmassa kunnossa sekä hitusen tehokkaampi kuin se assault rifle ?

itelläni ainaki toimi ihan niin että kun sain Butchin messiin ni annoin sille enclave powerarmorin sekä sen puukon tilalle pistoolin. ja hyvin osas käyttää sitä.

siin voi myös olla se että shotgun vois olla enemmän lähellä käytettävä ase, ja assault rifle keskimatkan ase, joten mitä jos charonille puhuessa käsket sen hyökätä kauempaa, jolloinka se voi ehkä ottaa sen rynkyn käyttöön.

butchilla testasin ja lähietäisyydellä se otti moran, ja kauempaa pistoolin.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Siis juu, laittoi kyllä antamani armorin niskaan, mutta ase pysyi kyllä combat shotgunina, vaikka annoin Chinese Assault Riflen... :rolleyes:
Tuntuvat olevan aseiden suhteen aika kranttuja - en saanut Charonia käyttämään oman haulikon ohella kuin sniper -kivääriä. Tosin sillä se veteli niin kaukaa mutantteja meidän perään että annoin pitää haulikkonsa - silläkin se osu huomattavasti kauemmas kuin itse osuisin hajonnan takia.


Brotherhood naikkosta en saanut käyttämään muuta kuin omaa laserpistooliaan; vaikka annoin nimetyn ja kokeilin antaa rakentinheitintä, jne.


Jos muuten haluaa elämästä mielenkiintoisen, niin sitten antaa noille kranaatteja. Jo alkaa paukkumaan mitä mielenkiintoisimmissa paikoissa - varsinkin jos itse olet lähellä... :D
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Kranttujapa hyvinkin! Aseita ei kelpuuta, mutta armorit sentään saan henkivartijalleni valita. Laitoin Charonin ylle nyt Prototype Medic Power Armorin; on muuten entistäkin tappavampi heppu. Ja äärimmäisen hankala tappaa!
Mitenkäs jos ottaisin siltä nuo ainaiset 20 shotgun shelliä pois ja antaisin jonkun aseen? No sitten arvatenkin alkaa leikkiä kapellimestaria veitsensä kanssa... :rolleyes:

Ainoat otukset, jotka todella voivat tappaa Charonin, ovat Deathclawit.
 
Vastaus: Fallout 3 (Xbox 360)

Mitenkäs jos ottaisin siltä nuo ainaiset 20 shotgun shelliä pois ja antaisin jonkun aseen? No sitten arvatenkin alkaa leikkiä kapellimestaria veitsensä kanssa... :rolleyes:
Ammuksiahan noille ei tarvitse käsittääkseni antaa. Tai ainakaan en huomannut että olisi koskaan kulunut inventaariosta muuta kuin stimpackeja (joita pidin aina 10 per kaveri kannossa).
 
Ylös Bottom