Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 3

Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

E3-messuilla kerrottiin juuri että Xbox saa TAAS yksinoikeus DLCtä. PS3 jää taas nurkkaan nuolemaan näppejään, damn..

MS osaa huonosti sijoittaa nuo rahansa. hyvä että näky tota Gameplay videota.. sain viimeinki päätöksen että en osta Fallout3:sta.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

E3-messuilla kerrottiin juuri että Xbox saa TAAS yksinoikeus DLCtä. PS3 jää taas nurkkaan nuolemaan näppejään, damn..

MInulle tuossa enemmän tuo liekkejä silmään se että jälleen peli julkaistaan keskeneräisenä.
Jos sitä sisältöä tai ideoita löytyy niin ne laitetaan peliin, eikä julkaista 10 lisäpakettina julkaisun jälkeen : /
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Mulla vaan odotukset kohos, koska RPG jota voi pelata kuin räiskintä-peliä kuulostaa hyvältä. Tietty ymmärrän kuinka vanhoja faneja pistää vituttaan nää uutiset..
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Mulla vaan odotukset kohos, koska RPG jota voi pelata kuin räiskintä-peliä kuulostaa hyvältä. Tietty ymmärrän kuinka vanhoja faneja pistää vituttaan nää uutiset..

Odotukset vähän turhhankin korkealla tällä hetkellä.

Ja minä en edes ymmärrä miten vanhoja faneja nämä hirveästi voisi vituttaa... olisiko porukka oikeasti toivonut muka lisää samaa vanhaa vähän paremmilla grafiikoila? Ilmeisesti... mutta itse ainakin toivotan muutoksen tervetulleeksi.

Nimimerkillä FO2 parhaillaan kierroksessa noin sadannen kerran (ja herätys töihin vajaan 4 tunnin päästä).
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

MInulle tuossa enemmän tuo liekkejä silmään se että jälleen peli julkaistaan keskeneräisenä.
Jos sitä sisältöä tai ideoita löytyy niin ne laitetaan peliin, eikä julkaista 10 lisäpakettina julkaisun jälkeen : /

Totta tämäkin. Mutta Bethesda on aina tunnettu noista lisä sisällöistä, enkä usko että sieltä kovin keskeneräistä raakiletta tulee koska peli on jo valmis ja se julkaistaan vasta kolmen kuukauden päästä - nyt touhu on vain hiomista ja korjailua. Itse tulen joka tapauksessa hommamaan pelin PS3:selle(edelleen vuoden odotetuin peli, MGS4:sen jälkeen) vaikka tuo boxi tuolla nurkassa pölyttyykin. Josta tulikin mieleen.. Onko muuten niin että peliä ei ole kertakaan esitelty PS3:sella? Tuntuu että se on aina boxissa pyörimässä kun sitä pelataan.

EDIT:
Tässä muuten uusin Traileri, näyttää kyllä niin hyvältä: http://www.gametrailers.com/player/36202.html Vosin hyvissä mielin nauttia vähän laskeutumaa saadakseni pelin nyt käsiini!
 
Vastaus: Fallout 3

Vaikka tuo pressitilaisuudessa esitetty pätkä olikin liian toimintapainotteista, on peli silti edelleen odotuslistan kärjessä. Mini-nuke oli varsin eeppinen ase. Bethesda todisti Shivering Islesilla, että heidän toimesta DLC on muutakin kuin hevoshaarniskoja, joten jotain hyvää on jätetty myös varastoon. Eiköhän tästä riitä taas hupia pitkäksi aikaa.
 
Vastaus: Fallout 3

Tuolla ei ollu oikeestaan tippakaan tekemistä vanhojen fallouttien kanssa, lukuunottamatta pipboyta, mutta silti vakuutti!

Näyttää mahtavalta. Pakko ostos.
 
Vastaus: Fallout 3

Siis onko oikeasti tuo isometrinen kuvakulma ainoa, joka ihmisille määrittelee Falloutin? Vai millä perusteella Pip on ainoa mitä pelillä on vanhan kanssa tekemistä?
 
Vastaus: Fallout 3

Hyvältä näyttää. Traileriin oli ainakin saatu Falloutille ominaista mustaa huumoria, mutta riittääkö tuota sitten läpi pelin? Retroileva ja 50-luvun kauhuilla pilailevat mainokset kantavat vain niin pitkälle, vaikka ihan hauskoja ovatkin. Eipä se peli välttämättä paskasta läpästä tuhoudu. Obli oli vaan dialogiltaan melko mitäänsanomaton.

Toiminta näytti hyvältä, graafisesti erittäin maukkaan näköinen ja VAT-systeemikin näytti melko toimivalta. Tosin tuo reaaliaikainen ammuskelu näytti melko kömpelöltä. Mulle tuli heti mieleen Oblin jousiammuskelu. Mutta en mä ainakaan koskaan Falloutteja ole toiminnan takia pelannut. Yleistunnelma näyttää olevan Bethillä hyvin hallussa, joten luottavaisin mielin odotan.

Edit: Kannattaa muuten pysäyttää traileri tuossa alussa, kun näkyy noita lehden otsikoita. "Chinese Forces Invade Alaska", "Development of Army Super Weapon Confirmed", "U.S to Annex Canada" jne.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Odotukset vähän turhhankin korkealla tällä hetkellä.

Ja minä en edes ymmärrä miten vanhoja faneja nämä hirveästi voisi vituttaa... olisiko porukka oikeasti toivonut muka lisää samaa vanhaa vähän paremmilla grafiikoila? Ilmeisesti... mutta itse ainakin toivotan muutoksen tervetulleeksi.
Valkyrie Chronicles on yksi peli, josta oltaisiin voitu ottaa jonkin verran mallia pelimekaniikkaa suunniteltaessa. Se olisi ollut hieman erilainen, mutta kuitenkin säilyttänyt Fallout 3:n suurin piirtein uskollisena myös vanhalle. Fallout 3:n räiskintä näyttää suoraan sanottuna paskalta tuossa pelivideossa. Maailma on muutenkin kovin aneemisen näköinen.

Ei, tuo ei näytä millään tasolla hyvältä, ei edes tekniseltä kantilta.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Valkyrie Chronicles on yksi peli, josta oltaisiin voitu ottaa jonkin verran mallia pelimekaniikkaa suunniteltaessa. Se olisi ollut hieman erilainen, mutta kuitenkin säilyttänyt Fallout 3:n suurin piirtein uskollisena myös vanhalle. Fallout 3:n räiskintä näyttää suoraan sanottuna paskalta tuossa pelivideossa. Maailma on muutenkin kovin aneemisen näköinen.

Ei, tuo ei näytä millään tasolla hyvältä, ei edes tekniseltä kantilta.

No helvetti, kai se maailma on aneeminen sodan jälkeen. Ei se kovin kaksinen ollut sillon FO1&2 aikoinakaan. Tuskin nuo aiemmat versiotkaan sillä pelimekaaniikalla/grafiikoilla kovin kauas kantoi. Se oli se tarina mikä niissä viehätti.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Tuli joskus aikoinaan fallout 2 pelattua kun kaikki sitä kovasti hypetti ja ihan hirveetä paskaahan se oli. En ymmärrä miten se on nostettu sellaselle jalustalle. Fallout 3 on taas ihan erilailla kiinnostanut alusta asti, varsinkiin kun Bethesda sitä tekee.
 
Vastaus: Fallout 3 [HYPE]

Valkyrie Chronicles on yksi peli, josta oltaisiin voitu ottaa jonkin verran mallia pelimekaniikkaa suunniteltaessa. Se olisi ollut hieman erilainen, mutta kuitenkin säilyttänyt Fallout 3:n suurin piirtein uskollisena myös vanhalle. Fallout 3:n räiskintä näyttää suoraan sanottuna paskalta tuossa pelivideossa. Maailma on muutenkin kovin aneemisen näköinen.

Ei, tuo ei näytä millään tasolla hyvältä, ei edes tekniseltä kantilta.
Juu, mieleen tuli Bethesdan 90-luvun yberpaskat Terminator pelit. *väristyksiä*

Mulle ois kyllä maistunut edelleen 2D-isometrinen kuvakulma. :o
 
Vastaus: Fallout 3

Jotenkin tuo silmistä kuvattu Fallout 3 ilman vuoropohjaisuutta ei tunnu sellaiselta pelitä jota haluaisin pelata,

vähän kuin tekis Diablo 3sen kuvattuna ensimmäisestä persoonasta,

joten väliin jää peli, ei vaan kiinnosta.

Taidan jatkaa Baldurs Gaten takomista cubella mielummin:)
 
Ylös Bottom