Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Mikä tehtävä mahtoi olla kyseessä? Mulla on nimittäin toi tekemättömien tehtävä lista paisunut sen verran pitkäksi, että olisi kiva tietää, mitkä tehtävät lähdetään tästä perkaamaan.

Kidnapping at greentop nursery.
Tavallaan oletettavaa että pitäs hoitaa nopeesti mutta kun aattelin että toimii kuten muutkin tehtävät..
 
Vastaus: Fallout 4

Kunpa se uusi korjauspäivitys tulisi pian. Sillä bugeja jotka haittaa pelin kulkua ärsyttää minua ihan suunnattomasti. Tänäänkin jouduin keskeyttämään päätehtävän bugin vuoksi..
 
Vastaus: Fallout 4

Tuli peli hommattua ja onhan tässä tekemistä ja opeteltavaa.. Rakentelua en oo vielä hirveästi testannu. Porukallekin tein sängyt taivasalle [emoji23] pitää vissiin seuraavaksi panostaa siihen.

Miten ihmeessä saan säteilyt pois mun hp palkista? Tuntuu helpommalta kuin 3, joka jäi kesken.

Mä oon keränny kaiken rojun kodin lähellä olevan mestan work benchiin, joten ei kai kukaan käy ryöstämässä kamojani? Käyn aina tutkimassa paikkoja ja täydellä "repulla" sit fast travelilla kotiin [emoji23]
 
Vastaus: Fallout 4

Myöhemmin radaway ongelman sekä monia muitakin ongelmia hoitaa melko alussa kun:

Saavut Diamond Cityyn, jossa lääkäri hoitaa maksua vasten radawayn sekä muita kuten alkoholiriippuvuutta ym. Antoi myös vinkin että joku kirurgi on jossain, jos joku siis kyhäs kasaan hätäisesti silmät kiinni jonkun ruman finnisen röllin voi ilmeisesti sitä naamaa myös muokata. Ite panostin sen verran aikaa jo heti alussa hahmon ulkonäköön ettei varmasti mikään alkais kaduttaa, joten toi on mulle se ja sama. Parturi löytyy myös, se on kyllä ihan tervetullutta mulle että voi välillä laittaa isompaa partaa naamaan ja vaihtaa hiustyyliä, täytyyhän sitä nyt jopa maailmanlopussa olla muotiasiat kunnossa.

Edit: Nyt vuorostaan itse kysyn, mites kun se hätäsignaali joka tuo niitä selviytyjiä paikalle tukikohtaan. Niin eilen ihmettelin että joku ihme ähkiminen alkoi niin menin sit alakertaa kattoo kuka ähkii ja puhkii, nii sinne olikin ihmisen sijasta tullut se kakspäinen lehmä. Aluks luulin et jotkut mörököllit hyökkää mut siinä se vaa löntysteli, sit luulin että se vaa eksyi mutta muutaman tunnin jälkee siinä se edelleen vaa löntysteli ja ähkii. Mietin vaan että mikä funktio sillä on? Pitääkö sille nyt jotain ruohoa alkaa kasvattaa vai onko se siinä vaa että pistän lihoiks jos nälkä yllättää? Noh eipä siinä, aattelin et eipä siitä nyt näyttäis mitää haittaa olevan niin antaa nyt toistaseks löntystää siinä rauhassa kunnes keksin mitä mä sille tekisin.
 
Vastaus: Fallout 4

Myöskin Mutant Hound Chops poistaa Radia 50 pistettä, noita voi itse valmistaa grillaamalla Mutant Hound Meatia.
Myöhemmin radaway ongelman sekä monia muitakin ongelmia hoitaa melko alussa kun:

Saavut Diamond Cityyn, jossa lääkäri hoitaa maksua vasten radawayn sekä muita kuten alkoholiriippuvuutta ym. Antoi myös vinkin että joku kirurgi on jossain, jos joku siis kyhäs kasaan hätäisesti silmät kiinni jonkun ruman finnisen röllin voi ilmeisesti sitä naamaa myös muokata. Ite panostin sen verran aikaa jo heti alussa hahmon ulkonäköön ettei varmasti mikään alkais kaduttaa, joten toi on mulle se ja sama. Parturi löytyy myös, se on kyllä ihan tervetullutta mulle että voi välillä laittaa isompaa partaa naamaan ja vaihtaa hiustyyliä, täytyyhän sitä nyt jopa maailmanlopussa olla muotiasiat kunnossa.

Se kirurgi on siinä samassa rakennuksessa kuin se lääkäri. Siellä on muutama uusi valikko myös mitä ei alun hahmon luonnissa ole, esim. saa likaa naamaan, kasvomaalauksia ja kasvo tatuointeja.

Sama kuin parturissa on uusia hiustyylejä mitä ei alussa saanut.
 
Vastaus: Fallout 4

Tein just sen Linna tehtävän,
mutta en pääse sitä läpi kun en ole mukamas tuhonnut kaikkia Mirelurksin munia vaikka en niitä enään mistään löydä. Sitten on kukaan saanut sitä sinkoo poimittua sieltä linnasta. Itse en saa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 4

a99511638c6e526cce01f2eb26f26e67.jpg


Pieni projekti on käynnissä kaiken muun tekemisen ohella. :) Hyvin tämän parissa saa kyllä kulumaan aikaa.
 
Vastaus: Fallout 4

a99511638c6e526cce01f2eb26f26e67.jpg


Pieni projekti on käynnissä kaiken muun tekemisen ohella. :) Hyvin tämän parissa saa kyllä kulumaan aikaa.

Noh, siinä alkaa olee jo ihan kiva "hökkeli" kasassa. Itellä samantyyppinen projekti menossa mutta ei läheskää noin paljon vielä valmista. Joten kysymys kuuluu, miten hemmetissä saatte noin paljon materiaaleja? Ite aina olevinaan kerään kaikkee mut sit saan muutamat seinät pystyyn ja sit taas uutta hakua. Eipä siinä, ihmettelen vaan ja voi johtua tosiaan siitä että olen edelleen sen verran alussa tai sit en vaa tiedä miten niitä kamoja saa noin paljon että tyylii tornitaloja ja linnoja tyypeillä jo tässä vaiheessa. Vaikka peli ollut parisen päivää ulkona?!
 
Vastaus: Fallout 4

Millaisia SPECIAL taulukkoja ootte tehnyt ihan mielenkiinnosta. Kun tutkin noita Perkkeja niin joutuu ehka palaamaan saveen ennen Vaultista ulos astumista ja tuunaa noita SPECIAL pointseja hieman. Onneksi ehdin vasta Sanctuaryyn niin ei tarvi paljoa palata.

Tein aluksi niin, että muuten kaikki 1, paitsi PER, INT ja AGI kukin 8. En kauaa ehtinyt pelailla, kun tuumasin haluavani ehkä hyödyntää muitakin statseja perkkeineen. Huolimatta siitä, että tässä näköjään voi kahta edellistä peliä helpommin lätkiä SPECIAL:iin lisää ytyä, tein suosiolla uuden hahmon. Laitoin kaiken 4 paitsi INT 7 ja LCK 1. Päivittelin tuota jälkimmäistä vielä leveluppien myötä, jotta tulisi sekin mukaan tähän älyjohteiseen tasapainoon.

Tiedän kokemuksesta olevani sen verran tuuliviiri, että nopeiten kyllästyn liikaa tiettyyn suuntaan vietyyn hahmoon/rooliin/kehityslinjaan. Sellainen avoin ja adaptiivinen "vähän kaikkea" -lähestymistapa taitaa olla itselle se paras. Mielummin säädän mahdottoman paikan tullen vaikka vaikeustasoa väliaikaisesti alas ja katson siitä selviydyttyäni, että mitä kehitetään seuraavaksi. Aion pelin edetessä pyrkiä mahdollisimman ja tasaisen kaikkivoipaksi ;)
 
Vastaus: Fallout 4

Tein just sen Linna tehtävän,
mutta en pääse sitä läpi kun en ole mukamas tuhonnut kaikkia Mirelurksin munia vaikka en niitä enään mistään löydä. Sitten on kukaan saanut sitä sinkoo poimittua sieltä linnasta. Itse en saa.

Pikamatkusta pois ja mene takaisin: sillä tavalla minulla käynnistyi tehtävän seuraava vaihe.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Fallout 4

Onko kukaan testannut sitä loading screenilläkin joskus näkyvää vinkkiä, että jos on suututtanut jonkun, niin tämä voi lopettaa hyökkäyksen jos lasket aseesi? Tänään olisi ehkä ollut sellainen tilanne, että tuota olisi kannattanut koittaa, kun tuli ajauduttua hankaluuksiin erään kauppakeskuksen porukan kanssa:

Päädyin Bunker Hilliin ja totesin, että tämähän onkin varmaan kiva treidauspaikka. Otin sieltä pari tehtävääkin. No sitten varastin tupakkiaskin sieltä muistomerkkitornin yläkerrasta kenenkään olematta läsnä, mutta ilmeisesti itse olematta [HIDDEN]. Alhaalta pihalta alkoikin kuulua pyssyjen pauketta ja paikallisten hahmojen vihaista kuittailua. Arvasin, että Dogmeatia ne siellä varmaan kurittavat tekoni vuoksi.

Olin juuri quicksavettanut tuon pöllimisen jälkeen ja hölmöyteni vuoksi oli edellisista seiveistä jo pitkä tovi. Jotenkin v*tutti koko tilanteen tyhmyys; kukaan ei voinut tietää mitä tein, mutta alhaalla sota koirakaveria vastaan oli jo alkanut, joten päätin lähteä itsekin pyssylinjalle. Siinä feilasivat sitten ne pari tehtävää ja jäivät potentiaaliset ihmissuhteet tuossa mestassa kehittymättä. Sitä alaikäistä likkaa luonnollisesti ei voinut tappaa (enkä yrittänytkään), mutta hän leppyikin pian. Esittelykierrosta olisi paikkaan edelleenkin tarjonnut, eikä näyttänyt haittaavan ympäröivät varusteista putsatut ruumiit enää ensisäikähdyksen jälkeen :D

...mutta en siinä taistelun rytäkässä sitten muistanut koko kikkaa. Toivottavasti liikaa ovia ei sulkeutunut tämän takia. Olen muutoin pyrkinyt olemaan mahdollisimman utilitaristinen ja ystävällinen kaiffari, mutta otan tämän nyt sillä, että what happens in The Wasteland...
 
Vastaus: Fallout 4

b4cdfcb8510505cbdfecd28aa300485a.jpg


Mun pieni ja vaatimaton mökkini. [emoji4] Sähköjen veto on vielä kesken, sekä muuta pientä fiksailua.
 
Vastaus: Fallout 4

Todella hienoja tönöjä ootte rakennelleet :)

Mites, pysyykö kommuunin ihmiset noissa vai haluavatko npc:t jossain vaiheessa vaihtaa maisemaa? Eli kannattaako rakentaa vain yhteen paikkaan vai pitääkö tehdä tämmösiä Jumboja joka kolkkaan?
 
Vastaus: Fallout 4

Pikamatkusta pois ja mene takaisin: sillä tavalla minulla käynnistyi tehtävän seuraava vaihe.

Joo näin teinkin kun en jaksanut enään yrittää, niin jonkun ajan päästä tuli ilmoitus että tehtävät tehty. Aikas paljon tässä on kyllä bugeja.

Hermot palaa tohon rakkiin, kokoajan jaloissa tukkimassa tietä ja kuinkahan monta kuolemaa sen takia on tullut kun ei pääse pakoon kun piski on edessä.
 
Vastaus: Fallout 4

Ilmeisesti ihmiset pysyvät niissä paikoissa, mihin ovat tulleet. Hyökkäyksissä voi toki väkeä harventua, mutta en ainakaan oo huomannut, että väki vähentyisi.

Mulla on nyt 16 ihmistä paikassani (Sanctuary), paljonkohan väkeä on mahdollista saada yhdelle alueelle?
 
Vastaus: Fallout 4

Noh, siinä alkaa olee jo ihan kiva "hökkeli" kasassa. Itellä samantyyppinen projekti menossa mutta ei läheskää noin paljon vielä valmista. Joten kysymys kuuluu, miten hemmetissä saatte noin paljon materiaaleja?

Itse käytän joka paikassa aina koko alueen laajuudelta vanhalle kamalle scrap-toimintoa, jolloin materiaaleja saa aika paljon jo valmiiksi käyttöön.

Projektinani ei ole ollut yhden paikan rakentaminen hienoksi, vaikka alunperin niin ounastelin. On ollut mukavampaa luoda koko pelialueen kattavaa verkostoa, jossa Minutemenille eli tuttavallisesti minuuttimunille uskolliset asutuspaikat käyvät koko ajan kauppaa keskenään tavaroita ja jengiä siirrellen. Kyky verkostoida on Charismassa kuudentena eli CHR 6.

Sellainen tuli mieleen, että kantokykyni on ihan koko ajan tapissa. Roinaa on joka paikka täynnä, eikä koko ajan viitsi ravata kotipesässä viemässä sitä pois tai myymässä kauppamiehille Diamond Cityssä. Pitää siis kehittää Strengthiä tasolle kuusi ja avata strong back (STR 6).
 
Ylös Bottom