X-Dream
Member
Vastaus: Fallout 4
Mieluimmin suosittelen ottamaan fusion coren mukaansa, ei ne paina mitään.
Joo munkin power armoreita on lainattu pari kertaa mut aina on palautettu lähelle, mistä on otettukin. Täytyypä itsekin estää niiden käyttäminen.Varoitus! Mulle kävi semmonen homma että mun tukikohtaan hyökättii ja en edes tiennyt että NPC voi käyttää sun powerarmoria. Hyökkäyksen jälkeen siinä se yks täti löntysteli mun powerarmor päällä ja vaikka kuinka monta kertaa sanoin että tuuppa kuule ulos sieltä, vastas aina että "sure thing" mutta siinä se vaa jatkoi möllöttämistä. Käynnistin pelin, tein parit fast travelit, pelasin pari tuntia, ei mitään siinä se oli edelleen sen sisällä.
Googlella kun etsin niin sieltä löytyi muitakin kohtalotovereita ja ilmeisesti ainoa ratkaisu että sen saa takaisin tällä hetkellä, on ottaa aikasempi save. Semmosen jouduin sit tekemään, sit oli vinkkinä vielä semmonen että kun ottaa siltä powerarmorilta sen fusion coren vai power core vai mikä onkaan se paristo, pois sieltä niin silloin NPC't eivät ota powerarmoria käyttöön silloin kun on sotatilanne päällä. Laitoin ite sen fusion coren sen power armorin viereiseen kaappiin että aina kun olen lähdössä niin siitä laitan paristot siihen kiinni.
Eipä siinä muuta mutta, jotkut asiat mun tukikohdassa on perhana vain minun! Eikä siihen ole asiaa muille, sais olla joku vaihtoehto että laittaa siihen jonkun lukituksen että vain sinä voit sitä käyttää, tai tulisivat edes perhana ulos sieltä kun käsketään. Kyllähän nämä tämmöset pätsätään mut silti.
Tämä olikin mun ensimmäinen isompi ongelma tässä pelissä. Onneksi voi tehää useampi save niin en joutunut palamaan takaisin lähes ollenkaan.
Mieluimmin suosittelen ottamaan fusion coren mukaansa, ei ne paina mitään.