Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Todella hienoja tönöjä ootte rakennelleet
Mites, pysyykö kommuunin ihmiset noissa vai haluavatko npc:t jossain vaiheessa vaihtaa maisemaa? Eli kannattaako rakentaa vain yhteen paikkaan vai pitääkö tehdä tämmösiä Jumboja joka kolkkaan?
Hyvä idea tuo silta. Mulla on tuo huomattavasti vaatimattomampana. Muutenkin erittäin komea "mökki". Saa taas motivaatiota rakenteluun.
Mun pieni ja vaatimaton mökkini. [emoji4] Sähköjen veto on vielä kesken, sekä muuta pientä fiksailua.
Hyvä idea tuo silta. Mulla on tuo huomattavasti vaatimattomampana. Muutenkin erittäin komea "mökki". Saa taas motivaatiota rakenteluun.
Resursseista sen verran, että ympäri karttaa pystyy scrappaamaan kun on vaan work bench siinä lähettyvillä. Materiaaleja kertyy aika mukavasti ja pystyy rakentelemaan.
Ite joutuu tasapainoilemaan koko ajan kanssa ton painorajan kanssa. Onneks koira kantaa kiltisti kans jonkun verran.
Kyl sille itseasiassa voi ahtaa kamaa yllättävän paljon mukaan. Kunnon työjuhta.Kiitti vinkistä! Ite olen craftailu pocket armorit ym ja aina reissulle lähtiessä taskut lähes tyhjät ja aina sitä vaan tulee painoraja vastaan. Jos toi koira nyt edes hieman jelppais, oli äskön melko pitkä kävelymatka himaan kun mitään ei raaskinu heittää pois ja taskut täynnä ei voi fast travelia käyttää. Ite oon kans noista muista sanctuaresta keräny kamaa mut aina ihmetelly et ku tulee sinne omaan "päämajaan" mitä rakentaa nii kamat hävinny, en tiennyt et ne pitää jotenki ite laittaa omaan invertoryyn, kiitti arvokkaista neuvoista!
On tämä pelattavassa kunnossa itselläni Onella ollut. Mainittavana ongelmana on silloin tällöin tapahtuva kuvan pysähtyminen noin sekunnin ajaksi.Onkos tämä pelattavassa kunnossa Xbox Onella vai onko kauheasti ongelmia? Pitäisi päättää, että ostaako Battlefrontin vai tämän ensi viikolla
Jostain olin lukevinani, että tässä viholliset hyökkäävät pelaajan tukikohtaan, niin tapahtuuko tuota usein ja mitä tapahtuu jos en mene puolustamaan paikkaa (itse en tykkää tuommoisesta ominaisuudesta yhtään)
10 + Charisma.Ilmeisesti ihmiset pysyvät niissä paikoissa, mihin ovat tulleet. Hyökkäyksissä voi toki väkeä harventua, mutta en ainakaan oo huomannut, että väki vähentyisi.
Mulla on nyt 16 ihmistä paikassani (Sanctuary), paljonkohan väkeä on mahdollista saada yhdelle alueelle?
Kyselen vähä uudestaan samasta aiheesta, onko joku muuttanut tuonne Diamond cityn 'home plate'en ? Onko asunnon ulkopuolella olevat armour ja power armour workbenchit käytettävissä samoilla materiaaleilla kuin sisällä olevat?
Höh, nyt käy jo moppea sääliksi! Pitäisi varmaan itsekin laittaa pian tämä peli tulille. Vieläkin MadMaxin wasteland-hiekkaa kengissä ja korvissa niin ei ole vielä jaksanut aloittaa.Kyl sille itseasiassa voi ahtaa kamaa yllättävän paljon mukaan. Kunnon työjuhta.
Laitat kämpän seinään/kattoon/lattiaan conductorin ja vedät generaattorista siihen johdon. Se antaa virtaa lähellä oleviin laitteisiin.Mites noit sähköi pitäs laittaa ku en millää saa kaikkia valoja palamaan vaik generaattoreita on vaik muille jakaa??
Ei niillä varmaan sen jälkeen mitään tee, kun ne on ensi kertaa löydetty. Jonkun verran arvoa niissä tuntuu olevan.Noilla lehdilläkö ei tehe sitten mitään? Groknak jne.