Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Kuinka monta asukasta teillä on Sanctuaryssä?
Ja kannattaako ihmisiä laittaa muuallekin kuin Sanctuaryyn?
 
Vastaus: Fallout 4

Helvetti mitä palatseja jengi on rakennellu, itse saa ikinä mitään tuollaista aikaiseksi. :D
 
Vastaus: Fallout 4

5876fde3b4314f29343b2d344ed6f1c0.jpg


Täytyy nyt heittää vielä kuva toiselta puolen tönöä yövalaistuksessa, kun sen verran meni aikaa sähköjen virittelyyn. [emoji4]
 
Vastaus: Fallout 4

Onkos tämä pelattavassa kunnossa Xbox Onella vai onko kauheasti ongelmia? Pitäisi päättää, että ostaako Battlefrontin vai tämän ensi viikolla :)

Jostain olin lukevinani, että tässä viholliset hyökkäävät pelaajan tukikohtaan, niin tapahtuuko tuota usein ja mitä tapahtuu jos en mene puolustamaan paikkaa (itse en tykkää tuommoisesta ominaisuudesta yhtään)
 
Vastaus: Fallout 4

Todella hienoja tönöjä ootte rakennelleet :)

Mites, pysyykö kommuunin ihmiset noissa vai haluavatko npc:t jossain vaiheessa vaihtaa maisemaa? Eli kannattaako rakentaa vain yhteen paikkaan vai pitääkö tehdä tämmösiä Jumboja joka kolkkaan?

Ihmiset itse eivät muuta, mutta sä voit kun olet rakennus modissa mennä jonku tyypin kohalle ja siihen tulee muistaakseni neliötä painamalla valikko jossa lukee move ja täten voit siirtää kyseisen tyypin eri tukikohtaan asustelemaan.

On kyllä melkoisia taj mahaleja tyypit kyl rakentanut ja mä luulin että ku mulla on melko hyvä projekti menossa :D noh eipä siinä, lisää pelitunteja alle ja materiaalien keräilyyn, eihän tässä kiiren oo! Kuhan ihmettelen kun tommoseen palatsiin meinaan menee ihan perkeleesti sitä materiaalia. Ovat kyllä perhanan koukuttavan pelin tehneet!
 
Vastaus: Fallout 4

Mä oon materiaaleja vähän "lainaillu" noista muista settlementeistä. Oon siellä scrapannu rojua ja sitten laittanut ne omaan inventoryyn. Siitä sitten Sanctuaryyn ja siellä sinne Workbenchiin.

Kupari on kyllä koko ajan loppu, ku noita sähköjä ja valoja vetelee. Ja questien aikana kun hamstraa tavaraa, niin tulee painorajat yllättävän äkkiä vastaan.
 
Vastaus: Fallout 4

b4cdfcb8510505cbdfecd28aa300485a.jpg


Mun pieni ja vaatimaton mökkini. [emoji4] Sähköjen veto on vielä kesken, sekä muuta pientä fiksailua.
Hyvä idea tuo silta. Mulla on tuo huomattavasti vaatimattomampana. Muutenkin erittäin komea "mökki". Saa taas motivaatiota rakenteluun.

Resursseista sen verran, että ympäri karttaa pystyy scrappaamaan kun on vaan work bench siinä lähettyvillä. Materiaaleja kertyy aika mukavasti ja pystyy rakentelemaan. :)

Ite joutuu tasapainoilemaan koko ajan kanssa ton painorajan kanssa. Onneks koira kantaa kiltisti kans jonkun verran.
 
Vastaus: Fallout 4

Hyvä idea tuo silta. Mulla on tuo huomattavasti vaatimattomampana. Muutenkin erittäin komea "mökki". Saa taas motivaatiota rakenteluun.

Resursseista sen verran, että ympäri karttaa pystyy scrappaamaan kun on vaan work bench siinä lähettyvillä. Materiaaleja kertyy aika mukavasti ja pystyy rakentelemaan. :)

Ite joutuu tasapainoilemaan koko ajan kanssa ton painorajan kanssa. Onneks koira kantaa kiltisti kans jonkun verran.

Kiitti vinkistä! Ite olen craftailu pocket armorit ym ja aina reissulle lähtiessä taskut lähes tyhjät ja aina sitä vaan tulee painoraja vastaan. Jos toi koira nyt edes hieman jelppais, oli äskön melko pitkä kävelymatka himaan kun mitään ei raaskinu heittää pois ja taskut täynnä ei voi fast travelia käyttää. Ite oon kans noista muista sanctuaresta keräny kamaa mut aina ihmetelly et ku tulee sinne omaan "päämajaan" mitä rakentaa nii kamat hävinny, en tiennyt et ne pitää jotenki ite laittaa omaan invertoryyn, kiitti arvokkaista neuvoista!
 
Vastaus: Fallout 4

Kiitti vinkistä! Ite olen craftailu pocket armorit ym ja aina reissulle lähtiessä taskut lähes tyhjät ja aina sitä vaan tulee painoraja vastaan. Jos toi koira nyt edes hieman jelppais, oli äskön melko pitkä kävelymatka himaan kun mitään ei raaskinu heittää pois ja taskut täynnä ei voi fast travelia käyttää. Ite oon kans noista muista sanctuaresta keräny kamaa mut aina ihmetelly et ku tulee sinne omaan "päämajaan" mitä rakentaa nii kamat hävinny, en tiennyt et ne pitää jotenki ite laittaa omaan invertoryyn, kiitti arvokkaista neuvoista!
Kyl sille itseasiassa voi ahtaa kamaa yllättävän paljon mukaan. Kunnon työjuhta. :)
 
Vastaus: Fallout 4

Onkos tämä pelattavassa kunnossa Xbox Onella vai onko kauheasti ongelmia? Pitäisi päättää, että ostaako Battlefrontin vai tämän ensi viikolla :)

Jostain olin lukevinani, että tässä viholliset hyökkäävät pelaajan tukikohtaan, niin tapahtuuko tuota usein ja mitä tapahtuu jos en mene puolustamaan paikkaa (itse en tykkää tuommoisesta ominaisuudesta yhtään)
On tämä pelattavassa kunnossa itselläni Onella ollut. Mainittavana ongelmana on silloin tällöin tapahtuva kuvan pysähtyminen noin sekunnin ajaksi.

Hyökkäyksiä on omalle kohdalle ensimmäisen 20 tunnin aikana sattunut yksi kappale.
 
Vastaus: Fallout 4

Ilmeisesti ihmiset pysyvät niissä paikoissa, mihin ovat tulleet. Hyökkäyksissä voi toki väkeä harventua, mutta en ainakaan oo huomannut, että väki vähentyisi.

Mulla on nyt 16 ihmistä paikassani (Sanctuary), paljonkohan väkeä on mahdollista saada yhdelle alueelle?
10 + Charisma.
 
Vastaus: Fallout 4

Kyselen vähä uudestaan samasta aiheesta, onko joku muuttanut tuonne Diamond cityn 'home plate'en ? Onko asunnon ulkopuolella olevat armour ja power armour workbenchit käytettävissä samoilla materiaaleilla kuin sisällä olevat?

Ostin juuri itselleni sen Diamond Cityn asunnon. Ajattelin silti käydä tekemässä kaikki päivitykseni sun muut Sanctuary Hillsissä siinä samassa paikassa kuin aina ennenkin. Koetan näin maksimoida sen, että materiaaleja päivityksiin on mahdollisimman paljon käytössä.
 
Vastaus: Fallout 4

Kyl sille itseasiassa voi ahtaa kamaa yllättävän paljon mukaan. Kunnon työjuhta. :)
Höh, nyt käy jo moppea sääliksi! :DPitäisi varmaan itsekin laittaa pian tämä peli tulille. Vieläkin MadMaxin wasteland-hiekkaa kengissä ja korvissa niin ei ole vielä jaksanut aloittaa.
 
Vastaus: Fallout 4

Metsästä löydettyä:

Löysin matkalla radiotornille armeijan tönön missä oli robotti pihalla. Sain sen koneella äherrettyä käyntiin, mutta se oli "vihamielinen" eikä toiminut. Painoin sit itsetuhoa ja keräsin osat.. Oisko tuossa voinu toimia toisin?

Jotenki tuntuu, että ihmiset on helpoimpia vastuksia kuin peruseläimet ja öttiäiset metsässä. Oon näiden kanssa ihan kusessa ku aseilla saa roimia lukuisia osumia ja ne vaan ei kuole.. Onko turvallisempaa liikkua teillä kuin metsässä?
 
Vastaus: Fallout 4

Mites noit sähköi pitäs laittaa ku en millää saa kaikkia valoja palamaan vaik generaattoreita on vaik muille jakaa??
 
Vastaus: Fallout 4

Mites noit sähköi pitäs laittaa ku en millää saa kaikkia valoja palamaan vaik generaattoreita on vaik muille jakaa??
Laitat kämpän seinään/kattoon/lattiaan conductorin ja vedät generaattorista siihen johdon. Se antaa virtaa lähellä oleviin laitteisiin.

Johdon vetäminen tapahtuu PS4:llä kolmiolla.
 
Vastaus: Fallout 4

Laittaa vaikka omaan kämppään jollekin pöydälle nuo kaikki sarjikset ja oppaat mitä matkan varrelta löytyy. Mä tein kyläläisille oman talon ja itselle vähän hienomman huoneen tuon talon katolle, minne sitten kasaan kaikki löytyneet kiinnostavat rojut ja turhat quest itemit. Ei niillä muutakaan tee, ovatpahan "muistona" :D

Helkkarin hyvä peli! Lvl 15 atm ja peliaika on mennyt about 50/50 basen rakenteluun ja questeihin.
 
Vastaus: Fallout 4

Varoitus! Mulle kävi semmonen homma että mun tukikohtaan hyökättii ja en edes tiennyt että NPC voi käyttää sun powerarmoria. Hyökkäyksen jälkeen siinä se yks täti löntysteli mun powerarmor päällä ja vaikka kuinka monta kertaa sanoin että tuuppa kuule ulos sieltä, vastas aina että "sure thing" mutta siinä se vaa jatkoi möllöttämistä. Käynnistin pelin, tein parit fast travelit, pelasin pari tuntia, ei mitään siinä se oli edelleen sen sisällä.

Googlella kun etsin niin sieltä löytyi muitakin kohtalotovereita ja ilmeisesti ainoa ratkaisu että sen saa takaisin tällä hetkellä, on ottaa aikasempi save. Semmosen jouduin sit tekemään, sit oli vinkkinä vielä semmonen että kun ottaa siltä powerarmorilta sen fusion coren vai power core vai mikä onkaan se paristo, pois sieltä niin silloin NPC't eivät ota powerarmoria käyttöön silloin kun on sotatilanne päällä. Laitoin ite sen fusion coren sen power armorin viereiseen kaappiin että aina kun olen lähdössä niin siitä laitan paristot siihen kiinni.

Eipä siinä muuta mutta, jotkut asiat mun tukikohdassa on perhana vain minun! Eikä siihen ole asiaa muille, sais olla joku vaihtoehto että laittaa siihen jonkun lukituksen että vain sinä voit sitä käyttää, tai tulisivat edes perhana ulos sieltä kun käsketään. Kyllähän nämä tämmöset pätsätään mut silti.

Tämä olikin mun ensimmäinen isompi ongelma tässä pelissä. Onneksi voi tehää useampi save niin en joutunut palamaan takaisin lähes ollenkaan.
 
Ylös Bottom