Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei taida vaikuttaa. Tästä on tyhmennetty pois kaikki karmat ja maineet. Lähinnä sillä vain on väliä, kuka tai mikä on seuralaisena. Ja loppupään tehtävät sulkee toisiaan pois.Mä lähestyin ilman asetta niin se ei ampunu, mut vaikuttaako tuo jotenkin karmaan tai tuleviin tapahtumiin?
Ei taida vaikuttaa. Tästä on tyhmennetty pois kaikki karmat ja maineet. Lähinnä sillä vain on väliä, kuka tai mikä on seuralaisena. Ja loppupään tehtävät sulkee toisiaan pois.
Ei oo onnistunu. Näyttäisi olevan pelin vaikein trophy, 0,1% on saanu sen. Veikkaisin, että on monta bugia vielä siinä hidasteena. Mulla tahtoo settlementtien onnellisuus jumittaa noin 80 paikkeille, max 84 nähnyt. On sähköt, valot, puolustukset, ruoat, vedet, kaupat, kauppareitit. En osaa sanoa mikä vialla.Onko joku saanut jo ison settlementin happinessin maksimitasolle? Ilmeisesti jotain kauppoja kannattaa perustella. Onko koristeista tai huonekaluista mitään hyötyä?
Onko joku saanut jo ison settlementin happinessin maksimitasolle? Ilmeisesti jotain kauppoja kannattaa perustella. Onko koristeista tai huonekaluista mitään hyötyä?
peli alkanut sujua hieman paremmen kun sain sen säteilyn pois myös mutta yhdessä tehtävässä pitää rakentaa radio torni ja laittaa generaattori sen viereen ne on mulla mut lukee copper se puuttuu kun attach wire en voi painaa kun tuo puuttuu mistä sen saaKuten aina PowerPyxin kohdalla, tuossa on hyvä ohje:
[video=youtube;yjtEfP33f2Y]https://www.youtube.com/watch?v=yjtEfP33f2Y[/video]
Kuparia irtoaa useista sähkölaitteista (puhelimet yms.). Eikun niitä keräilemään.peli alkanut sujua hieman paremmen kun sain sen säteilyn pois myös mutta yhdessä tehtävässä pitää rakentaa radio torni ja laittaa generaattori sen viereen ne on mulla mut lukee copper se puuttuu kun attach wire en voi painaa kun tuo puuttuu mistä sen saa
Onko muilla tuo Dogmeat kadonnut? Mä lähetin sen takas Sanctuaryyn, mutta ei sitä löydy mistään. Kaikki koirankopit on käyty läpi, kelloa soitettu ja Red Rocket tarkastettu. Tässä alkaa pikkuhiljaa vaipua epätoivoon.
Pitäiskö sit vaan kylmästi ottaa aikaisempi save. Silloin menee kyllä jonkun verran aikaa hukkaan, että ei sekään ihan hirveästi hotsittaisi. :/
Mutta tossa olin lähettänyt sen Sanctuaryyn. En tiedä, että oliko sillä merkitystä. Ei kuitenkaan löytynyt sen lähistöltä. Koitin fast travelia myös, mutta ei ainakaan sillä hetkellä toiminut, niin otin sitten aikaisemmasta savesta. Nyt on taas mukana.Et ole kaikkea kokeillut, tästä ollaan puhuttu jo pari sivua takaperin. Aina joka ikinen kerta, kun dogmeat katoaa siihen auttaa (ainakin mulla) tehdä fast travel, jonka jälkeen dogmeat kiltisti läähättää sun vieressä-->problem solved!
Mulla on monesti se vaan kesken reissun jäänyt johonki möllöttää eikä näy missään vaikka mitä mestoja koluan läpi, mutta aina kun olen tehnyt fast travelin, on se aina löytynyt.
Joo yksi vaan kerrallaan. Sinne se koira menee, minne sen lähetät ottaessasi toisen seuralaisen. Mulla ei oo kukaan kadonnut mutta välillä vaikea löytää tietty seuralainen ku niitä on varmaan kymmenen ja settlementtejä melkein 20. Sais olla jokin keino millä saisi pointterin karttaan tai jotain apua.Mites muuten jos haluan jonkun toisen seuralaisen, niin voiko niitä olla mukana vain yksi kerralla? En uskalla senkää takia vaihtaa jos se koira sit sen takia katoaa lopullisesti.