Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Osaako joku sanoa, minun pitäisi lauttaa yhteen kaupunkiini lisää ruokaa, ja kun laitan tomaatteja, niihin ei kasva mitään. Kuinka saan kasveihini ruokaa?

Tomaatit ynnä muut elintarvikkeet eivät kasva itsestään, sun pitää kun olet rakennusmodissa mennä jonkun tyypin kohalle ja painat X jonka jälkeen kävelet sen tomaattiviljelmän luokse ja painat assign, jonka jälkee olet laittanut kyseisen tyypin tekemään sitä puutarhurin hommaa. Siinä kun ne haravoi hetken, alkaa kukat kukkii!

Samalla tavalla sitten laitat tyyppejä erilaisiin työtehtäviin siinä vaiheessa kun siihen tulee myöhemmin tarvetta, vartijat, myymälät jne.
 
Vastaus: Fallout 4

Voiko tuon koiran lopettaa jollakin inhimillisellä tavalla? Menee totaalisesti hermot kun se pyörii kokoajan jaloissa ja on esteenä.
 
Vastaus: Fallout 4

Voiko tuon koiran lopettaa jollakin inhimillisellä tavalla? Menee totaalisesti hermot kun se pyörii kokoajan jaloissa ja on esteenä.
Lähetä se johonkin settlementiin. Siellä se on sitten niin kauan kuin haluat. Ja voit hakea koska vaan. Sama pätee kaikkiin companioneihin.
 
Nyt ollaan pahasti pinteessä. Eli The Molecular tehtävä jossa viedään Courserin chip Doctor Amarille. Eli mistä sinne mennään, 3h ettinyt ja yrittänyt katsoa videoita mutta en vaan löydä. Kartalla se näkyy, mutta sieltä en vaan löydä yhtään mitään missä se voisi olla.

Edit: Noniin löytyhän se vihdosta viimein :) Aivan jäätäviä droppeja sekä jäätymisiä tulee tuolla tietyllä alueella keskustassa. Sais tulla jo bugi korjauksia on noi kumminkin aikas pahoja välillä.
 
Vastaus: Fallout 4

b7bf1189289f26a3eac18aeb3167f8a6.jpg


Harmittaa vähän, että Falloutin pelaaminen on jäänyt tällä viikolla paitsioon. Olen kerennyt tekemään vain muutaman tehtävän sieltä täältä, ja hieman toki hääräilemään sanctuaryssa. Tuossa vielä yksi kuva keskeneräisestä kämpästä. En ole ihan hirveästi kerennyt rakentelemaankaan. Sähköjä on vedetty ja sisustettu, mutta eiköhän tuohon vielä muutoksia tule.
 
Vastaus: Fallout 4

Lähetä se johonkin settlementiin. Siellä se on sitten niin kauan kuin haluat. Ja voit hakea koska vaan. Sama pätee kaikkiin companioneihin.

Juuri näin. Joku jossain vaiheessa sanoi sen sinne lähettäneensä, muttei enää sitä löytänyt. Itselläkin oli puudeli hukassa jonkin aikaa, kunnes huomasin sen olevan Sanctuaryssa erään pihan (ei oman) koirankopissa. Niinpä tietysti, loogista :)

Harmittaa vähän, että Falloutin pelaaminen on jäänyt tällä viikolla paitsioon. Olen kerennyt tekemään vain muutaman tehtävän sieltä täältä, ja hieman toki hääräilemään sanctuaryssa. Tuossa vielä yksi kuva keskeneräisestä kämpästä. En ole ihan hirveästi kerennyt rakentelemaankaan. Sähköjä on vedetty ja sisustettu, mutta eiköhän tuohon vielä muutoksia tule.

Ihan sama. Battlefront painaa päälle kuten myös pian julkaistava Just Cause 3. Niin ja myös ehkä Rainbow 6. Pelattavaa riittää, mutta touchi häviää :(
 
Vastaus: Fallout 4

Voiko tuon koiran lopettaa jollakin inhimillisellä tavalla? Menee totaalisesti hermot kun se pyörii kokoajan jaloissa ja on esteenä.

Parasta tuossa koirassa on se, että kun olet ensin käskenyt sen pysymään paikalla kun menet myllyttämään johonkin kohteeseen ja löydät mestoilta niin paljon kaikkea tavaraa ettet pysty niitä kantamaan niin eipä ole koiraa sitten vieressä kun sille tarvetta kantojuhtana olisi. Et tietänkään enää edes muista mihin käskit koiran jäämään taikka koiran sijainti on niin kaukana ettei jaksa edestakaisin lähteä juoksemaan. Tässä pitäisi olla joku vislaus toiminto, että saisi kutsuttua koiran takaisin. Eilen hukkasin "pääkallo" supermutantilta saadun lekan, koska en jaksanut sitä ja mutantilta saatua sinkoa enää kantaa ja koira oli jossain nuolemassa kiviään. Heitin ne maahan, että hakisin myöhemmin, mutta leka katosi jonnekkin lankkujen sekaan. :mad:. Jossain vaiheessa myös hukkasin sen minutemanin stetsonin, ei mitään hajua minne olen sen heittänyt, voikohan tuota saada uudestaan enää mistään? :eek:

Näytä liitetiedosto 15070
 
Vastaus: Fallout 4

Hieman taas hävettää ja sitten tulee vielä kertomaan siitä foorumille.

Tuo Perk-systeemi aiheutti hieman ymmärtämisvaikeutta. En ollut siihen juuri tutustunut, mutta eilen katsoin videon missä se selitettiin.
Noh olin luullut, että SPECIALit pitää ensin täyttää, siis joka kohdan kymmenen tähteä ja sitten sen jälkeen ne lähtee valumaan siitä alaspäin.
Eli kun jossain on se 10 tähteä niin sitten sen jälkeen saavasta ensimmäisen perkin ja sitten täyttyvät hiljalleen. Noh eihän se nyt ihan niin mennyt.

Hienosti Hermanni on kyllä vetänyt. Voisi olla hieman helpompaa, jos käyttäisi level uppeja perkkeihinkin välillä.
Vielä vähän auki mihin ne sarjakuvalehdet vaikuttavat? Tai siis perkkejähän nekin ovat, mutta ihan vain extraa.

Näin heinosti tein hahmoni:
Näytä liitetiedosto 15071

Jälkeenpäin sanoisin, että olisi voinut miettiä toisinkin.
 
Vastaus: Fallout 4

Mitenkän muuten, onko digi pelin ostaneet jo saaneet Fallout3:n koodeja?
Eipä sillä, että sitä lähtisin pelaamaan ihan heti, mutta kerran se on luvattu.
Itse ostin pelin ilmestymispäivänä, eikä vielä ole tullut viestiä (lauantaiko on kymmenes päivä?).

"Jos ennakkotilaat tai ostat Pelin Xbox-verkkokaupan kautta, Fallout 3:n latauskoodi toimitetaan Xbox-viestikeskukseesi kymmenen (10) kalenteripäivän kuluttua ennakkotilauksen hyväksymisestä."
 
Vastaus: Fallout 4

Pelin edelleen myyminen olikin lähellä, mutta onneksi jaksoin edetä eteenpäin ja tietynlainen käännöskohta tapahtui kun tapasin Nick Valentinen - ensimmäinen aidosti mielenkiintoinen hahmo koko pelissä, minkä myötä löytyi pieni kipinä jatkaa pelaamista. Tämän jälkeen eteen sattui useampia kiinnostavia sivutehtäviä ja uusia tuttavuuksia.

Heh, mulle itse asiassa kävi just sama. :rolleyes: Voisko johtua jopa siitä, että tuo Nick Valentinen ääninäyttelijä on ensimmäinen edes jotenkuten siedettävä?

Onhan näissä (F3 ja F4 nyt lähinnä) ihan hirveästi "tauhkaa", koluttavaa ja näprättävää. Ja monta lähestymistapaa edetä ja kehittyä.

Ei jaksais yhtään sitä "minecraftailua", mutta kai sen voi ignoorata...
 
Vastaus: Fallout 4

Alkaa olla aika hankalaa.. Joka paikkaan mihin menen niin vihut on lvl20-50, itse lvl14. Ei noilla mun nallipyssyillä saa ketään hengiltä. Damaget perusaseissa 20-60, joten 25lvl raideriakin saa ampua aika tovin [emoji23] penkissäkin nuo on viritetty tappiin. Yhden vihun kanssa pärjää mut sit ku tulee useampi niin kuolema korjaa. Tietty monet paikat on pakko skipata ku ei oo järkeä lähteä hakkaan päätä seinään.

1 päätehtävä on tehtynä ja 3 sivutehtävää [emoji23]
 
Vastaus: Fallout 4

Alkaa olla aika hankalaa.. Joka paikkaan mihin menen niin vihut on lvl20-50, itse lvl14. Ei noilla mun nallipyssyillä saa ketään hengiltä. Damaget perusaseissa 20-60, joten 25lvl raideriakin saa ampua aika tovin [emoji23] penkissäkin nuo on viritetty tappiin. Yhden vihun kanssa pärjää mut sit ku tulee useampi niin kuolema korjaa. Tietty monet paikat on pakko skipata ku ei oo järkeä lähteä hakkaan päätä seinään.

1 päätehtävä on tehtynä ja 3 sivutehtävää [emoji23]
Mitä sä niinku yrität? [emoji4] Tee lisää tehtäviä niin saat leveliä ja kamaa.
Mulle tuli paha bugi vastaan. Näköjään on yleinen ominaisuus. Eli kun melee perkin päivittää 5/5 niin damage bonus putoaa 80%->0%, vaikka pitäisi nousta 100%. Tämä vähän haittaa kun pelaan meleehahmolla, ei muita asetaitoja kehittänyt. Onneks on ninja, että saa 10-kertaisen sneak attackin. Saa edelleen yhdellä iskulla tiputettua pääkalloikonilla varustetut legendaariset deathclawit, kuhan yllättää.
 
Vastaus: Fallout 4

Haluan olla vapaa ja samoilla missä haluan [emoji38] ei vaan ku matkalla vaan löytyy kiinnostavia paikkoja, ja sit mä vaan päädyn vyöryttämään paikkaa puhtaaksi. Itsekin löysin lvl50 deathclawin. Käytin sitä hyväksi ja tyhjensin sen avulla yhden paikan [emoji109]
 
Vastaus: Fallout 4

Mitä tuollaiset scavangerit on? Tapoin ja nyt näyttää kaikista sen tavaroista, että steal.

Haittaakse? Jos haittaa mitä se haittaa?

Löysin sen power armorin ja kiikuten sen kotiin. Ei ollu sitä kuvaa kartassa sattui vaan tulla eteen.
 
Ylös Bottom