Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fallout 4

Vastaus: Fallout 4

Ite tykkään kerätä kaikki perkit niiltä companioneilta, tällä hetkellä piperilta ja Codsworthilta saanut jo ne. Muuten noilla ei oikeen mitään tee, kunhan toimivat kantojuhtina ja mallinukkeina eri vaatteille :D
 
Vastaus: Fallout 4

Ite tykkään kerätä kaikki perkit niiltä companioneilta, tällä hetkellä piperilta ja Codsworthilta saanut jo ne. Muuten noilla ei oikeen mitään tee, kunhan toimivat kantojuhtina ja mallinukkeina eri vaatteille :D
Juu, osa antaa ihan ok perkkejä. Kyllähän ne myös ottaa luotia sun puolestas, ja jos annat kaverille vaikka minigunin tai gatling laserin niin kyllä se tekee damageeki.
 
Vastaus: Fallout 4

Mutta tossa olin lähettänyt sen Sanctuaryyn. En tiedä, että oliko sillä merkitystä. Ei kuitenkaan löytynyt sen lähistöltä. Koitin fast travelia myös, mutta ei ainakaan sillä hetkellä toiminut, niin otin sitten aikaisemmasta savesta. Nyt on taas mukana.

Mulla oli sama homma että koira katosi enkä löytänyt sitä millään. Loppujen lopuksi kun tein osan yhdestä tehtävästä, ja kävin välissä heittämässä junksit jemmaan ja tuunaamassa hernepyssyäni, Dogmeat löytyi nätisti omasta kopistaan. Olin poistanut kaikki koirankopit alueelta ja tein uuden siihen Sanctuaryn hermokeskuksen välittömään läheisyyteen.

Luulen että kyllä se dogi sieltä aina loppujen lopuksi löytyy eikä se välttämättä mihinkään oikeasti katoa!? Välillä vaan kestää löytää se.
 
Vastaus: Fallout 4

Aseiden korjailusta on näköjään luovuttu mikä on valitettavaa. Nyt saman aseen keräilyssä ei ole muuta hyötyä kuin myydä se mutta kenellepä myyt noita aseita kun ainakin tähän mennessä noilla kaupustelijoilla on aina vaan korkeintaa muutama sata capsia niin ei ne paljoa pysty ostamaan. Kolmosessa oli kiva kun aseet kului ja meni rikki niin aina piti toivoa että tulis samanlaisia taas vastaan niin pääsis korjaamaan. Mulla on yhdessä laatikossa iso kasa pyssyjä ja vaatteita mitkä pitäis myydä mutta ei voi myydä kun kenelläkään ei oo varaa ostaa.

Miten noissa Armoreissa muuten lasktetaan esim. toi damage resistant? Jos mulla on erikseen chest, left ja right leg ja left ja right arm niin lasketaanko niiden noi kaikki luvut yhteen? Sen sijaan että jos laitan yhden vaikka Brotherhood armorin päälle missä on samassa nuo kaikki ja damage resistant on korkeampi kuin Raider Chest armorissa. Niin kumpi on tehokkaampi?
 
Vastaus: Fallout 4

Näköjään myös muutkin rakentelee omia tukikohtia pelissä. Olin aika pelin alussa tehnyt yhden questin ja nyt kun menin takaisin sinne n.40h jälkeen oli raiderit vallanneet alueen ja tehneet omia rakennelmia sinne.

Aseiden korjailusta on näköjään luovuttu mikä on valitettavaa. Nyt saman aseen keräilyssä ei ole muuta hyötyä kuin myydä se mutta kenellepä myyt noita aseita kun ainakin tähän mennessä noilla kaupustelijoilla on aina vaan korkeintaa muutama sata capsia niin ei ne paljoa pysty ostamaan. Kolmosessa oli kiva kun aseet kului ja meni rikki niin aina piti toivoa että tulis samanlaisia taas vastaan niin pääsis korjaamaan. Mulla on yhdessä laatikossa iso kasa pyssyjä ja vaatteita mitkä pitäis myydä mutta ei voi myydä kun kenelläkään ei oo varaa ostaa.

Miten noissa Armoreissa muuten lasktetaan esim. toi damage resistant? Jos mulla on erikseen chest, left ja right leg ja left ja right arm niin lasketaanko niiden noi kaikki luvut yhteen? Sen sijaan että jos laitan yhden vaikka Brotherhood armorin päälle missä on samassa nuo kaikki ja damage resistant on korkeampi kuin Raider Chest armorissa. Niin kumpi on tehokkaampi?

Kannattaa aseista ja armoreista katsoa ainakin jos tulee tehokkaammilla osilla varustettu yksilö vastaan, niin irroittaa osan ja asentaa omaan aseeseen.
 
Vastaus: Fallout 4

Näköjään myös muutkin rakentelee omia tukikohtia pelissä. Olin aika pelin alussa tehnyt yhden questin ja nyt kun menin takaisin sinne n.40h jälkeen oli raiderit vallanneet alueen ja tehneet omia rakennelmia sinne.



Kannattaa aseista ja armoreista katsoa ainakin jos tulee tehokkaammilla osilla varustettu yksilö vastaan, niin irroittaa osan ja asentaa omaan aseeseen.

Miten mä irrotan sen osan? Just luin jotain trick and tips jostain foorumilta ja näköjään noita aseiden modejakin voi vaihtaa eri aseisiin. Enpä tiennyt tuota, eli modit tallentuu sun inventaarioon (näilläkin on muuten paino tiedoksi vaan) ja jos lataa jonkin modin workbenchiin mikä ei oo käytössä voit käyttää sen johonkin toiseen aseeseen. Kätevää.
 
Vastaus: Fallout 4

Miten mä irrotan sen osan? Just luin jotain trick and tips jostain foorumilta ja näköjään noita aseiden modejakin voi vaihtaa eri aseisiin. Enpä tiennyt tuota, eli modit tallentuu sun inventaarioon (näilläkin on muuten paino tiedoksi vaan) ja jos lataa jonkin modin workbenchiin mikä ei oo käytössä voit käyttää sen johonkin toiseen aseeseen. Kätevää.
Pitää vaihtaa se osa toiseen. Joko asennat osan mikä sulla on inventoryssa tai sitten rakennat uuden, osan modeista voi myös poistaa esim. vaimentimen. Se vanha osa tulee sulle sitten inventoryyn ja voit laittaa sen toiseen samanlaiseen aseeseen vaikka et olisi avannut tarvittavaa perkiä.
 
Vastaus: Fallout 4

Näinkin voi aikaansa käyttää
[video]https://youtu.be/bxSw6iDSujg[/video]
 
Miten saan valita että olen Instituten puolella. Missään ei tule semmosta vaihtoehtoo, eli vähemmän yllättäen bugi ilmeisesti.

Edit: Eli en pääse pois Institutesta ilman että niistä tulee vihollisia. Ainut vaihtoehto on hackeroida siihen koneeseen että saa oven auki mistä pääsee pois.
 
Vastaus: Fallout 4

No, nyt mulla on kunnon kumppani pelissä!! Vahva ja tehokas.. On tää kyllä yllätyksiä täynnä. Aivan huikeaa.

Lisäksi yhtäkkiä joka paikasta vaan löytyy asteen, pari tehokkaampia aseita, joten meno helpottui taas sopivasti. Tiedä sit johtuuko lvl15 noususta, että aseet on löydettäessä parempi?
 
Vastaus: Fallout 4

Puuh... nyt se loppui... 86h se otti. Nyt uskaltaa kirjoitella arvion KFINniin.
 
Vastaus: Fallout 4

Kun päivitän minun aseitani, miksi inventorini täyttyy erittäin nopeasti? Todella rasittavaa.
 
Vastaus: Fallout 4

Näkeekö jostain pelatun ajan vai onko nuo arvioita? Itsellä kymmeniä tunteja ja edellee 1päätarinatehtävä tehtynä
 
Vastaus: Fallout 4

Näkeekö jostain pelatun ajan vai onko nuo arvioita? Itsellä kymmeniä tunteja ja edellee 1päätarinatehtävä tehtynä

Ainakin PCllä näkee tallennuksesta, en tiedä konsoleilla.

EDIT: Eikös siellä pip oyssa ole joku status screen, näkikös sen sieltäkin.
 
Ylös Bottom